@Jojoki, Vince heeft een tijdje terug wat bloedsliertjes bij het spugen gehad. Hij is een paar dagen opgenomen geweest maar het is niet meer teruggekomen. Ook heeft hij een dubbelblinde provocatietest gehad en niet op gereageerd. Bloedonderzoeken gehad en die waren goed maar nu nog heeel veel ontlastingonderzoeken waarvan ik donderdag waarschijnlijk van een paar al de uitslagen krijg. Spannend dus nog. En ik zit nog altijd met te hoge bloedplaatjes (in de zwangerschap ontdekt) en ze kunnen de oorzaak niet vinden. Nu moet ik waarschijnlijk een beenmergpunctie wat ik dus echt niet durf! AUWW!!! @Alieke, ja echt schandalig duur he tegenwoordig! Wel fijn dat de kids het zo leuk vonden .
Zit 'oude' foto's te bekijken van toen onze meid 6 maanden was. Haha, verheug me nu al op de eerste keer liga geven aan Nathan! Wat een heerlijke knoeiboel (plakhanden) was dat en wat een blik op dat snoetje
Mini: schattige foto!! Alieke: leuk hoor de dierentuin!! Vica: nee ze gaan hier normaal helemaal niet voor hun 4de naar school. Vaak pas in het nieuwe schooljaar NA hun 4de verjaardag! Maar JP is er al zo aan toe (hij verveelt zich echt dood) dat hij dit schooljaar al mocht beginnen. Zal mij benieuwen hoe dat gaat... Jojoki: welcome back! FB: klinkt allemaal heel fijn! Chantico: ja leuk he dat koppie als ze dan die liga gaan eten! Ik heb ze al in huis voor na 6 maanden, want kan ze hier niet krijgen dus heb ze de laatste keer uit NL al meegenomen. Nog 1 maand exclusief de borst en dan gaan we van start met groeten!
He gatsie... meis uit bed gevallen. Pijn in haar buik, klein wondje onder haar lip en binnenin op dezelfde plek ook goed kapot. Nu op mijn schoot aan een ijsje..
Hoi hoi, Luckey, ben niet meer gegaan. het gat heel goed met het fruithapje en dan overdag dus was minder vaak drinken, maar dat haalt ze 's avonds dubbel en dwars in geeft niets hoor, ik geniet nog steeds erg van onze drinkmomentjes Heb vorige week een bril besteld bij specsavers, 170 euro incl glazen en al maar krijg 150 vergoed Heb nu helemaal geen bril maar als kind wel en merk dat ik 's avonds moeilijker zie en met autorijden ook, en veel hoofdpijn dus ik dacht, laat ik eens checken...en ja hoor Nouja, er zijn ergere dingen Vica; Succes met je meis! Hier is loszitten er echt nog niet bij! o hoor mijn meisje, tot morgen!
Goedemorgen, Heb het erg druk gehad laatste week, soms te druk om hier ook nog event e komen kijken. Ik zag dat iemand naar een berenjasje zocht, musty toch, idd bij de h&m gezien maar dat waren hele pakjes als ik het me goed herinner tot welke maat het ging weet ik niet. @luiers; vorige week waren de huggies in de aanbieding bij trekpleister. 4 pakken voor 19.95 gelijk even in geslagen. Even kijken wat er deze week weer in de aanbieding is. Had iemand niet eens zo een site waarop je dat kon zien? @cvm; wat een leuke foto's zo te zien vond ze het heerlijk. @slaapzakje; hier ligt Ryan ook al een tijdje alleen in een slaapzakje. Soms alleen in de romper als wat kouder is zn pyama truitje. Deken schopte hij alleen maar van zich af in zn slaap. @minime; wat een leuke foto van robin! @FB;fijn dat je een leuke vakantie heb gehad. @vica; hoe gaat het met je meisje, geen last meer gehad van dr val? Hier heb ik vorige week een ondekt dat er al een tandje doorkomt bij Ryan. Gelukkig heeft hij er weinig last van. Geef hem veel zn bijtring. Met zn hapjes gaat het ook goed alleen de bloemkool vind hij echt erg vies hihi. Dus daar hou ik maar mee op. Derest vind hij heerlijk. Eergister ook een ligatje door zn fruithapje gedaan en dat vond hij ook super lekker. Probeer er nu ook een flesje af te laten die van 22.00uur, maar dat lukt nog niet altijd. Even een vraagje, zijn er meer die (nog) veel last van hun blaas hebben? Moet soms constant plassen, of het gevoel hebben dat ik moet en heb nog steeds regelmatig last van urine verlies. Vind het best vervelend. Misschien toch nog eens langs de gyn. Kleine roept, tijd voor zn fruit.
Hey Star Fijn dat het goed gaat bij jullie. Vervelend van je blaas klachten. Heb er zelf gelukkig alleen de 1ste maand last van gehad. Misschien idd toch eens naar laten kijken. De site die jij bedoelde is deze: [FONT=Arial, Helvetica][FONT=Arial, Helvetica]watkostenluiers.nl[/FONT][/FONT]
@Luiers, c1000 luiers zijn deze week 6,99 per pak. Op is op. Maar bij smalle kindjes werken ze niet, loopt alles ernaast. Bij Vince werken ze wel. @Blaas, hier geen last meer van. @Star, gelukkig heeft hij geen last van het tandje en gaan de hapjes goed! Hier gaat het goed met mijn meis. Bloeduitstorting rond het wondje in haar mond en een flinke korst onder haar lip hahaha. Buik doet nog wel pijn als ik haar daar vasthoud ofzo. Maar dat kan ook gewoon zijn omdat ze zich herinnerd dat ze buikpijn had. Ze vertoont verder geen tekenen van echt pijn. Vince mocht vandaag beginnen met rijstebloem in de fles. Maar omdat ik zoooo gek werd van het feit dat hij zelfs met 240+8 al binnen de 4 uur weer kwam ben ik zaterdag begonnen. Hij heeft nergens last van. Drinkt de fles heeelijk rustig op zijn eigen tempo en spuugt nauwelijks nog. Helemaal super dus!!
@fleuri; Super, bedankt heb hem gelijk weer in me favorieten gezet. @vica; gelukkig maar dat ze er niet zo een last van heeft. En zeker super zeg dat de rijstebloem goed gaat bij Vince. Doe je de rijstebloem nu bij elke fles of alleen sochtends/savonds?
Bij elke fles. Hij is heel hongerig en het helpt bij hem tegen het spugen (door het langzamere drinken).
he meiden !! Lees van Vica wel eens het 1 en ander op hyves hihi maar vergeet steeds me mailtjes te openen van het forum! Lisa heeft vorige week een armbandje gehad van Opa en Oma (mijn ouders) en staat zoooo schattig zeg, alleen nog beetje te rgoot dus hebben m een paar oogjes eerder vast gezet......maar haal m voor de nacht zeker van d'r polsje.....hoe hebben jullie dat gedaan?
Star: fijn dat alles goed gaat en ook al een tandje!! Vica: gelukkig is je meis weer opgeknapt! Fijn dat het goed gaat met de rijstebloem! Mikija: geen ervaring met armbandjes ed bij de kids...maar zou zeker af doen snachts!
miki: Ik doe Liv d'r armbandje 's nachts ook af, en doe m sowiezo niet om naar bijvoorbeeld het kdv..Wel heel leuk he, die kleine friemelarmbandjes! Mijn kleine speklapje is gek op appel, vandaag had ze dr appeltje helemaal op binnen 5 minuten!!!
Ja ik had hier een auto stoeltje besteld, voor als hij wat groter is... Goeie service hoor! En niet duur!
Wel goed hoor dat het helpt bij Vince, hij is zolang aan het tobbe geweest met de voeding hé. Merk bij Ryan idd ook wel dat het goed helpt tegen spugen, de nutriton krijgt hij ook nog maar dat lijkt toch wat minder te helpen.
Me dochtertje heeft er vroeger ook 1 gehad. Ik dee hem snachts wel af, op de dag niet als ze ging slapen niet. Ze zat er eigenlijk ook nooit aan toen ze klein was.
@armbandjes. Eline heeft hem al om vanaf dat ze 2 weken is. En heeft hem nog nooit af gehad. Ik doe hem dus niet 's nachts af. Ze slaapt er mee, zwemt ermee, gaat er mee in bad. @vica; super dat het zo goed gaat met de rijstebloem door de fles. Hopelijk blijft het zo goed gaan! @fles en voeding; Eline krijgt nog maar 3 volle flessen en 1 klein flesje van 90 na de groente. Ik kreeg alle flessen niet meer weg op een dag. Ze start nu met 210/7 en rijstebloem, dan zo'n 200gram fuit in de ochtend, tussen de middag fles 210/7. Rond 4 uur/half 5 groente 200 gram en als toetje fles 90/3 en dan rond 7 uur fles 240/8 met rijstebloem In de middag krijgt ze als ze op tijd wakker is soms wat drinken en sabbelt ze op een liga. ' Nog meer kindjes di enog maar zo weinig flesvoeding krijgen?? Moet vrijdag naar cb, denk dat ik per direct over moet op opvolgmelk nr2.
hey, hier een druk weekend achter de rug. Lees hier wel vaak mee maar heb niet altijd de tijd om te reageren. vica, fijn dat het met rijstebloem zo goed gaat. Hoeveel doe je er dan in? Zit met Laura ook te dubben of ik dat ga gebruiken. Ze krijgt het nu wel maar alleen voor het slapengaan. cvm, hoe maak je dan appel? Pureer je gewoon rauwe appel of kook je hem eerst tot hij wat zachter is? alliekelepink, hier nu 4 x 210 + 7 en dan in de laatste 2 kleine schepjes rijstebloem en verder nog niks. Begin met 6 maanden pas met groenten vanwege haar KMA. Vond rijstebloem al heel wat om nu al mee te beginnen. Daar reageert ze gelukkig niet op dus blijf ik ook gewoon geven. Ze wil absoluut geen 5 flessen en op het CB bij ons vinden ze het zo ook prima zolang ze goed groeit. star, bij jou werkt nutriton dus ook niet zo goed? Lijkt hier ook niet zo heel best te werken. Ik ga weer snel verder. Vanavond nog even naar de kermis in het dorp waar mijn broer woont. Nu snel kids ophalen, eten koken en er snel op uit. Ben nu nog op mijn werk namelijk. Maar moest ff stiekem zp-en