Luckey: Wel lief van je souders dat ze sem helemaal komen halen zodat jij even tijd voor jou en alina hebt zeg. En voor Sem leuk om zijn opa en oma even voor zichzelf te hebben. Ik heb een babylodger draagdoek, kan ze niet in gaan staan. Ik doe haar er 's avonds altijd in, dan loop ik een minuutje door de woonkamer heen met mijn pink in haar mondje waar ze dan op sabbelt alsof haar leven ervan afhangt, en binnen een minuut is ze diep in slaap, kan ik mijn wituitgeslagen pink eruit halen en is ze minstens twee uur vertrokken...Heerlijk! Meisje heeft om 8 uur voor t laatst gedronken en slaapt vanaf half 9 in bedje....Nu nog steeds!!! Zit te twijfelen of ik haar nou moet wakker maken om 12 uur, 4 uur tussen de voedingen overdag is toch wel max of niet?
Ik maak Jesley nooit wakker voor zn voeding. Alleen als tie echt doorslaapt overdag wel na 6 uurtjes er tussen, anders kom ik niet uit
@ leonie... fijn dat lotte ook goed lijkt te regeren op de prikjes! @ lucky..... t zit je niet mee heh meis *knuff* @ chantico... aww hoe is de nacht gegaan met nathan? @ cvm..... heerlijk heh klote luiers onze meis heeft hele ronde billen, maar ons manneke kippekontje, dus ook weer overnieuw puzzelen maar pampers zitten nu t beste... heb nog een hele voorraad en krijg de kortingsbonnen van mn moeder en zusje ook uit lekker in t leven bonnen (bij de ah zijn ze nu 2de voor halve prijs) @ vica & titania.... BRRrrrrrrr hopenlijk is t snel klaar! @ mannen en huishouden..... tja mannen heh... hier werkt t wel goed... maar manlief zegt wel : schat ik zie niet wat er moet gebeuren dus als je iets wilt gewoon zeggen dan doe ik t.... tuurlijk laat ie weleens steekjes vallen @ savonds clusteren.... doe nu me dan lekker op bed instaleren en laptop naast me en kleine man op mn borst slapend/hangend wat ie maar wil @ cvm... ik zou dr wel wakker maken voor voeding nu.... @ luckey.... lief van je schoonouders.... even op adem komen en je kleine man toch lekker 'verwent' worden hier vanoachtend in alle vroegte ons bed uitgerolt na een belabberde nacht voor mij kleine man deed het gister super! tot vanacht 1 uur..... toch mee geweest naar t bwc... en alleen dr armpje nog in t verband... ze gaf geen kik de kanjer minicursus gehad (had al wat ervaring)... en mag nu zelf de wondverzorging gaan doen volgende week vrijdag terug voor controle! zelf bloed wezen prikken, daarna wegen en meten kleine man hoofdomterk geboorte :34 cm 1 mnd : 37,5 cm 2 mnd : 40,5 cm gewicht vorige week 5866 gr en vandaag 6240 gr en lengte nog steeds 59 cm straks b12 injecie halen en vingerverf en grote witte vellen, ga vanmiddag met mn meis ons erop uit leven
Ik ben blij Morgen zijn we alweer 1 jaar getrouwd, dus ik dacht net laat ik het gewoon eens proberen, en ja hoor mn trouwjurk past weer! Dat was mijn doel haha.
Pfff... ik baal!!!!!!!!!! Ben net de kinderarts op om de nexium bij te bestellen... Wordt er aangegeven dat er door de vakanties een lange wachttijd is voor nieuwe afspraken. Hopelijk wilt mij huisarts er spoed van maken want hij is zoooooooo mega onrustig en huilerig!!!
@CVM: Fijn dat je man zo goed helpt! @Luiers: Hier is Pampers wel favoriet hoor, maar vind het te duur als je geen aanbieding hebt. Ik heb nu ook 3 pakken Kruidvat maat 2 op voorraad, en een pak van de Etos. Ik heb van Kruidvat alleen nog maar maat 1 gehad, en die vielen wel mee (beetje stug). Etos heb ik een proefluiertje gehad, en dat ging ook goed, nu maar hopen dat hij niet gaat doorlekken dan.... @Vica en Titania: Lekkere dag ‘uitgekozen’ om juist nu zonder ramen te zitten. Beetje nattig. Hopelijk is de klus snel geklaard! @Huishouden: Hier doet hubby vrijwel niets op het moment. Hoeft van mij ook niet, ik ben nog vrij dus ik heb genoeg tijd om alles te doen. Hij heeft een drukke baan, dus ik gun hem zn rust ‘s avonds. Gelukkig besteed hij wel meer dan genoeg aandacht aan Robin; dat vind ik veel belangrijker. @Luckey: Fijn dat het al beter met je rug gaat. Nu wel rustig aan blijven doen he, anders wordt het zo weer erger. @Musty: Wat fijn dat je meisje het zo goed doet! En jeeeeeeeh wat groeit je ventje hard zeg! Is bijna geen baby meer haha! Veel plezier met vingerverven. Leuk! @Hier: Het gaat alweer wat beter met Robin gelukkig. Hij had vanochtend vroeg geen koorts meer, maar net bij zn 2e flesje wel weer 37.9C. Toch lijkt hij er geen last van te hebben, dus ik kijk het nog even aan. Of moet ik wel pcm geven als hij koorts heeft? Gisteren heeft hij er 2 gehad. Hij is in ieder geval niet hangering of huilerig. Nu nog even was opvouwen en strijken en dan tassen inpakken, want morgen op vakantie!!
Verdomme zeg!! Kom ik binnen, zijn ze al hun spullen aan het weghalen en het glas zit erin. Alleen in 1 pui zitten 2 dikke bartsen in het glas waarvan 1 helemaal van boven tot onder!!!
Shit zeg! Maar als ze er nog zijn, kunnen ze het toch nog fixen?? Ze moeten er gewoon een goed glas inzetten!
nou mini ik wilde dat ik weer in m'n TJ paste . Maar er moet hier nog een dikke 10 kilo af. Jammer genoeg ben ik die in de eerste weken niet verloren. CvM ik heb gee idee de kleine man komt om de 2,5 a 3,5 uur. :/ Ow en hier ook gewoon pampers hoor. Ik heb toch het idee dat die beter passen ofzo. De KV luiers uit de testverpakking vielen gewoon heel vreemd. De andere luiers heb ik bij m'n dochter al eens getest, elke keer kwam toch pampers weer beter uit de strijd. Musty jeetje zeg die kleine van jou groeit echt mega snel! Luckey, voor jou een *knuffel*. Vica & Titania, knuffel voor alle verbouwperikelen. Hier ook nog steeds hoor. *zucht* Jak, ik ben vandaag misselijk en mega moe..... Thijs ging de afgelopen dagen heel goed. Wel veel huilen en maagzuur ophalen en weer doorslikken soms spugen. Maar geen mega spugen, jammer genoeg ook geen mega poepen. Maar wel wat poepen gelukkig nog steeds klei en geen brei. Maar vandaag heeft ie z'n maaginhoud van 1,5 uur geleden eruit gespuugd dus die boxkleden liggen in de was. En z'n luier was dun! Vanmiddag naar m'n werk om de kleine man te laten zien. Hopen dat ie daar niemand onder spuugt.
@ vica... grijp ze bij hun..... en klote zeg van de nexium @ minime.... pas vanaf 38 spreek je van koorts en vanaf 37,5 verhoging en dan idd kijken of hij helder is zeg maar en niet suffig @ groei, even gekeken bij onze meis die was met 8wk 5dg 60 cm en 6200 gr en hij zit nu ook op 8 wk 5 dg hier manief net leuke foto gemaakt tijdens boertje laten
Ja ze zullen wel moeten wachten op nieuw glas. I k moet nu snel omkleden en klaarmaken om ergens een fax te kunnen versturen voor 14.00 uur.. Anders heb ik dit weekend geen voeding meer voor Vince. Oh bedenk me net dat dat misschien wel kan bij het bouwbedrijf die een paar huizen verderop zit. Hopen maar, kan ik het gelijk aankaarten van de ruit. Gaat weer lekker allemaal. Als hubby thuis is als de wiedeweerga naar de huisarts rijden in de hoop dat hij vandaag nog de verwijzing door wilt sturen naar de kinderarts! Hopen dat ik dan niet te laat ben en de huisarts al weg is.. bah bah!
Vica.. balen van het glas zeg.... Thanx voor de knuffels.... Ongelofelijk dat je 7 weken na de bevalling lichamelijk nog zulke klachten kunt hebben he... (maarja wat had ik dan nou eigenlijk verwacht) Vakantie manlief... heb besloten iets met Sem te maken voor vaderdag, weet alleen nog niet wat. Maandag heeft hij geen school en mannetje is dan werken, dus gaan we knutselen. Misschien een leuke foto van de kids en een lijstje schilderen ofzo. Verdr wil ik dan met hem alleen naar de bioscoop, alina naar oma. Of speeltuin ofzo... Ik MOET dan gewoon 1 op 1 tijd inplannen anders gaat het echt fout ben ik bang. En afspraken maken over hoe en wat.......
@MiniMe, wat goed dat je je trouwjurk weer aan kan zeg! @Musty, super nieuws van je meis! En je ventje groeit echt super zeg! @Luckey, dikke knuffel voor jou! Fijn dat het wat beter gaat met je rug. Hier is de nieuwe rruit besteld. Zal wel volgende week komen. Het is veiligheidsglas dus hij zou niet mogen breken volgens hun. De voeding wordt morgen ook geleverd, mocht faxen bij het bouwbedrijf haha. En de Nexium kan ik maandag ophalen. Nu HOPEN dat er straks nog iemand is bij de huisarts anders kan hij maandag pas de verwijzing voor de KA maken. Hopelijk kan hij er spoed van maken want ik kan niet nog weken aanmodderen met Vince. Hij lijkt niet echt op te knappen van het provoceren. Blijft spugen en veeeeel maagzuur. Al drinkt hij nu wel weer goed. Ook kan hij niet stilliggen, ook niet als hij slaapt. Dan is hij de hele tijd aan het woelen. Verschrikkelijk vind ik het voor hem.
Vandaag begonnen met t cambridge dieet... Pfoe, valt best tegen hoor! Is niet zo lekker als t klinkt en eruit ziet. (zal wel even wennen zijn) Vanmorgen een pap op, appel kaneel smaak. Het vult wel goed, en moet echt moeite doen om het helemaal op te eten. Ook al is het super weinig! Net een chocolade shake gemaakt, ben er nu al een half uur mee bezig (is maar 250 ml), pfoe, vult heel erg, en niet zo heel erg lekker Vanavond een soepie, ben benieuwd! Na ja, moet volhouden! Zodat ik er met mn verjaardag (3juli) weer een heel stuk beter uitzie Hoop 10 kg lichter
@FB, succes met het dieet! Balen dat het even niet zo lekker loopt tussen jou en hubby. Volgens mij bedoelde Luckey in haar verhaal haar zoontje. Zit je heel erg met je gewicht? Ik wel heeeel erg alleen vind hubby het dus totaal niet erg! En dat maakt de motivatie om af te vallen ver te zoeken. Maar als ik in de spiegel kijk baal ik zooooo verschikkelijk!
Hi meiden! Ik heb in etappes bijgelezen, vannacht en vandaag, maar weinig onthouden. Heb volgens mij een voedselvergiftigingetje: vannacht koorts en niet lekker, maar vanochtend weer oké. En nu net na het eten weer niet lekker geworden. En ik heb hetzelfde gegeten als gisteren... Weet nog dat er een stel meiden hele slordige apotheken hebben, helaas. En Vica en Titania in de kou zitten. Is het droog gebleven bij jullie? Musty, las gisteren over je doktersbezoek. Heftig hoor, maar wel goed dat het gesignaleerd is. Zorg goed voor jezelf, daar heeft iedereen baat bij! Knuffel meis! Meiden met gedoe met hun man, sterkte met uitpraten! En Luckey, ik herken zoooveel van wat jij schrijft over het clusteren enzo van Alina. Verder weet ik het niet meer. Ga een pcm nemen tegen de koortsige rillingen...
@Vica: Fijn dat er toch nieuw glas in komt! @FB: Flink balen dat het niet zo lekker tussen jou en je hubby gaat. Het gevaar van zo'n kleintje is dat je geen quality time voor elkaar meer hebt. Wij gaan morgen op vakantie, met schoonfamilie, dus hoop dat hubby en ik dan ook weer samen met zn 2-tjes wat kunnen doen (genoeg oppas iig). Verder gaan we 's avonds vaker wandelen met Robin. Kunnen we beetje bijkletsen en hebben we echt tijd voor elkaar. @Dieet: FB, succes met je dieet! Gelukkig vult het, want als je continu trek hebt is het nog moeilijker! Ik pas mn trouwjurk dan wel weer, ik heb ook nog steeds wat kilootjes teveel. Die zitten op mn dijen/heupen en billen, en daar loopt mn trouwjurk weer net wat wijder, haha