Bah bah.. ik ben echt in staat om naar de HAP te gaan! Sinds de provocatie huilt hij alleen nog maar!!!! Ik kan niks met hem! Zelfs in zijn slaap huilt hij en jammert hij en beweegt de hele tijd met als gevolg dat ik dus niet slaap. Hem op de andere kamer laten slapen vind ik absoluut geen optie nu hij zoveel spuugt.
@ vica... zou gewoon spoednummer/hap bellen, kan nooit goed zijn om hm zo t weekend in te laten gaan!
@ chantico... beterschap!! @ FB... succes met afvallen!! en betreft hubby... dikke knuff @ minime... geniet van je vakantie!!
Ja heb net de huisarts gebeld om te kijken of hij er nog was maar dat is dus niet zo. Nu kan ik nog tot 17.00 bellen voor spoed naar een andere arts maar heb dus geen auto en hubby is nog niet thuis. Kan toch niet goed zijn dat hij nu nog last heeft van het provoceren?
Fb... ik bedoelde idd Sem ermee... Tussen hubby en mij... tja we leven een beetje naast elkaar door op dit moment maar allebei veel om de oren. hubby met werk, ik met zoon. Daar krijgt hij natuurlijk niet zoveel van mee op het werk. Tijd voor elkaar nemen is het toverwoord. Een wandeling met zijn 3tjes door het bos/wijk/stad is al genoeg hoor. Kleine slaapt en jullie kunnen over de domste/simpelste dingen praten.... Vica... HAP bellen hoor... zou hij echt nu n og last kunnen hebben van het provoceren... zou er niets anders kunnen spelen??? Chantico... beterschap. hoe "los" hij de avonden op en hoe zien de dagen bij jullie eruit??? (hoevaak voeden enzo... ) Ritme... merken jullie al een bepaald ritme. Bijvoorbeeld fles/bv, spelen/wakker, slapen. Hier nog niet echt. De ene keer is ze wakker na het drinken en gaat ze pas na een uur slapen, de andere keer valt ze in "coma" tijdens het drinken.... De ene keer is ze heel tevreden wakker en kan ze ook in de box naar de mobiel kijken, de andere keer is ze heel onrustig en jengelig en wil ze alleen op de arm liggen.
@Luckey, je het kan weken duren voor het uit zijn lichaam is helaas.. Maar k vind het allemaal wel heel heftig. Dus wellicht speelt er meer.. Hij is net even in slaap gevallen na een uur ontroostbaar huilen, maar zal wel weer max een paar minuten duren..
oh wat lijkt me dat moeilijk om als mama/papa te zien zeg... knuf voor jou/jullie!!!! hoe reageert R. op het huilen/gedrag van Vince??
Rebecca is er nu niet, maar over het algemeen kijkt ze er niet op of om als hij huilt. Als hij begint wel dan zegt ze 'vince huilen.. ah stil maar..' Dan geeft ze hem een aai over zijn wang en gaat ze weer verder spelen. Hij is zowaar op de bank in slaap gevallen. Ik ga proberen vanavond en vannacht aan te kijken. En dan als het morgen nog zo is naar de HAP. Wil toch de voeding zo lang mogelijk de kans geven. Maar als hij zo weer gillend wakker wordt dan ga ik wel de HAP bellen.
Lief dat Rebecca hem probeert te troosten . Sterkte met Vince, hoop dat hij niet gillend wakker wordt.
Ik wil dit dieet binnenkort ook gaan volgen. Hoor er positieve dingen over. Mijn schoonzus was bijna 5 kilo kwijt in een week. Ik had gebeld voor een afspraak, maar dit kon nog niet omdat je minimaal 3 maanden ontzwangert moet zijn zeg maar! Heel veel succes, ik hoop dat het bij jou ook goed helpt!
@Hier: Daimen vanmiddag een likje van m'n water ijsje gegeven. Zou dit kwaad kunnen? Hij vond het wel erug lekker trouwens .
FB: succes et dieet!! Luckey: knuffel! Chantico: beterschap! Vica: wat ellendig voor Vince! Zou wel echt even doorbellen met arts! Nou, helaas hier dus ook geen goed nieuws....Guus al vanaf gisteren in ziekenhuis ivm verdenking verborgen reflux...sinds gisteren alleen maar krijsen en niet meer stil te krijgen en spugen ook. Maandag ph-metrie omdat hij Ulcogant (maagzuurremmer) heeft gehad en Primparan (tegen supgen) en dan kan je geen betrouwbare ph meting doen....2 dagen wachten dus zodat de meds uit zijn systeem zijn, Zijn wel heel lief in ziekenhuis en zitten de hele dag met hem op de arm zodat ik wat kan rusten....ik voed hem zelf of kolf af. Vannacht denk ik dat ik hem gekolfde melk laat drinken om even bij te tanken...maar ik hoop echt dat er maandag een oplossing komt want dit breekt je moeder hart.... Seertje en Bramtim: hoe gaat het met jullie kleintjes?
Hebben wij ook al een paar keer gedaan Robin vindt het ook erg lekker. Kan me niet voorstellen dat dit kwaad kan eigenlijk (hoewel de suiker mss...?)
Hij slaapt nog steeds! Zal wel niet lang meer duren want rond 18.00 uur moest hij de fles. Ben benieuwd hoe het na die fles gaat. Ze hebben hier buiten een buurtfeest (van de 1e flat die klaar is met de renovaties) een wij hebben dus nog geen dubbelglas in de schuifpuien.. De andere glasplaten komen nog. En die met de barsten erin blijft doorscheuren op diverse plekken...
@Me2, jij ook al! Ik wil eigenlijk ook heeel graag de ph meting. En ik wil dat hij over gaat op neocate. Ik denk dat daarmee eigenlijk alles al gedaan is. Maar ja, mij nemen ze eigenlijk nooit echt serieus...
Oei das vervelend nieuws! Snap dat je moederhart breekt als je dat te horen krijgt! Gelukkig wordt je wel goed behandeld in het zh. Heel veel sterkte en dikke knuf!
Ik denk niet dat dit kwaad kan, maar het is niet nodig dat ze het krijgen. Daarom doen veel ouders het niet. Rebecca kreeg ook wel eens een likje van een waterijsje en toen ze een paar maanden ouder was ook wel van een softijsje.
Me2 Dikke knuffel hoor. Germ sommige kindjes (en ouders) moeten echt afzien hier... Hoop dat het gauw beter gaat met alle kindjes hoor. Ijsje likken... hier nog niet gebeurd en zal ik zelf ook niet gauw doen. Ten eerste omdat ik het gewoon nog niet nodig vindt Ten tweede idd vanwege de suikers/toevoegingen ed. Ik ga weer proberen zo lang mogelijk geen suiker te geven, zelfs een lange vinger zal ik dus niet geven. (sem kreeg pas eerste snoepje ed rond zijn 2e verjaardag) Maar goed kan me voorstellen dat je bij een 2e makkelijker bent, maar mijn idee is gewoon wat ze niet kent, kan ze ook niet missen. Sem werd ook al blij van een rijstwafel of peer (terwijl andere mensen het zielig vonden dat hij nog nooit smarties/gummibeertjes had gehad)