Ik heb de 2 lijsten samen gevoegd. Misschien is het leuk om leeftijd en hoeveelste kindje er bij te zetten? Je mag hem zelf aanpassen. Afsprakenlijstje: 9 nov Lyza verloskundige 12 nov Tazzie geslachtsbepalende echo 21 nov Mammie Patricia 20 wk echo 25 nov Boney 9u 20 wk echo 29 nov Tazzie verloskundige 30 nov Boney verlk. Lyza 20 wk echo Tazzie 20 wk echo DE ZWANGERITA'S 6 april Mammie Patricia - nog onbekend (21 nov echo) 7 april Boney 30 jaar 2e kindje - nog onbekend (25 nov echo) 17 april Tazzie - nog onbekend (12 nov echo) 18 april Secondlife - Verrassing Lyza 22 jaar - eind november bekend 22 april MamaSamm - Meisje 25 april janneke1982 - 6 december bekend
Afsprakenlijstje: 9 nov Lyza verloskundige 12 nov Tazzie geslachtsbepalende echo 21 nov Mammie Patricia 20 wk echo 25 nov Boney 9u 20 wk echo 29 nov Tazzie verloskundige 30 nov Boney verlk. Lyza 20 wk echo Tazzie 20 wk echo DE ZWANGERITA'S 6 april Mammie Patricia - nog onbekend (21 nov echo) 7 april Boney 30 jaar 2e kindje - nog onbekend (25 nov echo) 17 april Tazzie 31 jaar 1 kindje - nog onbekend (12 nov echo) 18 april Secondlife - Verrassing Lyza 22 jaar - eind november bekend 22 april MamaSamm - Meisje 25 april janneke1982 - 6 december bekend[/QUOTE]
Afsprakenlijstje: 9 nov Lyza verloskundige 12 nov Tazzie geslachtsbepalende echo 21 nov Mammie Patricia 20 wk echo 25 nov Boney 9u 20 wk echo 29 nov Tazzie verloskundige 30 nov Boney verlk. Lyza 20 wk echo Tazzie 20 wk echo DE ZWANGERITA'S 6 april Mammie Patricia 27 jaar 2e kindje - nog onbekend (21 nov echo) 7 april Boney 30 jaar 2e kindje - nog onbekend (25 nov echo) 17 april Tazzie 31 jaar 1 kindje - nog onbekend (12 nov echo) 18 april Secondlife - Verrassing Lyza 22 jaar - eind november bekend 22 april MamaSamm - Meisje 25 april janneke1982 - 6 december bekend
Afsprakenlijstje: 9 nov Lyza verloskundige 15 nov 12 nov Tazzie geslachtsbepalende echo 21 nov Mammie Patricia 20 wk echo 25 nov Boney 9u 20 wk echo 29 nov Tazzie verloskundige 30 nov Boney verlk. Lyza 20 wk echo Tazzie 20 wk echo DE ZWANGERITA'S 6 april Mammie Patricia 27 jaar 2e kindje - nog onbekend (21 nov echo) 7 april Boney 30 jaar 2e kindje - nog onbekend (25 nov echo) 17 april Tazzie 31 jaar 1 kindje - nog onbekend (12 nov echo) 18 april Secondlife - Verrassing Lyza 22 jaar - eind november bekend 22 april MamaSamm - Meisje 25 april janneke1982 - 6 december bekend[/QUOTE]
hier ging dus duidelijk iets fout! Had nog niet eens wat getypt en hij post zichzelf! nog een keer proberen dan maar!
Afsprakenlijstje: 9 nov Lyza verloskundige 12 nov Tazzie geslachtsbepalende echo 15 nov Sjtal geslachtsbepalende echo 21 nov Mammie Patricia 20 wk echo 25 nov Boney 9u 20 wk echo 29 nov Tazzie verloskundige 30 nov Boney verlk. Lyza 20 wk echo Tazzie 20 wk echo DE ZWANGERITA'S 6 april Mammie Patricia 27 jaar 2e kindje - nog onbekend (21 nov echo) 7 april Boney 30 jaar 2e kindje - nog onbekend (25 nov echo) 17 april Tazzie 31 jaar 1 kindje - nog onbekend (12 nov echo) 18 april Secondlife - Verrassing Lyza 22 jaar - eind november bekend 22 april MamaSamm - Meisje 25 april janneke1982 - 6 december bekend 27 april Sjtal - 15 november bekend
Ik heb wel alle dozen aagevraagd. Ik vind het echt een cadeautje om die doos open te maken. Ik heb pas 6 dec mijn echo. Volgende week woe weer naar vk, hoop datalles het nog doet!
Vandaag heel bewust op de bank gaan liggen, muziekje aan en handen om mijn buik. Na 10 min begon er iets te zwemmen in mijn buik. Ik voelde het nog heel ligt maarhet was overduidelijk de baby. Ik ben trouwens 29 en ditword ons 2e kindje. Wijheben al een zoontje van 2 bas. Ik ben niet zo handigmet die lijstjes dus misschien wil de volgende mij ook aanpassen?
Ik pak elke keer gewoon de onderste lijst. Dus die het laatst is aangepast en sla die op in een word bestandje. Zo kan ik hem altijd terug vinden. Afsprakenlijstje: 9 nov Lyza verloskundige 12 nov Tazzie geslachtsbepalende echo 15 nov Sjtal geslachtsbepalende echo 21 nov Mammie Patricia 20 wk echo 25 nov Boney 9u 20 wk echo 29 nov Tazzie verloskundige 30 nov Boney verlk. Lyza 20 wk echo Tazzie 20 wk echo DE ZWANGERITA'S 6 april Mammie Patricia 27 jaar 2e kindje - nog onbekend (21 nov echo) 7 april Boney 30 jaar 2e kindje - nog onbekend (25 nov echo) 17 april Tazzie 31 jaar 1 kindje - nog onbekend (12 nov echo) 18 april Secondlife - Verrassing Lyza 22 jaar - eind november bekend 22 april MamaSamm - Meisje 25 april janneke1982 29 jaar 2e kindje - 6 december bekend 27 april Sjtal - 15 november bekend
Afsprakenlijstje: 15 nov Sjtal geslachtsbepalende echo 21 nov Mammie Patricia 20 wk echo 25 nov Boney 9u 20 wk echo 29 nov Tazzie verloskundige 30 nov Boney verlk. Lyza 20 wk echo Tazzie 20 wk echo DE ZWANGERITA'S 6 april Mammie Patricia 27 jaar 2e kindje - nog onbekend (21 nov echo) 7 april Boney 30 jaar 2e kindje - nog onbekend (25 nov echo) 17 april Tazzie 31 jaar 1 kindje - jongen 18 april Secondlife - Verrassing Lyza 22 jaar - eind november bekend 22 april MamaSamm - Meisje 25 april janneke1982 29 jaar 2e kindje - 6 december bekend 27 april Sjtal - 15 november bekend zo even het lijstje aangepast vanmorgen naar ons beebje kunne gluren hij liet duidelijk zien dat ie een jongetje was
He meiden! Afgelopen woensdag naar de verloskundige geweest weer, alles prima baarmoeder ligt tot bij de navel. Alleen kon ze eerst het hartje niet vinden... Zoeken zoeken zoeken, niks te horen enkel mijn eigen hartslag. Dus na wat duwen en voelen bleek de kleine helemaal onderin te zwemmen. Nog een keer luisteren was het hartje gevonden en werkte alles nog prima! Was aardig even wat stress (had de VK zelf ook last van was duidelijk te zien..) Maar alles toch prima! En ik weer gerust gesteld
Mooi hoor. Wat leuks nieuws. Ook een mooie foto. Ik ben ook zo benieuwd of er een jongen of meisje in mijn buik groeit. En ik denk nog meerdere moederes met mij hier. Is er iemand die het niet wilt weten?
Tazzie, mooie foto. Je ziet ribbetjes. Klopt dat? De kindjes zijn nu nog heel mager volgens mij. Lyza, schrikken zeg! Maar gelukkig toch het hartje kunnen vinden. Ik ben ook erg blij dat ik het nu echt meerdere keren per dag duidelijk voel bewegen. Voor die tijd gebruikte ik de angelsound. Echt een uitkomst. Al mocht ik van mezelf niet vaker dan 1 of 2x per week luisteren.
Lyza dat is zeker schrikken zeg...gelukkig toch nog gehoord. Boney ja klopt je ziet zn ribbetjes. Ze zijn inderdaad nog mager maar dat veranderd vanzelf.
Boney, fijn dat je het kan voelen bewegen! Hier verneem ik heel af en toe een keer wat waarvan ik denk dat het de kleine is maar nog niet heel duidelijk. Nog even wachten dus