April 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Vica86, 2 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    @Pil: Ik moest er ook altijd 12 euro voor betalen voor een half jaar!

@Voorkeurshouding: Hier nog steeds naar links. het gaat wel steeds beter!

2. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Pfff hier een *@&@&@ dag....
    Voel me niet goed.
    Wat een hele flinke ruzie op leverde met manlief, pfff:(
    Gelukkig is t nu weer goed!

Heb nu dan ook echt het besluit genomen om voor 1 van onze honden een nieuw huisje te zoeken. Want ik trek het niet meer!!
    Morgen komen er mensen kijken, die hebben nog een hond van 6 maanden, dus hoop dat de klik er is met de honden, en de klik er is met de mensen... Zou mij zoveel rust geven.
    Ook al voel ik me aardig kut hierdoor!!

3. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    FB... knuffel hoor. je hebt het ook niet makkelijk he!!!
    Hoop dat er een klik is. Heeft je man er wel vrede mee dat 1 hond weggaat???

Hier... pfff weer last van stuwing... 4,5 uur geleden gedronken en borst staat op springen, hele tijd lekker.
    Vandaag weer veel last van tussentijdse lekkingen haha.
    Nou ja over mijn melk niets te klagen dus.
    Alina ligt ook al heerlijk in bed sinds half 5, ik weet niet wat me overkomt.... wel eerst protest en gejammer maar toch in slaap gevallen....

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Luckey, fijn dat ze in bed slaapt! En mooi zeg dat de therapeut haar behandeld heeft. Hopelijk helpt het!

@FB, sterkte ermee! Wel jammer dat je 1 van de honden weg moet doen, maar als het beter is voor jullie dan moet je je er niet schuldig om voelen hoor. Dan zou de situatie misschien wel zo gespannen worden dat het ook voor de honden niet leuk is. Leuk is het natuurlijk nooit, maar ik neem aan dat jullie er goed over gepraat hebben en als jullie er achter staan is het de beste keus!

@Voorkeurshouding, Vince heeft een enorme voorkeurshouding naar links als hij op zijn rug ligt. Op zijn buik geen voorkeurshouding.

@Mir, draaide je die muziek vaak tijdens de zwangerschap? Ze kunnen het idd herkennen he.

Hier vanavond lekker 2 biefstukjes gegeten.. Had niet echt honger dus een hele maaltijd kon ik toch niet op. Hubby wou graag broodjes van de keurslager dus heb ik voor mezelf ook wat lekkers (en gezonds) gehaald.

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Seertje, ik ben erg benieuwd hoe het bij jullie gaat! Slaan de medicijnen aan? Is inmiddels gebleken of ze ook KMA heeft?

Mocht je een keer weer meelezen dan hoor ik het wel ;)

6. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    @Vica: Ik draaide veel het nummer van Dinand Woesthoff - 'Oh ik voel me fijn' tijdens m'n zwangerschap. Mijn vriend en ik zingen dit liedje ook vaak voor ons mannetje. Kan idd wel merken dat hij het herkent, zo schattig!

7. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @FB: Wat erg dat je je hond weg moet doen, maar als het beter is voor jou dan is het helaas niet anders. Hoe gaat het dan met jullie andere hond? Zij zullen elkaar ook wel missen denk ik, of zijn het geen vriendjes?
    Sterkte ermee! Is een moeilijke beslissing....:(

@Vica: Jij gezonder dan ik... wij zijn bij de Mac geweest. Hubby had er zin in, dus okay, maar nu heb ik spijt. Zo lekker vind ik het ook weer niet.

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

@Mir, oh dat liedje ken ik volgens mij niet. Ik zal hem eens een keer luisteren.

@MiniMe, wij zouden naar de mac gaan als de slager al dicht was. Gelukkig was ik dus op tijd ;).

@Afvallen, dinsdag was ik ziek en zonder dat ik minder gegeten en gedronken had was ik toch 2 kg afgevallen. Gisteren nergens geen last meer van en vanmorgen was ik toch NOG een kilo lichter.
    Snap er werkelijk waar helemaal niks van! Maar als het eraf blijft ben ik er natuurlijk wel blij mee :D.

Omdat morgen de Neocate voeding komt voor Vince wil ik vanaf dan volledige rust voor hem. Er stond mij nog 1 ding te doen. Zijn reacties op de nutriton konden namelijk ook gewoon oude reacties zijn op de koemelk. Net dus 1 schepje nutriton door de laatste fles (200cc) gedaan. Resultaat: direct rode wangen en misselijk....
    Conclusie is dus dat hij daar ook echt allergisch voor is. En daar zit GEEN koemelkeiwit in. Dus er zijn meerdere allergieen in het spel. Dit is meestal het geval bij ernstige KMA geloof ik.
    Vanaf nu dus een bestandje maken op excel met alle reacties vanaf het begin. Dat gaat over 2 maand mee naar de kinderarts.
    Ik vind het nu wel sneu voor hem dat ik het geprobeerd heb, maar ja... anders weet je het niet zeker. En vanaf morgen krijgt hij de voeding waar hij wel goed op MOET reageren. Dus dan wil ik ook geen geprovoceer meer met helemaal niks. Eindelijk tijd voor rust voor ons mannetje! Hoop dat de voeding er morgen al vroeg is!

9. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Goedenmorgen iedereen!!!!
    Hier een opgewekte Luckey haha.
    Gisteravond even kort een clusterend meisje aan de borst gehad en uteindelijk geslapen van 22.30 tot 7.10!!!!!!
    Toen was ze het babbelen en heb ik gevoed. Toen weer in bed gelegd en ben ik gaan douchen. Geslapen heeft ze niet meer (ligt me nu aandachtig te bekijken met een licht verstopt neusje) maar ik ben weer fris en fruitig.
    Zonemans slaapt nog dus kijken hoe de dag met hem gaat zijn...
    Mijn boobs stonden wel weer pijnlijk onder spanning dus ik heb 1 laten lekken in een bakje tijdens de voeding.... 20 ml!! Boh
    Kolven wilde ik even niet op dit tijdstip, bang dat ik de produktie toch omhoog heb geschroefd. Wil nu rond 12 uur ofzo even kolven....

Vica.... sneu dat hij er toch zo snel last van heeft, maarja nu weet je het wel. HOpelijk verlost de Neocate hem van alle nare dingen!!!!!!

10. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Luckey: Wat fijn dat je je zo goed voelt! Hopelijk is Sem ook een beetje lief voor je vandaag :)

11. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Tot nu toe gaat het nog goed haha.
    Nu wachten tot dochter wakker is, dan voeden (en mijn boob ontlasten autch) en dan naar het Gaiapark, leeuwtjes kijken....
    Duim dat het droog blijft...

Ik kan ook nog mijn abonnement verlengen en dus nieuwe telefoon uitzoeken.
    ik twijfel nog of ik mobiel internet ga pakken of niet.... Waar hebben jullie het mobiel internet van???
    (ik ben al te laat met overstappen dus moet nog minimaal 1 jaar bij vodafone blijven, maar vind het zo prijzig hier)

12. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik vind het soms wel lastig om met een peuter én een baby te zijn. Nathan lag net al zo'n 10 minuten te pruttelen, maar ik kon maar niet ontdekken wat ie wilde: niet drinken, niet op schoot, niet in de box. Tot me opeens te binnen schoot dat ie wel eens moe zou kunnen zijn... Ik zat helemaal in de 'peutermodus' en zij slaapt nog 1x, na de lunch, dus dat hij nú al zou willen slapen kwam even helemaal niet bij me op ;) Erg hè :) Nu ligt ie er gelukkig lekker in, ik hoop dat ie nog makkelijk in slaap valt.

Hebben jullie ook wel eens van die dingen dat je iets belangrijks vergeet (verschonen ofzo, is me ook wel eens ontschoten...:)) of iets doms doet? Of ben ik de enige hiermee? ;)

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Goedemorgen!

@Luckey, wat fijn om zo'n postief bericht te lezen van jou op de vroege morgen! Je verdiend het ook gewoon om je eens lekker goed te voelen. Hopelijk blijven de kids vandaag ook lekker rustig.

@Chantico, oh ja hoor. Ik vergeet wel eens een verschoning als Rebecca erg vervelend is tijdens en na het voeden enzo (zeuren e.d.). Dan leg ik vaak Vince in zijn box en soms vergeet ik dan om zijn luier te verschonen. Duurt vaak niet lang want dan is hij max binnen een uur volledig doorgelekt. Arme man :):):).

Hier een onrustig ventje de hele nacht, maar hij sliep wel. Vanmorgen vroeg wakker, rode opgezette oogleden en uitslag op zijn gezichtje.. Ahh gosh.... Ook na de voedingen nog gewoon onrustig en tijdens het drinken overduidelijk misselijk. Maar net tijdens het verschonen flink gespuugd dus hopelijk is hij er nu vanaf. Ligt nu lekker te spelen in de box.
    Ik zie net via track en trace dat de bezorger onderweg is.. Jeej..
    Ben zoooo benieuwd hoe hij op die voeding gaat reageren!!!

Verder is er nog veel te doen voor mij vandaag.
    Om te beginnen de was opvouwen, bed van ons en Rebecca verschonen, nieuwe was draaien drogen en vouwen, afwassen, stofzuigen en het liefst nog dweilen.
    Ik hoop maar op een goede dag voor Vince want anders kan ik het allemaal wel weer vergeten. Zoo lastig he als alles om de buien van je kids heen moet gebeuren haha.

14. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Luckey: Als je abonnementsperiode afgelopen is, en dan automatisch verlengd wordt, is de opzegtermijn een maand ipv weer een heel jaar. Tenminste zo werkt dat bij mijn provider, ik zou het even navragen want ik denk dus niet dat je er perse weer een jaar aan vast zit.

Ik heb trouwens nu KPN, maar eind deze maand kan ik ook iets anders uitzoeken en ga dan over naar Vodafone. Bij Superdeal.nl hebben ze namelijk heel goede aanbiedingen met 50% korting voor 2 jaar.

15. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Even een sokkenvraagje:

Robin heeft voornamelijk sokjes van Bambino (Kruidvat) maar de sokjes van 0-6mnd zijn nu al te klein. De sokken van 6-12 passen perfect nu. Ook heeft hij sokjes van Lief! 6-12 mnd die al goed passen en van de Zeeman maat 62-68 die al bijna te klein zijn.
    Vallen alle sokjes nou zo klein of Robin zo'n grote voeten (ik vind ze gewoon schattig klein hoor haha).

En ik heb 2 pyamatjes van de Kruidvat, maat 50/56, waarbij het broekje al aan de korte kant is, maar ik moet de mouwtjes nog wel 1 a 2 cm omslaan. Hebben jullie dit ook? Ik denk gelijk weer dat Robin korte armpjes heeft ofzo ....

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    even kort zo meer moet nog ontbijten we zijn net thuis

onze meis is 87 cm en 13,5 kg en ons manneke 63 cm en 6715 gr:D

groeit allemaal super

giste een onrustig manneke aan de borst en savonds spotte ik wat roze verlies, dus ben bang eertste ongi eraan gaat komen
    kleine man heeft vanacht hoofdzakelijk aan de borst gelegen, heeft efect, ze zitten voller dan gister :)

17. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Sokjes zijn hier ook te klein in kleine maten. Maar toch heeft Vince alles behalve grote voeten.

Pyama's van de kruidvat verschillen zooooo erg! Ik heb er nu 2 die ik al bij mijn dochter had. Het is maat 50/56 maar is net zo groot als 68/74.

18. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Wow musty!!!

Jouw meis is ook al zo MEGA!!!!!!!!!!!

Mijn meis is pas 11 kilo en 82cm en die is bijna 2..

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :) valt toch wel mee? ze hangt al maanden een beetje stil voor haar doen

20. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ben straks de dwerg hier in huis whahaha broertjes en zusje zijn ook langer dan mij

@ minime... herkenbaar probleem met de sokjes :)

@ luckey... fijn dat het tot nu super gaat!

@ peuter en beeb.....t gaat hier prima tot spitsuur aanbreekt, dus me sochtend of staan of savonds naar bed gaan dan willen ze alle 2 tegelijk alles
    en de ene week moet ik savonds alleen doen en de andere week sochtens.... kan je vertellen ben dan wel eens in alle staten, want je wilt er geen 1 laten huilen en beiden knuffelen drinken geven verschonen omkleden en whaaaaaaa ;):p;)

Deel Deze Pagina