Goeiemorgen, @duimen: Hier ook een duimer, al vanaf dag 1. Niet heel vaak maar ze weet m feilloos te vinden haha. Soms ook wel een speentje maar die gooit ze er zo weer uit. @dela: Hier zijn ze ook geweest, en bij ons bleek het toch niet waterdicht te zijn. Toch wel handig dat ze dan lansgkomen! Ook omdat ik nu begraven wil worden mocht er iets gebeuren, zodat Liv een plekje heeft waar ze naar toe zou kunnen. En ja, das nu eenmaal duurder dan cremeren. (laat ik nou in 1 vd duurste gemeentes wonen wat begraven betreft ) Vica: Sterkte met je oma Hier: Liv heeft vannacht toch last gehad van de prikjes, ik heb elk uur gezien....ze wilde om de twee uur max drinken en daarna was ik een uur bezig om haar in dr wiegje te krijgen Nouja, normaal komt ze maar 1x snachts dus vooruit dan maar haha. Nu gauw naar gemeentehuis onze id's halen!
@ vica.... klinkt alsof je oma toch hard 'achteruit' gaat gelukkig 'maar' galstenen hier afgelopen zondag te horen gekregen dat mn strijdlustige opa veel aan t vergeten is en na jarenlange ruzie met gemeente (woningen moeten plat en hij weigerde elk aangeboden woning) naar een aanleun woning gaat.... dit viel/valt de hele fam best zwaar.... zit hele geschiedenis aan die woning en mn opa wilde echt persee er niet uit en in een klap...maar hij zal t niet voor niets doen en hij voelt dat zelf t beste aan, en blij dat ie t nu nog zelf zo kan aangeven, dus binnenkort word t voor ons dagje maastricht hehmmmm @ duimen.... ik kan er niet over inzitten mssn omdat ik en jongste broertje alle2 altijd geduimt hebben en er niets aan overgehouden hebben, mn moeder heeft ons ook altijd gelaten en geen strijd van gemaakt we zijn vanzelf gestopt @ titania.... hij krijgt idd anti stoffen via de bv maar hij grote kans dat hij ook aangestoken wordt, kan je niets aan den want met voedingen kan ie niet dichterbij @ luckey.... heb je nog tips geprobeerd met t kolven? succes met de dela @ cvm... hopenlijk heeft liv snel dr rust weer gevonden (rotprikken!) @ hier..... kleine man rustig de nacht doorgekomen uiteindelijk neusdruppels gaan gebruiken en hij heeft zo rustig liggen knorren en heeft 5 en 4 uur tussen voedingen gelaten vanacht hij kon vanochtend ook weer lachen..... op een gegeve moment hoeren we een tsunami in zn luier en een gegiegel erachter aan..... een luier tot in zn nek en toen kleding pakken 56 allemaal te klein weinig 62 kon niets leuks vinden wat er is ligt in de strijkmand en ik haat t als ze ongestreken kleding aanhebben (yup zeikerd) meneer heeft nu 68 aan en t zit hm goed alleen mouwen een randje omslaan nu lijkt ie helemaal groot en volwassen *snik* daarna in de box gerommelt en is nu in slaap gevallen voedingen pakt ie ook weer goed hopenlijk blijft het zo gaan! onze meis is weer naar t kdv na een maand.... helemaal blij en dr vriendje daar ook
Hi, Ben ik ook weer een keer. Het valt me niet helemaal mee om het bij te houden, ondanks Jill een heel rustig en tevreden meisje is en grotendeels op haar bedje ligt, heb ik toch echt wel het idee dat ik veel drukker ben. Tja en dan komt het forum even op de laatste plek. Maar ik heb nu weer even tijd om jullie gedag te zeggen ~zwaai~ @Vica ik ben 2 weken terug bij de HA geweest voor anticonceptie. Ik heb uiteindelijk weer voor de pil gekozen, ondanks ik dat eigenlijk niet zo zag zitten omdat ik niet zo consequent ben, mijn pil strip is meer gatenkaas, en aangezien we het toch echt wel bij 2 willen houden. Dacht ik eigenlijk die pil is geen optie. Maar ik heb de Mirena ook al een keer gehad en dat is me zoooo slecht bevallen. Had continu buikpuin, vloeide continu, ik was totaal mezelf niet meer, was sexloos . Dus dit was ook niet een optie. Die pleisters hebben we ook besproken, die moet je op je bil plakken. Maar ik zag mezelf nou niet continu met zon ding op mijn bil lopen. Nuvaring ook nog overwogen, maar lijkt me eigenlijk ook maar lastig me inbrengen/eruit halen enzo. En tijdens de sex kan je hem eruit halen, maar dan moet je hem daarna weer terugdoen, nee ook niet echt mijn ding. Maar in jou geval dat je niet aan de pil kan ivm migraine zal ik dit geloof ik toch de beste optie vinden. Ook hebben we het nog over zon staafje gehad en de prikpil, maar daar was mijn HA geen voorstander van. En raadde me dit eigenlijk af. Succes met het maken van een keuze. En beterschap voor je oma. @musty beterschap voor je kleine mannetje. En zag fotos van je meisje op hyves en vond haar wond er al best goed uitzien, op haar buikje zie je bijna niks meer. @luckey nee hier duimt ons kleine meisje niet, maar ze krijgt wel een tutje. @Titania beterschap meid, hopelijk knap je snel op. @Musty leuk dat je meisje weer zoveel zin had in het KDV en dat haar vriendje helemaal blij was. Enne je knulletje groeit goed zeg .
En ben zaterdag met mijn moppies de fotostudio ingedoken voor een leuke foto voor vaderdag. Dit is het resultaat.
Even per pagina hoor. @Luckey, succes vanmiddag! En hopelijk ben je nog goed verzekerd ja. @Titania, er heerst een buikvirus en die is heeeeel besmettelijk. Maar weet dus niet of jij hem ook anti-stoffen geeft via bv. Mijn dochter heeft het gehad en verder is gelukkig niemand aangestoken.
Goedemorgen, @Duimen: Hier ook een die heel z'n vuistje in z'n mond doet en erop gaat sabbelen. Als ik het zie probeer ik wel speen aan te bieden, maar dit wilt hij niet altijd. S' nachts kan hij niet bij z'n handjes omdat hij ingebakerd is dus daar hebben we geen last van. Ik maak er ook geen punt van. @Vica: Sterkte met je oma. @Musty: Fijn dat je mannetje een rustige nacht gehad heeft.. En maatje 68 alweer, pfff wat gaat het hard he? Daimen zit op maat 62, maar zal niet lang mee duren voor hij daar ook uit is. @Isra: Wat een onwijs mooie foto's. Als dat geen geweldig vaderdag cadeau is dan weet ik het ook niet meer. Hier een gips setje van hand en voetafdruk gekocht voor vaderdag. Van de week nog een kleinigheidje erbij scoren. @Anticonceptie: Twijfel nog of ik weer aan de pil zal gaan. Condooms zijn ook niet alles en "voor t zingen de kerk uit" vind ik ook niet geweldig. Maar als k weer aan de pil ga weet ik niet hoe lang het dan duurt voor ik evt weer een 2e keer zwanger raak. De 1e keer duurde het bijna 2 jaar (eerst mk gehad). Ben er dus nog niet helemaal uit. @Hier: Heerlijke lang nacht gehad. Vandaag beetje rommel weg werken en schoonmaken. Nog langs t zh voor voeding voor Daimen (volgende week provoceren). En vanavond krijg ik 2 vriendinnen te eten . Jullie nog leuke plannen?
@Cvm, is het daar zo duur dan om te begraven? Hier is hubby helemaal niet verzekerd ervoor. Krijg hem er ook niet aan omdat zijn moeder hem heeft wijsgemaakt dat dat puur spekkerij van die bedrijven is. Klopt ook volledig maar dan moet je wel zelf spaargeld hebben. Ach ja, gelukkig hebben zijn broer en zus het best goed voor elkaar dus dat mocht echt wel goed komen mocht er iets gebeuren *klopt dit heeeeel snel af*. Balen dat Liv toch last van de prikjes heeft gehad. @Musty, sterkte met je opa. Wel goed dat hij het zelf heeft aangegeven en een aanleunwoning is toch wel een fijn idee. Hier ook maat 68 waarvan ik soms een randje om moet slaan en soms past het goed. Ze gaan echt veel te hard he! Fijn dat het beter lijkt te gaan met hem! @Isra, fijn zeg dat Jill zo'n tevreden meisje is! Supermooie foto's!!! @Oma, het is idd vee beter voor haar als ze niet meer op zichzelf woont. Het komt niet als een schok hoor, ze at al nauwelijks en ziet het leven zonder mijn opa gewoon niet zitten. Denk niet dat ze het nog heel lang volhoudt. @Anticonceptie, aangezien ik ook migraine in de stopweek heb zonder de pil is er voor mij maar 1 optie volgens de huisarts. De pil doorslikken. Dus ik ga weer over op een goedkopere pil en dan steeds 3 maanden proberen door te slikken. @Blauwe plek, jaaaa hoor.. Heeeeel fijn! SPATADEREN! Toen ze het aanwees zag ik idd ook wel dat er een blauwe ader opgezet is. Nu dus preventief steunkousen om te voorkomen dat het er meer zijn. Nu even snel Vince eten geven want die vraagt er al om...
Waarom ik echt wil voorkomen dat Nathan gaat duimen: het schijnt slecht te zijn voor de gebits- en kaakontwikkeling, voor de spierontwikkeling van de tong en dus de spraakontwikkeling, je kan het duimen niet beperken tot het bed / in slaap vallen, je kan m niet 'makkelijk' afleren door hem weg te halen (of af te knippen, arm duimpje ), duimkinderen schijnen meer door hun mond te ademen en daardoor vaker ziek te zijn (maar dat geld ook voor speenkinderen volgens mij, alleen kun je de speen dus tot het bed beperken, waardoor ze buiten bed misschien wel goed door de neus leren/blijven ademen) en wat ik zag bij een baby van vrienden: kindje wil altijd de duim van de rechterhand en krijgt echt een scheef hoofdje van het alsmaar naar rechts slapen! En in de categorie 'klein leed': kindje van een vriendin duimde en wilde daardoor geen wantjes aan op de fiets of in de wandelwagen, ook niet hartje winter met -10, dus die had steeds een half bevroren handje en brulde de hele weg op fiets of in de wandelwagen, óf door het koude handje óf door die wollen want in haar mond De spenen van tegenwoordig (zeker die met bepaalde vorm, volgens mij de Bibi) oefenen minder druk uit op gebit/kaak en er ontstaat geen voorkeurskant door de speen. Effect op tong en neusademhaling weet ik niet precies, maar ja, als ie wil zuigen dan doet ie dat toch wel en duimen is dan sowieso niet goed voor tong en ademhaling.
@Mir, 'voor het zingen de kerk uit' 1x resulteerde hier in Vince . Gezellig dat er 2 vriendinnen op visite komen. @Plannen vandaag, opruimen. Heb een berg was wat opgevouwen moet worden en een berg afwas wat gedaan moet worden. Verder de rotzooi van Rebecca opruimen en als Vince een makkelijke dag heeft ook nog poetsen. Of misschien niet... morgen de hele dag geen internet (tot 17.00 uur) dus dan heb ik nog wat te doen haha.
Ben ik ook weer een keer Lees wel mee hoor, maar reageren doe ik niet zoveel. Maar dit keer wel. Vica, wellicht is dit een optie voor je. Heb er persoonlijk geen ervaringen mee, maar heb er wel goede verhalen over gehoord (zit in het 'medische wereldje'): Welkom - YAZ 24 plus 4 Ben zelf net overgestapt op de Nuvaring. Tot nu toe bevalt ie wel, terwijl ik ook zeer gevoelig voor hormonen ben. Tijdens de seks voelt manlief de ring overigens niet Daarnaast het in en het er weer uit halen van de ring is heel makkelijk. Overigens is de Nuvaring lager gedoseerd qua hormonen dan de pil en werkt lokaal dus ook veilig wanneer je een keer overgegeven hebt of diarree hebt... Wellicht toch een optie? Succes!
Wauw sommige beebs al in 68!!! Hier toch echt nog 56 hoor, 62 is echt nog te groot! Laat staan 68 haha Moet echt even spammen, mijn meisje vanmorgen:
Ik gebruik nu de Yaz 24+4. Dat helpt dus niet voor mij. De nuvaring zou ook niet helpen volgens de ha omdat ik dus migraine krijg van de hormoon schommelingen, of dat nu de hormonen van de pil ofzo zijn of van mijn eigen cyclus. Dus ik zal zowiezo bij elke menstruatie migraine krijgen. Vandaar nu dus het doorslikken om het aantal menstruaties te beperken.
en nog één! trouwen, isra ook hele mooie foto;s! Wat voor camera heb je? En bewerk je in photoshop of lightroom?
wat een pracht fotos weer zeg.... Kledingmaat: hier echt nog 56 en sommige dingen 62... dela... we zijn weer bij. kinderen pluspakket wat omhoog gezet en voor de rest was het super in orde.
hahaha, wat een vrolijkerd!! je kan d'r bijna "horen" lachen op de foto. echt een popje Isra, geweldige foto's! en prachtige kindjes, hun papa zal wel blij zijn! ik moet je trouwens nog mailen @kledingmaat.. grappig om te lezen hoe het zo verschilt allemaal, vooral Mathieu-Dareau die op dezelfde dag is geboren als Krystian. Hier dus nog steeds echt 50, 56 is nog te groot en dat terwijl hij 57cm is dus. rare proporties? z'n beentjes zijn vooral gegroeid, bij de geboorte zeiden ze nog erg kort en nu gewoon gemiddeld. Ik heb ook het idee dat ze bij de geboorte toen verkeerd hebben gemeten(46,5cm) Ik denk dat als hij dit tempo aanhoudt hij er misschien over een maand of 2 pas echt in komt ach ja klein maar fijn(....geweldigfantastischperfectschitterend hihi sorry ben gewoon zo verliefd) heel flauw trouwens maar m'n vriend noemt 'm nu soms "bonsai baby" :x grr
Hoi meiden. Ik kom ook weer eens om een hoekje spieken, ik heb het te druk om alles bij te houden. In de vrije minuutjes zit ik dan op FB en Hyves en dan begint krijsende T.hijs weer. Krijg de kans niet echt om hier mee te schrijven. Vandaan naar het CB geweest. Ze vond 'm erg onrustig dus we moeten 'm gaan inbakeren. hihi gaat wat worden. Hij is lekker gegroeid 4840gr en 58cm . Volgende week moet ik weer terug komen we gaan dan kijken of het beter gaan met de reflux en z'n krampen. Ze is bang dat dat ook komt doordat ie zo onrustig is, is het dan nog hetzelfde dan gaan we met medicijnen aan de slag. Vond het een verbazingwekkend goed bezoek aan het CB. Maar goed dat was weer een update ik ga me weer met het huishouden bemoeien.