April 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Vica86, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    lachje gevangen:

2. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Omdat het bad een drama is, gaat finn maar in de emmer... daar geniet hij heel erg van en meestal valt hij in slaap :D

3. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Wij doen ook Sonja Bakker (1e boek)

Ik moet 6 kg afvallen van mn zwangerschap, en dan t liefst nog 10 extra.

Maar rustig aan. Wil per 5 kg gaan doen,en mezelf dan belonen met wat lekkers, anders word t best lastig. Als ik bedenk 16kg pffff

Jullie ook succes!!:D

4. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland

Heeel veel sterkte en beterschap xx

5. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland

:D leuke foto!!

6. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
  7. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland

Super gaaf zeg!!

8. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ons geboortekaartje:

9. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Sorry voor alle aparte reacties, maar Jesley ligt op mn arm te slapen.....

:)

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Musty, maar als je last van BI hebt na de zwangerschap is het toch niet chronisch? Ik heb nog niet naar de verzekering gebeld, doe ik morgen wel even.
    @Jojoki, fijn dat de nutriton goed aanslaat! Fijn dat jij toch een MRI krijgt voor de zekerheid.
    @Musty, ze lijken echt super op elkaar zeg!
    @Cvm, wat fijn dat je een rustigere nacht hebt gehad.
    @Koeky, fijn dat alles goed is en je weer thuis bent!
    @SAONA, geweldig meid! Wellicht ben je inmiddels al bevallen, anders zet hem op!
    @Chantico, super super super dat deze gehoortest geslaagd is!
    @Cvm, ja dat heb ik ook, dat ik hem mis als hij in een andere kamer is. Maar hij ligt nog vooral lekker bij me (in de box of wagen).
    Mooi gedaan met het lijstje eromheen zeg! Hier staat mijn kaartje op de april hyves.
    Oh leuk zeg dat kadootje van je collega's
    @Sanne, fijn dat de mannen weer beter zijn! Balen dat jij en hubby nu even niet op 1 lijn zitten. Leuke foto!
    @Relatie met hubby, hier nog steeds op 1 lijn (voor zover dat gezond is in een relatie ;)). Hubby heeft het niet zo op baby's. In zoverre dat hij niet heel goed weet wat hij moet doen in bepaalde momenten en hem dat onzeker maakt. Ik doe dus eigenlijk alles met Vince, maar hij maakt rustig midden in de nacht het flesje als ik het vraag en doet alles met mijn meis om mij te ontlasten.
    @Sanne, wat een supermooi lachje!
    Wat grappig zo in de emmer!
    @FB, ook al zo'n mooi kaartje!

Hier is Vince in 6 dagen 250 gram aangekomen en zit nu op 4810 gram. 700 gram boven zijn geboortegewicht.
    De assistente daar vond het ook verdacht op KMA lijken. Ze gaf de tip over ongeveer een week ofzo te stoppen met Nexium. Als het goed gaat zonder dan komen alle klachten dus van een eventuele KMA en niet van reflux. Van KMA kan je namelijk ook refluxklachten krijgen die beter worden na het starten van een dieet.

Daarna naar de manueel therapeut geweest en alles is helemaal goed. Zijn reflexen zijn perfect en zijn ruggetje voelt perfect. De klachten waren natuurlijk al weg sinds dit weekend dus ik wist het eigenlijk al wel. Volgende week nog 1 keer terug voor hem om te kijken of het dan nog goed is (omdat ze snel ontwikkelen nu)en dan kijkt hij ook even naar mijn bekken als het nog nodig is. Even kijken of alles nog op zijn plek zit.

Zo nu even beginnen met eten klaarmaken. Ik heb er echt geeeen zin in maar ja, het gebeurd niet vanzelf he. Ik ben echt DOODOP!!! Morgen hopelijk uitslapen want hubby is thuis.

Dit was ons geboortekaartje... (voor en achterkant aanzicht)

11. Chantico

Chantico Niet meer actief

Koeky, he bah! Ik hoop dat ze je in het zh snel kunnen helpen en je koorts dan meteen zakt. Sterkte meis!

Jojoki, balen dat de kno-arts je verslechterd vindt, maar wel fijn dat hij geen beschadigingen vermoedt. Hoop dat de fysio je echt helpt!

Op zich zit het probleem er in dat als je vet gaat verbranden de afvalstoffen die in dat vet opgeslagen liggen (je lichaam kan niet alles verwerken en sommige dingen, zoals zware metalen en bestrijdingsmiddelen enzo, worden dan in je vet opgeslagen) in je bloed komen en dus ook via de bv in je baby! Dus hoe dan ook als je vet gaat verbranden heeft je kindje daar last van, ook als je verder wel zorgt voor gezonde en gevarieerde voeding... ;)

12. Chantico

Saona, jaaaa is het toch vanzelf begonnen voor het strippen! Zet m op meis, we zijn zoooo benieuwd naar de laatste 'april'baby!

Sanne, fijn dat je er weer bent en je kereltjes aan de beterende hand zijn!

13. Chantico

Wat een superschattige foto's zeg! Knappe babies hier hoor!

Fijn dat Vince is goedgekeurd! Heb je met Rebecca eigenlijk ook ervaring met kma?

Gisteren is Nathan ook door de manueel therapeut onderzocht en goedgekeurd. Hij heeft wel een lichte voorkeurskant, zoals ik zelf al dacht, maar niet door iets dat in z'n nek ofzo verkeerd zit. Het is eerder een spierenkwestie dat de ene kant op wat lekkerder ligt dan de andere kant op. Dus vooral goed zelf opletten dat we beide kanten evenveel 'rek' geven en de gewoonte van de voorkeurskant niet verder laten ontwikkelen!

14. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Fijn dat Nathan ook is goedgekeurd. Hier ook wel een voorkeurshouding maar gelukkg ook een spierenkwestie.

Ik heb geen ervaring met Rebecca met KMA. Ze houdt absoluut niet van melk, maar reageert er niet op.

15. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Oh Saone zie nu dat je bezig bent maar het kan natuurlijk heel goed zijn dat je je kleine knulletje al in je armen hebt.

Oh spannend spannend!

16. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Koeky: Wel even schrikken zeg! Fijn dat het nu goed met je gaat!

@Saona: hehe eindelijk! ;) Is het toch nog spontaan op gang gekomen!!

@Chantico: HOERA!! Wat een goed nieuws!

@Musty: Lekker relaxen en goed naar je lichaam luisteren.

@CVM: Ja, ik mis Robin ook als hij boven in zn bedje ligt. Ik vind het het fijnst als hij gezellig samen met me op de bank ligt, maar ik wil hem ook aan zn bedje laten wennen. Als hij dan huilt, is het wel weer een goed excuus om lekker te gaan knuffelen.
    Vanochtend was het wel fijn dat hij lekker in zn bedje sliep, heb ik even flink kunnen schoonmaken.

Mooi geboortekaartje! Ik zal zo ook eens een foto maken.
    Wat leuk wat je collega gemaakt heeft zeg!

@Sanne: Fijn dat het beter met je mannetjes gaat. Finn is al een flinke jongen aan het worden !
    Hier af en toe op een andere planeet dan hubby, maar als hij thuis is, heeft hij gelukkig meer dan genoeg aandacht voor Robin.

@FB: Succes met SB! Ik wil 4 a 5 kg (of iets meer mag ook) afvallen. Ik doe het ook met stapjes, is beter vol te houden, eerst onder de 60 kg komen, en dan naar mn streefgewicht (57 kg). Ik doe SB niet heel precies hoor, avondeten doen we gewoon ons eigen ding. Denk dat bij mij het niet snoepen al heel veel uitmaakt (hoop ik haha). Vanaf volgende week ga ik ook weer rustig aan beginnen met buikspieroefeningen denk ik (even vragen aan de gyn of dat weer kan).

Mooi kaartje ook!

@Vica: Ook mooi kaartje! Ik hou wel van dat strakke.

@Hier: Vanmiddag kraamvisite gehad van mn manager en teamleader. Was gezellig. Ze hadden een beer met Robin’s naam en geboortedatum en een kubus van Nijntje meegenomen. Heel leuk! Vanavond kraamvisite van vrienden (waren in het zkh al geweest, maar hebben Robin alleen nog maar in de couveuse gezien).

17. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Saona... waarschijnlijk ben je inmiddels al bevallen dus geniet er maar lekker van. Proficiat!!!!

Lengte... 52.5 cm gemeten door cb in de meetbak.

Voederavonden... het clusteren moet ik echt nog aan wennen, merk dat ik toch wel geirriteerd ben als ze om 10 uur "nog niet" in bed ligt. Loslaten lukt me maar moeilijk. Het vele aanleggen heeft echter wel al de 2e keer ertoe geleid dat ze slaapt tot 5 uur!!! (vanaf half 10 laatste voeding)....

Sex... merk wel dat ik zin begin te krijgen. had ik bij sem totaal niet, toen heeft het wel 1 jaar geduurd voor ik weer gefriemel aan mijn lijf toe liet.

Chantico... super dat de test eindelijk gelukt is!!!!!

Zal morgen ook weer eens foto's maken van ons meisje en het kaartje!!!!

18. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ons kaartje:

(was nog lastig een goede foto te maken, omdat Robin toen aan allemaal slangetjes lag)

Bekijk bijlage 148364

19. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    UPDATE SAONA:

ONZE ZOON NEO IS OM 15.07 THUIS GEBOREN NA EEN SUPERSNELLE BEVALLING. HIJ WEEGT MAARLIEFST 4800 GRAM!!! HELAAS GAAT HET NIET ZO GOED EN ZIJN WE 2 UURTJES NA DE BEVALLING TOCH OPGENOMEN IN HET ZIEKENHUIS. HIJ KRIJGT EEN INFUUS OM HEM TE TESTEN OP INFECTIES ETC.

Gefeliciteerd!!! Flinke vent zeg! Hopelijk blijkt alles toch goed en mogen jullie snel weer naar huis!

20. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Saona: VAN HARTE GEFELICITEERD MET NEO!! Wow wat een flinke jongen!

Daarom is hij zo lang blijven zitten, het eten bij jou binnen was veel te goed!
    Hopelijk heeft hij geen infecties, en mogen jullie snel weer naar huis om te gaan genieten!

Deel Deze Pagina