April 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Vica86, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Das heel makkelijk. Als dit topic gesloten is is er een nieuwe geopend ;).

2. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    musty... zo dat is een post zeg..... super dat het je zo lukt om op iedereen te reageren... dat lukt me echt niet.
    niet omdat ik niet wil maar gewoon omdat ik de helft van de tijd niet weet hoe te reageren....

dochterlief... vanmorgen om 7 uur opgehaald door oma, vervolgens van half 8 tot half 11 geslapen daar, 100 cc gedronken en weer naar bed van 12 tot half 2.....
    nou ja we duimen maar dat ze vannacht beter slaapt.

hier vanmorgen hele tijd geklept met de client, opeens kwamen op thema assertiviteit en praat praat praat... opeens zegt hij... weet je wat ik denk: dat jij een heel erg groot probleem hebt met je gevoelens...... slik bijna janken daar.
    ik kan idd heel slecht vanuit de ik praten (nou zegt hij je zegt heel vaak: ik weet/ik wil/ik voel, maar is dat ook echt zo.... verwacht je niet gewoon te veel van andere mensen of moet je zelf niet veranderen/accepteren)....
    was wel fijn om die spiegel voorgehouden te krijgen, ben in elk geval al veel het denken...
    super hoe sommige mensen horen wat je niet zegt.....

3. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Musty, sterkte met je teen.
    Mijn meis dronk ook altijd alle flessen binnen 10 minuten leeg :( ach ja, meer dan je best kan je niet doen he?

Het nieuwe werk bevalt goed hoor. Het is gewoon schoonmkaen hahaha.
    Wil alleen meer uren hebben, desnoods ergens anders solliciteren voor erbij.

Hier trouwens de laatste dagen enorme spuitluiers bij Vince. Wel maar 2 keer per dag dus diarree is het niet. En het ruikt zuur. Vince is van slag de laatste dagen.. Maar voel nog niks aankomen dus ben benieuwd.

4. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Meiden, hier niet de puf om op iedereen te reageren, zit even heel erg in de rats over alles. Ik weet financieel niet hoe ik deze maand moet overleven, ja weer bijlenen bij ouders en schoonouders maar hoe ga ik het terugbetalen?
    De auto is afgekeurd, kosten zijn maar 250 euro en ik kan zonder auto niet naar mijn werk dus het zal moeten maar waarvan?
    Verder de tarieven van de advocaat gehoord en ook daar flink van geschrokken. verder de angst dat de rechter straks bepaald dat wij hetzelfde moeten blijven betalen, of erger nog, méér dan dat. Ik probeer de hele dag al te puzzelen over waar ik op kan besparen maar ik kán gewoon niet besparen.
    Zie het even heel zwart in.
    En hoewel ik héééél veel van mijn hubby hou en het leven absoluut niet zonder hem zou willen leiden baal ik er vandaag even enorm van dat hij een verleden heeft. Een ex en kinderen dus. Want zonder hen had ik een normaal gezinsleven kunnen hebben. Helaas voelt hubby zich exact hetzelfde, een deel van hem wenst dat hij vrijgezel was gebleven omdat hij mij en ons kind niet kan geven wat hij zou willen en omdat hij ziet hoe zwaar het voor mij is om liv niet het leven te kunnen geven wat ik zou willen.
    Maar we hebben elkaar en liefde is uiteindelijk het allerbelangrijkst. En daarvan hebben we meer dan genoeg!

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Luckey, knuf.. (had je reactie net niet gelezen)

@Cvm, ook jij een hele dikke knuf! Ik weet precies hoe je je voelt.

Hier net de school gebeld van die ene opleiding waar ik tijdens de zwangerschap mee gestopt ben ivm mijn bekken.
    De opleiding mag ik gratis afmaken dus dit ben ik zeker weten van plan. En wellicht dan daarna maar gewoon een fulltime baan op kantoor zoeken. Anders weet ik het financieel ook niet meer.

We hebben nu 200-250 euro van te leven. Maar als er 100 euro kgb afgaat dan kan je wel rekenen, dan komen we zeker 100 euro gewoon tekort.

6. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    dikke knuf !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Allemaal een dikke knuf!!!

8. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    dikke knuffs meiden!

hier zijn de 2 stuiterballen wakker, zo effe boodschappen doen

nog even spam van onze ondeugd

helmaal nog vergeten afgelopen vrijdag was onze bink 70 cm en 8575 gr :D

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
  10. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ach krijg gewoon tranen in mn ogen hiervan:(

Probeer positief te blijven!
    En laat haar maar naar de rechter stappen!
    Kost haar ook veel geld,wat ze waarschijnlijk niet heeft,
    dus misschien neemt ze genoegen met minder??
    Sterkte!!

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw

Deel Deze Pagina