April 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Vica86, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Zo goed idee!!!
    Ik heb zo´n ligstoeltje voor in zijn badje, maar vind dat 3x niks.
    Maar misschein kan ik die in het grote bad leggen en dan ´douchen´

En anders idd met aankleedkussen ( een extra aanschaffen) Maar weet
    niet of dat gaat scheuren, en dan volloopt?

2. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Gelukkig is Daimen (meestal) niet heel erg beweeglijk op het aankleedkussen, dus ik ga het gewoon proberen van de week.

Ja die foto staat idd ook op fb. De foto van Robin staat ook op fb toch? Volgens mij zag ik hem net namelijk. Ik vind trouwens fb 10x leuker als Hyves. Daar zit ik ook bijna nooit op. Leuk dat je me toevoegde trouwens ;).

3. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Ik denk als je het vaak doet dat de kans wel groot is dat ie misschien vol loopt. Misschien idd eentje extra aanschaffen.

4. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wat een leuke foto's allemaal!!

Hier ook nog een foto van ons ventje afgelopen zaterdag in Centerparks:

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier een hyves verslaafde. Heb wel een fb acount maar doe daar eigenlijk niks mee. Beetje jammer wel.

6. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
  7. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik sinds deze week facebook, best leuk hoor!
    Eigenlijk beetje zelfde als hyves...

Ik zit nog op allebei, maar niet zo heel veel meer!

Merk dat al die sites wel erg veel vrije tijd in beslag nemen

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hmmm mijn fb acount is uitgeschakeld krijg ik te zien...
    beeetje vreemd

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

10. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Mir: Ja, ik had die foto ook op fb gezet. Ik denk dat ik hyves binnenkort ga afsluiten. Niet zo leuk meer, tegenwoordig zit iedereen op fb.

@FB: Wat een geweldig filmpje! Echt superleuk! Ik denk dat ik morgen ook van die koekjes ga halen;) Welk merk is dat?

11. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Als ik alleen met Lars ben doe ik hem óf in het babybadje wat inmiddels wel verhuisd is naar de badkamer óf ik leg hem in het grote bad op zo'n antislip matje om te douchen en soms ook een combi van die 2, als ik iets te enthousiast ben geweest met badschuim in het babybadje, sproei ik hem meestal even af onder de douche :D

12. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Leuke foto, leuke kleren!
    Broek komt me bekend voor, heeft Lars ook :D

13. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Bekende HEMA romper :D:D

14. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    hey allemaal,

sorry hoor even ego.
    Ik heb mijn handtekening/avatar aangepast om wat anoniemer te zijn ivm mogelijk meelezen ex hubby ;)
    Weet niet óf dit het geval is maar just in case.

Hier even roerige dagen. Omdat wij sinds de geboorte van Liv niet meer kunnen rondkomen (ik heb letterlijk geen geld voor luiers/eten voor onszelf en ben enorm dankbaar dat de bv zo goed loopt omdat dit een hoop geld scheelt) hebben we onze daadkracht laten berekenen en hieruit blijkt dat wij maandelijks veel meer alimentatie betalen dan financieel haalbaar en dus dan we verplicht zijn.
    Dit hebben we in een nette maar duidelijke mail aan de ex van hubby laten weten, dus ook dat we vanaf nu niet meer gaan betalen dan het bedrag wat uit de berekeningen is gekomen.
    Zit nu zeer gespannen te wachten tot de bom barst.

15. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Cvm, goed dat je het hebt laten herberekenen! Nu hubby hier nog zover krijgen... Hopelijk gaat de ex van jouw hubby er niet teveel problemen van maken.

16. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Vica, wat betaalt je hubby nu? Wij betaalden 400! en kunnen volgens de daadkracht mar 100 missen...

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

155 voor 1 kindje

18. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    CVM: heftige tijden zo te horen! Veel sterkte en succes!

19. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    cvm... moet dit niet via rechter ofzo besloten worden??? hoop dat ze zonder al te veel stampij accoord gaat. (ex dan he)

hier op telefoon van het werk het wachten. Ik had ze om 9.15 gebeld of ik vervangadres kreeg vandaag maar hoor maar niets.
    ik ben inzetbaar tot 12 uur dus kan geen kant op, maar heb zin om wafels te bakken.... Nu loont het zich ook niet meer om me nog in te zetten, of het moet al voor 1 of 2 uurtjes zijn....

Vanmiddag als sem thuis is maak ik pizzaatjes van pitabroodjes, heb er nu al zin in hihi.....

20. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    ppff meiden ik ben kapot......vannacht ieder uur gezien...manlief was niet lekker (en je weet hoe mannen zijn) heb uiteindelijk zelfs de dokterspost laten komen om 3 uur 's-nachts....net bij huisarts geweest, keelontsteking en is dat na het weekend niet over/minder bloedprikken op pfeiffer...

Misschien een rare vraag maar ben echt dom wat dat betreft....is dat besmettelijk voor de kleine?

Deel Deze Pagina