ja ik vond het juist wel leuk idd. En ja best duur. Maar goed ... Ik vond het bijzonder genoeg. Maar een paar vriendinnen hebben het destijds niet gedaan ivm de kosten idd.
Wij hebben de 31e een echo!! Kost 62,50 en dan krijg je 2d en 3d foto's en een filmpje Vanavond yoga!! Ik houd jullie op de hoogte
Leuk die echo's! ..tenminste dan zie je je kindje weer even. Ik net ook gebelt voor een echo geen pretecho maar voor de 30 weken echo. Kunnen we weer een glimp opvangen van ons prinsesje heerlijk!
Vandaag maakte mijn man een verkeerde opmerking, ik kan echt niet normaal reageren, meteen helemaal boos. Ik voelde me echt koken van binnen. Meteen weer een mega jankbui....... Gezellig hoor die hormonen. Bij ons kost echo met film 100 euro
sjtal hoe was yoga?? leuk ook een echo!! gister weer zwanger en fit gehad.. erg leuk weer.. en ook behoorlijk babygericht wel.. en ook even een echofotootje van ons manneke
Mooie foto tazzie. Hij ziet er zo lekker tevrede uit in zijn huisje. Wij gaan ook een pretecho doen. De auto mankeerde niets gelukkig!
fijn dat de auto niks mankeerde pretecho is echt zo leuk.. hier is vandaag de kinderwagen gebracht staat al mooi in elkaar in de beebkamer
Hoi, ik lees wel mee, maar reageren lukt me gewoon niet. Ik plak even m'n berichtje hier wat ik net bij de febr. mama's heb geplaatst. Hier gaat het niet echt lekker. Heb zo veel pijn Liggen is het fijnst op dit moment. Zit er zelfs over te denken om een bed in de woonkamer te zetten. Op de bank lig ik toch niet lekker voor langere tijd en in m'n eigen bed boven lukt gewoon niet overdag. Heb me vandaag ook tot aan mn verlof ziek gemeld. Ga volgende week 's avonds nog wat papier werk doen, wat achterstallige dingen. Die week daarna gaan we op vakantie en daarna is het nog 3 weken tot aan m'n verlof. Vind zelf dat ik al te lang heb gelopen, maar ik wilde echt niet thuis zitten. Beetje spijt van achteraf. Vandaar dat ik hier ook niet vaak ben. Lees wel mee, dat kan vanaf mobiel op de bank, maar dat typt niet echt fijn. En lang zitten lukt ook niet. Dus ik ga nu snel weer op de bank. Peter is werken en Tessa is lief gaan slapen gelukkig.
Leuk dat de kinderwagen er is. Heb je er al een rondje mee geoefend. Vandaag ga je vast 4x kijken inde babykamer. Leuk hoor. Nog3 maanden en dan is het zover. Voor sommige dames hier 2,5 maand
Boney, ik lees net je berichtje. Ik vind het zo sneu voor je. Goed van je dat je je ziek gemeld hebt! Ik zat er ook over na te denken om een bed in de woonkamer te zetten. Op de bank liggen is niks, dus ik lig ook veel in bed. Gelukkig is mijn man veel thuis om voor onze zoon te zorgen. Waar ga je naartoe met vakantie? Fijn dat je een leuk vooruitzicht heb, want als je iedere dag pijn hebt, is het moeilijk om positief te blijven. Ik lig nu 3 weken om de 2 uur een kwartier plat en voel me veel beter. Ik voel het nog wel maar alleen een randje. Ik hoop dat de rust dat ook voor jou doet......sterkte
boney goed dat je je ziek hebt gemeld. je eigen lichaam en je beeb zijn nu even belangrijker. fijn nog wel een vakantie in het vooruitzicht.. janneke fijn dat die kwartier rusten om de 2 uur je goed helpt.. ik modder nog een beetje aan op t werk.. doe ook niet alles meer daar en gelukkig hebben de meeste clienten er wel begrip voor. En adners vragen ze maar om een andere hulp zeg ik dan.. maar ben altijd wel blij als ik weer vrij ben. want zeker een dag met 2 huizen doen en t kantoorpand nog is wel zwaar..
Wij gaan naar Terschelling. Heb er echt zin in. En janneke, ga jij overdag in bed? Ik wil dat ook gewoon niet. Ik heb geen tv op de slaapkamer en vind het ook gewoon zielig voor Tessa. Ze is echt heel lief en speelt goed alleen. Ze gaat echt wel alleen beneden spelen als ik boven in bed lig. Maar dat wil ik gewoon niet. Nadeel is ook dat ik in bed gewoon te snel in slaap val. En Tessa zou me echt wel roepen als er wat is. Maar toch... Op de bank val ik ook wel eens in slaap, maar dat is meer sluimeren. Tessa zit vaak naast me te tekenen of we doen samen een spelletje. Gaat prima liggend. En uiteraard staat de tv wat vaker aan dan ik zou willen, maar daar heb ik inmiddels vrede mee. Het is gewoon niet anders. Over een paar weken word ze 4 en moet ze dus naar school. Dan krijgt ze toch weer een heel ander leven.
Goedemorgen dames! @Tazzie wat lieeeeef je foto @Boney wat vervelend zeg! Ik heb hier ook alleen maar pijn! Word daar zo moe van. Bij mij is liggen juist het pijnlijkst, maar ik ben wel zo ontzettend moe! Yoga was wel leuk. Ik was wel te laat, want had de verkeerde tijd in mn hoofd. gelukkig maar 15min te laat, omdat ik optijd voor de zekerheid nog even keek..hihi. Kon me niet goed ontspannen, want het liggen deed zeer en ik kon geen goede houding vinden die pijnloos was..maarjah, ben ik wel gewend ondertussen..al vind ik mezelf soms heeeeeeel zielig hoor Fijn weekend allemaal!
tazzie mooie echo! Boney sterkte met de pijn! sjtal Fijn dat yoga leuk was nu alleen nog een goede houding vinden die pijnloos is. Over mezelf vandaag 28 weken oftwel 7 maanden.
mooie echo Tazzie. Boney wat jammer dat je zoveel pijn hebt. Ik lig 'smiddags ook in bed, maar ik heb dan ook verder nog geen kinderen. Dus voor mij wat makkelijker. Maar ja... gezelli is het zeker niet. Meestal val ik van ellende ook maar in slaap idd. woensdag had ik echt een rotdag, gister ging het al wat beter. Ook geestelijk. Nu nog even wat afmaken en dan gauw weer plat liggen. Wat een pijn kan een mens hebben. Wel leuk dat we die echo hebben laten maken van de week, elke dag geniet ik even van de mooie foto's van mijn meisje.
Bewegingen in de buik: Ik weet nog dat ik tegen mijn man zei dit wordt een rustig kind is zo rustig in mijn buik vandaag heb ik echter een ander idee haha lijkt wel alsof er een tweeling in zit van alle kanten wordt er geschopt en ik weet veel. Maar er zit toch echt eentje in hoor. Beweegt die van jullie ook zoveel?
@boney, mijn zoontje gaat 2 dagen per week naar kdv en dan slaap ik ook s'middags. De overige dagen lig ik beneden op de bank te rusten en speelt mijn zoontje ook zelf en kijkt hij iets meer tv dan normaal. Gelukkig slaapt hij ook nog van 1 tot half 3. Ik merk dat ik op de bank niet in de goede houding lig, en daarom ga ik morgen ook een bed in de woonkamer zetten. Dan kan ik ook lekker tv en dvd kijken. Nu lees ik veel tijdschriften boven op bed of neem mijn laptop mee en doe ik aan filmbewerking van de filmpjes van mijn zoontje afgelopen jaar. @sjtal, verveldend dat liggen zou pijnlijk is. Weet de yoga leraar geen goede houding voor je? Vaak hebben zij ook wel kussens in huis waardoor je makkelijker kan liggen, door bijvoorbeeld een kussen onder je knieen te leggen. Of op je zij en dan je bovenste been met je knie op de grond of op een kussen. Ik doe met pilatus aan het eind van de les ook ontspanning en dan kan ik mij ook niet ontspannen. Ten minste, ik kan mijn adenhaling niet onder mijn navel krijgen. Dit oefen ik nu ook iedere dag thuis. Het valt mij op dat veel dames klachten hebben en werken niet meer lekker gaat bij velen. Dit had ik niet verwacht, ik dacht dat ik de enige was die er niet voor gemaakt is om zwanger te zijn. Nu merk ik dat niemand er vlekkeloos doorheen gaat. Sterkte allemaal met alle pijntjes.....