hier ook vermoeden verborgen reflux op BV site gelzen en alles komt zo overeen heb t al eerder aangekaart bij de wijkverpleegkundige van haar kreeg ik te horen dat je verschillende mate van erst erin heb nu is manlief en zn vader... beide zitten aan de medicatie omdat bij beide de maagkleppen niet goed functioneren ons manneke na bed brengen wordt een steeds grotere ramp net weer eruit gehaald en ik hoorde en zag hm echt 6 x herkauwn daarna kwijlde die wat, afgeveegt en geroken maar rook zo zuur morgen komt de wijkverpleegkundige weer(stevig ouderschap ivm louise-faye) en dan kaart ik t meteen even aan morgen zelf naar de HA ook even goed gesprek voor mezelf, papieren afgeven van de opnames van beide kids (hij was op vakantie) Daarnaast heb ik sinds de bevalling vreselijk last van heel erg zweten snachts, maar dan echt heel erg zweten in de zin van kussen drijfdat dekbed drijfnat matras drijfnat ben t beu was me suf douche me suf.... louise-faye is een rampage met naar bed gaan.... vanalles al geprobeerd je wilt toch lief aanpakken ect na alles en dan die nare dromen.... maar had t idee dat ze er misbruik van ging maken dus ben vanavond even heel erg boos op dr geworden.... en....... ze slaapt *afkloppen* manlief weer aan t werk valt me erg zwaar ook omdat ik erzelf doorheen zit..... vind ook totaal geen rust/draai of iets dat ik tijd voor mezelf heb, ja nu even nu ze eindelijk alle2 tevrede slapen
@Luckey wat vervelend meid dat ze zo moeilijk doen op manlief zijn werk. Oh lees nu nog je andere post, maar het ziet er dus echt niet goed uit, pfff. Hopelijk valt het mee. En jij succes met je onderrug. @Vica nou Vince is ook wel heel veel gegroeid in lengte zeg de 1ste 5 weken. Succes morgen bij het CB. @Titania leuk dat je aan mij denkt voor het maken van mooie foto’s van jullie kleine mannetje. Ik stuur je een PB. Succes morgen bij de Gyn, hopelijk valt het mee met de hechtingen. Heb je nog steeds pijn? Ik heb echt helemaal geen last meer van mijn hechtingen en ben vandaag precies 4 weken verder. @Mir als Jill hier begint te huilen, dan geef ik haar eerst nog het tutje voordat ik haar meteen uit d’r bed haal en meestal valt ze dan weer in slaap. Hier slaapt ze eigenlijk de hele dag in haar bedje, mits ik ga wandelen of weg moet. Rondom haar voedingen is ze ongeveer een uurtje wakker en komt dan haar bedje uit en zodra ze begint te gapen of in mijn arm al in slaap valt gaat ze er weer in. En s’avonds is ze wel iets langer wakker zo’n 1,5 tot 2 uur, maar dan heeft papa ook nog even tijd met d’r. Ze zeggen dat een baby zo’n 17 uur slaap nodig heeft en daar kom ik ook wel aan. @Vica vervelend dat je nu eigenlijk nog niet weet wat er gaande is. @Babyboom hier ook gekeken. Toch wel weer erg emo zeg. Toen ik dat stelletje met zijn 2en over de test gebogen zag zitten, dacht ik Oh dit gevoel/spanning/moment krijg ik nooit meer omdat Jill echt ons laatste is ~slik~ zullen de hormonen wel zijn denk ik. @Musty kan me voorstellen dat je met LF even in 2strijd bent. Door wat ze heeft meegemaakt wil je niet boos worden en begrip voor de situatie hebben, maar daar moeten ze geen misbruik van maken, wat ze heel snel door hebben. Probeer goed aan jezelf te denken meid, de laatste tijd heb je in een onwijze rollercoaster geleefd waardoor het begrijpelijk is dat je er door heen zit. Is er niemand die je kan helpen in je directe omgeving nu je man weer is gaan werken?! En wat lijken je 2 kindjes op elkaar zeg.
@MiniMe, jaaa die bedoel ik. Ik ken hem idd van een aantal jaar geleden. Nu spreek ik zijn moeder en stiefvader nog regelmatig. @Witte bloedcellen, in de meeste gevallen gaat het om een ontsteking. Aangezien ik verder niet echt klachten heb kan het ook gaan om een sluimerende infectie. Of ontstekingen door reuma, crohn, allergieen enz.. kan een beginfase zijn van MS en het is een teken van leukemie, maar dat is al uitgesloten. En zo zijn er nog vele vele meer 'problemen' waar teveel witte bloedcellen bij horen. Normaal als ze vaak te hoog zijn krijg je allerlei onderzoeken, uitgebreid bloedonderzoek, ct-scan, mri-scan, echo's enz enz om te kijken of ze kunnen vinden waar het vandaan komt. Tijdens de zwangerschap waren de bloedplaatjes te hoog. Komt meestal niet voor, meestal zijn ze te laag. Te hoog kan leiden tot bloedpropjes enzo. Ben vergeten te vragen of ze die nu ook getest hebben...
@ vica... bha wat een onzekerheid zeg @ isra... wel veel mensen om ons heen, maar allemaal druk met werk of eigen begrijpelijke gezinssituatie uiteindelijk komt alles goed (Al roep ik dat al lang) onze meis en manneke lijken eng veel opeen filmpje van ons schrokkertje (L) http://www.youtube.com/watch?v=mhor8_uKw6U
@Musty, dikke knuffel! Denk aan jezelf he! Hopelijk kom je er snel achter of MD ook reflux heeft. @Isra, gek idee is dat als je dat ziet en je weet dat het jullie niet meer zal gebeuren? Hier komt als het goed is ook geen kleintje meer.. Nou heeft hubby super super superzaad dus we moeten erg voorzichtig zijn, maar als het aan ons ligt is Vince de laatste. Hier Vince nog maar een fles gegeven. Nu ligt hij al even te slapen op mijn schoot dus ik ga hem nu maar naar bed brengen.
whaha thnx..... ben wel jaloers op de beebs met haar bij ons manneke is alles aan t uitvallen net als bij onze meis toen.... haar haar begint nu pas echt te groeien beide met zwart haar geboren, louise-faye is kei blond/rossig en ons manneke gaat t zelfde doen
Zo meidels daar ben ik ook weer even snel. Hier een paar dagen gillende en krijsende man in huis gehad. Bij de HAP gezeten maar die stuurde me weer weg. En vandaag dus naar m'n eigen HA omdat het die nacht dat ik bij de HAP was geweest nog veel erger werd. Naast gorgelen in en heel z'n bed onderspugen met maagzuur. En dus midden in de nacht in bad . Ging hij gister gewoon verder met gillen krijsen en overstrekken e.d. Gelukkig slaapt ie vandaag een stuk meer. Eergister 7 uur met een korte pauze gegilt en huilt. Me oren fluiten er nog van. En gister sliep hij wel regelmatig kort om weer gillend wakker te worden. Ook herkauwd ie regelmatig. Maar dat was normaal volgens de HAP. Vanacht stopte die steeds met ademen. ging wel weer verder na een seconde of 10 a 20 maar je schrikt je wezenloos. Heb dus lekker rustig geslapen NOT. Naast dat heeft ie nou hele dikke ontstoken ogen . Ow en z'n ontlasting is meer klei dan brei, en vnv waren het keutels. Maar m'n HA was gelukkig serieuzer. Hij is onderzocht en hij is opzich goed gekeurd. We gaan nu eerst met JBPM aan de slag, dat moest van de ha. En als dat niet helpt gingen we verder zoeken. Ben zo blij dat hij wel serieus wilde kijken. Dat mens bij de HAP deed net alsof ik een overdreven hysterische moeder was. Maar hij heeft al die tijd niet overdreven veel of hard gegilt en als hij dan ineens zo gaat gillen en krijsen is er wat aan de hand. Maar dat hoorde . Grrrrrr ik had echt zoiets van nou ik peert 'm weer want met jou kom ik geen steek verder, dan maar de nacht in met een gillend kind. Hoewel hij in de auto natuurlijk in een diepe slaap viel. Sta je daar weer voor l*l. Sorry meiden was weer heel ego. Maar ik lees echt nog mee maar heb vaak geen tijd om te reageren vooral door de drukte hier en m'n nog steeds slappe gestel. X
@Musty: Prachtige foto’s! En wat lijkt hij veel op Louise-Faye! Knuffel voor jou. Ik hoop dat je snel je rust weer kunt vinden. @Isra: Toen ik babyboom keek, had ik ook gelijk zin om weer zwanger te zijn haha! En het moment van die test inderdaad….geweldig! Ik heb echt genoten van mn zwangerschap, maar denk niet dat ik het ooit nog mee ga maken. @Vica: Kan van alles zijn dus. Lastig hoor! Maar je hebt dus misschien nog wel wat onderzoeken voor de boeg… @Haar: Heeft iemand toevallig vandaag ’16 and Pregnant’ gezien rond 18.00 uur? Die baby had ECHT veel haar! Geweldig! @Koeky: Heftig hoor! Kan me voorstellen dat het erg vermoeiend en vooral frusterend is! Ik hoop dat het JBPM gaat werken, of dat er anders snel een andere oplossing gevonden wordt.
@Koeky, wellicht even goed aankaarten bij het cb. Spugen, zuur wegslikken, veeeeeeeeel krijssen, harde ontlasting EN ontstoken ogen zijn symptomen van koemelkallergie. Vince had AL deze symptomen en heeft duidelijk koemelkallergie. Vooral de ontstoken ogen zijn iets wat niet bij normaal reflux ofzo opspeelt. Het CB weet veel over voeding dus vraag het daar even. Wij hebben geprovoceerd zondag en maandag en hij heeft nu nog dikke ontstoken ogen en enorme krijsmomenten (gisteren 9,5 uur!). Gaat nu langzaam weg nu hij weer aan de friso allergy care zit maar hij moet waarschijnlijk over op neocate omdat deze sterker is.
Ja dat kan. HA helpt alleen de kans op KMA te verkleinen. Maar ja kan het ermee krijgen. De eiwitten zijn maar heel iets verknipt. Het lichaam herkent dit minder snel als koemelk, maar het verschil is maar klein dus het zal niet altijd werken. Ik zou het gewoon even voorleggen bij de HA of CB en kijken wat hun ervan zeggen. De klachten komen in ieder geval erg overeen met die van Vince.
Wat zijn er toch veel kindjes en mama's aan het kwakkelen. Heel veel sterkte en beterschap voor iedereen die het kan gebruiken. Ik zit met een baby met een hopeloos vastzittende boer op m'n arm (kronkelend). We willen allebei graag rustig slapen, maar dat werkt zo niet...
Even ego hoor... de pijn in mijn onderrug is alleen maar erger geworden. kon gisteren niet eens staan..... alina uit bed halen en erin leggen is een ramp. gaan zitten om e voeden gaat nog wel, maar opstaan...... OMG zodra er druk op de onderrug komt, ga ik door de grond. manlief wilde gisteren in smeren met voltaren.... we zijn net klaar, ik kijk in de bijsluiter en het mag gewoon niet. Meteen weer afgewassen dus... HAP gebeld wat dan wel mag.... paracetamol en warme kruik. zucht..... Schuifelend naar alina gegaan om 23 uur om te voeden en als ik een bolle rug maakte kon ik haar goed optillen. toch nog goed kunnen slapen, maar nu kan ik niet eens een bolle rug maken..... Alina heeft dan wel weer geslapen tot net, dus ben ik al blij mee. Straks maar langs de dokter!!!!
@Mini en Musty: Wat een mooie kindjes hebben jullie zeg! @Haar: Daimen is geboren met heel weinig haar. Hij begint nu wel wat haar aan de achterkant te krijgen. Echt heel grappig, hij lijkt net een oud Opaatje zo . Wanneer gaat dat trouwens echt hard groeien? @Luckey: Sterkte met je rug. Ik zou wel even naar de HA gaan hoor! Zoveel pijn is echt niet goed! @Hier: Net D fles gegeven. Hij heeft weer 9 uur geslapen en slaapt nu weer :s. Ben een gelukkige tevreden moeder . Ik mis trouwens ook wel erg om zwanger te zijn. Ik heb nog een bolle buik van de zwangerschap maar er zit niks meer in. Voor ons komt er sowieso nog wel een tweede, als alles lukt. Maar voorloppig nog niet! Eerst even genieten van onze kleine Daimen!