Ik zie heel af en toe beweging Sjtal! IDd leuk om te zien Kben vanmiddag gebeld door babydump! Woensdag de 18e komen ze de kinderwagen en box bezorgen Hoop alleen dak zelf vrij kan krijgen..
sjtal hier groeit de buik ook aardig.. en ook af en toe wat beweging te zien.. erg leuk! en leuk yogacursus.. ik zat te twjfelen tussen yoga en zwangerfit.. maar toch maar zwangerfit gekozen (ook omdat dat door een fysio gegeven wordt hier en dat erg handig is voor mijn rug..) dreamer nice de 18e de kinderwagen.. ik ben vorige week gebeld en de 12e komen ze de kinderwagen bij mij brengen welke had/heb jij besteld ook alweer?
Kheb de hiphop x adveture Was de laatste in alle filialen dus had m toen al gelijk mee kunnen nemen maar had er toch nog echt ff geen plekkie voor hihi
Ha meiden, ik ben weer terug van vakantie. Echt leuk voor kinderen, zwembad top. Safari park top en voor de zomer nog een speelland erbij. Wij komem zeker terug daar. Ik heb zon last van obserpatie...... Ik word er gek van. Pijn in mijn buik en harde buiken. Gister maar drankj e gehaald....... Hopen dat het los komt... Waar zou girafje zijn?
ik ga vanaf woensdag starten met actief zwanger gym, ik ben erg benieuwd hoe het gaat. Gisteren bij een vriendin op bezoek geweest die woensdag is bevallen van een meisje via een keizersnee. echt een heel mooi klein meisje. echt vreemt dat je zelf over ongeveer 3 maanden ook zo'n klein kindje in je handen hebt
Janneke1982 Waar ben je op vakantie geweest? Klinkt in ieder geval leuk!! In de groot vakantie willen ook naar een park wel gewoon in Nederland we willen nog niet zover gaan met een baby.
Baby: Vannacht had onze prinsesje ontzettend de hik in me buik. (heel veel schokjes achter elkaar) Hebben jullie dit al gevoeld?
Vakantiepark beekse bergen. Echt te gek voor kinderen. Toegang tot safari park en speelland (was nu dicht, maar voor de zomer echt leuk voor kinderen) verder leuk zwembad. Mijn zoontjd is 2,5 en er waren wel 4 glijbanen voor zijn leeftijd. Hij had de tijd van zijn leven. Nu zaten we in een huusje maar ik denk dat we dit jaar nog een keer met de tent gaan. Je kan er ook kano"en, fietsen vissen. Vakantiepark is van libena. ookal zijn veel activiteiten met een baby niet zo handig...... Mijn kleine heeft mog niet de hik gehad. Wat ik wel vandaag voor het eerst had is dat ik hem echt voelde omdraaien. Mijn buik werd.helmaal opgezet en hard. Ik kom echt de billen voelen. Leuk, maar ook een beetje pijnlij, als een harde buik! Zonbestraal:
Zo te horen is vakantiepark beekse bergen dus wel wat voor de kleintjes. Me dochter van 4 die zou zich daar ook wel weten te vermaken dat weet ik zeker. Ik zal het onthouden als een optie voor de vakantie. Omdraaien: dat herken ik ook in me buik, kan inderdaad soms vervelend aanvoelen. Maar wel leuk dat je hem ook voelde omdraaien.
grappig dat jullie dat al herkennen, ik twijfel steeds of het echt schoppen of ook omdraaien is... zwanger en fit bij ons is via een fysio en met een klein groepje van ong 7/8 vrouwen.
hej ik ben er ook weer effe. Heb een gekneusde rib. Bah, heb er best veel last van. Ben wel ingetaped door de fysio. Helpt wel iets maar niet veel. Zitten is echt pijnlijk. De ene dag gaat het beter dan de andere dag. Soms kan ik het bijna de hele dag volhouden om te werken, maar soms moet ik na een halve dag stoppen. Vind dat echt niet leuk. Verder gaat het gelukkig wel goed. Voel de kleine erg goed en zeer regelmatig. Ze ligt met haar hoofd boven en haar voeten helemaal onderin. Zo ligt ze al een week of 2 geloof ik. Heb niet het idee dat ze draait of zo. Vandaag hebben we de 3D echo, heb ik erg veel zin in. Lekker mijn meisje weer zien. Daarna heb ik ook nog een voorlichtingsavond borstvoeding in het ziekenhuis. Gratis. Ben benieuwd. Morgen begint mijn zwangerschapsbegeleiding. ben ik ook erg benieuwd naar. Of het leuk is en of er leuke mensen zijn.
Goedemorgen!! Klinkt als een leuke vakantie Janneke! Onthouden voor in de toekomst @Naijobi wat vervelend van je rib! Hopen dat het snel over is. Hier vandaag even helemaal mis.. noujah mis.. met mij dan! Super veel pijn gehad vannacht en slecht geslapen. Ga zo maar weer even terug mn bedje in, want dit is niets. Wilde nog zoveel doen vandaag! Misschien dat ik me vanmiddag wat beter voel. Hebben jullie ook al harde buiken gehad? Ik had er vannacht last van, raar gevoel hoor. Ik had trouwens girafje nog een bericht gestuurd, maar ze kletst mee op een ander topic. Een iets actievere geloof ik, ze vond het lastig om er twee bij te houden. Jammer, want was wel gezellig.
Naijobi, vervelend een gekneusde rib! Sterkte. En veel plezier bij je echo Sjtal, met jou gaat het dus ook niet beter.... Werk je nog? Wat zegt de bedrijfsarts eigenlijk? Ik heb ook veel harde buiken, dat kan komen door stress.bij mij komt er het door obserpatie. Ik heb zulke harde ontslating dat ik soms weken niet kan. Drankje helpt wel. Harde buiken zijn nooit leuk, zo beginnen ook de weeen!
naijobi minders ee ngekneusde rib.. en hoe was je 3d echo?? sjtal niet fijn dat je zoveel pijn had, hopelijk trekt t snel weg, let je wel goed op met harde buiken?/ ik heb ze nu ook af en toe en moet oppassen dat het niet te veel wordt.. gister ook pretecho gehad, zo leuk om de kleine weer te zien
Goedenmorgen meiden, Vandaag heb ik weer lekker het rijk voor mij alleen, heerlijk. Fijne dag allemaal
de echo was super, heel mooie foto's mee gekregen en een super filmpje. Ze was heel druk aan het doen, de hele tijd met haar handjes bezig. Dan weer duim in de mond, dan weer eruit, dan weer hand voor haar hoofd dan weer niet. ze ligt ook dubbel, dus ook met de voetjes bij het hoofd. Tja, zal wel prettig liggen Net als Tazzie vind ik het fijn om haar weer even gezien te hebben. Gaat het vandaag beter Sjtal? Jammer dat je je zo voelt he? Ik baal iig erg van de pijn en de vermoeidheid. Vandaag ga ik ook maar een halve dag werken. Kan het niet meer volhouden. Waarschijnlijk ga ik dus over 6 weken al met verlof !!! Pf, daar schrik ik even van. Dat is al zo dichtbij ...
Klinkt leuk stjal. Ik krijg ook zin om even naar mijn kindje te gluren...... Ik wilde eerst geen 3d echo omdat de kans zo klein is dat hij er mooi voor ligt. En het ook veel geld kost, wij hebben het niet zo breed. Donderdag moet de auto apk, als die rekening meevalt, ga ik bellen of er nog een plekje is.....
naijobi ons mannetje was gister met de echo ook al zo druk bezig haha.. met trappelen, beentjes/voetje vastpakken enzo.. zo prachtig om te zien