Ik heb ze ook nog in de "maling" genomen... Slaapt hij veel op 1 kant van zn hoofdje? Dus ik ja: Hij slaapt wel vaker op zn linkeroor. Ja ik zie het, hij is daar een stuk rechter, kijk maar... Goed uitkijken hiermee. Noujj meneertje Jesley slaapt dus vaker op zijn rechteroor!! Hhahah (de laatste week heel afwisselend) Dus wat ziet zij nu??
Ik ga nu lekker even in bad (ben beetje ziekies) En zet Jesley erbij in zn schommelstoel... Hopen dat tie een beetje stil is, en in slaap valt. Want vriendlief slaapt nog, uit zn nachtdient....
Alina moet ook eigenlijk in bad, maar dat gaat echt niet met mijn rug. Vanavond is papa naar handbal dus morgen maar kijken.... Fb... waarom kromme gezichten dat papa er niet bij was, manlief is er nooit bij ... hij werkt nu eenmaal overdag he..... Gewoon je eigen ding doen hoor!!!! Je bent super bezig!!! De volgende keer wel niet meer zo in maling nemen he!!! LOL
@Luckey: Sterkte met je rug. Ik weet hoe verschrikkelijk die pijn kan zijn. Mag je geen Voltaren gebruiken ivm borstvoeding? @Leonie: Wat leuk dat Lotte het zo goed doet! Leuk om te zien dat ze steeds meer kunnen he. Het verbaast me echt hoe snel het allemaal gaat! Veel plezier bij de Toppers. Volgens mij is de sfeer daar super! @Vica: Succes bij het CB. @mobius: Ze zal het inderdaad wel heel druk hebben als alleenstaande mama. Hopelijk is ze vooral lekker aan het genieten. En Sanne? Iemand nog iets van haar gehoord? Is ook alweer even geleden. @Jojoki: Balen van die voeding zeg! @Vaderdag: Wanneer is dat??? Ik moet nog steeds iets verzinnen… @CVM: Knuffel! Balen dat hij het al heeft gezien zeg! Jammer… @Musty: Jeeh heftig hoor, als je hoort dat je overspannen bent. Maar in jouw geval kan ik het helemaal begrijpen, moet je kijken wat je allemaal hebt meegemaakt! Eerst die zwangerschap die al niet lekker liep vanaf het begin en nu die ellende met je 2 schatjes. Heel veel sterkte en goed naar je lichaam luisteren. @FB: Huh?!?! Waar bemoeit ze zich mee? 875 is helemaal niet teveel als ik het goed heb ! Is toch prima voor zn gewicht? Zou gewoon doorgaan met wat jij denkt dat goed is hoor. Als hij met 5 flessen tevreden is, prima toch? Hij groeit goed, dus lijkt me geen probleem. En dat je vriend niet mee is?? Manlief hier gaat nooit mee, want moet gewoon werken! Ik zou even temperaturen als hij warm aanvoelt. Als hij 38C heeft, mag je een paracetamol geven (60mg). Ik zou gewoon zn kleertjes aanhouden die hij nu aanheeft. @Musty: Jullie ook al van die rare mensen op het CB! Kindermishandeling?! @Hier: Vanochtend ook naar het CB geweest voor de eerste prikjes. Ging supergoed! Natuurlijk krijste hij wel even (en HARD!), maar daarna was hij gelijk weer rustig en heeft helemaal niet meer gehuild sindsdien. Hij ligt nu lekker bij me te slapen, en moet zo eten. Ben benieuwd of hij later vandaag nog last gaat krijgen, of dat we veel geluk hebben EN hij is weer super gegroeid! Robin weegt nu 5050 gram en is alweer 54 cm! Zn geboortegewicht is verdubbeld haha!
Voltaren mag idd niet vanwege de bv. wist ik dus ook niet. midalgan of zoiets mag weer wel... ik wacht maar gewoon af wat de huisarts zegt... zal wel fysio worden. hoop wel dat het maandag beter is, staat mijn kansen in de weg denk ik
Zo inmiddels de boel op orde, kind is verschoond, gevoed en weer in slaap en moeders heeft gegeten, wat kan een mens daar toch van opknappen CB: Tja waar ze zich mee bemoeien??? Ik zeg ook maar niet teveel meer, nadat ze bij de intake net deden of ik mijn kind dood wilde hebben door haar op dr zij te laten slapen. Hier gaat hubby ook nooit mee hoor, hij is helemaal allergisch voor mensen die hem willen vertellen hoe het MOET. Heb vanmorgen een houten/spaanplaat kist met deksel gekocht bij ikea...Wil de houten latjes roze gaan schilderen en heb vlinderstickers gekocht voor de witte spaanplaatdelen. Wil er een herrinneringenkist van maken voor Liv, met haar eerste pakje, eerste knuffel, eerste schoentjes enz, en haar fotoalbums komen erin
Hoi meiden! ben ik ook weer eens een keertje.... Hoe herkenbaar het CB!!!!!! Ben net terug en het begon al met zijn lengte: ja ik meet hier toch al echt 60 cm.....ja is dat abnormaal dan??....nou is wel errug lang....( met een papa van 2 meter valt 60 cm wel mee haha), gewicht 5470 gram daar werd dan weer niets van gezegd, terwijl ik 1,5 kilo in 4 weken best veel vind met flesvoeding... Over de 5 flessen , 4 van 165 en 1 van 200ml werd ook niets gezegd, ( hij krijgt inmiddels al vaak 200 ml per fles aangeboden ) Slaapt hij op zijn rug? Ik: ja hoor......(niet dus....slaapt al nachten op zijn buik...) Allen was hij zo moe dat toen ze wilde controleren of hij zijn hoofdje wel kon optillen vanuit buikligging, Sam bedacht dat hij lekker kon gaan slapen hahaha ( bijna betrapt...) Spuitjes gehad, ook even gehuild maar het was gauw weer goed! Heeft vanaf die tijd liggen slapen dus ga hem zo maar eens wakker maken voor een flesje...
Oh ja de volgende afspraak werd ook een probleem omdat ik op de donderdag ingedeeld ben blijkbaar en ik na mijn verlof niet op de donderdag meer kan naar CB ( bij Isa dit probleem ook al gehad) Ik wil graag op woensdag omdat ik dan vrij ben, hebben ze bij Isa ook altijd kunnen regelen....Nee zat vol allemaal...ik zo van ja sorry maar heb ook een rpaktijk en patienten en kan niet zomaar op een andere dag weg....zucht van mevrouw....ze haalde wel een zuigelingen plek weg dan...( wat is Sam dan? vraag ik mij af haha)... ze heeft daarna maar alle afspraken tot het einde van het jaar ingepland op woensdag omdat ze aan mij merkte dat ik niet mee wilde werken , lekker puh
Nou, Robin heeft nu toch koorts van de prikjes. Hij werd net wakker en ineens begint hij heel hard te huilen en voelt helemaal warm en klam aan: 38C. Ben blij dat ik vanochtend gelijk paracetamol heb gehaald, die dus gelijk gegeven. Hopelijk werkt het snel. Zo sneu
Kelly... ook al zo'n turbo groei zeg... boh... 1,5 kilo op 1 maand tijd... is dat niet erg veel? ik heb er geen idee van hoor.... 60 cm bij een papa van 2 meter vind ik niet zo gek haha. Je kunt ze slechts kleinhouden he... Hier naar de HA geweest en ivm bv kan ik niet veel anders doen dan warmhouden en paramolletjes nemen. Verder uiteraard meteen bij de fysio binnen gewandeld (zelfde gebouw) en kan woensdag terecht. Denkelijk komt het weer uit het SI gewricht dus de klachten zijn helaas na de bevalling niet over... Hopelijk staat het het werken niet in de weg, maarja dat is nog een maand he!!!
@ kelly, valt toch wel mee 1,5 kg in 4 wk ? @ minime... ow bha sterkte met robin! @ luckey... jij vroeg gister betreft t vele clusteren nav gesprek over reflux ..... en dat ie heel vaak wilt clusteren ik kreeg te horen dat ie nu toch echt de leeftijd heeft om een ritme te hebben ondanks voeden op aanvraag moet hm nu pushen om zeker overdag en snachts minstens 3 uur tussen de voedingen te laten savonds gewoon even een clusteruurtje maar zeker niet de gehele avond
@Jojoki, jeeej wat stom van die apotheek zeg! Hopelijk hebben ze morgen de goede! @Luckey, spannend de 1e oefendag KDV! (ik reageer even per pagina)
Jesley heeft gelukkig niet echt last van de prikjes... Hij is wel erg warm (37,7 gr) en slaperig. Heeft net pas zn 3e flesje op van vandaag, dus weet niet of ik de 5 flessen vandaag ga halen! Straks een afspraak bij de dietiste voor shake dieet (cambrigde) Hij schijnt dat je daar 10 kg in een maand tijd mee af kan vallen... Ik ga nog even kijken of ik 3 shakes per dag neem. Of 2 per dag, en dan mn avondeten. Ik twijfel nog een beetje, want helemaal geen eten lijkt me wel érg zwaar! Iemand ervaring met cambridge?
@Cvm, ooooh wat balen van dat vaderdagkadotje!!! @Musty, sterkte met alles. @FB, idd wat een zeikwijf zeg! Hij is goed gegroeid zeg! @CB en voeding, idd met een korreltje zout nemen. Als de richtlijn werkt voor jullie kindje helemaal prima.. werkt het niet dan doe je het anders!
@Cvm, leuk idee zeg die kist! @MiniMe, zooo jouw ventje is hard gegroeid zeg!!! @FB, haha leuke actie van de voorkeurshouding . @Musty, ik duim voor je dat het zo goed blijft gaan met inslapen!