Ja dat ken ik, hoewel ik pas 26 wk ben. Dan draait de baby zich om en wordt mijn buik helemaal hard en opgerekt. Doet ook wel een beetje pijn. Dan voel je ook echt die billen voorbij komen. Ik dacht ook dat zijn baarmoeder te weing gegroeid zou zijn. Maar vk zegt dat het goed is. En de baby gaat nu nog 3 kilo aankomdn! Hoe pastte dat ook al weer? Ik heb trouwens weer de hele dag honger, jullie ook?
Jaaaaah Ik ben jarig vandaag!! 29 geworden! Mijn laatste jaartje als twintiger is ingegaan..hihi Leuk Patricia om te lezen! Waar vind je de info? Ik kijk altijd in mn boek en lees op de site de informatie. Ons kindje is best rustig, op trappeltjes na. Draaien zo af en toe. Heb nog niet het idee dat ik plaats te weinig voor dr heb. Ik krijg inderdaad wel steeds meer honger Ik ben nu in totaal 8kg aangekomen. Jullie?? Heb vandaag al 2 jankbuien gehad en dat terwijl ik dat bijna nooit heb! Gewoon door de stress. Wil alles schoon hebben voordat de visite komt en heb 2 taarten gemaakt en erwtensoep (mijn vriend dan) en tapenade en hapjes met monchou en vriendje is nu nog gehaktballetjes aan het maken en moest nog naar de stad om boodschappen en afwassen en en en en... pfffff trok het echt ff niet! Ik merk dat ik niet zoveel kan hebben als voorheen hoor. Hebben jullie dat ook? Fijne dag allemaal! En een virtueel stukje taart voor jullie voor bij de koffie/thee
Sjtal, gefeliciteerd!! Janneke, ook ik kan blijven eten.. Best erg Hier gister op controle geweest.. Baarmoeder reikt echt al hoog... Hartje klonk prima! En alles zag er verder goed uit.. Mn bloeddruk was ook nog stabiel Vandaag is ze alleen redelijk rustig.. Zo nu en dan een trap of soort draaibeweging... Heb wel zo nu en dan een bult aan een kant van mn buik dus ze beweegt blijkbaar wel hihi.. Denk dat ze weer net ff minder gunstig ligt met mn placenta.. Ook zo nu en dan t idee dat de lucht uit mn longen geperst wordt.. Herkenbaar?
honger heb de hele dag door wel honger. En wat betreft drinken als ik wil kan ik zo een pak melk op drinken op een dag. Bij me dochter had ik ook zo'n melk tik. sjtal gefeliciteerd met je verjaardag! Ik lees de info ook en op de gezamelijke site van me dochter en haar aanstaande zusje. Thnks trouwens voor de virtueel stukje taart. Dreamer Fijn dat alles goed was bij de controle. Ik mag nu om de 3 weken al komen bij de verloskundige en jullie?
Sjtal gefeliciteerd metje verjaardag. Taart? Heerlijk. Maar ik hou het vanavond bij m&m"s...... Huilbuien? Ja om niets en kom er ook niet uit. Super vervelend! Rustig aan en laat je bedienen! Melk kick? Ja heel erg. Gek dat je lichaam hier vanzelf om vraagd. Want we moeten ook 3 glazen per dag drinken voor de botten van de baby. Hier gaat er liters door per week. Verder ook 8 kg aangekomen.
sjtal gefeliciteerd!! janneke ik ken dat gevoel ook, ineens de buik hard enzo en een schuivend gevoel voor langs mn buikwand.. das vast t omdraaien haha ook ik kan best de hele dag door vreten.. niet normaal en ook 8 kilo aangekomen ongeveer.. mammie patricia ik mag ook om de 3 weken nu naar de vlos..
Goeiemorgen!! Patricia, k ben mn hele zwangerschap al om de drie wkn op controle geweest Heeft 1 keer vier wkn tussen gezeten... Na de 30 wk echo willen ze me wssnlijk al om de twee wkn zien... Ivm mn bloeddruk...
Zo de box staat ook al klaar. Luiers pas nog gehaald vanuit een aktie 3 halen 2 betalen. (dat ze lekker poepie mag doen) Alleen dan nog een keer luierdoekjes en wat kleinspul o.a babyshampoo etc. Kleertjes dat hoef ik echter ook niet meer. Zoveel kleertjes waaronder ook nieuwe/ongebruikte dat ze die niet nooit allemaal aan kan zo zonder dus ook - en ze groeien er zo snel uit. Daarom wil ik iets op de kaart zetten een envelopje ofzo.
Hoi! Hier een teken van leven vanaf Terschelling. We doen heerlijk NIKS! Vanmorgen ontbeten en kleren aan en voor de rest nog niks gedaan. Tessa speelt heel lief. Ze knutselt, kleurt, puzzelt enzo. We doen veel spelletjes. Maar vooral veel lezen en haken. M'n dekentje moet af. Moet 127 vierkantjes maken. Heb er al 21 Het weer is vooral nat, maar daar hebben we tot nu toe geen last van gehad. Voor de geinteresseerden Bijlage 216969
wat leuk boney en wat creatief mammie patricia heb je ook al alles in de box? wij hebben m sinds gister ook staan. vriendlief had m gister opgehaald en we hebben m gelijk maar opgezet haha alleen ligt er nu nog aluminiumfolie in voor de katten.. die waren al gelijk supernieuwsgierig en klommen er al in. alleen boxkleed moeten we nog halen.. gister ook t kraampakket al binnen gekregen van de zorgverzekering.. pff een grote doos zeg..
tazzie ja een boxkleedje ligt erin en wat babyknuffels heeft me dochter er al in gelegd (misschien dat we nog een muziekmobiel voor boven de box kopen, maar het is geen must) speelkleed met boog hebben we ook al en kunnen we evt. ook erin leggen. Toevallig dacht ik straks nog aan het kraampakket wanneer die nu zou kunnen komen, ik verwacht hem min of meer ook dees dagen. Altijd leuk om erin te kijken wat er allemaal in zit.
Mooi boney, wat een werk! Geniet van je vakantir. Patricia, ik wil ook geen kleertjes! Ik wil ook geld. Ik wil ee n nieuee buggy en wipstoel. Maar hoe maak ik dat duidelijk. Ik vind een emvelope op een trouwkaart wel kunnen, maar op een geboortekaartje eigenlijk niet..... Hoe gaan we dit aanpakken? Ideeen?
Ja een alternatief is een gedichtje ben nu op internet een beetje aan het kijken voor een leuke. O.a kwam ik dees tegen: Kleertjes en beertjes heb ik al genoeg in de kast Dus heb liever iets dat in een envelopje past Ben dus effe nog aan het brainstormen.
-Of gewoon persoonlijk alvorens aan de mensen laten weten dat we al genoeg hebben kwa kleertjes... Nieuwe ideeën zijn altijd welkom!
Ja ik vertel het ook,zoveel mogelijk. Maar bij mijn eerste had ik kleertjes van mijn neefje. En wat kreeg ik: kleertjes...... Ik vind je gedichtje wel leuk...... Ohja een kraampakket, moet ik nog aanvragen oeps..... Morgen meteen doen
Kraampakket krijg je toch vanzelf? Je moet toch je verzekering melden dat je zwanger bent? Dat ging hier tegelijk met de aanmelding van de kraamzorg. Ze zeiden dat ik dan automatisch een kraampakket zou krijgen. Gedichtjes ben ik niet zo van. En ik zelf zou ook nooit een envelopje op het kaartje zetten. Dan zou ik er voor kiezen om een goed doel uit te kiezen en dat vermelden op het kaartje. Dat ze dan het bedrag daar aan overmaken. Wij zetten dan ook niks op het kaartje. Mensen vinden het leuk om te komen en dan ook een kadootje uit te kiezen. Maar als ze vragen wat we willen dat zeg ik wel dat we liever een boekje of zo willen of wat speelgoed dan kleding of knuffels. Maar ieder z'n ding gelukkig
Hallo allemaal!! Boney wat een leuk kleedje wordt dat! Super gaaf! Als je nog tijd over hebt ... Hier nog niets gehoord over een kraampakket. Ik had hem ook nog niet verwacht. Rond de hoeveel weken is dat normaal dan? Wij hebben een lijstje gemaakt op lijstje.nl en dat zetten we op het kaartje! Ik wil het liefst ook geen kleertjes, maar er blijven altijd mensen die dat wel doen.. heb nu ook al dingen gehad, waar ik van denk OMG!! dat worden reserve kleertjes haha. Wij moeten de kamer nog boenen en dan zetten we de box neer. Ze hebben wel al gebeld van de kraamzorg..intake. Hebben jullie dat al gehad? Moet dan alles al klaar staan? Zover zijn we nog helemaal niet hoor! Hier een erg druk weekend gehad met mn verjaardag. Echt veels te druk! Ik heb vrijdagavond heel de avond een harde buik gehad en dat deed ZEEERR vooral het trekken in mn onderrug..heb echt gehuild in mn bedje toen mn vriend het weg masseerde.. heb me groot gehouden bij de fam. Ook zaterdag nog feestje gehad en veel pijn gehad, maar denk dat niemand het gemerkt heeft hoor. Vooral vandaag onder de douche even mn traantjes laten gaan en net ook even. Ik zit met een probleempje... schaam mij een beetje dat ik zeg maar zo last heb van die darm kwalen.. noujah last... helse pijnen. Ik heb mij toen ziekgemeld bij het UWV, dat had ik jullie al verteld. Toen moest ik naar een arts en die zei: U gaat niet dood, dus u kunt gewoon werken. Heb ik bezwaar gemaakt. Nu blijkt ineens dat mn uitkering al gestopt is (had blijkbaar tot december uitkering.. heb ik eigenlijk nooit aan gedacht wanneer het afgelopen zou zijn ofzo, ook omdat ik gewoon heb gewerkt en ik dan aanvulling kreeg als dat kon) Nu krijg ik dus deze maand ineens niets! Maar ik ben nog steeds echt niet in staat om te werken. Ik moet dus morgen echt even iets regelen. Vind dat zo lastig, om je steeds te moeten verantwoorden en voor jezelf op te komen. Alsof ik heel de boel bij elkaar aan het liegen ben...heel vermoeiend en ook stressvol merk ik. Moeilijk om aan anderen uit te leggen wat ik heb en voel..Ben bang dat ik als aansteller gezien wordt ofzo.. Maargoed.. ook niet jullie probleem Praat er alleen over met mn vriend en mn moeder en verder heb ik het ook tegen niemand verteld. Wil graag dat ze denken dat ik geniet van mn zwangerschap, en dat doe ik natuurlijk ook wel, maar die pijn kan me echt gestolen worden.. en de vermoeidheid die het met zich mee brengt. Sorry voor mn ego post, maar moest het even kwijt! Ik heb verder wel een gezellig feestje gehad hoor, veel centjes gehad, ik wil graag een Lief! fiets. maar als ik deze maand geen inkomen heb, gaan de centjes op aan boodschappen denk ik..dus nog geen fiets voor mij Ik wil heel snel een vaste baaaaan, dan heb je dat gezeur niet! Na mn verlof kan ik gaan werken bij een stichting voor verstandelijk beperkte mensen.. daar heb ik zin in! Ik hoop dat ik daar wat vast kan krijgen. Ik begin met een inval contract In elk geval iets goeds in het vooruitzicht op het gebied van werk! Fijne avond allemaal X
sjtal fijn dat je wel een gezellig feestje/weekend hebt gehad. Alleen minder van je harde buiken zeg hier alwel een afspraak staan voor de intake van de kraamzorg.. maar die is pas over een maand.. volgens mij hoeft nog niet alles klaar te staan hoor.. iig niet voor de 36 weken ofzo..