Smeltchocolade van Jumbo... Werkt super! Heb het net ook nog gemaakt, haha Krijg zo nog kraamvisite. Choco druppels in een kommetje, in de magnetron, tussendoor even roeren. Na 1,5 min is het gesmolten. Dan over de soesjes gieten, muisjes erover en even in de koelkast! mmm....
Sorry, heb t bijgelezen maar weet niet alles meer. Musty & Vica: Nogmaals heeel veel sterkte!! Hier: Jesley bleef gister maar krijsen, niks was goed! Echt niks. Dus heb m maar in badje gedaan, toen werd hij rustig en ontspannen en met aankleden weer beetje lachen... Daarna maar meteen zn flesje gegeven (om 22.00 uur) En met drinken viel hij constant al in slaap, en hij heeft 40 cc laten staan. Dus ik m slapend in zn bedje gelegd, en ja hoor! Hij werd pas om 6uur wakker!!! Weer flesje gegeven en daarna weer tot 09.30 uur geslapen! Super hoor! Ga er maar van uit (en hoop maar) dat hij gister gewoon heel moe was. Kwam er ook achter dat ik bij 1 flesje sab simplex vergeten was er in te doen, dus hoop maar dat dat het was. Vandaag maar 5 min gehuild. Hij begint nu weer wakker te worden,dus ga m uit zn bedje halen Fijne avond! Ik krijg zo nog kraamvisite. Ben er vanavond denk ik nog wel even. Zijn jullie ook zo moe??? Ik blijf maar moe joh.. Hoeveel ik ook slaap (voor zover dit kan)
Hey hey, @Voorkeurshouding, Vince ligt altijd met zijn gezicht naar links als hij op zijn rug ligt en met zijn gezicht naar rechts als hij op zijn buik ligt. Hij kijkt dus altijd dezelfde kant op. Ik probeer het wel steeds te draaien, maar dat werkt niet. Verder laat ik het voorlopig even. Hij heeft geen kale plekken nog en zijn hoofdje is nog mooi in vorm. Ik hou dat wel echt goed in de gaten. @FB, ja hier ook echt altijd zooooo moe! Mijn dag begint helaas ook altijd heel vroeg door mijn meis. @Musty, fijn dat jullie thuis zijn. Hoe was het met je meis? @De rest, sorry dat ik niet op alles reageer. Vandaag met Vince naar de huisarts geweest. Voorr zijn ogen geven ze niks sterkers.. Indien de ogen over een tijd nog zo zijn worden de traanbuisjes doorgeprikt door de oogarts.. De plek op zijn gezicht is inderdaad eczeem maar ook daar niet echt wat voor gekregen. Ja witte vaseline op recept. Maar niks bijzonders dus. Vince is nog altijd heeeeeel onrustig. Voor een sprongetje duurt dit nu echt te lang. Zijn ontlasting wordt ook weer geel en breierig dus ik ben bang dat het langzaamaan weer naar verstopping zal gaan. Door de Friso Allergy Care wordt de ontlasting namelijk groen en waterdun. Vandaag verder de hele dag bij mijn smoeder geweest. Ze ligt er vredig bij. Vrijdagavond is er voor iedereen gelegenheid om afscheid te nemen maar ik kan dus niet mee. Mijn moeder wilt vrijdagavond niet oppassen want ze heeft een dartwedstrijd. Ze heeft een beker gewonnen als beste vrouw (van de 4 vrouwen) en wilt perse zelf de beker in ontvangst nemen. Ach ik had het kunnen weten he.... Zaterdag past ze wel op..
Vica... als hij toch naar links kijkt als hij op de rug ligt en naar rechts als hij op de buik ligt... kijkt hij toch altijd anders???? of snap ik het even niet goed???? Balen dat je moeder wilt oppassen, maar gelukkig ben je vandaag wel nog kunnen gaan dan... Hoe is het met je vriend??? Hier... ben zo blij... belastingdienst gebeld ivm de aangifte en er is al een datum bekend. 20 mei krijgen we bericht en hopelijk zsm ook het geld JIPPIE Verder heb ik bij babywalz nog een onwijs super gaaf jurkje gevonden voor 35 euro. Dat mag ik mezelf gunnen van het belastinggeld hihi.... is het gewoon uitverkocht. Bah ik baal. Toch maar eens kijken naar een winkel in de buurt.
@Luckey, nee hij ligt dan altijd op dezelfde kant van zijn gezicht (voor hem links). Balen dat het jurkje is uitverkocht Oh en ik heb donderdag het bevestigingsgesprek bij de zorginstelling!!! Nu alleen nog oppas regelen.
hey meiden update staat in t topic.... sorry voor weinig reageren hier hoofd loopt over en komt weinig zinnigs uit
Musty... begrijpelijk hoor. Doe maar rustig aan!!!! En neem dan ook echt je rust he!!!!! Vica... en als je hem schuin legt met een handoekje of zo in de rug..... zou balen zijn als het hoofdje scheef ging staan (nou ja de schedel dan) Hier ligt ze steeds vaker ook naar de andere kant, maar ik bespeur wel al een licht kaal plekje... haartjes vind ik elke morgen in bed. Zucht.... Nou moet ik zeggen dat ze eigenlijk mar weinig op de buik ligt, moet ik eens wat vaker gaan doen.... Ja ook op de duitse site is hij uitverkocht, anders had ik hem mijn schoonzusjes laten bestellen.....
Het is inderdaad stil hier. Ik heb niet zoveel te melden.. Vince is onrustig en ook heeeel onrustig geslapen. Vandaag niet echt plannen, al moet ik nog naar de kapper en heb nog nette kleding nodig maar ja, ik krijg vrijdag aan het eind van de dag waarschijnlijk pas toeslagen. Voor savonds heb ik geen oppas dus ik kan gewoon niks doen. Zaterdag moeten we heel vroeg al weg voor de begravenis.
hier een beetje overhoop ons mannetje heeft heerlijk rustig geslapen wel paar keer goed gehoest maar geen stikbui meer gehad *afkloppen* en hij is me toch aangekomen trouwens ze gingen hm wegen :5650gr
@Vica: Jammer dat Vince een onrustige nacht gehad heeft. Vervelend voor je dat je geen oppas hebt voor vrijdag-avond. @Musty: Fijn dat MD goed geslapen heeft. Heerlijk dat hij zo aangekomen is. Morgen gaan wij naar het cb, ben benieuwd naar Daimen's gewicht . @Hier: Daimen heeft weer wat nieuws: al een paar dagen drinkt hij z'n eerste fles v.d dag niet leeg (nadat hij 6 of 7 uur heeft geslapen). Ik laat hem liggen totdat hij s' ochtends zich zelf meld. Hij begint dan te huilen, dus maak ik z'n fles klaar. Drinkt hij maar ongeveer 100 cc. Dan de voeding van 4 uur later drinkt hij alles op (180 cc). Wie heeft dit nog meer? Ik snap er niks van!! Hij huilt, dus je verwacht dat hij na 7 uur slaap extra honger heeft, maar blijkbaar niet.
@mir.... hier dirnkt ons manneke sochtends ook stuk minder aan de borst pas rond een uur of 10 heeft ie echt honger honger
@Musty: Fijn dat hij weer rustig heeft geslapen, en wat is hij al groot aan het worden!! Ben ook weer heel benieuwd wat Robin inmiddels weegt. Mss morgenmiddag even naar het inloopspreekuur bij het CB. Vorige week maandag woog hij 4180 gram (niks vergeleken bij MD haha). @hier niet veel nieuws. Wel eergisteren ongi geworden (klopt precies natuurlijk, want vrijdag de laatste pil gehad), en is veel erger dan normaal! Ik heb er geen last van wat betreft pijntjes ofzo, maar ik vloei veel meer dan ik gewend ben. Robin heeft nu al een paar nachten goed doorgeslapen. Vannacht zelfs van 23.30 - 6.30 uur, dus ik ben tevreden! Deze week heb ik een drukke week, elke dag bezoek. Maandag familie, gisteren een collega, vandaag familie, morgen schoonzus en vrijdag schoonouders. Pffff...hopelijk volgende week weer wat meer rust. (ook wel gezellig hoor haha)
kreeg trouwens een lieve krabbel van nikske maar ze heeft t op t moment erg zwaar met naud copy: Ik vind de tijd niet meer om bij april mama's mee te kletsen omdat naud echt vreselijk veel huilt en aandacht vraagt hoop dat ze snel tot rust komen
hoi hoi, vica wat balen dat je niet meekand vrijdagavond, al was het maar om hubby te steunen Kun je je zusje niet vragen? Hier: zit er een beetje doorheen, ik ben moe en Liv lijkt wel steeds aanhankelijker te worden, ze wil de hele dag bij me waar ik nu wel gek van begin te worden. Verder begint mn rug ineens weer op te spelen terwijl ik er sinds de bevalling geen last van heb gehad . En de spieren in mn nek zitten muurvast dus Liv optillen is zwaar nu. Heb haar net maar even laten gillen in de wagen waar ze nu (afkloppen) ligt te slapen...
@Musty, grote jongen is het aan het worden zeg! @Wegen, ben ook wel benieuwd, als ik het red ga ik morgen nog even voor de sollicitatie. Vorige week was hij 5200 gram. @Mir, hier 1 die juist mega honger heeft sochtends de 1e fles en savonds de laatste fles. Hij wordt vaak na de 1e fles ook al na 3 uur wakker met honger. @MiniMe, wel gezellig al die visite. En Robin is echt mega groot hoor voor zijn geboortegewicht! Hij groeit hard! Hier gaat Vince ook echt mega hard in de lengte.. Alle maat 56 is nu te klein en de dunne pakjes maat 68 (die vallen meestal iets smaller) past hij al. Been en armlengte is in iedergeval goed. Wellicht 1 cm te lang .
@Nikske, dikke knuffel! @Cvm, ik kan wel andere oppas vragen maar dan moet ik ze savonds laat ophalen en hun nachtslaap verstoren om sochtends heel vroeg weer weg te brengen.. Dat wordt te stressvol voor ze. Ik weet dat Rebecca daar niet goed mee om kan gaan. Ook jij een dikke knuffel! Even laten huilen is echt neit erg hoor. Soms hebben ze het ook nodig om in slaap te kunnen vallen.
Okay nee dat werkt ook niet dan nee. Hier was Livje na 5 minuten alweer wakker, onder de poep. Al dr vierde grote poepbroek vandaag en voor de tweede keer compleet doorgelekt. Gister heeft ze iets van 7 of 8 spuitluiers gehad, iik denk dat ze aan de diaree is en dat daar ook het hangerige en huilerige vandaan komt. Maar aangezien bvpoep altijd dun is kom je daar zo moeilijk achter! Hubby is ook al drie dagen thuis met diaree, dus zou goed kunnen. Ze heeft gelukkig geen koorts dus hopelijk is het snel over. Nu ligt ze in de draagzak tegen me aan de slapen. Ze was ontroostbaar na het verschonen, zo zielig. Die momenten ben ik wel heel blij met mn lodger hoor!
O en kleertjes: Maatje 50 is nu grotendeels te klein, maat 56 is aan de ruime kant maar kan wel. Alleen ben ik nu met al die doorgelekte spuitluiers door de kleding heen haha, wat ik gisteren gewassen heb is nog niet helemaal droog en vandaag zijn er al heel wat kleertjes doorheengegaan. Ze mag nog drie keer doorlekken en dan zijn de rompers echt op, zowel lange als korte mouw/mouwloos. Terwijl ik toch wel zo'n 20 rompertjes heb denk ik!!!