DE ZWANGERITA'S Boney - 7-4-2012 - Nog onbekend Tazzie - uitgerekend 17-04-2012 - hopelijk over 2 weken bekend Secondlife - uitgerekend 18-04-2012 - Verrassing Lyza - uitgerekend 18-04-2012 - eind november bekend MamaSamm - uitgerekend 22-04-2012 - Meisje
Hoi meiden, Hier nog eentje die ook moeite heeft met de aansluiting april 2012 mama's. Dit is nog een beetje overzichtelijk, nog wel haha Maar ik zag wel oude bekende van het topic! o.a. Boney leuk om jou weer eens te zien. Alles goed met jullie meiden? Zie dat we ongeveer allemaal gelijk lopen dat is wel leuk! Verders ben ik gister nog naar de verloskundige geweest hebben we voor het eerst het hartje gehoord. Hartstikke leuk! En 21/11 kan ik terecht voor de 20 weken echo. En ook ik ben reuze benieuwd naar het geslacht
DE ZWANGERITA'S Mammie Patricia - 6 april - nog onbekend (21 nov echo) Boney - 7 april - nog onbekend (25 nov echo) Tazzie - 17 april - nog onbekend Secondlife - 18 april - Verrassing Lyza - uitgerekend 18 april - eind november bekend MamaSamm - 22 april - Meisje janneke1982 - 25 april - 6 december bekend
Ik heb de lijst even wat aangepast. Minder tekst van gemaakt. Je mag maar 1000 tekens in een bericht. Kleurtjes en spaties enzo tellen allemaal 3x zoveel. 1000 heb je dus zo. Ik zal proberen hem steeds bij te houden. Ik ben vandaag naar de VK geweest. Alles was weer goed. Baarmoeder onderkand navel. Mooi op schema. Mama van patricia, leuk om je hier ook te zien. Ik lees in het andere topic niet meer. Vond het te druk en te veel. En als je dan maar af en toe een berichtje plaatst dan 'hoor je er gewoon niet bij'. Je kan ook niet alles bijhouden van idereen en dus reageerde ik op niemand. Dat was niet te doen. Ze zullen inmiddels wel heel wat pagina's vol hebben gekletst.
Super Boney dat je de lijst bij wilt houden leuk om te zien wanneer iedereen uitgerekend is. Wil je bij mij het woord uitgerekend nog even weghalen?(A)
Thnks Boney dat je me ook op de lijst hebt gezet. De zwangerita's grappige naam. Fijn dat ook bij jou alles goed was bij de vk. Ja er is inmiddels al een deel 2 april mama's 2012. 5000 reactie's dus al vol bij april mama's 2012. Dus dan weet je het wel en er komen er steeds meer bij.
DE ZWANGERITA'S Mammie Patricia - 6 april - nog onbekend (21 nov echo) Boney - 7 april - nog onbekend (25 nov echo) Tazzie - 17 april - nog onbekend (12 nov echo) Secondlife - 18 april - Verrassing Lyza - 18 april - eind november bekend MamaSamm - 22 april - Meisje janneke1982 - 25 april - 6 december bekend
thnx Boney fijn dat je het bij houdt je mag er bij mij wel achter zetten 12 nov echo, hebben dan een geslachtsbepalende echo.. (en anders wordt het 30 nov dan hebben we de 20 weken echo Welkom mammie patricia. Boney fijn dat alles weer goed was Morgen mag ik weer naar de verlos hoop zo dat het allemaal goed gaat. Hebben jullie de kleine al gevoeld? of gedacht te voelen?
Ik weet nu sinds een week denk ik, zeker dat ik het voel. Soms maar 1 of 2x per dag, maar ik voel het echt.
wat voel je dan precies? als ik vragen mag? (weet niet zo goed waar ik op moet letten ) dacht ongeveer 1,5 week geleden een x een heel licht vlinderachtig gevoel te voelen. maar dat was maar 1 x tot nu toe niet weer gevoeld)
Naar mijn weten heb ik nog niks kunnen voelen, weet ook niet precies wat ik zou moeten voelen eigenlijk...Pff ik kan eigenlijk niet wachten op onze echo 30 nov. wil weten wat het geslacht is
hey 30 nov ook de 20 weken echo haha ik heb 30 nov de 20 weken echo.. maar hopelijk weten we het volgende week zaterdag al wat het gaat worden
@ tazzie, grapppig inderdaad ook dan de 20 weken echo. je bent 1 dag verder dan ik zie ik Heb je volgende week zaterdag pret echo?
Ik heb de kleine nog niet gevoeld Had deze week wel 2x een druk in mn lies, en mn zoon kon daar toen hij nog in de buik zat ook goed tegen aan drukken, maar of dit de kleine al was??? Is wel al erg vroeg! En welkom mama Patricia!!
Lyza ja 12 november een pretecho voor geslachtsbepaling. Spannend Nee nog geen namen bedacht hier in ieder geval. Vriendlief is daar beetje lastig mee en die wil perse eerst weten wat het wordt (vind ie makkelijker)
Hier wel al een naam! We hadden altijd al een meisjesnaam, maar toen hoorden we deze naam en waren we verkocht! Dus als we een meisje zouden krijgen zou ze zo heten. Een jongen was drama geweest! Met de naam van ons zoontje waren we al even zoet, maar toen ineens hadden we er 2, en ook beide namen gebruikt, en 1 naam naar mn man zijn vader. Ik heb 2 dec pas 20 weken echo!
Hey tazzie, Oeh spannend voor jou zeg 12 November. Ik voel de kleine nu sinds een weekje in het begin nogal onzeker van is het de baby haha maar weet het nu bijna zeker. Plofjes maar die lijken nu steeds meer op schopjes. Ik voel de baby soms ook te zitten dan is het daar in een keer een stuk harder op een gedeelte van me onderbuik. lyza spannend he dat wachten hopelijk hebben we snel weer onze echo. Hoi MamaSamm ja in het begin is het nogal onduidelijk of het de baby is maar daar kom je snel genoeg achter naarmate de weken volgen.
Namen... Hou er over op. Ik geloof dat dit kind naamloos door het leven gaat. Jongen zijn we zo goed als uit. Bijna dan. Meisje komen we gewoon niet uit. Maar we hebben nog even. En het is lastig dat gevoel te omschrijven. Het is te vergelijken met je darmen. Maar dan een beetje anders. Als je het echt goed gevoeld hebt, dan twijfel je ook niet meer. Dan weet je gewoon dat dat het is.