Hoi dames, stil hier, iedereen aan het werk? Hihi ik ook hoor maar heb geen zin meer! Nog 2 uurtjes Me2: Ik doe idd wat jij zegt, want het was geen succes. Gisteravond was Liv helemaal van slag, en wilde ze elke anderhalf/twee uur aan de borst tot middennacht Inhaalslagje van de voeding minder dus! Vandaag weer lekker om de 3 uur en ze is weer topvrolijk. Het fruithapje houden we er wel in, die paar hapjes die ze eet kunnen vast geen kwaad en ze lijkt het echt wel lekker te vinden! Jullie nog plannen t weekend?
hellow, Hier op het werk. Moet 15 minuten wachten op iets dus ik denk zal eens even spieken . Hoest hier?
Hier ook nog een harde werker Drukke middag, ging allemaal niet helemaal zoals ik wilde, maar inmiddels zijn de zaken zo goed als opgelost nog 20 min en dan lekker weekend vieren! Heerlijk
Hey hey, Hier niet gewerkt maar de hele dag weer mega hoofdpijn! Vanmiddag bij de internist geweest. Uit de onderzoeken is niks uitgekomen. Nu kon ik kiezen uit 2 opties: -Bloedprikken, na een week krijg ik de uitslag te horen van hem en als daar niks uitkomt een beenmergpunctie.. -Direct een beenmergpunctie.... WTF!!!! Hij legde ook even mooi uit dat ze een beenmergpunctie niet helemaal kunnen verdoven en dat ze 20 minuutjes bezig zijn en daarna nog een kwartier aandrukken. Heb dus maar gekozen voor het bloedprikken. Hopelijk vinden ze daarmee wat.. Ook vandaag de dietist gesproken en we gaan maandag provoceren met gewone rijstebloem (bambix). Duurt 4 dagen het provoceren en als dat goed gaat mogen wij het gewoon door blijven gebruiken elke fles. In de hoop dat hij minder gaat spugen. Of in ieder geval niet meer de hele dag door.
hier vandaag genoten van een hectische warme dag. eerst kwam ik mijn bed weer niet uit, toch maar weer floradix drinken elke dag, kijken of het betert. Sem was al om 5.50 wakker maar toen we zeiden dat hij ng even bij ons in bed mocht, kwam hij pas 1,5 uur later daadwerkelijk aan geplatvoet haha. Alina sliep tot 7.50 en ging om 9 uur weer terug naar bed. Ik heb nog boodschappen gedaan, manlief naar garage gebracht voor zijn auto op te halen en nog even naar de hema voor zoogcompressen, kan niet zonder helaas. Planning was om ook nog voor schoenen te kijken maar manlief was sleutel vergeten dus ik kon terug naar huis. Daar badkamer gepoetst, 2 machines was buiten gehangen, opgeruimd (en nog lang niet klaar) en even in de zon gezeten. Alina heeft gelukkig beter geslapen en ligt nu ook in bed sinds 15 minuutjes..... CVM... goed dat je het oude ritme aanhoudt. Ga je wel op KDV meer meegeven zodat ze wat extra kunnen bijwarmen???? Ik geef altijd rond de 200 mee... soms drinkt ze dit op, soms drinkt ze maar 90, soms 150... het wisselt zo bij haar. Vica... wat een verhalen op hyves... hopelijk helpt het bloedprikken al voor een uitslag. Manlief... we zouden vandaag gebeld worden door de reumatoloog maar geen bericht gehad.... net gebeld maar natuurlijk maar tot half 5 bereikbaar... GRRRRRR Iedereen een super weekend, morgen wordt het bloedje heet..... We moeten even naar mijn zusje het smiddags, huisgenootje is jarig. Zweten in de auto dus.... Daarna doen we bbqen en zondag misschien even gaiapark of zwembad opzetten, geen idee wat de voorspellingen dan zijn.....
oja... 12 oktober krijgt manlief ook tattoo van dochtertje op de arm.... ze maakt dan ook een schets voor mijn tattoo voor op de pols. Ik laat pas een zetten na de borstvoeding en dan komen er 2. Alina op de pols en bij mijn bestaande tattoo op de schouder (blauwe roos met tribal komt een vlindertje voor de miskraam).....
Thanx Ik doe het ook vooral omdat ik het zo gemakkelijk vind hoor En het gaat eigenlijk heel voorspoedig allemaal. Ik wil tot 6 maanden volledig bv geven, daarna langzaam gaan bijvoeden en overgaan op flesvoeding. Weet nog niet in welk tempo. Omdat hij 's nachts nog drinkt wil ik mijn productie een beetje op peil houden, zodat ik er 's nachts niet uit hoef om een flesje te maken. Maar wie weet dat hij met een goede avondfles (kv + evt pap?) wel eindelijk eens lekker doortukt. Op m'n werk mag ik tot 9 maanden 'in de baas z'n tijd' kolven, daarna in eigen tijd. Wil dat dus wel gaan afbouwen zodat ik met 9 maanden hooguit nog maar 1 keer maar liefst 0 keer meer hoef te kolven. En dan weet ik niet of mijn boobs het volhouden om nog wel ochtend- en avondvoedingen te produceren. Oh, ik hoor hem! Lees later de rest!
Hoi meiden, wat een weertje he Chantico, wat doorslapen betreft geen tips voor je, zou best kunnen dat hij met kv wel gaat doorslapen, zeker als je er pap indoet, maar voor hetzelfde geld blijft hij dan alsnog komen, is toch geen peil op te trekken. Hier een heerlijk dagje, de jongens zijn lief an het spelen in het buitenbadje (hebben zo'n groot familieding) manlief heeft de tuin gedaan en ik de boodschappen en was. Meisjelief (vandaag exact 5 maanden!!! time flies :S) heeft vanmorgen haar derde fruithapje gehad, dit keer appel omdat ze al 6 dagen geen poepbroek heeft gehad en banaan schijnt te stoppen. Had een appeltje gekookt en daarna gepureerd dus was megaglad en nog beetje warm. Ze vond het heerlijk en heeft een hele appel op!!! Smaakte trouwens echt naar olvarit, door het koken denk ik? Als ik op mn werk appel pureer (zonder koken dus) blijft het altijd een grove structuur houden en smaakt het heel anders. Zit nu dus vanzelf aan 4 uur tussen de voedingen, want die appel gaf ik 3 uur na de laatste voeding, uurtje erna de borst en daarna is ze in slaap gevallen om 11.45, en slaapt nu, 4 uur na de voeding, nog steeds!!! Heb de voeding na het fruithapje nagekolfd om productie hoog te houden en zodat ik ook makkelijk wat meer kan meegegeven naar het kdv zonder mn voorraad aan te breken Lost het toch nog zichzelf op! Zou vanaaf naar hsum on air gaan (muziekfeest in de stad) tussen de voeding van 19/20 en 23 uur maar twijfel nu, heb natuurlijk kans dat ze nu wil bijtanken vanavond of onrustig word van het fruithapje en dan ben ik liever thuis denk ik...?
Wat een stilte hier zeg..... CVM.. een hele appel... dan smaakte het idd wel erg goed zeg. Hier wachten we nog even met bijvoeden, daarna starten met groenten. Weet nog niet of ik ht zelf ga maken of gewoon potjes geef, ben een beetje lui merk ik... Ben je nog geweest????? Morgen is ze alweer 5 maanden zeg.... pffff de tijd vliegt voorbij he.... Gisteren bij Hans Anders geweest voor een nieuwe bril, maar het was erg druk en heb een bril aan de kant laten leggen voor maandag. Krijgen we de reclame en wat meen je..... vanaf vandaag zijn de brillen geen 149 maar 59 euro.... Geluk bij een ongeluk dus hihi.... Ga er morgen meteen 2 uitzoeken. Had al van alles opgedaan maar allemaal te breed voor mij.....
Goedemorgen, Alles goed met iedereen? Het is wel heeel erg rustig de laatste tijd he.. Hier gisteren weer koppijn gehad. Wordt er gek van! Lenzen zijn nog goed, heb de pil doorgeslikt en ben inmiddels zelfs gestopt maar ook dat heeft geen effect. Zat mij gisteren ineens te bedenken dat ik dit eerder had. Toen was mijn haar te lang/te zwaar. Ik laat het sinds een tijdje niet meer in laagjes knippen en heb dus een rechte bos. Punt is dat ik heeeel veel en heeeeel zwaar haar heb. Dat is de het volgende dat ik maar eens ga proberen. Maar weer de laagjes erin dat scheelt een hoop zwaarte. Vandaag een rustig dagje.
Hi allemaal, inderdaad echt superrustig hier zeg! Ik heb ook weinig nieuws. Alles gaat goed met ons Robin heeft vandaag voor het eerst perzik op, vond hij erg lekker! En gisteren sperzieboontjes, gingen er ook goed in Vanmiddag op verjaardagsvisite geweest bij vrienden, hun meisje is 1 jaar geworden. Robin mocht even op de schommel: Bekijk bijlage 180722 Hij vond het erg leuk! We willen deze week ook een schommel halen
@MiniMe, Leuke foto zeg! Ziet er leuk uit zo'n schommel. @All, wat doen jullie als de kids kunnen zitten? Vince kan nu los zitten (zonder helemaal naar voren te hangen) en hij kan zich ook optrekken. Gelukkig is hij met het laatste liever lui dan moe en gaat dan meestal miepen. Het enige wat ik nu doe eigenlijk is hem in de kinderstoel zetten (met riempjes) maar dat vind hij op een gegeven moment ook niet zo leuk meer. Op de grond vind ik maar eng. Ookal zit hij op een kleed, als hij omvalt dan kan dat volgens mij nog best wel hard gaan.
Hey meiden, We zijn sinds gisteren weer thuis van vakantie! Heerlijk geweest.... Prachtig weer gehad en Jesley heeft t super gedaan! Ga even snel beetje bijlezen en zal snel een leuke foto van Jesley neerzetten Nog bijzondere dingen die ik echt moet weten? Liefs Fab
@Vica: Robin kan nog niet zitten, dus dat 'probleem' heb ik nog niet. Ik zou hem goed in de gaten houden en niet alleen laten zitten, totdat hij echt goed stevig zelf zit. Mocht hij omvallen, dan kan hij idd best hard met zn hoofdje tegen de grond komen denk ik.
Vica: Guus zit nu ook zelf en ik zet hem op een kleed "in" een voedingsmiddel dus als hij omvalt dan valt hij zacht Verder alles goed hier. Lekker weekendje gehad. Veel met de kids op pad geweest. JP gaat dinsdag naar de kleuterschool voor het eerst. Hij is nog niet eens 4 en Fee gaat volgende maand naar de peuterklas. Wat gaat het toch allemaal snel!
@FB, leuke vakantie gehad? @Me2, gaan ze daar altijd eerder dan 4 naar school? Voedingskussen heb ik niet dus dat is jammer. SPannend wel hoor beide kids ineens een nieuwe stap. @MiniMe, ja daarom. Nu zit ik er zelf nog bij.
@leren zitten; hier eerst in de box met rondom kussens bij Danique. Toen ze iets steviger zat met een voedingskussen erachter zodat ze daar op viel. Eline heb ik nu in de bumbo of in de kinderstoel als ze wil zitten. op bed probeer ik los, maar dat kan ze nog lange niet! @vica; wat een ellende zeg met jouw gezondheid (en die van vince) hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben over hoe en wat. Mini; Eline hier ook al eens in de schommel gezeten. Vond ze geweldig. En vooral als Danique ernaast aan het schommelen is (wij hebben dus een dubbele in de uitn staan) Hier moe en druk druk druk. Morgen weer werken en daar is het helemaal druk. Maar gisteren een heerlijk dagje gehad. Ben met de kids naar de dierentuin gegaan. Raymond moest toch werken, dus dacht ik trek er op uit. Danique vond het geweldig en Eline heeft de hele dag liggen lachen in de kinderwagen. Vond het echt superleuk! (maar joh wat is het allemaal duur daat zeg)
Hoi meiden!! ben er ook weer van vakantie!! spring hier weer in hoor! zit ff snel de laatste pagina te lezen... @vica: wat is er de laatste weken met jullie? is er iets veranderd in de gezondheid van vince?????:O @zitten: hier nog lang niet, is een slappe vooroverleunende zoutzak haha. @hier: naarbednaarbed zei duimelot... zucht... morgen weer werken ik zeg slaap lekker!!! zal deze week weer voornemens eens actiever zijn hier