April 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Vica86, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ja wij gebruiken het badzitje...Lisa vindt het geweldig....en ik voor me arm, omdat ik die niet helemaal 100% kan gebruiken, en me rug!

ikke bv mama zonder pil....was na 3 maanden 1e keer ongesteld....en nu weer afwachten op de volgende

2. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Duim even voor me mee..... alina ligt al sinds half 7 n bed en aangezien ze overdag niet echt veel geslapen heeft, hoop ik stiekem gewoon dat het een lange nacht voor haar is. (en ik gewoon kan slapen vannacht).....

Waar ligt dat Piazza van jullie, ga ik daar ook eens shoppen haha misschien herken ik jullie wel???? LOL

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik ga zo even alles goed lezen en reageren.. Eerst even de tas inpakken voor morgen. Het word gewoon 28 graden hier morgen!!!
    Zal wel lekker benauwd worden in de auto 2x op en neer naar Deventer. Vanaf morgen blijf ik daar ook slapen.
    Ben benieuwd of het goed gaat met Rebecca erbij. Er is genoeg te doen dat scheelt wel.

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Luckey, mijn duimen draaien. Op naar een goede nacht!

@MiKiJa, als je idd beperkt bent met je arm lijkt het badzitje mij echt een uitkomst!

@Mir, 70 uur per week?? Respect hoor! Wel balen dat het ondanks dat toch nog niet helemaal financieel zorgeloos is. Stom land is het eigenlijk ook he..
    Hier hielp massage van het tandvlees het beste..

@Chantico, het gaat idd heeeel snel he? Ik verbaas me ook steeds over de leeftijd van Vince.. Nog ruim een maand voor de bijvoeding. Tenminste dat hoop ik dan maar, als ze al hebben gevonden wat er in zijn buikje aan de hand is.

@Broertjes en zusjes.. Hebben jullie dat ook dat de beebs de broertjes en zusjes extra leuk vinden? Mijn meis hoeft maar hai tegen hem te zeggen of hij begint te lachen.. Als ze ook maar iets gek doet ligt Vince in een deuk!!!

Hier ligt mijn meis met een luier aan in bed. Ze heeft medicijnen gehad omdat ze al 2 dagen steeds pijn heeft van de verstopping. Ik denk ook dat de luier dit weekend aan blijft snachts. Hubby is niet goed met de wasmachine (vertrouw ik hem ook niet toe hahaha) dus dan kom ik beddengoed tekort als ze in bed zou plassen ofzo. Volgende week maar weer verder.

5. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    @vica....nou daarom hebben we m toen ook aangeschaft.....ik doe nu met plezier Lisa in bad....toen ze nog op me arm ruste laat maar zeggen was er soms toch een "angst" dat me arm niet mee zou werken....is gelukkig niet gebeurd maar vindt het zo prettiger.....en ook fijn natuurlijk dat Lisa er erg ontspannen bij lig haha

hoe gaat het met je, en Vince?

6. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Vica... mijn duimen draaien hoor!!!!

Nacht hier... ze is net nog een klein half uurtje wakker geweest en ligt dus nu sinds 15 minuten weer in bed... we laten ons verrassen...

Winterjasje... ondanks dat ik veel kleding gekregen heb, heb ik em in het hoofd gezet dat ik een winterjasje "moet" kopen.
    Welke maat zouden jullie doen? 74??? ze heeft nu 62 aan.
    Welcome! | kleertjes.com Vindt zoiets dus helemaal het einde. Vooral eigenlijk als ze zo'n geweldig waggelloopje erbij hebben, maarja dan moet ik langer wachten dan deze winter haha....

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@MiKiJa, wel fijn dat dat zo goed werkt dan voor je!

Tja, Vince is in het ziekenhuis en ik thuis. Ik hoop maar dat het goed gaat.. Hij is in ieder geval in goede handen. Het zijn lieve zusters daar.

En bovendien is hij gek op zusters hahaha... Ligt altijd maar te sjanzen met ze met die diepe kuiltjes in zijn wangen :p:p.

Ik probeer er verder maar niet veel aan te denken, maar probeer te 'genieten' van de rust.. en hopen dat het snel morgen is.

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Dat jasje is idd heel gaaf. Maar mijn ervaring is dat langere jasjes niet werken als een kindje niet loopt. Bij mijn meis kropen ze dan omhoog (met zitten vooral) en zat alles opgepropt onder haar kin.

Vince heeft nu maat 68/74 en ik heb het jasje in maat 80 gekocht.

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier was Vince vandaag 8050 gram trouwens. Vorige week was hij 7885 maar toen was hij al 10 uur nuchter. Dus waarschijnlijk was hij al zwaarder.

10. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    ja zo;n langer jasje lijkt ook me niet handig als ze nog in de maxi cosi gepropt moeten worden haha....
    och eerst maar eens afwachten welke maat ze dan heeft he.... snel genoeg eentje gekocht dan... (en volgens mij zitten er een stuk of 3 in de tassen die nog op zolder staan haha)

11. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Piazza center is in Gorinchem.. Maar om nou te zeggen dat je daar uren rond kan lopen en shoppen, nee vind ik persoonlijk niet, hihi... Daarom kom ik er ook niet heel vaak eigenlijk, maar het is wel handig voor als je wat boodschappen wil doen en bijvoorbeeld ook even naar kruidvat, bruna, zeeman en/of blokker moet. En gratis parkeren, dat maak je ook niet overal mee!

12. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    hi hoi,

lange dag gehad, werken en 's avonds vergadering. Tussendoor wel 2x gevoed maar nu ligt kleine meis natuurlijk al in dromenland :(

Vica: Arme vince weer, gelukkig houden ze hem daar goed in de gaten!

Luckey, gaaf jasje haha, ook helemaal mijn smaak. Maar 99 euro!!!!! Dat betaal ik niet eens voor mijn eigen jas ;) Ik wil een winterjasje in 68 kopen, 62 is van veel dingen nu nog te groot dus 74 zal wel pas volgend voorjaar worden.

@bv mama's: Heb 28x150ml ingevroren dus totaal 4200ml. Haal er elke dag 300ml uit en die kolf ik overdag in twee sessies af en doe er weer in, voorraad blijft dus constant. Nu willen ze op het kdv 180 gaan aanbieden ipv 150 in de eerste fles (tweede fles heeft ze wel genoeg aan 150) omdat ze er niet genoeg aan lijkt te hebben. Maar ik heb al moeite om 300ml per dag te kolven, soms kom ik tekort en moet ik 's avonds nog 30cc extra kolven om aan te vullen bijvoorbeeld. Ik kolf om 10 en 16 uur en voed live om 13 uur, strak elke drie uur dus. Nu wil ik in het weekend 'smorgens nakolven en dat apart invriezen in bijv ijsklontjesbakje of ijsklontjeszakjes, maar die laatste schijnt afgeraden te worden? Iemand ervaring met zo invriezen? Dan kan ik makkelijker een flesje van 150 aanvullen én hoef ik doordeweeks niet nog mer te kolven om aan meer melk te komen.

Okay, lees terug, * warrig verhaal* maar hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel? Heb even een bv-dip, de kolfopbrengst daalt naarmate de week vordert en het schiet allemaal niet op en ik wil nog niet gaan bijvoeden en dan die ontsteking (Die ik gelukkig wel in de hand heb kunnen houden, het lijkt iets beter te gaan nu) Pffffff en ik wil zo graag nog een paar maanden doorvoeden!!!

13. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Luckey: Ik heb 2 winterjasjes (eentje gekregen, eentje zelf gekocht). Ik heb een maat 68 en een maat 74. Robin heeft nu ook nog 62.
    Ik verwacht dat hij misschien al in oktober het jasje een heeft, aangezien ik hem op de fiets naar het KDV breng.
    Wel een schattig jasje wat je hebt gezien! Maar zou voor mij veel te duur zijn. Ik heb er nu een van de C&A, was 25 euro.

14. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    eve kort snel..... maak t mezelf te druk met hobbyen

@ luckey..... ik heb bij de wibra setjes van 4 bakjes gekocht voor 70 cent (per setje dan)
    zodat ik gewoon handelbare kleine portie kan invriezen
    in 1 zon setje zitten 2 waar ongeveer 80 cc in gaat en in de andere 2 zon 120
    maar maak niet uit als je er wat minder in doet en ze zijn makkelijk te stapelen en doen in vriezer

:) hier schiet gelukkig de kolfopbrengst omhoog, ik krijg nu alleen de kans om savonds te kolven en ben in een week van (hiervoor soms maar 40) 60-70 cc naar 80-85 gegaan en nu een week later gemiddelt 115 cc

tja wat ik er aan doe... let op t moment heel erg op dat ie de borsten goed leegdrinkt ( geeft ook borst dan signaal om meer te maken) maseren warm drinken en zo goed mogelijk ontspannen

en sinds 2 uur vanacht komt ie al de hele dag om t 1,5 uur
    om half 7 vanavond waren t nog maar theezakjes naar mijn idee
    dus denk regeldag

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hier hoeft ie louise-faye alleen al horen lachen en dan ligt ie dubbel
    stel geiten :D vind t geweldig

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    meiden ik ga onder zeil na 2 uur slaap afgelopen nacht ;)
    morgen ben ik zo goed als de hele dag bij mn ouders met de kids

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Luckey: helemaal leuk dat jasje! Heb zo'n jasje voor Fee gehad vorige winter :D Heb er nu een van Salty Dog voor haar.
    Hoop dat je goede nacht hebt!!

Vica: hopelijk goede nacht (even "genieten" van de rust"). Hoop ook dat Rebecca zich morgen gedraagt maar dat zal wel met al die speeldingen daar.

Titania: jij vroeg nog naar shirtje van Guus. Dat is van een Engels merk: "No added sugar" Logo is een goud of zilver geborduurd konijntje met 2 gekruiste botten eronder (zoasl bij een doodhoofd). Hebben altijd wel grappige dingen!

CVM: blij te horen dat de borstontsteking hopelijk op z'n retour is. Ik heb geen ervaring met ijsklontjes bakjes/zakjes en invriezen. Hier gewoon in de Avent bekers en dan gevuld tot 160 ml. Hier ook een mannetje dat eigenlijk net iets meer wil en heb ook moeite om het helemaal te kolven. Qua opbrengtst heb ik het wel maar dan heb ik geen voeding meer extra om in te vriezen en wil wel beetje voorraad houden....Ik ga dus wat vaker nakolven....

18. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ vica.... had al op je www gereageerd, dikke knuff voor jou en vince

@ jorietje.... kan er ook geen uren rondlopen hoor maar zo hop dagelijks boodschapje of effe koffieleuten bij daily france :p

@ Mir... :Dzal goed proberen op te letten, maar meestal zie ik niemand al staat er een bekende recht voor mn neus:)

19. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Jasje... ik ga dat jasje ook niet halen hoor.... veeeeel te duur.
    ik zou zulke jasjes dan zoeken op MP ofzo.... c&a heeft idd ook hele leuke en h&m eveneens....

Piazza... idd ook een beetje uit de richting haha...

BV-Voorraad.... cvm 4,2 liter boh super hoor. Tot wanneer wil jij de voorraad op peil houden en wanneer ga je deze meer gebruiken???
    Ik heb dus ook (bijna) zoveel maar ze krijgt nauwelijks wat uit de diepvries, hooguit 1 flesje per week, de rest is allemaal vers haha. Ik heb ook geen idee wat ik er mee ga doen.
    Ik zie het nog zover komen dat ik (net als bij sem) alles door de gootsteen kan gieten. Hij heeft tot het einde live uit de borst gedronken......

Nacht... ging hier super, na een korte wakkerperiode om half 9 is ze om 9 uur weer naar bed gegaan om vervolgens vanmorgen om 7 uur vrolijk babbelend wakker te worden.
    ik daarentegen moest me echt uit bed slepen en ben meer moe dan wanneer ik 1x op moet staan haha

20. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)

Haha ik loop zelf meestal als een kip zonder kop door de winkels heen, dus de kans is van mijn kant ook klein dat ik je zie :p.

Deel Deze Pagina