Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt. Maak je geen zorgen over morgen trouwens. Geef je BV? Zou ik na het klieven gewoon even aanleggen als troost. Rune heeft even flink gehuild maar voordat ik hem aan kon leggen was hij alweer stil en viel in slaap.
Weet niet of je het over de mobiel had waarbij er dingetjes naar beneden vallen omdat hij schuin gaat? Moet zeggen dat ik het oude model die schijnbaar niet meer te koop is veel leuker vond hoor. Maar hier zie je er een paar.. Ze gaan net wat schuin en zitten kleine dingen aan de 'armen' zeg maar. Die gaan schuiven en vallen dus naar beneden. Die zwart-witte paraplutjes wordt je volgens mij gek van hoor hahaha. TinyLove Bestsellers
hier eentje die helemaal gaar is... ben mega moe. 2 dagen geen ijzertablet gehad EN Alina die al 2 nachten om 1.30 en 4.30 wakker wordt..... overdag nog steeds jengelig is. heb het even helemaal gehad. durf bhet bijna niet te zeggen maar eventjes zonder kids zou ik wel even fijn vinden.... oh oh oh wat ben ik slecht zeg ;-(
Luiers: hier hebben we een flinke voorraad Pampers en ik moet zeggen ze bevallen prima!! Hebben ook paar pakjes Kruidvat maat 1 gehad en vond het vreselijke ondingen.Minder goede pasvorm maar dat is natuurlijk bij elk kindje anders maar het allerergste vond ik dat die bijna standaard doorlekte. Met pampers nog niet gehad, zelfs niet met de mega spuitluiers. Spruw: gisteren bij HA geweest voor wat mij betreft de laatste poging om van de spruw af te komen. Nystatine werkt bij mij niet voldoende omdat de spruw in mijn melkkanaaltjes zit. Dus nu medicatie gekregen die het van binnenuit aanpakt en ik moet zeggen ik voel me al een stuk beter. nu maar hopen dat het voeden pijnvrij gaat worden. Het gaat wel iets beter maar leg hem nauwelijks aan. Geef een fles afgekolfde moedermelk en kunstvoeding. Vooral aan dat laatste moet hij toch echt gaan wennen want kolven gaat moeizaam en mijn voorraad je is op twee flesjes na op. Sinds gisteren de drie standen speen van difrax en ook het spugen na de fles is weg!! Hier een gelukkige mame. Owwww en de eerste kleertjes maat 50 mogen eindelijk de kast uit en maken hun opwachting voor het kindje van een vriendin.
pampers. ik vind het bij pampers dit keer gewoon niet zo prettig dat de gaasjeslaag zo aan de billetjes blijven plakken.... spruw... wat heb je nu gekregen dan???? hoor meerdere verhalen dat nystatine niet zo goed werkt....... ik heb het ook hier staan maar nog neit gebruikt. tiny love... ga toch eens even op youtube kijken want ik had idd in gedachten deze te kopen (via mp maar goed)
Goedemorgen, @Bramtim, leuk dat de eerste kleertjes te klein zijn! @Luckey, knuf. @Mir, succes vandaag bij de KA. Hier begint mijn uitslaap-dag goed zeg. Vince kwam om 4 uur al voor een voeding (7 uur na de vorige) en tijdens de voeding van 8 uur maakte hij een mooie stinkluier. Door de voeding van hem zijn het eigenlijk altijd spuitluiers. Dus ik wou hem zo snel mogelijk verschonen. Dus dacht, doe ik wel gelijk na het boertje tussen de fles door. Maar boeren wou hij dus echt niet. Ik toch maar de luier gaan verschonen. Ja hoor begint hij te spugen. Met dat ik dat aan het wegvegen ben begint hij te plassen. Ik doorweekt, bed nat.... grrrrrr..... Tja, ik heb alsnog de fles afgemaakt en daarna samen met hem maar gaan douchen. Ook ben ik wakker geworden met flinke hoofdpijn. Maar goed, we blijven lachen he . Vince ligt nu te slapen en ik lig in bed aan hubbys kant hahaha. Ga proberen nog even te slapen om de hoofdpijn weg te krijgen. Vanmiddag met Vince nog 1 keer naar de fysio voor de zekerheid.
spruw: ik heb nu flucanozol tabletten. nystatine is een prima middel maar niet als het in de borst zit de spruw. waarom ben jenog niet met de nystatine begonnen? hoe gaat het met voeden nu? vica; haha die vince. ik kan er wel om lachen vooral omdat het zo herkenbaar is. pampers: kloptdie gaasjes plakken. zou hij daar last vsn hebben? ik haal het eraltijdvoorzichtig af.
Hanna nog gefeliciteerd met Yfke! Heftig verhaal zeg en wat stom dat ze flesvoeding in het ziekenhuis hebben gegeven... Vica balen dat je uitslaapdagje zo is begonnen......zul je altijd zien! Maar rust nog maar even uit samen met Vince.. Hier een goede nacht gehad: 22.30 uur laatste fles en toen werd Sam pas om 06.00 uur wakker! Toch ben ik helemaal gesloopt......na zijn fles vanochtend kon ik nog een uurtje slapen en toen moest ik eruit voor Isa, zij ging vandaag weer naar de psz. Vanavond logeert Isa bij oma dus hopelijk doet Sam het vannacht goed en kan ik morgen even bijtanken. PSZ: hier moesten wij Isa aanmelden rond haar eerste verjaardag. Wij kregen vanuit de gemeente formulieren toegestuurd die we moesten invullen en terugsturen, maar dit is overal anders. Vlak voor haar 2de verjaardag werden we gebeld dat ze mocht komen, ze is 2 weken voor haar verjaardag op 1 februari gestart. Luiers: hier ook pampers. alle andere merken lekken door hier of ik vind ze te stug. Moet wel zeggen dat ik de pampers vind stinken als er ook maar 1 plasje inzit... Mobiel: hier een simpele mobiel van Nijntje met 1 muziekje, maar Sam vindt hem prachtig!
ik ben nog niet begonnen omdat het volgens mij helemaal geen spruw is. volgens mij heeft het gewoon te maken met de tsr (heftig dus verslikken), de constante stroom (na het tsr huilen en overstrekken omdat de melk niet snel genoeg komt) en de hoeveelheid voeding die ze in 10 minuten binnen krijgt (veel dus spugen). Het drinken is soms gevoelig maar heb kleine kloofjes dus dat kan ook de oorzaak zijn.... Ik twijfel gewoon constant of het spruw is of niet......
@jojoki; Ryan gaat af en toe ook heel wild met zn hoofd heen en weer om de speen te pakken. @tinylove; zijn idd gaaf, vind ze idd aan de duren kant. Dan zal ik ook eerder voor een tweedehands gaan. @pampers; tot nu toe geen doorlekken meer gehad, voor Ryan zijn ze dus veel beter als de kv luier. Een nadeel van de luiers is idd dat ze stinken en blijven plakken. Ik smeer Ryan zn billetjes regelmatig in merk an dat het plakken wat minder is. Maar Ryan blijfd iig droog, scheelt me een hoop wasgoed. @bramtim; goed hoor, Rune groeit dus ook lekker. Ryan kan sommige truitjes nog net aan van mt 50, broekjes zijn te kort, gebruik ze wel als 3 kwart broek met warm weer. @vica; ooh wat herkenbaar, Ryan boert ook niet en poept altijd onder het eten en dan tijdens verschonen spugen. Zodra de luier iets te lang af is begint hij ook te plassen, moet altijd opschieten en gauw schone luier om doen. Van de week tijdens wegen op cb had tie alles onder geplast. Ik moet hem echt niet op bed verschonen, anders is alles zeikends. Beterschap met de hoofdpijn en succes bij de fysio vanmiddag.
Pff.. nog altijd koppijn. Vince begint weer te krijssen en te slikken dus ben direct weer begonnen met de Nexium. Ik moet maar eens gaan nadenken over een mirenaspiraaltje. Ik krijg altijd mega hoofdpijn in de stopweek en volgens de huisarts zou dat anders zijn met de Yaz24+4 pil... niet dus. Wie heeft er een mirena? Wat is je ervaring?
Jammer zeg dat het er niet in zat voor je om lekker uit te slapen. Is altijd zo he? Als je denkt dat het kan dat het dan niet lukt. Hier ook hoofdpijn.. Wel vaker last van de laatste tijd.. Idd gewoon blijven lachen !! Succes bij de fysio. Wij gaan ons nu klaarmaken voor vertrek naar de ka. Bedankt en tot later vandaag!!
Btw: heeft iemand al iets van Musty gehoord? Ben benieuwd hoe het nu met haar meisje gaat en of ze al uit het zh is!
Ik heb een mirena gehad voordat we in januari 2008 met onze kinderwens aan de slag gingen. Hij heeft bij mij bijna 6 jaar gezeten. Ik vond het GEWELDIG!! Eerste paar weken wel wat 'last'gehad van het nieuwe ding in mijn buik maar dat werd snel minder. Daarna bijna 6 jaar geen ongi gehad en helemaal nergens last van. morgen naar de gyn en ik hoop dat ik er binnenkort weer eentje mag plaatsen. Denk het zelf niet ivm mijn Asherman verleden nav miskraam tweeling 2008. Maaaaar ik houd hoop. Mijn baarmoeder is toch al compleet ver&*%kt nu ook weer na de cerclage (morgen laatste poging rest eruit te krijgen) dat het mij niet zoveel meer uitmaakt als ook de Asherman terug komt. Na mijn engeltje en bengeltje komt er hier geen kleintje meer. Maar ik wijk af lol.
Geen ervaring, ben ook wel benieuwd. Hier ook altijd veel hoofdpijn/migraine met gebruik van de pil, idd in de stopweek en dan niet een dag maar lag dan wel eens dagen plat. Hoop dat dat dus minder word met de mirena.
@ mobiel. Ik heb de Winnie de Pooh mobiel die ook zijwaarts gaat, toevallig ook een filmpje van gevonden.YouTube - Winnie the Pooh and friends musical mobile Het is tot nu toe een groot succes. Ik heb hem in de box hangen en hij maakt niet al te storende geluiden(ik vind sommige kindermelodietjes verschrikkelijk irritant). Krystian begint hem ook met de dag leuker te vinden. @ wipstoel. ook hier word veel gebruik van gemaakt. Toevallig ligt mijn kanjer er net in te slapen en ben ik hem met een voet aan het bouncen. We hebben van vrienden van mij de Baby Bjorn wipper gekregen. Echt een geweldig ding! Eergisteren heeft meneer hem helemaal ondergepoept.. gelukkig is ie ook wasbaar. @ Luiers. Hier wel een pamper fan. Alleen doorlek incidenten(zie vorige) als er echt belachelijk veel poep komt en "overstroomt".. en aangezien hij 1 keer per week poept is elke poepbeurt een flinke.. Hij heeft echt nauwelijks billetjes dus voorlopig blijven we in de nr. 1-tjes, ik vind het fijn dat er ook best veel in een pak zitten en er best veel redelijke aanbiedingen van zijn. Geen last van plakbillen of stank eigenlijk. @ gewicht, ik ben gewoon 3,5 kilo aangekomen sinds de bevalling.Ik ben ook niets aangekomen in de zwangerschap omdat ik door de misselijkheid aan het begin zo veel was afgevallen. Ik lijk het nu wel in te halen ben ik bang.. Ik heb wel meer trek door de borstvoeding maarja dat zou je dan moeten verbranden dacht ik. Snoepen doe ik zoiezo niet, dus ik weet ook niet echt wat ik nu moet laten. Binnenkort ga ik ook weer sporten denk ik. @Mir Wat een heerlijk koppie heeft Daimen! @ Vica, heel herkenbaar het onderplassen. Tja die jongetjes.. Hier ben ik al meerdere keren ondergeplast en hij heeft een keer tegelijkertijd een spuit poep over mij en de bank weten te krijgen(zat hem te verschonen op een matje op de bank.. dat gebeurt dus nooit meer!-maar thankgod voor vanish!) Sterkte met je hoofdpijn! @ Bramtim, wat vervelend dat de spruw nog steeds aanhoudt.. ik hoop dat het nu met de inwendige aanpak beter wordt! Er zijn trouwens veel goed natuurlijke middelen tegen canidida infectie(wat spruw veroorzaakt) te krijgen. Ik heb zelf daar vroeger veel last van gehad. Ik ben toen naar de tuinen gegaan en daar hadden ze van alles. Ik heb geloof ik een middel geslikt die "dida" heette. Ook heb ik een hele tijd geen suiker gegeten, maarja ik weet niet in hoeverre dat invloed heeft bij spruw. @ Hanna, allereerst gefeliciteerd met je kleine meisje!!! Wat een pittige bevalling ook.. zulke lange weeen, wat verschrikkelijk! Gelukkig hebben had je goede artsen die de boel goet in de gaten hielden en uiteindelijk voor de spoedkeizerssnede kozen. Dat van de flesvoeding geven heb ik echt geen woorden voor! @Saona, goed om te horen dat het beter gaat met Neo. wel vervelend dat nog steeds niet bekend is wat hem scheelt(/de). Ik hoop dat je hem morgen lekker mee naar huis mag nemen en nog een beetje de gemiste kraamtijd kan inhalen.. ook voor jezelf. Het lijkt me emotioneel erg pittig allemaal. @ Luckey, grote knuffel voor jou!
Ook wel beneiuwd hoe het met musty haar meisje is. @bramtim; helemaal niet meer ongi? Zal wel lekker wezen zeg. Morge moet ik de gyn bellen voor een afspraak.
Helemaal over je heen gelezen...sorry! Van harte gefeliciteerd met yfke. Wat een bevalling, en heftig zulke lange weeën. Vind het ook niet normaal dat ze zomaar met de fles zijn begonnen hoor. Jammer dat het daarom niet is gelukt met de bv. Geniet van lekker van je meisje!