april 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door beccy, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik had het vanmorgen even met Peter er over gehad. Over een bed beneden. Meer van 'denk er eens over, hoe en wat'
    Stuurt hij me vanmiddag een mailtje dat het geregeld is en dat hij morgen een bed bij m'n schoonouders op kan halen. Super lief dat hij dat even geregeld heeft.
    ook komt er morgen iemand sjouwen om de comode en de kledingkast naar boven te brengen. Kan ik de kleertjes gaan uitzoeken en wassen en de andere spulletjes schoonmaken en inruimen.

Janneke, ik ben ook echt niet gemaakt om zwanger te zijn.
    Denk dat ik zo ver geevolueerd ben dat mijn lichaam er niet meer geschikt voor is. De vrouwen vroeger, hoe deden ze dat? 10 kinderen krijgen en tot het einde van de zwangerschap hard werken. Respect, ik kan sowiezo geen 10 zwangerschappen aan.

2. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, nee ik ook. Ik wilde altijd 4 kinderen. Maar hierna ben ik er wel klaar mee. In ieder geval voor de aankomende 4 jaar!
    Of ik neem gewoon een draagmoeder.......

Lief vanje man boney, dat hij zo zijn best doet om jou te helpen

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nou, ik weet wel zeker dat ik er klaar mee ben....

4. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog meer fans van chris hordijk in tvoh?

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb tvoh nog niet gekeken. Hij neemt het altijd op. Heb al wel gezien wie er uit zijn. Ik heb niet echt een favoriet. Als Erwin maar niet wint. Die heeft zo'n irritant hoofd ;) En vind vooral zichzelf heel goed.

6. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die zal wel niet winnen. Paul zal het wel worden, hoewel hij niet de beste stem heeft. Ik vibd het zo cool dat chris gewonnen heeft van charly.
    Jij bent trouwens veel online boney. Gezellig!

Mijn bedje staat ik de woonkamer. Ik ben helemaal blij. Echt raar zo groot bed in de kamer en zo nog een box erbij, wordt wel een beetje vol. Maar het past!

7. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    lekker hoor een bed in je woonkamer :)

lief van je man boney dat ie dat gelijk geregeld heeft..

tvoh kijk ik niet, tis toch allemaal doorgestoken kaart dit keer wie er wint..

mammie patricia gezellig toch zoveel beweging in je buik!
    hier was ie donderdag errrrg druk, gister wat minder (maar toen moest ik ook de hele dag werken dus zelf erg druk) vanmorgen was ie ook erg druk..

zo nog een uurtje plat, vanaaf korpsavond/nieuwjaarsreceptie van alle brandweerkorpsen van onze gemeente en omgeving.. inclusief 2 uur saai gelul door de (nieuwe of nog de interim) burgemeester en hoge (idiote) piefen van hoofdpost brw.. :( (en dus het gelul over het opheffen van het korps van mn vriend :( )

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hier staat ook een bed. Het is echt heerlijk! De box doen we pas op het laatste moment. Die staat voor het grijpen boven en staat ook zo in elkaar.

Ik ga nu aan een lange reis beginnen. Ik moet het eigenlijk niet doen, maar doe het toch. Ben gewoon eigenwijs deze keer.
    Mijn fam en vriendin wonen aan de andere kant van het land. Zo'n 3u rijden. Mijn vriendin is jarig en geeft een etentje. Daar ga ik nu heen. Dan vanavond na het eten door naar m'n ouders (3kwartier rijden vanaf daar), daar slaap ik en ga dan morgen in de loop van de middag weer terug.
    Ik zie erg op tegen de auto rit. Normaal nooit geen probleem, rij het vaak genoeg. Maar nu met die pijn... :( Dit is ook de laatste keer voor de bevalling dat ik die kant op ga. Dus ik wil dit gewoon doen. Peter en Tessa blijven thuis.

Fijn weekend verder.

9. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een Chris Hordijk fan! Vind zijn stem echt super! Beetje ala John Mayer, vind ik ook super! Ben erg benieuwd wie er gaat winnen. Jammer dan Niels verloren heeft van die Erwin.

x

10. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vanavond naar de voorstelling Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt! Van bastiaan ragas geweest. Was leuk. Ik had het boek ook gelezen.
    Leuk hoe hij verteld over zijn eigen leven ook. Hij maakte ook nog een grap dat charly eruit lang @tvoh
    Ik werd weer even geconveronteerd met mijn hormoneb. Ik ben ook echt veranderd in een zwanger monster voor mij man. Hij moet nu vooral Meeveren, zzoals bastiaan en kluun in het boek! Hihi

Boney lange reis. Is geen pretje. Dagen daarna extra je rust p
    akken, op je bed!
    Ik heb 27 jan een afscheidsfeestje van mijn baas in Delden. Dat is voor mij 1,5 uur rijden. Ik heb oom zo zitten twijfelen of ik wel zou gaan. Dat schakkelen doet zo,n pijn. Maar zij heeft ook veel voor mij gedaan dus ik ga wel.ik zie er nu al tegenop maar ja.....
    jij veel plezier bij je vriendin en familie!

Tazzie, weet jij al wie er gaat winnen dan? Vertel......

11. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ja morgen, of eigenlijk vandaag (het is al laat) nog 100 dagen te gaan. Het aftellen kan beginnen!

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Autorit is goed gegaan. Had nog op bed gelegen van tevoren. En ik heb een spannend luisterboek. Dan gaat de tijd een stuk sneller. Lig in bed nu met veel pijn. Slapen wil nog niet lukken.

13. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Onze kinderkamer is dan eindelijk ook klaar!:)
    De 2 meiden komen samen op een kamer dit omdat we ruimtegebrek hebben en het even niet anders kan tot we gaan verhuizen, maar ik kan zeggen het is de mooiste kamer van heel het huis.:D
    Nu hoeven we ook alleen nog maar de box op te zetten.;)

14. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed bezig patricia, 2 kinderen op 1 kamer kan ook prima. Mijn ouders hadden vroeger 5 slaapkamer, toch sliepen mijn zus en ik samen op 1 kamer, want dat vonden we zo gezellig!
    Waaneer gaan jullie verhuizen?

Wij hebben volgende week dinsdag pretecho, eff gleuren naar ons kindje!

15. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben het begin van t forum aan het lezen. Echt leuk. Over hoe bang we allemaal waren voor een miskraam en de eerste echo,s. Over hoe het voelt als de baby schopt. Ook leuk om te zien dat sjtal en tazzie al vanaf het begin erbij zitten.

Ook jammer dat er zoveel meiden gestopt zijn met tikken..... Gelukkig hebben we nu een vast groep meiden. Ik begin nu ook een beetje te snappen wie wie is.

16. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb trouwens veel last van me verslikken. Ik denk dat echt al mijn spieren week worden en ook mijn slikspier (bestaat dat?)
    Heel vervelend

Je kan wel merken dat ik niets te doen heb he ........hihi

17. Mammie Patricia

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Janneke1982 We staan nu 7 jaar ingeschreven en we hopen dit jaar nog te kunnen verhuizen.
    Leuk om te lezen dat jij en je zus vroeger ook samen sliepen op een slaapkamer omdat het zo gezellig was.
    Mijn dochter(4) ziet het in iedergeval ook helemaal zitten(helemaal blij:D) dus dat komt vast ook goed!;)
    Leuk dat je volgende week een pretecho hebt.
    6 februari heb ik een 30 weken echo maar ik beschouw het ook maar even als een pretecho omdat ik toch een glimp kan opvangen.;)

18. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb met 30 weken ook nog een groei echo. Omdat ik kans heb op zwangerschapsuiker. Hietvoor moet ik over 2 wk ook bloedprikken, nuchtrr. Dan een drankje drinkeb, 2 uur in de wachtkamer stilzitten(ook lekker voor mijn bekken, not) dan weer bloedprikken. Ik zie daar zo tegenop!
    nog meer dames?

19. Mammie Patricia

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Ik heb vorige week bloed moeten laten prikken.
    Dit omdat ze het bloedgroep moeten weten van me kindje.(resusfactor)
    Tegelijk hebben ze ook bloed afgenomen voor ijzer.
    30 januari hoor ik de uitslag verders moet ik dan ook urine meenemen naar de verloskundige.(suikercontrole)

20. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreemd dat dit bij jou anders is. Mocht ik maar urine meenemen!
    Ik moet ook nog testen voor resusfactor, voor geelzucht of zo. Dus moest ik nog 3 x prikken! Bij mij kunnen ze nooit aders vinden, prikken 4x mis en ik ben bont en blauw. Ik mag het nu, bij hoge uitzondering, combineren. Dus suiker, ijzer, vit d, rususfactor op een dag. Maar dan wel 2x prikken met pauze van 2 uur. Wat een gedoe...........

Deel Deze Pagina