April 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Vica86, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Ik ben begonnen bij Sem met ongeveer 8 maanden om uit een rietje te laten drinken en idd uit een beker die WIJ vasthouden haha, zelf vasthouden werd teveel geknoei.....

Groupon... net via groupon een reiki behandeling "gekocht" .
    Binnenkort dit dus een probere voor mijn klachten, tevens even lekker ontspannen....

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ jorietje.... gecondoleerd met dit enorme verlies :(

3. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Jorietje, gecondoleerd en heel veel sterkte met dit grote verlies.

4. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Hoi dames,

even snel voordat ik m'n bed op zoek.

@Jorientje: gecondoleerd met dit onverwachte verlies. Ik leef met jullie mee. Heel veel sterkte!

@Blaas: ik heb er geen last van dat ik sneller/vaker moet plassen. Ik moet sowieso altijd vaak haha. Maar wel soms beetje urineverlies, dat had ik nooit. Hopelijk gaat het nog over.

@Bekken: daar soms wel last van als ik veel gedaan heb of veel heb gebukt ed. Meer die hier last van hebben?

@Zitten: hier zit meneertje nog lang niet helemaal zelfstandig. Zal vanzelf wel goed komen denk.

@Huggies: wel tevreden over. Had een pak gekregen. Ook droog s' nachts.

@Hier: ik heb niet hardgelopen vorige week, omdat ik Daim niet naar opa en oma kon brengen :) (SCHAAM!!!). Maar heb me voorgenomen deze week echt te beginnen. Ben van vrijdag tot gisteren trouwens erg ziek geweest. Ik had griep en ook erg misselijk/overgeven ed. Ik was best bang dat ik weer zwanger was, dus had voor de zekerheid getest. NEGATIEF gelukkig! Ik wil wel een brusje, maar nu nog even niet hoor haha. Schijnt dus echt het één en ander te heersen . Daimen is ook al verkouden geweest, gelukkig nu weer over!

Joepie Daimen was maandag 6 maanden!! Wel beetje gevierd hoor haha. Wat een lekker ventje is het toch. Hij maakt de laatste tijd best grote sprongen vindt ik. Kruipt al een beetje als je hem op de grond legt en hij kan al zelf z'n flesje vast houden. Mama=super trots :D. Maar nogmaals....wat vliegt de tijd. Zelfde stukje afleggen en dan 1e verjaardag :$.

Ik kruip onder de dekens dames, tot snel weer!

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Wederom rustig hier!

@Musty, hoe gaat het met MD?

@Bekkenklachten, hier nog altijd aanwezig maar gelukkig alleen met opstaan, veel doen, opzij stappen en dat soort dingen. Oh en als ik de 1e 2 dagen ongesteld ben heb ik 24 uur per dag last.

@Mir, gefeliciteerd met de 6 maandengrens! Is ook een klein feestje waard hoor ;). Ik kan me maar niet voorstellen dat het zoooo snel gaat. Bij mijn dochter hield ik het echt per dag bij zowat. Dit keer gaat het meer vanzelf en dan gaat de tijd megahard. Balen dat je zo ziek bent geweest!
    Succes met hardlopen volgende week.

Hier, eenzaam alleen hahahaha. Ik kan er zoooo niet tegen. Hubby heeft in september ploegendiensten. Is dus aan het werk tot nu ongeveer. Hopelijk is hij snel thuis want ik ben mega bang savonds alleen thuis.

6. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Asperen (Gelderland)

Ahhhggg dikke knuf meid. Hopelijk is je man snel thuis. Vreselijk als je zo bang bent alleen. Wees maar niet bang er gebeurd niks hoor :p.

7. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hij is thuis :D

8. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ah gelukkig is 'ie nu thuis Vica:D

9. Chantico

Chantico Niet meer actief

Zwaai!
    Ik moet er nog even inkomen vandaag. Ik had allemaal plannen om er een leuke en nuttige dag van te maken, maar met al die regen valt het hele 'buitenprogramma' in het water... (ik wilde allemaal winkels af voor van de kleine boodschapjes die je steeds uitstelt maar die toch een keer gedaan moeten worden). En ik had het idee dat ik vandaag héél veel tijd had, want ben 'maar' met één kindje thuis en die mag vanmiddag ook nog even oefenen op de opvang. Dus had allemaal plannen voor wat ik zou gaan doen in de uren dat ik 'kindvrij' zou zijn. Toen bedacht ik me dat hij op de opvang een flesje moet drinken en ik dus moet kolven. Oh ja. Als ik dus tussen het brengen en halen door ook nog langs huis moet, blijft er geen effectieve tijd over om iets van die plannen uit te voeren... :( Toen ik dat bedacht had, had ik al geen zin meer in deze dag. Plus dat ik her en der in huis toch wel tegen wat dingen aan liep die gedaan mogen/moeten worden. Zit nu een beetje te sippen achter de computer over hoe zielig ik wel niet ben, haha.
    En dan ook nog een baby die aan de borst in slaap was gevallen maar toen ie in bed gelegd werd weer wakker werd en nu helemaal geen zin meer heeft om te gaan slapen *grom* En ondertussen wel gapen, de eigenwijs ;)

10. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Asperen (Gelderland)
    Goedemorgen,

Chantigo: hier ook 'shop' plannen die in de soep vallen. Had ook het idee om vandaag op pad te gaan. Denk dat ik het alleen bij de supermarkt hou :). Ik ga vanmiddag nog wel even met de kleine naar m'n oma, want dat heb ik beloofd. Hier ook huishoudelijke dingen, die ik eigenlijk al veel te lang uitstel. Ik ken het verhaal van moe zijn, in oogjes wrijven, gapen en maar niet willen slapen. Daimen was vanochtend een stuk vroeger wakker als normaal (5uur al!!!) maar gelukkig na de fles nog ruim 2 uur geslapen.

Hopelijk kun je toch iets leuks maken van deze dag!

11. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Hier nog eentje die naar de stad wil....maar ja die regen he.
    Ik moet toch echt even gaan straks, want ik moet nog een panty halen voor morgen (bruiloft schoonzus).
    Dan maar even snel met de auto op en neer (wilde eigenlijk lekker gaan wandelen met Robin).
    Nu maar even de badkamer poetsen, zit dat er weer op.
    Hubby heeft gisteren al gestofzuigd en de afwas gedaan, zo fijn! :D

12. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Shoppen, balen voor iedereen die nu niet kan shoppen.

Hier bij het cb geweest en Vince is nu 8455 gram!!!!
    In 2 weken tijd 500 gram aangekomen dus gaat heel goed.

Vanmorgen met mijn meis naar de tandarts geweest voor het eerst en ze vond het leuk :D Zolang dat nog kan is het super hahaha.

Hubby gaat zo weer werken en ik straks de kids naar mijn moeder brengen en ook werken. Daarna de kids weer ophalen en naar huis, zit ik weer de hele avond alleen. Heeeeel fijn :(. Maar ja.. lang leve het forum!

13. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Zooo wat is Vince al groot zeg! Dat voel je wel met tillen he haha;)
    Ben wel benieuwd wat Robin nu weegt. Begin augustus ben ik voor het laatst geweest en toen was hij net geen 7 kg. Eind september heb ik pas weer een afspraak. Misschien dat ik nog wel een keertje eerder ga om te wegen;)

Wat goed dat Rebecca de tandarts leuk vindt! houden zo! hihi

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Tillen????? Met 2 handen anders is het niet meer te doen hoor. Ja 5-10 meter wel maar verder... Nee dat lukt niet. En die paar meter ook echt alleen als hij heel rustig is.
    Hier had ik de afspraak pas op 10 oktober staan. Maar ja, ik ben toch altijd wel erg benieuwd hoe hij groeit en het cb is altijd erg benieuwd hoe het met hem gaat. Dus zo nu en dan ga ik weer.

Net naar het ziekenhuis gebeld en de arts heeft het zo druk dat ze nog niet is begonnen aan de telefoontjes. Wordt dus eind van de dag. Ben beniewd.

15. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    hoi hoi,

tja, het weer....bah :(

Hier net met liv naar de huisarts geweest, kindje is zo verkouden en hoest daarbij haar longetjes uit haar lijf. Zat me toch niet helemaal lekker met al die verhalen over het rs virus dus dacht, even laten checken. Daarbij heeft ze al twee avonden 's avonds koorts. Ze is wel redelijk vrolijk alleen drinkt vaker en korter (last van slijmvorming door de melk).
    Had haar wel gewoon naar het kdv gebracht vanmorgen want moest echt naar mn werk maar voelde me zo schuldig en moest er vannacht een flink aantal keer uit om te troosten, ze hoest zichzelf voortdurend wakker :(

Gelukkig is alles goed, hoesten komt door slijm wat van dr neusje in de keel gaat maar haar longetjes zijn helemaal schoon. Gewoon flink verkouden dus!

Nu onverwachts een middagje vrij dus, want ga haar echt niet terugbrengen naar het kdv voor die 2 uurtjes en huisarts zit in mijn woonplaats en werk en kdv niet dus dan blijf ik rijden.

16. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Dames, dikke knuf voor bij wie de shop-expeditie inhet water is gevallen! Hier schijnt trouwens de zon:D Maar zit op kantoor en heb het druk dus kan ook niet veel anders:D

Vica: mooi aangekomen die Vince! Werkze!

CVM: beterschap voor Liv, gelukkig geen naar virus!

17. titania

titania Bekend lid

14 jul 2010
    912
    0
    16
    Utrecht
    #4737 titania, 8 sep 2011
    Laatst bewerkt: 8 sep 2011
    lieve Jorietje.. wat verschrikkelijk, gecondoleerd en heel veel sterkte voor jullie hele familie de komende tijd..

ook Chantico gecondoleerd met je collega..

Wat is het leven soms oneerlijk :(
    dit soort dingen zetten de kleine onbenullige dingen toch even in perspectief.

Musty, ik hoop dat MD zich beter voelt.. ik vind het echt zo zielig voor hem :( Krystian is nog nooit ziek geweest, maar als ik maar denk aan hoe zwaar zo'n kleintje het kan hebben en er ook nog niets van snappen wat er met zn lijfje is breekt echt mijn hart..leef erg met je mee.

Ook CVM, heel veel beterschap voor Livje. Hopelijk knapt ze heel snel weer op!!

Sorry dat ik weinig reageer.. ben erg druk geweest en morgen ga ik ook nog trouwen. haha.. even tussen door ja ;)

We doen het echt HEEL klein, namelijk gewoon lekker thuis.. alleen met getuigen en Krystian natuurlijk! We zouden het eerst alleen met de beide families doen op een mooie locatie maar dit hebben we gecanceled toen ik op vakantie was, omdat ik mezelf er alleen om in de stress zat te werken. De families bij elkaar halen(we hebben allebei gescheiden ouders en mijn broertje heeft ook nog geen contact met m'n vader) en er ook nog leuk uit willen zien.. Het idee alleen werd me al te veel. Dat allemaal en ook nog voor een 5 maanden oude baby zorgen terwijl ik nog vollop aan het ontzwangeren ben.. nah. Ik heb dan ook tegen mijn vriend gezegd; ik heb geen zin in een feestje, maar eigenlijk gewoon in een dutje. Vind het wel vervelend voor de families want ze wouden er graag bij zijn.. maar ze hebben wel begrip. We gaan ook nog voor de kerk trouwen dus de ceremonie en alles er op en eraan komt ook nog wel. Ook geven we nog wel een feestje als ik er aan toe ben en vieren we het met iedereen.. maar nu dus even niet
    We gaan wel een nachtje in een hotel in Scheveningen overnachten om het toch een speciaal tintje te geven en om even met z'n tweetjes te zijn en uit te waaien... ;) Ook mijn eerste nacht zonder Krystian, dat gedeelte vind ik wel spannend.. maar hij is in goede handen bij m'n moeder die hier op komt passen.

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

kinderarts heeft net gebeld. er is 1 bacterie gevonden in de darmen die de klachten kan veroorzaken. morgen starten met antibiotica. ook morgen starten met overgaan naar gewone voeding en we mogen bikvoeding gaan starten. jeeeej wel nog een keer wat testjes herhalen om te kijken of de antibiotica werkt.

19. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hele fijne dag morgen! En lekker genieten ;)

20. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hier eigenlijk weinig te vertellen...
    Ben nog druk aan het genieten van mn laatste vrije week!!!:D
    Veel shoppen en leuke dingen doen hihi

Morgen even met Jesley naar de huisarts.
    Heb t idee dat hij ooronsteking heeft.
    Hij doet veel wrijven aan zn oren en is ook verkouden sinds 2 dagen.
    Snachts ook vaak huilen (in zn slaap dan wel)
    Maar moet hem toch troosten om het stil te krijgen. Ongv 5x per nacht.

Het zouden ook zn tandjes kunnen zijn, die staan (denk ik) ook op het
    punt om door te breken.

Net heeft hij potje bruine boon met appel op, hij vond het heeerlijk!
    Hij heeft nog nooit zo snel zn groente op.

Mogen ze ook al spruiten??

Deel Deze Pagina