Januari 2012 mama :D

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door bo0tjeee, 21 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Hoi Meiden,

Ik was benieuwd of er nog een nieuw groepje is die samen over de zwangerschap wil kletsen en die uitgerekend zijn in januari.

Ik ben er erg kort mee bezig geweest aangezien het snel raak was. Super natuurlijk, maar helemaal niet verwacht dat het zo snel zou gaan.

Ik ben op 1 maart 2011 gestopt met de pil. Erna natuurlijk een menstruatie gehad i.v.m. pilstop. Toen na een cyclus van 30 dagen een nette menstruatie. Niets geen ontpillen dus, en dat terwijl ik ook al 5 jaar de pil slik.
    Nu zou ik 5 mei een menstruatie mogen ontvangen, maar er kwam maar niets. Toch ontpillen dacht ik. Toch voor de zekerheid op 9 mei een testje gedaan. Negatief.
    Na 2 weken nog niets. Wel constant erg moe, een tijdje gevoelige borsten en toen weer niets, en hoofdpijn, het koud hebben en voor m'n gevoel ook grotere borsten en het lijkt ook of m'n vingers wat dikker zijn.
    Toen op donderdag 19 mei nog even snel een test gedaan. Vond het zo lang duren. Had eigenlijk niets verwacht. Opeens stonden er 2 streepjes op m'n test. Ik wist niet wat ik moest uitbrengen, maar we zijn er uiteraard super blij mee.

Ik heb vrijdag de dokter gebeld, en die heeft me doorverwezen aan de verloskundige. Welkom - Verloskundigen Maatschap Prinscapelle Iemand ervaring?
    Deze waren vrijdag niet te bereiken, naam en telefoonnummer ingesproken en dan zullen ze z.s.m. terugbellen. Zal maandag wel worden.

Volgens de doktersassistente ben ik rond 9 januari uitgerekend.

Ik ben benieuwd naar jullie gevoelens, ervaringen en gekke symptomen.

Kus,

Bo

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hee ik ben ook in januari uitgerekend zo rond de 13e/14e:D

Maar wat leuk VK prinscapelle! daar ga ik ook heen haha:p

3. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Hoi Sam.

Ben je daar al is geweest? Ik probeer er een afspraak te maken, maar het wil niet lukken.

En kom je ook in Capelle dan??
    Wat leuk!

xxx

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nee ik ben er nog niet geweest.... Heb gewoon gebeld haha
    Ik mag 30 mei voor t eerst :D

En ik ga bij lage land sadatstraat ofzo iets :p
    Is dichtsbij voor mij :p

5. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Oke. Capelle is voor mij het meest dichtbij. Ik wordt nog terug gebeld. Dan mag jij dus als je 9 weken bent???
    Vind het wel leuk om jou ervaring erover te horen.

6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Oow okee :) wel ff in de gaten houden he anders zelf gewoon weer ff bellen ;)

Nee bij 7 weken en 3 dagen al:D

7. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    O dat is al snel. Ik hoop dat ik ook zo snel al kan, ben zo benieuwd. Maken ze dan ook al een (binnenwaartse) echo of niet?!

8. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Eehh jaa ik weet het niet precies...
    Maar de kans is groot dat ze van buiten niks kunnen zien dus dan doen Ze het inwendig :p

Lijkt me niet zo heeel fijn maar goed dn zie ik wel ons beebje:D

9. MamaMDJ

MamaMDJ Lid

15 nov 2010
    39
    0
    0
    Den Haag
    Hoihoi

Ik ben 16 mei erachter gekomen dat ik zwanger ben hihi ;) Ik vind het heel spannend allemaal en hoop dat alles goed zal gaan :) 15 juni heb ik een afspraak bij de gyneacoloog en krijg ik ook meteen een echo! Ik ben trouwens denk ik 19 januari uitgerekend dat betekend dat ik nu 5 weken en 3 dagen zwanger ben :)

10. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Hoi MamaMDJ, wat leuk, ook zwanger!
    Wat een spannende tijd he!

Ik had gister telkens een beetje buikpijn, begin me dan gelijk zorgen te maken, terwijl er niets aan de hand is haha.
    Ik heb er trouwens ook gelijk een schimmelinfectie bij gekregen. Verschrikkelijk! Heb het al is eerder gehad, maar omdat je hormonen zo veranderen kan je het wel vaker tijdens je zwangerschap krijgen. Morgen maar even de huisarts bellen voor een pil ertegen.

Ik ben heel benieuwd naar een echo. Zo spannend!

11. MamaMDJ

MamaMDJ Lid

15 nov 2010
    39
    0
    0
    Den Haag
    Dat is wel irritant dat je dat heb, had het 2 weken geleden ook, maar inderdaad gelijk wat aan laten doen nu je zwanger bent.

Ik ben ook zo bang bij alles wat ik voel in me buik... Maar ook bij dingen die ik niet voel. Ik loop mezelf gewoon gek te maken hihihi

12. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Erg is dat he! Die "pijntjes" heb ik wel vaker. Alsof er een touwtje aan de binnenkant van m'n navel trekt. Je maakt jezelf inderdaad helemaal gek.

Verloskundige belde me vanavond. Heb 7 juni (dinsdag) om 15.00 uur een afspraak. Krijg ik een echo en intake enzo. Spannend!

13. MamaMDJ

MamaMDJ Lid

15 nov 2010
    39
    0
    0
    Den Haag
    Ahh kijk dat is leuk :) en best snel alweer :D hoop dat alles goed is met onze kindjes en dat we een echo krijgen om nooit meer te vergeten :)

Ik heb 3 maanden geleden mijn kindje verloren, ik ben met 18 weken zwangerschap bevallen nadat ze al was overleden in mijn buik. Ik ben nu dus echt heel erg onzeker en bang en bij alles wat ik voel schiet ik in de stress!

Hebben jullie het je omgeving al verteld of hoelang gaan jullie daarmee wachten??

14. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Jeetje, wat eng. Hopen dat het nu wel goed gaat.

Alleen m'n nichtje en beste vriendin weten het, verder wil ik het nog even afwachten na de echo's :)

15. MamaMDJ

MamaMDJ Lid

15 nov 2010
    39
    0
    0
    Den Haag
    Jaa maar wel mooi om erbij te vertellen dat ik voor Naomi* 3 gezonde jongens op de wereld heb gezet ;)

Okee ja precies, ik wil het stil houden tot en met de 18de week ! Weet niet of het me lukt, me zus en een vriendin en me stiefzus weten het nu maar verder niemand! Maar is wel moeilijk hoor memond houden hihi ;)

16. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ik wil het m'n moeder ook al vertellen hoor. Maar beter om even te wachten. Ik wil tot week 12 wachten na de echo, maar of ik het kan is vraag 2.

En m'n collega op de administratie is ook zwanger. Die is rond 10 september uitgerekend. Voel me zo lullig om het tegen mn baas te vertellen... Had er helemaal nog niet op gerekend nu al zwanger te worden zo snel...

17. MamaMDJ

MamaMDJ Lid

15 nov 2010
    39
    0
    0
    Den Haag
    Je hoeft je toch niet lullig te voelen dan is zij waarschijnlijk alweer aan het werk als jij met verlof gaat ;) komt allemaal wel goed joh!

Wat voor werk doe je eigelijk en hoeveel werk je in een week?

Heb je al veel last van zwangerschapssymptonen?

18. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ik werk als administratief medewerkster bij een transportbedrijf. Werk 40 uur per week, lekker druk dus. En zij is in augustus weg en rond december terug en dan zou ik weg gaan. Haha.

Symptomen, ja!!! Moe, hoofdpijn, koud en warm en onwijs pijnlijke borsten. Verder niet misselijk gelukkig :D

19. MamaMDJ

MamaMDJ Lid

15 nov 2010
    39
    0
    0
    Den Haag
    Okee leuk blijf je ook gewoon 40 uur in de week werken als je kindje er is of ga je dan minder werken?

Inderdaad dat is wel gelukkig, ik heb tot nu toe iedere zwangerschap last van HG gehad met andere woorden extreme misselijkheid bijna niets binnen kunnen houden enzv. tot nu toe heb ik nog steeds nergens last van en hoop echt dat het zo blijft hihi :) en heb het inderdaad ook steeds erg koud en ben heel erg moe en duizelig!

20. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Duizelig soms ook. Maar heb van mezelf een lage bloeddruk waar ik over het algemeen al last van kan hebben.

Ik zit nu wel onwijs vol na 3 kleine witte puntjes (broodjes). Wordt er bijna misselijk van... blegh! Kan amper wat eten, telkens vol!

Zit te denken of ik het misschien m'n ene collega vertel van de administratie.. twijfel slaat toe....

Deel Deze Pagina