Aan familie vragen wij ook wat grotere kado's. Scheelt je zelf toch weer wat aanschaffen. Die tip van die rompertjes is ook wel erg handig. Tessa was niet zo heel groot en die kon nog zwemmen in maatje 50. Ik had die overslagrompertjes van de hema in 50/56. Nu vallen die best groot. Ook te koop bij prenatal. Daar verkopen ze ook maatje 44. Maar dat is wel errug klein. Wat ik ook heel fijn vond was een broekje met voetjes er aan. Niet echt mooi, maar wel warm. Tessa is van februari. Sokjes gaan ALTIJD uit. Nu zijn onze kindjes van april en dan is het natuurlijk stralend weer!
goeiemorgen, lees alweer een paar goede tips Thnx Janneke mamapatricia geweldig die foto dat de kleine gewogen wordt Voedingskussen heb ik ook al in huis en moet zeggen ik slaap er erg goed mee. Vind m erg fijn.. wat mij beteft mag het al april zijn ben erg benieuwd naar onze kleine man..
Laat het inderdaad maar snel april zijn! Wel een geluk dat we dan lekker de zomer in gaan, vind het heerlijk om veel buiten te zijn
ja we zitten in de goede tijd he? Ik heb er ook zin in, lekker in het voorjaar thuis, hopelijk ook mooi weer!!
Ja en dan heerlijk met de kleine naar buiten als het lekker weer is, lijkt me ideaal. Is toch wat makkelijker dan direct de kleine als mummy te moeten inpakken omdat het zo koud is (ook wel schattig trouwens maar niet handig)
inderdaad..Al zie ik nu erg veel leuke 'winterpakjes'maar ja das niet handig voor april haha.. en om ze nou te kopen voor volgende winter, tja je weet neit in wat voor maat ze dan zitten. Dus ook niet heel handig
Nee dat is inderdaad niet handig tazzie, heb hier wel een heel leuk skipakje in maat 80 liggen heb ik gekregen maar ga dr vanuit dat het moet lukken om de kleine daar in de krijgen aan het einde van 2012
ja lekker het hele voorjaar en zomer vrij. Ik moet 13 juli weer werken, maar neem dat nog 4 weken vakantie. En afgelopen jaar was de slechtste zomer in 50 jaar of zzo, dus slechter kan het niet worden. Nog eff over de BH problemen. Ik heb bij de lingerie van die stukjes gehaald zodat je de omvang kan vergroten. Hiermee heb ik mijn vorige zwangerschap gewoon mijn eigen bh kunnen gebruiken. Nu heb ik ook geen stuwing enz gehad en had ik wel een voedings bh gehaals bijde hema. Wat een ondingen en gaat maar tot maat D!!!!!!! Maar bij ging het toch niet, dus hoefde ook niet te inversteren in duurdere. Er zijn wel voedings bh verkrijgbaar met beugel, maar het schijnt dat dit niet goed omdat er dan meer kans is op een borstontstekking. Er zijn ook voedings bh met een soort naad die de borst ook goed op zijn plek houdt. Als dit keer de borstvoeding wel op gang komt, ga ik die halen. Nog 3 maanden en dan is het al april, de tijd gaat zo hard. Ik heb trouwens nog niet echt een dikke buik. Als ik zeg dat ik zwanger ben, zien ze niet dat ik al over de helft ben. De vorige keer was mijn buik veel dikker. Wie had hier nou laatst een foto geplaatst? Jeetje jij hebt al echt een buik! Mooi hoor, ik wil ook..... Gaan jullie nog foto's maken van je buik? Ik zit nog te denken om een pretecho te maken in 3d. Heb ik de vorige keer wel gedaan, maar ik vind het zo duur 100 euro...... ik denk er nog even over na.
ik maak om de zoveel tijd foto's van mn buik En wij hebben begin januari nogeen 3d echo bij ons gaat er een deel vande prijs af omdat we ook bij dat buro een geslachtsbepalende echo hadden gemaak. dat scheelt weer iets in de kosten. lyza denk dat dat ook wel moet lukken met die maat volgend jaar winter ik ga nog eventjes werken (bah geen zin, overdag vrij geweestvan de thuiszorg) maar goed tis maar 1,5 uur.. dat scheelt weer..
Goedenavond dames, Zo dit forum is inderdaad bij te houden (na een dag hard werken) haha. @Tazzie: wat ik idd raar vindt, is dat je voor babies niet makkelijk een half jaar vooruit kunt kopen, nu winterkleding, ik bedoel alleen maar winter, zwangere vrouwen, zeker die voor de eerste keer gaan, willen dat gewoon NU kopen en in huis hebben. Maar gelukkig komt de 'zomercollectie' in januari al in de winkels te liggen... @Janneke: Ik groei meer in Cup dan in Omvang, dus dan helpt jouw oplossing niet, maar vind het wel een goede tip voor als het straks omgekeerd wordt. Die BH met naad ga ik dan maar naar op zoek en groter dan D krijg ik vast wel, want hangende zware grote borsten vind ik niks, en borstontsteking ook niet. Jij rekent wel snel met je drie maanden, ik zit dan op half maart haha. We hebben in 2012 een schrikkeljaar, dus de uitgerekende datum is daardoor 1 dag verder weg haha. Sowieso raar rekenen als je februari erin hebt, die maand is altijd korter. Ik heb ook klein buikje, af en toe zie je niets. Ik heb ook alleen maar ongelovers dat ik al zo ver ben. Maar in kilos ben ik wel al ver(der), maar dat heeft meer te maken dat ik best mager was. Ik ga de 3D echo wel doen, ik heb hem gepland op 14 januari en dat vind ik heel spannend. Ga nu eten (tweede ronde zelfgemaakte pizza, heb zoveel over en was zo gezond geworden dus lekker). Later!
Hey Dames, Net een lief mailtje van Boney gehad, en sorry dat ik al een poosje niet heb gereageerd. Ik ben wel geregeld online, en lees jullie teksten..ma dringt allemaal even niet door.. en dus reageer ik eigg ook niet. Niet dat ik het moeilijk heb als ik jullie verhalen lees! Nee, ik ben super blij voor jullie, maar ik lees het en tgaat er ook zo weer aan me voorbij. Verder nog geen update, morgen om 10 uur bij het UMCG zijn, en dan zal ons leventje verder gaan. Dan kunnen we zien hoe nu verder, want deze week was gewoon weer een roes.. nog geen besluiten kunnen maken want misschien heeft de kleine meid niet eens een kans, dus waarom zouden we onszelf dan kwellen?! Ik hoop jullie snel op de hoogte te kunnen brengen van alles! Thnx voor alle lieve reacties in elk geval! Liefs
Lieve MamaSamm, Al is het op de forums heel druk en ken ik je nog nauwelijks, je was het eesrte verhaal dat ik hier las, ik denk heel veel aan je/jullie en heb echt gedaan wat ik beloofde, denken, duimen, kaarsje. Morgen om 10 uur denk ik aan jullie. Hoop echt mee dat je kleine een kans krijgt. We wachten hier op hoe het geweest is, ik wil er in ieder geval voor je zijn, als je dat nodig hebt, ook in PB als je dat wilt. Sterkte sterkte sterkte. Heel veel liefs.
Heel veel succes morgen MamaSamm, hoop dat het allemaal meevalt en dat het voor de kleine met een operatie goed is op te lossen. Zal aan je denken! Girafje, lekker he pizza Ik heb ook 2 dagen nog kunnen eten daarvan! (een dag van de verse en 1 dag van wat ik over had)
Mamasamm, fijn dat je even 'langskomt'. Ik denk vaak aan je. Het lijkt me zo heftig om dit allemaal mee te moeten maken. Ook ik denk aan je morgen. Hoop dat jullie niet langer in onzekerheid zitten. Hoop dat alle moeilijke beslissingen jullie bespaard blijven. x