MamaSamm, ben er stil van... heel veel sterkte straks en zal aan jullie denken! Wat lijkt me dat allemaal verschrikkelijk moeilijk. Sterkte!
Oooh mamasamm, tranen staan hier in mn ogen! Heel veel sterkte met dit verlies!! Controle hier was goed... Geen bijzonderheden dus stond ook zo weer buiten.. Verder lag ons meisje voor t eerst sinds alle echo's te slapen.. Best vreemd... (kan me er dan ook gelijk weer druk om maken of t wel goed is) Trouwens mijn nieuwe afspraken staan op: 12/1 herkansing pretecho 19/1 controle gyn 9/2 groeiecho
MamaSam wat verschikkelijk voor jullie. Ik weet niet wat ik moet zeggen, dit gun je niemand! Op het moment dat je een positieve test in je handen heb, is dit de grootste angst van iedere (aanstaande) moeder. Bij jullie is werkelijkheid geworden. Ik hoop dat jullie de aankomende tijd dit verlies een plekje kunnen geven. Verder wens ik jullie in de toekomst (wanneer jullie er ook aan toe zijn) een nieuwe zwangerschap, met een gezond kindje! Ik zal 22 april 2012 een kaarsje branden voor jullie meisje. Zij was jullie 2 kindje en jullie zullen haar nooit vergeten......
ach mamaSamm.. hier ook een heel stil! wel mooie namen hebben jullie jullie mooie dochtertje gegeven! Ik denk aan jullie! heel veel sterkte! Ik hoop dat jullie het een plaatsje kunnen geven en in de toekomst gezegend mogen worden met een gezonde zwangeschap en kindje zodra jullie eraan toe zijn.. Janneke komende disndag ben ik jarig inderdaad(3 januari) dreamer fijn dat de controle goed was naijobi das niet fijn een gekneusde rib, beterschap ermee. heb vandaag de blijde doos op kunnen halen en morgen controle bij de verlos
MamaSamm, zit hier met tranen in mijn ogen en kan even niks uitbrengen. Heel heel veel sterkte meid. Wat een verschrikkelijk verlies. Wat een prachtige namen trouwens voor jullie prinsesje Liefs
Oei weer een gekneusde rib. Die baby,s worden vast voetballers. Tazzie, zit er wat leuks in de blije doos?
Janneke, hier zaten een speentje, flesje van avent.. klein minipotje sudocreme klein tubetje verzachtende gezichtscreme, stuk of 12 pampers newbaby, pakje slingers met hoera erop van fabeltjeskrant, info over nutricia met een spuugdoekje erbij. speciale uitgave van wij jonge ouders over geboorte en paar infokaartjes nog.. oh ja bij de pampers een bonnetje met 10 euro korting op de new baby pampers.. oh ja en 12 januari komt mn kinderwagen binnen
@Mamasamm jeetje wat ontzettend heftig... las je berichtje net voor aan mn vriend en de tranen staan in mn ogen. Wat verschrikkelijk. Ze heeft een mooie naam van jullie gekregen en een heel speciaal plekje in jullie hart neem ik aan. Sterkte hoor! Verder is het al weer even geleden dat ik heb gereageerd, druk gehad met kerst en vriendje is ook vrij, dus dan zien je dagen er toch ineens een stuk anders uit dan anders. Woensdag hebben we een kinderwagen uitgezocht samen met mijn ouders. Het is de Maxi Cosi Mura 4 wieler in het bruin. Hij komt de eerste week van februari binnen. Ook al een leuke luiertas erbij gekocht en verder een beetje rondgehobbeld in de IKEA (wat een hel haha) Ik zag de tips over het bekken. Ik heb meer last in mn rug, noujah stuitje ofzo en mn billen en soms mn heupen. Het knakt ook in mn onderrug als ik last heb. Ga nu wel naar de osteopaat en die heeft mij een oefening gegeven en zal het volgende keer nog eens zeggen tegen de VK. Verder ook gebroken nachten hier, toevallig vannacht wel een nachtje doorgeslapen en ben daar ook al heel de dag loom van. Heb vanmiddag ook nog geslapen van 16:00 tot 17:45 Ik denk dat ik het nodig had Ik vind het zo heerlijk dat ik ons meisje zo goed voel bewegen Ze reageert echt al op je hand en op de tikjes die ik dan geef op mn buik, ook reageert ze heel goed op mijn vriend. Dat vind ik echt genieten. Ik krijg er echt steeds meer zin in Ik vond het eerst allemaal zo onwerkelijk, maar ga nu toch echt inzien dat we straks gewoon een kindje in ons armen kunnen nemen. Ik krijg wel al een beetje kinderkamer kriebels.. ik wil ook al dat het meer af is... nu is het nog zo'n bende.. wil dat het af is haha.. moet vriendje wat harder doorwerken Wat gaan jullie doen met Oud en Nieuw? Wij gaan naar vrienden met nog een aantal vrienden. We eten daar en blijven daar gewoon gezellig totdat ik het heb gehad denk ik, want ben toch sneller moe dan normaal. Weten jullie allemaal al hoe jullie de kamertjes willen? Wat hebben jullie al gekocht? Ik mis nog steeds het lijstje met alle dingen die je moet hebben Is er ook iemand die al borstvoeding heeft gegeven? en gaan jullie ook borstvoeding geven? Ik wil het zeker gaan proberen, maar weet natuurlijk niet of het lukt. Fijne avond!
sjtal ik heb t kamertje al zo goed als af moeten nog paar dingen opgehangen worden haha.. heb trouwens dezelfde kinderwagen, maxi cosi mura 4 maar dan in het zwart over de blije doos er zaten ook nog 2 blikjes bavaria bier in.. 0,0 procent 1 rose en 1 wit bier haha
Wat erg mamasamm, zal een moeilijke tijd worden voor jullie. Heel veel sterkte. Wel een prachtige naam idd. De babykamer is zo goed als klaar. Nog wat laatste dingetjes. De meubels staan er al. De lamp is klaar. Heb een lamp laten maken. Laten bekleden met stof waar ik ook het hemeltje en de lakentjes van ga maken. De gordijnen hangen al. Wil alleen graag andere knoppen op de kast en commode. Die moet ik dus nog bestellen. Het hemeltje en de lakentjes moet ik nog maken. Naailes begint weer in februari. Daar hebben ze een lockmachine dus daar wacht ik even op. Ik moet dat soort dingen altijd klaar hebben, heb anders geen rust. Maxi cosi hebben we al, wandelwagen hebben we al. Box staat al klaar. Muziekdoosje hebben we al, die speel ik elke dag al even af voor de kleine. Van het weekend ga ik even opschrijven wat ik al heb aan spulletjes en wat ik dus nog moet bijkopen. Wij gaan met oud en nieuw naar een neef van Tim en zijn vrouw en hun dochtertje van 2. Ze heeft alle kleertjes uitgezocht, dus we krijgen een doos kleding mee terug naar huis ! Altijd leuk. Gisterenmiddag naar de fysio geweest, heb een speciaal soort tape opgeplakt gekregen. Hij dacht niet dat het veel zou gaan helpen, maar misschien wel iets. Ik hoop het. Vandaag maar weer even naar het werk en maar kijken hoe lang ik het volhou. Gisteren na de fysio alleen maar in bed gelegen. BAh. En ik wil nog zoveel doen. De kerstspullen opruimen, papieren opruimen ach je weet wel... ik kan dus niet stilzitten zoals je begrijpt haha. Borstvoeding. Ik wil dat zeker wel gaan proberen. 9 januari hebben ze bij ons in het ziekenhuis een cursusje hiervoor zelfs. Gratis. 3 avonden. Ik ga daar naar toe. Als het niet wat is kom ik gewoon niet meer. Maar misschien heb ik er wel wat aan. De dame die die avond begeleid is iemand van de kraamzorg.
Hai dames!! Sjtal, kamertje is hier ook al bijna af! Moeten alleen nog gordijnen ophangen (maar heb er steeds geen fut voor) en dan ff afmeten en dan mag schoonmoeder ze op maat maken.. Verder wil ik nog een stoel en een kleedje op de vloer maar tis iig al beslaapbaar Pff k heb vandaag zo nu en dan echt heti dee dat mn buik van binnen beurs/blauw is.. Niet echt pijnlijk maar ook geen lekker gevoel.. En dat terwijl uk nog niet zo hard schopt dat het ook echft pijn doet!
Hoi, Mamasamm, Wat een heftige ervaring moet dit zijn. Ik weet ook niet goed wat ik moet zeggen. Maar wens jullie veel sterkte.
Bij ons is de babykamer een beetje en dump kamer geworden. Ik ruim het iedere keer weer op. Het moet netjes blijven, hoezo nesteldrang? In het nieuwe jaar ga ik alle kleertjes van zolder halen en wassen enz. dan mag niemand meer op die kamer komen! Vandaag trouwens nog tankini gekocht, erg charmand hoor. Volgende week vakantie naar beekse bergen en anders kan ik niet zwemmen
Oh wat zijn jullie ver met de kamer! Ik moet nog beginnen! De tijd gaat nu wel snel hè. Spannend! Iedereen een hele fijne jaarwisseling vanavond en een spetterend nieuw jaar! Liefs
Gordijnen hangen hier inmiddels.. Maar vind ze wel errug licht doorlatend maar was de enige in de kleur die wijwillden hebben Achja, wie weet tegen de tijd dat ukkie geboren wordt zien we weer andere in die kleur Pff kben gesloopt.. Ga na het eten nog ff lekker een uurtje slapen dnek ik zo maar... Vind het trouwens een heel raar idee dat we gewoon weer een jaar verder zijn...
Lieve meiden, Allemaal een fijne jaarswisseling. Dat wij in 2012 maar een gezond, mooi wordertje in ons armen mogen sluiten. Liefs janneke
Hallo dames!! Iedereen een heel gezond en gelukkig 2012! En dat al jullie dromen maar mogen uitkomen!! Kben vannacht om een uur of 2 kapot mn bed ingerold en er vnochtend tegen 11e maar weer ns uitgekomen... Daarna de kerstspullen opgeruimd en nu straks ff langs mn oma en daarna naar de bios Heb m al aardig lopenstressen want normaal als ik wakker wordt is uk eigenlijk ook gelijk actief.. Nu dus niet.. Komt pas sinds een minuut of vijf actie vanbinnen...