Thanx Spirit en Koeky... ik blijf er nu maar mee in mijn maag zitten, doe ik dan echt zo fout???? heb ik echt hulp bij de opvoeding nodig???? Ik heb toch het idee dat we het goed doen, tenminste we proberen het zo goed mogelijk te doen. Sem moet gewoon alles een plaats geven en alhoewel we hem overal in betrekken en ik hem te pas en te onpas knuffel en kusjes geef, blijft hij negatieve aandacht trekken. ik vind het gewoon zo ontzettend rot dathij zijn gevoelens niet goed kan uiten dus dit moet doen omdat hij denkt geen aandacht meer te krijgen.... Vandaar mijn topic en dan krijg ej opeens te horen dat ik hulp nodig heb en op het randje van mishandeling balanseer... Bah blijf er maar over piekeren... Sorry voor mijn vele ego hoor. Dikke knuffel voor de zieke kids en veel beterschap!!!!!!
@Koeky:: Och wat sneu voor je kleintje! Even aankijken en anders inderdaad naar de HAP gaan denk ik. Lijkt me toch niet goed als het elke keer gebeurt. Dan heeft hij er toch op de een of andere manier last van. @Suus: Ook al verborgen reflex misschien? Jeeh, wat komt dat toch veel voor. Sterkte hoor! @Spirit: Beterschap met je meisje! Goed dat je het zo goed in de gaten houdt. Die kleintjes kunnen toch nog lang niet zoveel hebben als wij. @Hier: Beetje dom geweest denk ik. Vanavond zijn we naar de supermarkt gewandeld (20 min enkele reis) en had ik mn hakken aan. Was toch nog iets te vroeg om zo ver op mn hakjes te lopen, want nu voel ik mn bekken. Het doet nog geen pijn, maar dat ik het voel zegt al genoeg. Nu kijken of ons mannetje nog wakker wil worden, want het is weer etenstijd Kan ik daarna ook gaan slapen haha
@Luckey: Voel je absoluut niet schuldig, ik denk dat ik net zo zou reageren als jij hoor! (heb nu nog geen ervaring, dus even afwachten). Ik denk dat dat meisje het ook niet zo bedoelde, maar het komt wel erg hard over inderdaad! Doe gewoon waar jullie je goed bij voelen, dan kan het toch niet fout lijkt me? Ik snap wel dat je je heel rot voelt. Je doet zo je best, en dan krijg je zo'n opmerking...
@ vica... hoe was t bij de hap??? @ koeky... knuffs! en ook voor je manneke @ spirit... jeetje veel beterschap met je dochtertje!! @ minime... oeehhh AUW hakken... nog geen haar op mn hoofd die eraan denkt.... hopelijk is de pijn snel weg @ suus.... beterschap voor je ventje en dan ook nog die spruw erbij
minime... weet ik ook wel. ik ben ook nog eens slecht in me uitdrukken dus als ik het nu teruglees, *met de posten hier* lijkt het ook wel alsof ik er helemaal doorheen zit.... valt best mee haha. Ik ga het wel zeggen bij het cb en kijken wat daar voor tips komen en verder ga ik maar gewoon door met het positieve gedrag loven en het negatieve op een rustige manier corrigeren en verder laten voor wat het is.
Ben inmiddels bij de HAP geweest en hun konden niks voor mij doen. Hij is onderzocht en gezien het verhaal ging de arts er ook vanuit dat het nog klachten van de provocatie waren. Nu moet ik het weekend preventief pcm geven 3 keer per dag. Maandag naar de huisarts en vragen of ik met spoed bij de KA terecht kan. Ik heb inmiddels gehoord vanmiddag dat de wachtrij voor de kinderartsen hier op dit moment best lang is. Deze arts kwam met het idee om te proberen om soja voeding te gaan geven. Toen ik begon over neocate leek hij daar niks vanaf te weten. Hij gaf ook toe dat artsen er gewoon te weinig vanaf weten en ik dus echt bij de kinderarts moet zijn. Hij is nu eindelijk redelijk rustig (maar op dit moment veel spugen), heeft net een fles op en een zetpil gehad. Ben benieuwd hoe de nacht gaat. De arts wist in ieder geval heeeel goed aan mij te zien dat ik er inmiddels zwaar doorheen zit. Dat klopt ook wel want ik zit gewoon met hem mee te janken steeds.. En steeds wordt ik weggestuurd overal omdat ze niet genoeg weten of niks kunnen doen.. Ik baal daar zoooooo verschikkelijk van. Het is toch niet normaal dat ze steeds niets kunnen doen??
bha meis ligt weer te huilen door nachtmerrie... heb r al proberen te troosten maar nu ligt ze te huilen in dr slaap
wat je zou kunnen doen..zat ik me te bdenken... heel brutaal zijn... naar Kinderafdeling (niet de poli) en vragen naar de dienstdoende kinderarts..... laat die t maar opknappen
Tja zo werken ze hier helaas ook niet.. Heb ze vandaag nog aan de telefoon gehad. Gezegd dat ik de machtiging in mijn handen had maar ik kon niet alvast een afspraak maken. Die moest echt de huisarts indienen. Ik uitgelegd dat ik de brief vandaag niet naar de huisarts kon brengen zeiden ze doodleuk, ja dan maar maandag... Je krijgt ook geen arts zelf te spreken alleen op verzoek van de arts kan je een telefonisch consult krijgen.. Stelletje malloten hier. *sorry*
net zo lang blijven bellen dat ze je laten komen..... zo ga je t weekend niet redden en vince lijkt mij ook niet
Tja maar ja.. ben net geweest.. Hij pakte net eindelijk de speen dus hopelijk valt hij in slaap.. Ondertussen wordt ik ook gek van hubby die gewoon niet 1 keer voorstelt om het even over te nemen. Vraag ik net of hij even wilt proberen om die speen te geven krijg ik als antwoord ' ja zo'. Fijn... dus ben zelf maar weer gegaan.. Hij denkt het eerlijk verdeeld te hebben met hij de oudere kids en ik Vince, maar in deze staat is Vince echt zwaarder dan 10 peuters zijn elkaar.
Ik verhef zeker wel m'n stem. Ga ajb niet aan jezelf twijfelen. Je bent toch een goede moeder. Je geeft 'm liefde en je verzorgt 'm goed. Maar ook voor jullie is het een verandering waar je aan moet wennen. Dat is het voor ons allemaal. Het ene kindje handelt het gewoon beter of anders dan het andere kindje. En het gaat echt over. Ik heb niet het idee dat je ventje jaloers is ofzo. Hij zal echt wel bijdraaien, dat geloof ik echt. Alleen zijn wij wat flexibeler en begrijpen wij het beter. Bij hem moet het nog groeien. in ieder geval een dikke knuffel.
Vica & Musty, knuffel! Ik hoop dat jullie een rustig nachtje krijgen zodat jullie bij kunnen trekken.
@ vica.. knuff ennuh geef je man maar een schup onder zn kont van me, t is niet alleen de lusten van zon kleintje hier helse nacht gehad ben helemaal verot en manlief ook ons kleine mannetje last van t zuur en louise-faye krijsen en krijsen en pfffff k*t nachtmerries