April 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Vica86, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Haha goed dat je het zegt. Dan houd ik hem ook maar aan want ik lek sowieso al aan alle kanten.

2. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Ach nee he.. dat is inderdaad een flinke domper. Beterschap meid en die dikke knuffel krijg je zeker terug van mij. SMAK

3. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Voor de lijnsters onder ons (ik mag nog niet vanwege bv snif snif) maar heb een aanrader: Mathijs.

Zelfde principe als Sonja maar veeeeeeeeeeeeeel lekkerder en creatiever. Sonja is saai Hollands maar Mathijs niet.

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Oh sterkte! Hopelijk valt het allemaal nog mee.

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    nee we hebben wel aanvullend, maar had t tijdens zs opgezocht op hun website hoe of wat (te lui om papieren hier op te duikelen) en ik vond dat zo raar dat voor de bevalling niet maar erna wel
    dat dat bij is gebleven
    maar heeft te maken met 'chronisch' of niet;)

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    jeetje koeky , heel veel sterkte en beterschap!

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    heb hm altijd aan..... ben zo lek als een vergiet :) sinds gister hebben de compressen ook moeite om t niet door te laten lekken dus als iemand daar ideeen voor heeft?

als ze tijdens de sex dan nog harder kunnen gaan lekken :$

@ lijnen..... geen haar op me hoofd die eraan denkt blijf op t moment hangen, 21 kg eraf zonder iets voor hoeven te doen sinds dg 1 van de zs

8. jojoki

jojoki Actief lid

5 aug 2010
    337
    0
    0
    NULL
    NULL
    @koeky: jeejjj veel sterkte meis! hopelijk weet je snel meer!!

@ sex: hier wel geprobeerd alleen er lag een kind op de cahtergrond te krijsen dus helaas niet zoals gepland j=hahhaah

@fv: hebben sam gisteravond nutriton door lsaatse voeding gedaan en hij is om half elf gaan slapen en kwam pas om kwart voor drie joehoeee en daarna om half zeven dus heb heerlijke nacht kunnen maken vergeleken met de afgelopen dagen!

@kno: gister bijkno geweest , heeft alles weer onderzocht hij denkt dat er echt niets is met de zenuw aangezien mn gehoor gewoon goed is en de andere punten ook niets vreemds.

Hij zei dat het wel 3 maanden kon duren!! voordat er herstel kwam .. want hij vond mijn situatie wel verslachterd ( van 0-1 naar dikke 3 (6 is het slechtst) ) vergeleken met de 1e week en nu.
    Maar hij wou om mij gerust te stellen wel een mri inplannen , hij zegt 99,9% zeker te weten dat er niets op te zien is.

Dus nu afwachten wanneer ik mri heb.

Gewoon voor mezelf om te horen dat er idd niets is.

Ws moet ik wel fysio om mn spieren weer aan het werk te krijgen omdat die nu al zo'n tijd slap zijn oid.

Nou ja we wachten wel weer af!

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    pooh hele tijd een bepaalde foto aan t zoeken van ons meis, gevonden!

lijkt beetje uit verhouding, foto van ons manneke is van dichterbij genomen
    Dat vestje is zo heerlijk tis mt 62 ons meis heeft hm gedragen tot ze naar 74 ging en ons manneke heeft hm nu al aan

10. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    jeetje jojoki, heftig
    fijn dat ie toch een mri laat maken
    beter t zekere voor t onzekere, t is niet niks zo je halve gezicht verlamt:( *knuffs*

11. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    hi allemaal,

koeky, sterkte, hopelijk viel het mee.

Jojoki, nog steeds geen verbetering :( Balen zeg, wel fijn een mri voor de zekerheid!

Bramtim: Thanx vor de lijntip, ik heb die mathijs es opgezocht en klinkt als een goed vol te houden 'en lekker dieet! ik geef ook bv maar wil heel graag wel wat afvallen, dus misschien is het voor mij iets om mathijs wel te volgen maar dan niet de 1600kcal menu;s te nemen maar die van 2000, bij bv zou je dan toch wat moeten afvallen en tis toch verantwoord!

Hier: Redelijke nacht gehad, 2230 voor het laatst gevoed, toen tot 2400 uur bezig geweest haar in dr wieg in slaap te krijgen, toen kwam ze alweer om 02.00 uur maar sliep ze binnen een half uur alweer in dr wieg en daarna kwam ze pas 0600 uur :)
    Vandaag so far een heel lief tevreden kindje :D

12. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Ben weer terug dames :) alles is goed gegaan. Ik voel me al weer helemaal goed :). Ik ga nu weer even liggen m'n lunch is net bezorgd.

13. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    UPDATE SAONA:

iK ZOU NAAR DE VK GAAN OM TE STRIPPEN MAAR HET WAS AL NIET MEER NODIG. VANMORGEN ZIJN DE WEEËN BEGONNEN, VLIEZEN ZIJN INMIDDELS OOK GEBROKEN EN ZIT OP 7 CM!

Joehoe eindelijk!!!!

14. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    jaaaaa saona!! zet hm op!

toch die 4 mei heh;)

@chantico...wat super dat ie geslaagd is voor zn gehoortest!!!

@ cvm... fijn dat ze zo tevree nu is!

hier ook een tevrede manneke:)
    heb me nu lekker met hm op bed geinstalleerd
    mn lijf wilt even niet, was toch teveel van t goeie gister allemaal
    vanaf volgende week weer fysio ben benieuwd

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36

fijn dat het goed gegaan is!! nu lekker uitrusten! :)

16. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Lekker dat het meegevallen is Koeky :)

En jeeeeeej Chantico nu wel een goede gehoortest, een hele zorg minder zeker?

Hier ligt mijn kleine moppie in dr wieg te slapen, eindelijk. Ze begon weer te piepen en miepen als ik haar weg wilde leggen vanmiddag en na 2 hangdagen heb ik het wel gehad, dus heb haar even in de wieg laten bleren en nu ligt ze heerlijk te slapen :) Even rust voor ons allebei!

Hebben jullie dat nou ook, dat je je beebje gewoon al mist terwijl ze gewoon ergens in een andere kamer liggen te slapen? Mama's zijn gekke wezens zeg!

17. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Voor wie het leuk vind....hier een foto van ons geboortekaartje. Ben eigenlijk wel benieuwd naar al jullie kaartjes, dus voor wie er een foto van heeft, showen??? Heb ons kaartje ingelijst dus vandaar het lijstje eromheen op de foto ;)

18. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    En deze kreeg ik gisteren van een collega, had ze laten maken van de binnenkant van ons geboortekaartje. Erg leuk voor Liv dr kamertje!!

19. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Hoi meiden,

Nou, mijn zieke mannen zijn weer de oude aan het worden hoor. Sven is weer heerlijk aan het spelen, is ondeugend dus dat gaat de goede kant weer op. Finn hoest stukken minder en zit iedere dag wat beter in zijn velletje. Wel druk hoor met 2 mannen en huishouden... pfff... ben 's avonds echt op. Finn komt 's nachts 1x, meestal rond 3 á 4 uur. Om 7 uur krijgt hij de eerste dagfles en dan 1x per 4 uur. Vandaag naar het cb geweest, hij weegt nu 4360 gram en is 54 cm. Heb vandaag ook kleertjes besteld voor het dopen, hij wordt 29 mei gedoopt.

@ Saona: Zet 'm op!

@ kaartjes: leuk idee om de kaartjes zo te showen, zal snel een foto maken van ons kaartje.

@ sex: nog niet geprobeerd hier, merk wel dat ik er inmiddels weer behoefte aan heb maar ben 's avond gewoon helemaal op.

@ relatie met hubby: hebben jullie ook zo erg het gevoel dat je nu totaal niet op 1 lijn ligt met je hubby? Ik word echt knetter van die vent op het moment. Af en toe doet hij zo onnozel. Sven moet roepen om aandacht als papa thuis is, want papa ploft na het douchen gelijk op de bank om tv te kijken. Onder het eten, als sven niet eet en ik hem voor de zoveelste keer waarschuw, herhaalt hubby mijn waarschuwingen naar sven toe... hoezo lekker duidelijk?
    Hij ruimt zijn zooi niet meer op, loopt met zijn werkschoenen dwars door de woonkamer heen. ( waar allemaal olie en modder onder zit...) Nee, heb even het idee dat we op 2 aparte planeten leven....

Liefs!

Deel Deze Pagina