Lieve MamaSamm, Wat zwaar om nog geen echte helderheid te hebben. Goed dat jullie praten met een maatschappelijk werker. Ik denk dat het er lichamelijk uitkomt, omdat je het geestelijk niet uit / kan uiten. Ik denk dat dat ook erg moeilijk en vroeg is, vooral omdat je nu eigenlijk nog niet echt weet hoe het zal gaan. Misschien wil je sterk zijn voor wat er komen gaat, voor een strijd. Ik hoop dat jullie samen tot een goede beslissing komen wat jullie willen. Natuurlijk hoop ik dat je je zwangerschap tot een positief einde kunt brengen en jullie kindje geopereerd kan worden, succesvol en het overleeft. Maar hierin ga je niet over één nacht ijs. Heel zwaar en heel moeilijk. Ik blijf jullie heel veel sterkte wensen en aan jullie denken. Kunnen jullie er samen goed mee omgaan en erover praten? Wordt je goed opgevangen door je omgeving?
Hallo dames, Ik heb nog geen zwangerschapsoutfit voor de feestdagen. Ik heb met oud en nieuw een galadiner, dus moet van de week ff passen of ik mn glitterjurk nog pas (rekt een heel eind mee) en anders toch echt wat kopen. Voor kerst wil ik een leuk rokje kopen, zag bij Superstar een hele kecke, maar doe dan geen zwangerschaps. Wil me toch ook mooi en lekker voelen ookal zwanger en een buik.
Mamasamm, fijn dat je een berichtje plaatst, leef met jullie mee! Het lijkt me moeilijk om niet echt duidelijkheid te hebben. Goed dat jullie met maatschappelijk werk praten. Heel veel sterkte in deze tijd en met wat jullie gaan beslissen om te doen. Zal aan jullie denken, houd je ons op de hoogte?
Mamasamm, Fijn om even wat van je te horen. Als ik het goed begrijp ben je niet veel wijzer en hangt de beslissing van jullie af. Ze konden op de 1e echo het allemaal niet zo goed zien? Wat hebben ze nu wel gezien dat ze toen niet konden zien dan? Wat een vragen weer. Sorry. natuurlijk heel veel sterkte de komende tijd. Wat jullie ook beslissen...
Lieve MammaSam. Dit verwacht je toch niet als je de 20 weken echo hebt, dat je zon heftige beslissing moet nemen over je kindje in je buik. Heel veel sterke en kracht voor welke beslissing jullie ook nemen. Ik denk aan jullie
Lieve MamaSamm. Wat naar dat ze jullie nog geen duidelijkheid hebben kunnen geven. En dat jullie het nu zelf moeten beslissen. Wel goed dat jullie met maatschappelijk werk praten. Weet eigenlijk niet zo goed wat ik meot zeggen vind het zo verschrikkelijk rot Heel veel sterkte en ik denk aan jullie!! hier ook geen speciaal kerstoutfit gekocht.. Misschien dat ik dat komende week nog even doe.. Moet toch nog naar de v&d. gister bij life 4 you geweest en allerlei leuke kado's gehad waaronder een waardebon van 50 euro voor spulletjes van sabon.. Verder ben ik vrij druk.. mn paard is kreupel dus moet er elke dag heen voetenzak verversen met sodaoplossing..
hier ook geen speciale kerstoutfit, heb wel een buikband gekocht met pailletten, doe dus denk ik mijn zwarte broek, zwart tshirt en dan die buikband om, die is paars. Zwart vestje erover... Tim kan al een tijdje onze kleine meid goed voelen, gisteren had ze een topdag, heel veel wakker geweest. Soms zie je mijn buik ook op en neer hupsen. Heel grappig. Leuk die konijn!! Ik heb een nijntje knuffel met muziek, die hou ik idd ook elke dag bij mijn buik. Hopelijk helpt het idd en zal ze het straks herkennen en er evt. rustig van worden. Waar gaat iedereen bevallen? Ik wil zelf graag in het ziekenhuis bevallen, heb op een of andere manier de angst dat het niet goed zal gaan thuis en dat ik dan alsnog naar het ziekenhuis moet. Dus dan maar gewoon gaan voor het ziekenhuis. Ben nu al weer bijna 25 weken zwanger!! Vind het nog al wat hoor, gaat zo snel, 2/3e zit er al weer op...
Hallo dames.. Magi k m hier ook nog aansluiten Ben 15 april uitgerekend van ons eerste kindje!! Mamasam, wat enorm heftig! Zoiets hoop je nooit mee te hoeven maken! Heel veel sterkte met de beslissing(en) die jullie moeten gaan nemen!
Goedemorgen! @mamasamm Hier ook veel aan je gedacht hoor.. je leeft toch mee.. je bent ongeveer even ver in de zwangerschap en je maakt een beetje dezelfde fasen mee en je kan je dan heel goed inleven in wat er nu bij jou gebeurt... verschrikkelijk natuurlijk! Zet je wel met beide benen op de grond en laat ons zien dat we heel blij moeten zijn als we straks een gezond kindje op de wereld mogen zetten. Ik hoop dat jullie tot een juiste beslissing komen en een juiste beslissing is een beslissing waar jullie beide voor 100% achter staan en jullie elkaar daarin kunnen steunen. Echt heel veel sterkte gewenst! Liefs!! Zo raar om dan nu weer verder te kletsen over de baby uitzet en mn kerstoutfit... maar ben toch nog benieuwd naar de uitzetlijst, want ik heb echt nog geen idee wat ik precies allemaal nodig heb hoor!! Koop zo nu en dan rompertjes (overslag) en heb die luiers, washandjes en monddoekjes allemaal wel. pakjes nog niet, want wacht op de nieuwe collectie Mijn kerstoutfit... Ik heb een blouse besteld van Noppies die geruite in rood/paars/blauw. Die vind ik geweldig!! Ik moet trouwen met 32 weken weer terug voor een echo voor mijn placenta. Heeft nog iemand van jullie dit? Wil ook een pretecho met 28 wk. Maar zoals ze erbij lag met de 20 wk echo kon dat niet, omdat ze zich verstopt achter mn placenta haha gek kind Ik heb straks een afspraak met een dokter van het UWV, vind ik spannend. Heb mij 2 wk geleden ziek gemeld. Heb nu geen vaste baan, maar viel in als leerkracht in het Speciaal onderwijs en kreeg eventueel nog een aanvulling van het uwv als dat nodig was, maar ben al weken niet fit Komt door mijn PDS en zwangerschap. Maar nu willen ze even beoordelen of dat wel zo is natuurlijk...logisch, maar voel me dan gelijk alsof ik de boel probeer te belazeren, terwijl dat niet zo is... gek he.
Naijobi mijn voorkeur gaat uit naar een thuisbevalling die heb ik bij me dochter namelijk ook gehad en dat beviel me goed zo in mijn eigen omgeving. Ik vind het ook erg snel gaan deze zwangerschap, sneller dan de eerste voor mijn gevoel. Welkom Dreamer!
hallo dreamer! altijd raar he sjtal? ik voel me dan ook altijd schuldig, terwijl ik helemaal niet doe alsof. Eigenlijk wil ik nu ook wel soms eerder weg en me ziek melden, maar dat doe ik eigenlijk niet omdat ik geen zin heb in de arboarts of zo... blegh. veel last van mijn maag vandaag, bah. Doet zeer, en heb het gevoel dat ik moet overgeven? irritant is het.
hoi Dreamer welkom naijobi ik wilde eerst thuis bevallen. Maar woon in een flat op 3 hoog zonder lift en vrij smalle (wel korte) trappen. Maar grote kans dat ik daardoor naar het ziekenhuis moet. en misschien beetje grieperig? kan zijn dat je daardoor t overgeef gevoel hebt/? Stjal ik krijg ook nog een echo met 32 weken voor mijn placenta. Ligt achter maar te laag/net iets op de baarmoedermond. hopelijk is dat met 32weken door het groeien van de baarmoeder mee omhoog gegaan
Hello ladies. Als lijstje af is (hoop vanavond nu aan het werk) zal ik m hier plaatsen. Ik vind zwangerschap ook snel gaan, maar niet erg, ben zo benieuwd. Mijn vriend heeft dit weekend de kleine meid ook lang achtereen kunnen voelen, vond ie echt heel leuk. Ik ook veel last van maag, kan ineens minder tegen brood. Heb datzelfde gevoel en heeft niets met griep te maken nee. Ik wil in ziekenhuis bevallen. Als t dan niet leuk is, dan laat ik die ervaring daar en als er iets, dan alle hulp aanwezig.
Welkom Dreamer, misschien wil je nog even kort wat over jezelf vertellen? Ben altijd erg nieuwsgierig Naijobi, wij gaan naar het ziekenhuis toe. Geeft me een fijner gevoel dan thuis te blijven. En als er dan wat is hoeven we niet halsoverkop nog naar het ziekenhuis
ja precies dat heb ik ook, lijkt me vreselijk om met persweeën nog naar het ziekenhuis te moeten, of net na de bevalling als er dan iets mis is. Ik ben ook in het ziekenhuis geboren, met zuignap, Tim ook. En mijn zusje was te vroeg, dus ook in het ziekenhuis. Het is niet erfelijk, maar daardoor ben ik toch een beetje angstig denk ik. En het lijkt bij mij niks met griep te maken, maar je weet nooit? heerst hier wel heel erg. Zit gauw vol en vooral als ik gegeten heb, heb ik zo erg het gevoel dat ik vol zit, dat ik het liefst even wat eruit wil gooien. Naja, zal ook wel weer over gaan
dat is wel mooi gezegd girafje, als het niet leuk is dan laat ik de ervaring daar... die ga ik onthouden!!
door het groeienvan je baarmoeder wordt je maag natuurlijk ook wat omhoog gedrukt he. (en zeker op t einde zei een vriendin van me al dan zit je voor je gevoel enorm snel vol enzo. Dus daar zou de de last van jemaag en misselijkheid ook vandaan kunnen komen??
Goeiemorgen Zal idd ff wat meer vertellen hihi Ben dus Dreamer, 22 jaar oud en woon net iets onder Rotterdam Mn vriend is 27 en dit is ons eerste kindje Een meisje Als er verder vragen zijn, stel ze gerust Hier een baggernacht gehad... Vanaf vijf uur wakker gelegen en net natuurlijkt bed niet uit kunnen komen.. Naijobi, als het niet gaat gewoon ziekmelden hoor! Ksta ook ziek gemeld nu.. Ben wel aan t werk maar als t niet meer gaat ga ik ook gewoon naar huis Zit nog altidj op contact van de bedrijfsarts te wachten maar ze zijn niet zo snel blijkbaar.. Pff gister een heel rustig beebje.. Dus ik me eigenlijk al een beetje druk maken.. Vanochtend een heel actief beebje... Zal misschien ook wel met mn eigen drukke weekend te maken gehad hebben.. Heeft misschien ook wel beetje moeten bijkomen Zooo en dan mag ik zo gezellig naarde therapeut.. Daarna ff werken en vanavond vroe in de avond ff naar mn opa toe.. Is jarig vandaag, maar zit in verzorgingstehuis dus eigk nie veel zin in.. Maar kan zomaarde laatste zijn en dr is al familie die t laat afweten... En dat vind k dan weer nie kunnen Fijne dag allemaal
Welkom dreamer! Ik eet al vanaf het begin meerdere keren per dag kleine beetjes, toen tegen de misselijkheid, nu omdat het niet meer past. Tegen maagzuur mag je rennie nemen. Ik zag gister een pretecho van vriendin, zo die was gewoon eng. Ik hoef niet meer! Bij onze eerste hebben we het wel gedaan en daar zat ook echt een enge foto bij. Ik was toen echt bang dag ik een lelijk kind zou krijgen. Toen hij eruit was zei ik ook als eerste; hij is niet lelijk!. Volgens mijn man dan, want ik weet het niet meer haha. Voor mij dit keer geen 3d echo. Ik heb nog niks voor je kerst, ik heb nog niet zon buik dus doe een leuk jurkje aaan. Ik ben 2 week geleden ook bij uwv geweest, of mijn klachten wel zwangerschapgereleteerd zijn. Zit ik 2 uur in de auto voor 10 min gesprek. Nu krijg ik een brief wanneer ik weer aan het werk ga! Ze gaan me vanmiddag bellen, ik kan daar echt niet tegen. Hebben ze niet geluisterd of zo....... Ik ga niet aan het werk! Ik voelde het trouwens ook heel erg als een controle of ik de boel niet belazer. Maar nou zie ik alles vrij negatief door de hormonen. Ik stop nu anders kan mijjn tel het niet aan! Fijne dag vanddag.....