Zooo k ben ineens moe... Beetje veel gedaan denk ik alsnog... Terwijl ik alles al in etappes doe... Achja maar ff lekker met de voetjes omhoog dan nu
naijobi hopelijk heb je snel minder last van je rib.. janneke had een hele zware dag vandaag goed doorgekomen?? secondlife fijn dat het nu weer wat beter met jegaat rm fijn dat je kleine puk zo lekker druk kan zijn.. Hier denk ik echt dat het spieren/banden zijn die beetje verrekt zijn ofzo. het is al wel minder al gister.. verder geen andere klachten en de kleine is nog steeds regelmatig erg druk..
Sjtal? Mijn zware dag is prima verlopen. Alleen op mijn donder gehad van de fysio. Ik had maandag en dinsdag niet gerust. Nu moet ik om de 2 uur 15 min plat! Ik heb honger! Veel gegeten vanavond, nu nog maar pizzatje in de over
Janneke, haha, lekker pizza in de oven. Ik heb ook echt veel meer honger. Ik zei toch dat ik geen trek had in snoepen, maar in rauwkost? Nou, sinds hier een oliebollenkraam vlak om de hoek staat... ze zijn gewoon TE lekker. Zeker als ze nog warm zijn. Kan het gewoon echt niet laten. En ze staan er nog elke dag tot oud en nieuw. Stjal, hoe is het?
Ow en janneke, balen van je bekken. Ik moet ook elke dag 2x 30 min plat, doe ik ook niet. Meestal wel 1x. Ik knap daar ook echt van op. Dus gewoon lekker vaak plat vandaag. Als dat lukt tenminste. Mamasamm, hoe is het nu?
Ja boney, lastig he. Zelf een keer per dag plat schie et er al vaak bij in. Maar ik ga nu echt mijn best doen. De vorige keer een jaar na de bevalling nog niet weg dus probeer dat nu maar te voorkomen! Lekker oliebollen. Net laatste kerstboodschappen gedaan. Alleen niks voor de snaaien gehaald, geen pizza,geen knakworstjes, geen sauzijcehapjes..... Daar ga ik de kerst niet nee overleven. De winkels zijn tot 10 uur open dus ik ga vandaag nig een keer. Zijn er ook nog dames aan het werk vandaag?
oohh oliebollen... ik ben er nu ook erg verslaafd aan... gaan zo nog ff de stad in.. ff langs de oliebollenkraam haha janneke balen van je bekken zeg hier vanmorgen nog gewerkt tot 12 uur.. nu weekend.. heerlijk!
Oe door dat gepraat over oliebollen krijg ik honger Mijn schoonmoeder gaat ze zelf ook weer bakken volgende week Die zijn toch altijd wel erg lekker ook
hmmmm oliebollen, wil ik ook wel!! Oudjaarsdag ga ik samen met mijn moeder idd ook oliebollen bakken. Toch lekker zo zelf gebakken. Frituurpan in de schuur, en gaan met die banaan. Ik ben aan het werk vandaag. Maar met kerst zijn we niet thuis, of bijna niet iig. 1e kerstdag bij mijn ouders, 2e kerstdag aan Tim zijn kant. Blegh. Zoals elk jaar geen zin in. Vanavond moeten we nog wel boodschappen doen, we doen altijd op vrijdag de boodschappen. Zal wel mooi druk zijn in de winkel. Morgen nog even de stad in, naar een hobbywinkel en dan even wat drinken of zo ergens. Lekker met z'n tweeën even. Even een kleinigheidje halen dan ook voor mijn moeder en schoonmoeder. Volgende week ook weer gewoon aan het werk. Jammer maar helaas. lijkt me lastig voor de dames met bekkenklachten, ik heb er gelukkig geen last van, maar ik kan ook niet zo goed rusten. Ga ook altijd te lang door.
Mjammie.... Net na de luch als toetje 2 oliebollen op Ook daarna nog wat laatste boodschappen gedaan. WAt een gekkenhuis man. Gelukkig is Tessa op de pzs en was ik alleen. Ik moet voor het toetje zorgen voor zondag. Ik maak een frambozencharlotte. Staat in de allerhande. Van de week al op proef gemaakt en die was goed gelukt. Maar wat denk je? Frambozen op! Nu heb ik m'n schoonmoeder op pad gestuurd in de hoop dat zij er nog aan kan komen. Anders maar ander rood fruit verzinnen. Nu even koffie op drinken en weer naar de psz. Vanavond eters. Ook erg gezellig, maar wel weer druk met voorbereidingen. We gaan lekker gourmetten.
Ben effe een paar dagen niet meer geweest hierop druk,druk maar gelukkig nu vakantie! Wij doen aan gourmetten zowieso een dag en de andere dag rollade met nog wat erbij. Ik denk dat we straks naar de winkel gaan me man heeft eerst nog kerstviering op zijn werk. *Verders wil ik iedereen hier nog fijne feestdagen wensen!*
wij zijn ook niet thuis met kerst.. nou ja morgenavond kerstavond dan wel. Dan maak ik rollade met krielaardappeltjes enzo. 1e kerstdag bij mijn schoonouders gourmetten en 2e kerstdag met mijn ouders uit eten naar de chinees..alle boodschappen hebben we verder al in huis. iedereen fijne feestdagen
Hallo Dames! Zo wat zijn jullie goed actief! Ik kan het zo echt niet bijhouden, sorry!! Maar wat kerst betreft.. Kerstaaf niets op de planning, misschien bij mn schoonouders even spelletje spelen. 1e Kerstdag wordt voor ons een rustdagje. Helemaal niet op de planning staan, alleen dat we als de kleine man saafs op bed ligt lekker met zn 2tjes gaan gourmetten. 2e Kerstdag naar mn ouders. Mn broer komt ook met zn gezinnetj, en mn broertje is er ook met zn gezinnetje dus dat wordt een drukke boel! Verder geen speciale dingen doen, alleen lekker uitgebreid eten. En dan 3e Kerstdag.. Dinsdag gaan manlief en ik naar het ziekenhuis, en wordt ik ingeleid. We hebben er dus voor besloten om de zwangerschap te beëindigen. We hebben er goed over nagedacht, en vinden dit de juiste keuze. We wouden zelf gelijk de 27e heen, want de kleine kan dezelfde dag nog komen, maar het kan ook 3 dagen duren! En het liefst willen we alles dit jaar een beetje kunnen afronden. Dit is vast geen nieuws wat jullie willen horen, maar ik zou jullie op de hoogte houden, dus bij deze! Toch wens ik jullie allemaal hele fijne feestdagen! Geniet ervan! Liefs
MamaSamm ik ben er even heel stil van. Al kan ik jullie beslissing wel goed voorstellen. Ik hoop dat jullie wel beetje de zinnen kunnen verzetten de komende dagen en ik wil jullie echt ontzettend veel sterkte wensen! Zal dinsdag aan jullie denken en een kaarsje voor jullie branden. nogmaals veel sterkte en een hele dikke knuffel.
Sorryyyy wilde ff een uitgebreid verslag doen, maar druk gisteren en vandaag! Lees morgen bij en reageer ik ff netjes Hier alles goed hoor! Nog een echo gehad, maar zover er op een echo gezien kan worden zagen ze niets afwijkends liefs!!!
Jeetje mamasam. Wat heftig voor jullie. Heel veeel sterkte en ik zal aan jullie denken dinsdag. Allemaal hele fijne kerstdagen. Maak er iets moois van!
Zo de eerste kerstviering zit erop. Kerstoutfit was een succes! Na het eten nog vuurvuurwerk afgestoken. Vooal de knalerwten waren populair. De kinderen vonden het geweldig (2 van 2 jaar en 1 van 5 jaar) Jammer dat mijn man ziek is. Vandaag de hele dag in bed gelegen. Morgen komen mijn schoonouders dus heb ik echt zijn hulp nodig. Hopen maar dat hij beter is. Want van mijn schoonouders hoef ik geen hulp te verwachten. Nualweer spijt dat ik ze uitgenodigd heb! Nu lekker slapen. Weltrusten......
Zoals beloofd een reageer bericht Allereerst Merry Christmas !!!! Het is nu 5:33 en ik ben al vanaf 3:00 wakker. Ik dacht ik ga er maar uit, want het lukt me toch niet meer om te gaan slapen, duik na het kerstontbijt mn bedje nog wel even in hihi. Dan eerst even reageren op Mamasamm. Wat een moeilijk, maar heel dapper besluit hebben jullie genomen. Ik kan dat me heel goed voorstellen en zoals ik al eerder zei, Alle beslissingen zijn goed, zolang jullie er maar met zijn 2en voor 100% achter staan. Wat een ander er dan van vindt, jammer! Ik val zelf in op een Mytylschool en heb een aantal weken gewerkt op een groep met ernstig gehandicapten kinderen. Ik had toen al zoiets van als ik al weet dat ons kindje zo'n soort afwijking zou hebben, dan zou ik ook kiezen om een zwangerschap af te breken. Gelukkig staan we nu niet voor die keuze, maar echt respect voor jullie. Ik hoop dat jullie wel steun krijgen van familie en vrienden, want dat is natuurlijk wel het fijnst. Heel veel sterkte dinsdag en ook de komende dagen, neem rustig de tijd om afscheid te nemen. Liefs en een knuffel!! @Tazz Wat leuk een Groninger Ik wilde zelf ook altijd al een paard, maar ben blij dat ik er nu gewoon een aantal verzorg (ben wel van 3 naar 1 gegaan nu ik zwanger ben en daar rijd ik op dit moment ook niet op) maar vind het geweldig! En leuk dat jullie ook een maxi Cosi hebben besteld Welke kleur? Ik wil eigenlijk de zwarte, maar vriendlief de bruine.. ik denk dat hij zijn zin krijgt, want ik ben nogal volhardend over hoe IK het kamertje van onze meid wil hihihi... @Naijobi Wanneer heb je de 3d echo? Wil ik ooook! @Second life, heerlijk he al die bewegingen. Vind de zwangerschap ook stukken leuker zo @Boney hmmm Oliebollen, ruik ze ook steeds Nog niet aan toegegeven, maar dat komt volgende week vast goed @Janneke Moet je plat voor je bekken? Wat voel je dan precies? Ik heb het idee dat ik er ook last van heb, maar heb snel last van mn rug. ALs ik ongesteld moest worden had ik ook altijd lage rugpijn, alleen dit zit nog lager (meer stuitje) en spierpijn in mn billen en mn rechter heup/bil ofzo.. Verder mis ik Girafje, want zit nog steeds met smart te wachten op de uitzetlijst! Ik heb gisteren geshopt bij de H&M alles 50% korting.. super leuke dingetjes gescoord Daar word ik een blije bijna mama van Ik ga zo maar eens beginnen aan mn cupcakes en spruitjes schoonmaken en daarna mn nageltjes lakken.. dan hoop ik dat het alweer wat later is, want zo vroeg je bed uit is niet fijn. Iedereen Fijne kerstdagen!