Boney hier precies het zelfde we hebben wel al een jongensnaam maar meisjesnaam tja daar ben ik nog een beetje over aan het twijfelen. Bij me dochter had ik juist andersom daar was ik weer zeker van de meisjesnaam en jongensnaam weer niet.
Hier ook nog geen naam voor de kleine, wel al een lijstje voor beide en eigenlijk al wel een keuze (van mijn kant in elk geval) voor een meisjesnaam. Vriend vind dat het allemaal nog wel even kan omdat ik toch nooit goed kan kiezen (met alles haha)
hoi dames, vandaag weer naar de vlos geweest. Baarmoeder ligt al 2 vingers onder mn navel. Lag heel mooi op schema zei ze. Ook het hartje weer gehoord, al leek het of de kleine steeds wegzwom haha. Maar het klonk weer allemaal helemaal goed weer opgelucht nu
Ha meiden, wij hebben wel een jongens naam. Nog geen meisjes naam. Dat gaat.een probleem worden. Over het gevoel, eerst vond ik het al een vlinder, nu meer als een plop. Je darmen kunnen dit ook doen, maar dit voelt dieper in je buik. Verder heb ik ook nog steeds banden pijn. Ook heb ik vandaag met mijn baas besproken dat ik twee van de vier dagen een halve dag ga werken dor bekkeninstabiliteit. Deze keer ga ik niet mijn grens voorbij en wil ik een keer een leuke zwangerschap. Is er verder nog iemand nog misselijk?
Gelukkig nauwelijks nog misselijk!! Alleen s'ochtends, en meestal ff wat braakneigingen boven de wasbak en daar blijft het tegenwoordig wel bij
tazzie Fijn nieuws om te horen dat alles goed was! Gister was die van mij ook verstoppertje aan het spelen bij de vk. Maar gelukkig toch wel goed het hartje kunnen horen. Janneke1982 Ik ben niet echt misselijk geweest misschien een beetje last van vlagen misselijkheid heel in het begin dan.
Lekker rustig hier! Valt goed bij de houden zo Hebben sommigen van jullie de 'dozen' aangevraagd? De blije doos en de etos doos enzo? Is het de moeite? Zitten er bruikbare spullen bij naast een heleboel reclame? Ik moet er voor naar Assen rijden en vind dat zonde als ik voor reclame heen en weer ga. Ik ben net bij de fyisio geweest en heb aangegeven dat ik het zonde vind hoe het nu gaat. Ik word eigenlijk niks wijzer en zij kan me niet verder helpen. Zij had het zelfde gevoel en zou m'n dossier afsluiten en de HA inlichten. Ik heb gelijk een afspraak gemaakt bij de bekkenfysio. Weer een korte wachtlijst, maar ze zou me van de week nog terug bellen. Hoe is het verder hier? Hier goed. Voel me verder goed gelukkig. En ik zou de klok wel verder willen draaien naar de echo... Nog een kleine 3 weken.
Is hier inderdaad rustig, Heb nog geen dozen aangevraagd, twijfel ook nog of het de moeite is om dat te doen... dus als iemand ze al wel heeft? Hier is ook alles prima voel me goed op wat moe zijn na maar dat was ik al gewend haha. Zie nu alleen steeds meer leuke namen voor de kleine voorbij komen dus denk dat ik maar opnieuw begin met een lijst maken, haha (gelukkig nog even de tijd) Dus als jullie een lijstje met leuke namen hebben, ik wil ze graag lezen! Welke datum heb je echo boney? Ik mag woensdag weer naar de verloskundige. Misschien handig om een afspraken lijstje te maken? Weten we wanneer iedereen wat heeft...
Echo 25nov! Ik quote even m'n medeforummer uit de febr. mama's. Die is pas bevallen en heeft de dozen wel aangevraagd. @botje ik heb ze beiden aangevraagd etos zit aantal tijdschriften in, kortingsbonnen, en aantal dingen die je kunt gebruiken en de Blije Doos zit bewaarbox van zwitsal (of zat die nu bij etos hahaha) proefpakket luiers, rompertje, speentje dus toch wel aantal dingen die je kunt gebruiken vind ik tenminste en dan ook nog het abbo op de wij Ik moet er best een stukje voor rijden voor etos en prenatal. Denk niet dat ik het ga doen. Rompers heb ik zat, speen koop ik wel en van die billendoekjesdozen heb ik er nog 2 staan en ook die kun je gewoon los kopen. Verder is het alleen maar reclame.
Hmm oke, denk dat ik ze wel aanvraag en gewoon ophaal zogauw ik in Assen in t centrum ben. Kan altijd kijken wat het is. Zit in elk geval wel iets meer in dan enkel reclamefolders lees ik.... Hebben jullie al kraamzorg geregeld? Zo ja bij wie?
Afsprakenlijstje: 9 nov Lyza verloskundige 25 nov Boney 9u 20 wk echo 30 nov Boney verlk. Lyza 20 wk echo
hallo allemaal, inderdaad rustig hier. ik heb de dozen wel aangevraagd, zit wel wat leuks in maar verder veel reclame. (tenminste heb alleen nog de etos doos binnen) Scheelt het is voor mij nog geen 10 minuten fietsen om het op te halen..
Afsprakenlijstje: 9 nov Lyza verloskundige 12 nov Tazzie geslachtsbepalende echo 25 nov Boney 9u 20 wk echo 29 nov Tazzie verloskundige 30 nov Boney verlk. Lyza 20 wk echo Tazzie 20 wk echo Verder gaat hier alles zn gangetje. Voel nog geen beeb helaas, maar dat komt vast snel
Afsprakenlijstje: 9 nov Lyza verloskundige 12 nov Tazzie geslachtsbepalende echo 21 nov Mammie Patricia 20 wk echo 25 nov Boney 9u 20 wk echo 29 nov Tazzie verloskundige 30 nov Boney verlk. Lyza 20 wk echo Tazzie 20 wk echo
Ik vind het fijn dat het nog zo rustig is kun je tenminste nog alles goed volgen! Ik heb de dozen ook nog niet aangevraagd weet ook nog niet of ik dat doe. Voorheen wel gedaan maar toen me dochter was geboren kreeg ik naderhand telefoontjes van die dozen en wilde ze me allemaal dingen aansmeren. Behoorlijk opdringerig. Vond dat niet fijn dus dat weerhoudt me ervan om opnieuw zo'n doos aan te vragen.
lyza ik heb gekozen voor kraamzorg Zuid-Gelderland. Had dees ook bij me dochter en ik had een fijne kraamtijd. Welke kraamzorg heb jij?
oh ja die telefoontjes.. ik word er nu al aardig gek van.. neem gewoon vaak neit op als er onbekend staat op mn telefoon.. ik heb liemerscare kraamzorg. meerdere vriendinnen hebben hun gehad en zeer tevreden..KRAAMZORG LIEMERSCARE - Onvergetelijke Kraamtijd! ik weet niet precies waar ze allemaal zitten maar wel een gedeelte van gelderland geloof ik..