Rustig hier zeg. Ook wel logisch, het is veel te mooi weer om achter de computer te zitten! Vanochtend mn mamafiets opgehaald, ben helemaal blij! helaas nog een aantal maanden wachten tot ik ook echt met Robin kan gaan fietsen. Wel vanaf volgende maand met de Baby-mee gaan proberen, maar die is alleen voor korte stukjes (dacht ik). Donderdag hebben we de ID-kaart van Robin opgehaald, dus we mogen nu eindelijk naar mn zus in Belgie. Daar gaan we zo naartoe, gezellig BBQ-en Fijne dag allemaal en tot later!
@ CVM ja ik heb de basisopleiding aan de fotovakschool gedaan, erg getwijfeld of ik ook de vakopleiding wilde gaan doen, maar na een aantal mensen gesproken te hebben die de vakopleiding gedaan hebben, toch maar besloten het niet te doen. Verder volg ik regelmatig workshops van fotografen die al veel awards op hun naam hebben staan. Fijn dat Liv vandaag zo goed in haar eigen bedje slaapt, zo kom je idd ook weer even aan andere dingen toe Ohhh lekker bbqen, nou je hebt iig het perfecte weer ervoor. Veel plezier! @Minime leuk een mamafiets. Nou voor je het weet zitten ze alweer voorop (moet er nog niet aan denken HIHI laat mijn kleine meisje maar heeeeeel lang klein blijven) Heel veel plezier bij je zusje in Belgie, oh en ook al lekker bbqen
@vica: hoe was de uitvaart?? @all: sorry dat ik jullie "verwaarloos" , ik lees wel de meeste pagina's snel door maar om te reageren heb ik laatste dagen weinig puf voor. ben blij als die nachtvoeding(en) eraf zijn , pfff breekt me echt op nu. Zal binnenkort weer heel goed mn best doen om eerder en meer te reageren! Tot morgen
Hey hey, Even ego hoor. De uitvaart was prachtig. Het was erg druk en er waren veeeel mooie bloemen. Mijn smoeder was dol op bloemen dus dat had ze geweldig gevonden. De begravenisondernemers waren wel behoorlijk aan het stuntelen en vrij onproffecioneel. Maar ja... Ze heeft een prachtige plek gekregen op een natuurbegraafplaatst hier in de buurt. Morgen gaan we er weer heen want morgen zou ze jarig zijn geweest. Vandaag heb ik dus voor het eerst Vince achter moeten laten bij mijn moeder. En dat was best raar hoor! Rebecca was bijna een half jaar toen ze voor het eerst ergens anders was dan ik (behalve bij haar vader dan, maar dat was ook gewoon mijn thuis dus zie ik anders). Vince heeft vannacht bijna 10 uur tussen de voedingen gelaten. Ik denk omdat hij gisteravond een fles 210+7 heeft gekregen. En om dit in balans te brengen heeft hij sochtends de 1e fles 150+5. Vanmorgen ook een kleine fles, maar nu heeft hij maar 120cc op. Maar ja, vol is vol en we zullen zien wanneer hij wakker wordt. Morgen wordt een spannende dag. Omdat ik maandag diverse afspraken heb hebben we besloten morgen te gaan provoceren ipv maandag. In het geval van een hele heftige reactie heb je altijd nog de HAP die in de meeste gevallen serieuzer is dan mijn eigen huisarts. Ik hoop echt zooooo dat hij niet reageert. Hoe graag ik ook een oplossing wil voor zijn problemen, KMA is iets wat echt naar is voor kindjes. Zoveel dingen die ze niet mogen, waarvan de oudere broer en zus het wel gewend zijn om te krijgen. Of de oudste kunnen het ook niet meer krijgen of vince moet toekijken hoe hun andere dingen mogen dan hij (op een latere fase natuurlijk dan he). Ik ga morgenochtend tussen de flessen door 10cc friso comfort geven. Voor die tijd ga ik foto's maken van zijn gezicht en zijn lichaampje even goed bekijken. Ook na die tijd ga ik meerdere keer foto's maken. Direct, na 30 minuten, 60 minuten, 120 minuten enz.. Hopelijk zullen alle foto's hetzelfde zijn! Dan kunnen we maandag beginnen met 1/3 deel comfort bij elke fles.
@mir, http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/277293-meisje-de-olielamp.html hier het verhaal. Is niet van recent hoor. @vica, gelukkig was de uitvaart ondanks het gestuntel mooi. Succes morgen met provoceren.
Vica: fijn dat de uitvaart mooi was! Dat hebben jullie gelukkig nog voor je smoeder kunnen doen....wat is dat toch snel gegaan zeg.... Veel succes met provoceren. Hoop ook echt dat het geen kma is, maar dat jullie wel snel erachter zijn wat hem dwarszit....
@Isra, wat super dat je je baan op kon zeggen! Nu lekker genieten van de kleintjes zeg! Fijn dat jullie de mogelijkheid hebben. @MiniMe, jeeeej je hebt je fiets! Veel plezier ermee! Was het gezellig bij je zus? @Cvm, klinkt als een relaxed en leuk dagje! @Jojoki, sterkte met de nachtvoedingen. Het is echt niet erg hoor dat je niet altijd op iedereen reageert! Hier ook nog nachtvoedingen vaak terwijl Vince toch al minimaal 8 uur slaapt per nacht . Ik voed op verzoek en hij slaat de late avondvoeding over ipv de nacht. Dus hij gaat na de fles van 20.00/21.00 uur de nachtslaap in. Mijn dochter deed dat ook. @Luckey, balen dat je weg moest zeg gisteravond!
Goedemorgen, @seertje; je heb het heel goed gedaan hoor, toppie...petje af! @bramtim; hoop het gauw wat beter gaat met rune, sterkte! @koeky; wat een verhaal, verschikkelijk om mee te moeten maken als ouder. @vica; fijn dat de uitvaart mooie was. @venkelthee; heb te horen gekregen dat het niet meer mag, waarom precies weet ik niet. @kleren; van de week weer voor het eerst me spijkerbroek aangehad, en die zat weer prima. Nu alleen nog een beetje me buikje eraf trainen. @voeding; hier krijgt Ryan nog steeds 120/4 (130/4). Heb wel geprobeerd meer te geven maar hij laat het dan staan. Hij heeft er verlopig genoeg aan en groeit er verder goed op. Savonds probeer ik wel meer te geven voor de nacht. Verder weet ik het even niet meer... Hier sinds 2 dagen overgstapt van nutrilon naar friso HA. Gister aaf had hij hele erge krampjes en groene ontslasting. Wat was dat zielig zeg tranen stonden in me ogen. Kreeg hem met geen mogelijkheid stil, arm ventje. Heb hem nog een warm badje gegeven maar hielp ook niet. Hopelijk went hij gauw aan de voeding.
Goedemorgen @Star, groene ontslasting is redelijk normaal bij hypo allergene voeding. Dde voeding die Vince krijgt is heel erg hypo allergeen en zijn ontlasting is ook groen en dun. Er staat in mijn boekje van het cb dat dat normaal is bij hypo allergene voeding. Mag ik vragen waarom hij nu over is op hypo allergeen? @HIER, vanmorgen 10cc friso comfort gegeven. Vrijwel direct leek hij wat misselijk en was onrustig. Hij was wat aan het kokhalsen maar was zonder spugen in slaap gevallen. Vanaf een half uur daarna MEGA krampen en enorm veel scheten. Net voor de volgende voeding toch gespuugd... Verder geen uitslag ofzo.. We wachten af.
Oké niks ergs dus, dacht al dat het met de voeding te maken had. Bij nutrilon was zn ontlasting gewoon nog hartstikke geel. Toen hij geboren was kreeg hij al HA van nutrilon met bv, ivm mijn allergieën en eczeem bij me dochtertje vroeger. Me vriend had toen verkeerde voeding gekocht de standaard en die zijn we op advies van de vk blijven geven. Maar de cb arts zei toch de HA te geven ivm verhoogde kans op allergie. Ach, hopelijk word het niet erger met de kramp. Jeetje wat verschikkelijk zielig voor die kleintjes zeg. En je staat zo machteloos. Ryan boert trouwens ook nog steeds erg slecht, misschien daarom ook kramp.
Hey meiden, Sorry na mijn bevalling en de heftige start heb ik meerdere pogingen gedaan om mee te blijven kletsen bij de april 2011 mama's, maar steeds mislukte dit Omdat ik het toch wel erg jammer vind vroeg ik me af of ik hier weer bij mag springen?? Naud heeft ondertussen wel een redelijk ritme gevonden en krijgt nog maar 5 voedingen, dus ik heb weer wat meer tijd... Bij deze show ik dan alvast onze kleine man: 19-05-2011, precies 2 maanden oud !!
@nikske: wees welkom back, Zoals hierboven al geschreven , ik vind er momenteel ook niet veel tijd voor hoor, denk dat de meesten dat wel hebben!
@ vica .... hoe gaat t tot nu??klachten verergert of? @ nikske ... hi! en wat een lekker mannetje @ rest....knuffs hier giga moe, poging doen om huishouden zelf aan kant te krijgen, ga zo de strijd aan met de berg strijk gister bbq bij schoonmoeder, en jawel meneer bedacht zich dat dat de perfecte timming voor een regeldag was (de avond en nacht ervoor ook) morgenochtend gaat manlief met kleine meid naar t bwc gelukkig is ie als eertste 8.00 uur daarna gaat hij weer werken (Avondploeg)ie er enorm tegenop op beide zowel 'uitslag' van t bwc en dat manlief weer aan de bak gaat (mits geen operatie ect) ik ga mezelf een trap onder de kont geven richting strijkplank
@Nikske welcome back! Leuk dat je weer mee wilt kletsen en wat een leuke foto van Naud zeg! @Musty, spannende dag morgen. Mijn duimen draaien. Hier zijn de klachten niet verergert. Zijn wanger zijn wat droog en lichtrood maar niet overduidelijk allemaal. Spugen is niet meer gebeurd maar ja, hij krijgt nu weer gewoon friso allergy care. Krampen zijn nog erg aanwezig en hij is onrustig.
Nikske: Leuk dat je weer terug bent gezellig... En wat een super leuke foto!! Voor de rest even geen energie, sorry. Ik heb alles bijgelezen, en ga nu nog even Jesley zn flesjes wassen, en dan nog even bankhangen totdat hij wakker word. (denk snel, want hij ligt al te woelen)
Ik geloof trouwens nog steeds niet dat die pukkeltjes in Jesley's gezicht normaal is hoor.... Zal snel even wat foto's plaatsen. Kunnen jullie t vergelijken met jullie kleintjes. Ik denk nog steeds aan allergische reactie ofzo. Vrijdag naar CB. Kan ik t met hun ook nog even overleggen.
Welke voeding krijgt Jesley? Het kan zeker weten een allergische reactie zijn. Smeer je al met witte vaseline? Dit hielp hier erg goed. Verder even kijken naar de verzorgingsproducten en wasmiddel. Allemaal dingen waar hij allergisch op kan reageren dus hier alleen nog maar parfum en kleurstof vrij. Vince heeft nu ook weer langzaamaan wat pukkels en wat ik net vluchtig kon zien bij het draaien lijkt de eczeem plek weer op te laaien. En nog altijd mega krampen en veel scheten.
Hoi dames, ik meld me ook weer even. @Koeky: Wat een verhaal zeg, vreselijk! Gelukkig is het wel goed afgelopen. Ongeluk zit in een klein hoekje. @Vica: Hopelijk krijgt Vince niet teveel last van de andere voeding, hoop dat hij geen kma heeft. @Star: D had ook groene ontlasting toen hij H.A voeding kreeg. @Musty: Dikke knuf en hoop dat het een beetje gelukt is met de strijk. Gisteren naar een bbq geweest en kleine D was mee. Ik had hem eerst binnen gezet, maar hij bleef huilen omdat hij daar helemaal alleen zat, dus maar even naar buiten. Kwam er vanochtend achter dat hij waarschijnlijk door een mug gestoken is. Een rode dikke bult op z'n voet. Ik zat eraan maar hij reageerde niet. Zou ik er nog wat op moeten doen? Heb niet echt het idee dat hij er last van heeft ofzo. Verder niks bijzonders hier. Vriendlief ligt te pitten op de bank en Daimen ligt lekker in z'n bedje.