april 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door beccy, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boney, gefeliciteerd. Fijn dat iedereen zich zo goed voelt. Ik ben zelf iets minder happy. Veel last van bekkenklachten, hierdoor ben ik 25% ziek. Ik kan niet accpteren dat ik ziek ben en luister ook niet naar mijn lichaam en ga gewoon door als ik pijn heb. Verder negeer ik dat ik zwanger ben en geniet ik helemaal niet van de beweging in mijn buik. Ik denk alleen maar oh het leeft nog. Verder ben ik alleen maar moe en huilerig. Voor mij geen roze wolk. Zet mij maar aan de anti depressiva!
    Nog even over de namen. Voor een jongeb hebben wij joep, gijs tom. We hebben al een bas.
    Voor een meisje guusje, sara ilse

6 dec de echo misschien kan ik er dan meer van genieten.

Zo nu hou ik op met mijn gezeur. Ik lees graag jullie verhalen, zodat ik weet hoe het ook kan zijn!

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Jeetje Janneke, ik schrik van je berichtje. Weet je VK hier van? Dit is best heftig en het lijkt me verstandig dit even met iemand te delen. Sterkte ermee.

Thanks voor de felcitaties. We hebben een (te) druk weekend achter de rug. Maar wel erg gezellig. Nu net kom ik beneden. Net uit bad en kind in bed. Ik moet nog even wat mailtjes verwerken en dan ga ik naar bed. Heb volgens mij oorontsteking. Morgen maar even de HA laten kijken. Als kind veel gehad en was even vergeten hoe pijn het doet! AUW. Geloof dat ik liever weeeen heb. Heb al de max dosering pcm op vandaag. Mag echt niet meer nu. Even aanzien dus hoe het vannacht gaat.

Met Tessa gaat het gelukkig weer beter. Haar oren zitten nog wel wat dicht zegt ze, maar ze is van de koorts en de pcm af.

3. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hallo dames!!

Ww Janneke ik schrik ook een beetje van je berichtje! Inderdaad misschien even met je verlos over hebben en t delen?

vanmorgen controle bij de verlos gehad. Alles was weer goed. kleine beeb zwom zelfs naar t dopplerapparaat toe. erg grappig.. morgen de 20 weken echo.. pas 's avonds dus eerst nog werken de hele dag :(

4. lyza

lyza Actief lid

24 okt 2011
    239
    0
    16
    Vrouw
    Janneke, klinkt niet echt goed... zou even gaan praten met je vk en hier niet zelf mee blijven zitten!

Tazzie, mooi dat alles goed was bij de vk, net als ik morgen dus de 20w. echo ben best wel zenuwachtig eigenlijk maar ben wel blij om de kleine dan weer even te zien (laatste keer was 11 weken geleden ongeveer) Ik moet om half 8 's avonds pas dus moet ook een poos wachten nog dan.

Morgen hoop ik ook te weten wat het wordt kan mijn nieuwsgierigheid namelijk niet langer uitstellen en wil het gewoon weten!:)

Hier nog steeds geen naam voor de kleine (lijstje wordt al maar langer:S) en jullie?

5. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    hoi Dames!!
    Hier weer eens een berichtje ;) Ben niet zo heel fanatiek hoor. Hier veel last van mn spastisch darmpje. Heb erg veel pijn en kan daardoor niet goed slapen wat er dan weer voor zorgt dat ik overdag mijn slaap in moet halen. Hebben meer meiden last van PDS? Ik vind de klachten op dit moment niet echt draaglijk.
    Ik zit ook niet echt op een roze wolk, maar wel een beetje hoor, begin het allemaal al leuker te vinden. Ik weet ook wat het is,.. een meisje! Dat vind ik wel helemaal top :D
    Ik zou alleen graag een dagje zonder pijn willen.
    Verder lees ik hier leuke berichten en heb ik wat mooie echo's gezien. Wij hebben maandag de 15e onze 20wk echo. Spannend!!!

6. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    stjal jammer dat je zo last van je darmen hebt :(

lyza mag je een kwartiertje na mij.. ik mag om kwart over 7 morgenavond.. pff fde hele dag er tegen aan hikken

7. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de steun dames. De Vk, oeps foutje. Mijn vk kan mij hier ook niet mee helpen. Ik ga donderdag met mijn baas om de tafel omdat ik veel pijn krokg van werken. Ik moet dus gewoon minder. Verder moet ik veel van me af praten en zeuren, zegt de pycholoog. Vrijdag mijn 3e gesprek.
    Ik hoop dat dindsdag de echo een lichtpuntje wordt en ik er helemaal in ga geloven!

Lekker dat jullie al zo snel de echo hebben. ik wil ook morgen!

8. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, mag ik af en toe meekletsen?
    Ik ben zwanger van ons eerste kindje en het is een meisje!

Wat jammer Janneke dat je niet op en roze wolk zit.. Helaas is het niet voor iedereen een geheel fijne tijd..

9. lyza

lyza Actief lid

24 okt 2011
    239
    0
    16
    Vrouw
    Tazzie, hoe was je echo?

Hier weer was 20 weken echo helemaal goed, geen rare dingen te ontdekken gelukkig.

Zijn er nu achter dat het een JONGEN is. Wordt een naam uitkiezen alleen maar lastiger want ben veel beter in het bedenken van meiden namen (jongensnamen heb ik ook nog geen 1 tot nu toe waarvan ik zeg ja! dat is hem (en genoeg meiden namen haha)

Had ook eigenlijk niet anders verwacht dan dat het een jongen zou zijn, geen idee waarom. Zelfs mijn moeder zei al vanaf het begin; die vriend van jou maakt vast alleen maar jongens, haha en ze heeft gelijk tot nu toe;)

Hebben 7 grote foto's meegekregen waarvan 1 in 3d en nog een foto waarop nog 8 kleine fotootjes staan. En een leuke sleutelhanger met daarin een foto van onze kleine.

Helaas wilde de kleine voor het beeld in 3d niet helemaal goed liggen omdat hij met zen neus helemaal tegen de rand aanlag maar toch even mooi kunnen kijken toen hij heel even bij de rand wegkwam.

10. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Lyza fijn dta jullie echo goed was zeg! en een zoon! gefeliciteerd!!leuk dat jullie zoveel foto's meekregen en zelfs een 3d..

hier was de echo ook helemaal goed :) Ons manneke was wel een beetje eigenwijs haha want ze wilde t lipje bekijken of t geen hazelipje was en deed ie gauw zn armpje ervoor :) draakje!

en wat betreft jongensnamen, ik vind het ook erg moeilijk hoor. haha... ben al een paar weken aan t denken maar nog niet echt iets supermoois gevonden..

11. lyza

lyza Actief lid

24 okt 2011
    239
    0
    16
    Vrouw
    Tazzie, mooi dat de echo goed was!
    Ook wat foto's meegekregen enzo:)?

Mag ik vragen of je misschien nog leuke jongensnamen hebt voor op mijn lijstje? (Alle anderen ook trouwens!(A))

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    helaas maar 1 mooie foto en eentje met zn armpjes voor zn gezichtje.. maar goed we gaan nog een pretecho doen dus dan komen er wel weer mooie foto's hopelijk :)

qua namen hebben we nog neit erg veel.. wat heb je zelf al op je lijstje staan en waar houd je van?
    (ik zelf vind een beetje aparte/buitenlandse naam wel leuk, maar vriendlief dus weer totaal niet pff_

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Mick welkom!

Lyza, gefeliciteerd met een goede echo! Leuk een jongen.

Tazzy, jij ook eindelijk je echo gehad. Fijn dat alles goed was.

Namen, wij zijn er nog niet helemaal over uit. We vinden beiden het net weer even anders leuk. Maar we hebben nog even, hoop ik.

Ik zal zo de lijst weer even neerzetten. Heb hem wat aangevuld, maar de afspraken staan er nog niet bij. Willen jullie die erbij zetten?

Hier gisteren naar de VK geweest. Alles prima en mooi op schema.

En ook net naar de HA geweest. Ik ben zelf al 2.5 verkouden en dus sinds afgelopen weekend dus last van m'n oor. De pijn is gelukkig zo goed als weg, maar het zit nog helemaal dicht.
    2.5maand geleden was ik ook verkouden, dat was zo goed als over, maar ik bleef 's morgens groene korsten in m'n neus houden tot aan deze verkoudheid toe. Dat is dus nooit helemaal overgegaan toen. Ik gebruik nu al 1.5 week neusspray de max. dosering per dag en daar word je ook niet vrolijk van. Alles is stuk van binnen. M'n oor is rood en opgezet en ze zei dat m'n lichaam dit zelf niet meer kan oplossen. Ik heb dus een AB kuur gekregen van een week. Vind het eigenlijk niet zo veel, maar mijn HA geeft echt niet zo maar een een kuur. Ik weet dat zij daar heel voorzichtig mee is. Het kan dus niet anders. Dat merk ik zelf ook wel. Nu maar hopen dat het met een paar dagen minder wordt.
    Ook heeft ze nog even bij Tessa in haar oren gekeken. Die is zo doof als een kwartel heb ik het idee. Haar ene oor ziet er ook nog wat geirriteerd uit, maar niks ernstigs. Ze heeft er ook geen last van. En bij kinderen mag dat wel tot 3 maanden duren zei ze.
    Sjonge, wat een verhaal weer. :D Dit was ook echt voor het eerst van m'n leven dat ik bij een HA kwam vanwege een verkoudheid ;)
    Nu maar eens opstaan. Wij hebben net het ontbijt op. :)
    Ik moest om tien voor negen bij de HA zijn en werd pas een half uur daarvoor wakker. Tessa ook. Gelijk in de kleren dus en weg. Gelukkig zit de HA hier om de hoek en is het 2 min. lopen. Daarna dus maar ontbeten. Nu lekker tutten aan de tafel. Ze zit lief te kleuren en te zingen. Gezellig, maar de vaatwasser gaat niet vanzelf aan helaas...

14. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    lyza Gefeliciteerd en leuk dat jullie een zoontje krijgen!

sjtal, jullie gefeliciteerd met je meisje!

mick Welkom en ook gefeliciteerd met jullie meid!

-----Goh het is weer alweer December nog 4 maandjes en dan kunnen we onze babys vasthouden-----

Babyuitzet: De kinderwagen hebben we nu gelukkig prachtige roze voor een mooie prinsesje!
    Verders komt de maxi-cosi nog van de week.
    Morgen halen we box op.
    En volgende week de kast en commode voor de babykamer.
    Het grote spul hebben we dan gelukkig en dan hoeven we alleen nog wat dingen van de uitzetlijst!

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Afsprakenlijstje:
    25 nov
    Boney 9u 20 wk echo
    29 nov
    Tazzie verloskundige
    30 nov
    Boney verlk.
    Lyza 20 wk echo
    Tazzie 20 wk echo
    1 dec
    Secondlife 20 wk echo

DE ZWANGERITA'S
    6 april
    Mammie Patricia 27 jaar 2e kindje - meisje
    7 april
    Boney 30 jaar 2e kindje - nog onbekend (25 nov echo)
    17 april
    Tazzie 31 jaar 1 kindje - jongen
    18 april
    Secondlife - Verrassing
    Lyza 22 jaar - jongen
    22 april
    MamaSamm - Meisje
    25 april J
    anneke1982 29 jaar 2e kindje - 6 december bekend
    27 april
    Sjtal - 15 november bekend

16. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Afsprakenlijstje:
    25 nov
    Boney 9u 20 wk echo

30 nov
    Boney verlk.
    Lyza 20 wk echo

1 dec
    Secondlife 20 wk echo
    30 dec
    Tazzie verloskundige
    9 jan
    Tazzie 3d/4d pretecho

DE ZWANGERITA'S
    6 april
    Mammie Patricia 27 jaar 2e kindje - meisje
    7 april
    Boney 30 jaar 2e kindje - nog onbekend (25 nov echo)
    17 april
    Tazzie 31 jaar 1 kindje - jongen
    18 april
    Secondlife - Verrassing
    Lyza 22 jaar - jongen
    22 april
    MamaSamm - Meisje
    25 april J
    anneke1982 29 jaar 2e kindje - 6 december bekend
    27 april
    Sjtal - 15 november bekend
    [/QUOTE]

17. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    kinderwagen waar hebben jullie die gekocht/besteld?
    en hoe lang duurde de levering ongeveer?

18. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Hey Dames!

O wat ben ik hier al een poos niet meer geweest!!
    Ik heb gewoon zo weinig puf de laatste tijd! Ik kan me serieus nergens toe zetten, en dan die drukke dagen die eraan komen!! Pff!
    Vorige week nog bij de vk geweest, en de kleine groeide goed, Maar dat is aan mn buik ook wel te zien. Ze wenstte ons veel suc6 met de echo, want de kleine meid is behoorlijk druk, haha. Maar dat was onze zoon ook dus dat komt ook wel goed. We weten gelukkig toch al dat het een meisje wordt, dus daar hoeft ze niet moeilijk voor te doen. Ik heb komende vrijdag trouwens mn 20 weken echo! Vind het toch wel erg spannend!!
    Nou kzal echt proberen om hier weer vaker langs te komen!
    Voor de dames die nu ook weten wat ze krijgen.. have fun shopping!!!!

19. lyza

lyza Actief lid

24 okt 2011
    239
    0
    16
    Vrouw
    Hierbij even wat foto's van de kleine.
    Eerste foto is van het geslacht (volgens de vrouw die de echo maakte overduidelijk een jongen, zijn jullie het daar mee eens;):D?)

2e is de enige 3d foto waar hij een beetje zichtbaar was en de 3e gewoon overzichtje:)
    Wat heerlijk toch die foto's!

20. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gfeliciteerd meiden met het goede nieuws!

Deel Deze Pagina