april 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door beccy, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hahaha ik heb alles al geregeld. Ik hou van lekker eten, dan merken jullie wel.

Ik ben vandaag ook bezig geweest met muziek voor mijn ipod. Ik wil lekker rustgevende muziek hebben. Enya ofzo of een beetje piano klassiek. Of Yoga/zen muziek. Heerlijk om bij de te ontspannen. Laat die weeen maar komen!

Net terug van zwangerschapspilatus, zegt mijn fysio dat je bekkenklachten kan krijgen als je voeten niet goed staan.
    Nu had ik als kind zooltjes, maar die vond ik zooooo pijn doen (ik had ze in te kleine schoenen en toen waren ze van ijzer!!!!) Dus ik heb ze nooit gedragen, maar goed. Als mij voeten dus verkeerd staan, naar binnen, kan ik dus hierdoor die bekkenklachten hebben! Had ze beter 3 jaar geleden kunnen vertellen!!!!
    Morgen maar de podo bellen voor een afspraak. Zit ik ook niet op te wachten maar goed.

Morgen eerst lekker sporten met mijn moeder, nou mijn moeder sport en ik doe een beetje mee. En smiddags echo en VK. Weer even lekker bij mijn kleine kijken.

ik wilde deze week ook de kamer af hebben. Gordijn moet gewassen worden en kleertjes wassen. Maar weer niets aangedaan. Donderdag komt trouwens een vriendin mijn huis poetsen omdat mijn man veel aan het werk is en ik het niet kan/mag.
    Zij had een extra zakcentje nodig dus zo helpen we elkaar. Heerlijk dat mijn huis donderdag weer schoon is. Nu de hele tijd die lijstjes voor mijn man met wat er allemaal gedaan moet worden is ook niet echt gezellig....

Vandaag trouwens ook nog met Bas naar CB geweest. Hij moet naar logopedie. Dat wist ik natuurlijk al. Vandaag besloten dat zijn speen dan ook maar de deur uit moet. Hij heeft hem alleen als hij slaapt. Maar toch heeft hij hierdoor een achterstand. Hoewel het iedere week beter gaat. Hij is gewoon heel druk met bouwen en klimmen. Praten is niet belangrijk voor hem. Hij heeft vanaf zijn geboorte hier een achterstand in gehad. Als baby's bijvoorbeeld met drie maanden aui oui zeggen, zei hij het pas met 6 maanden. maar ik vind het zo naar om zijn speen af te pakken......

2. Naijobi

Naijobi Lid

1 dec 2011
    92
    0
    0
    Borne
    vinden jullie het ook zo koud????? brrrrrrrrrrrr
    gatsie zeg.

Het is wat met alle kwaaltjes hier he? Ik doe vrolijk mee, want heb erg veel pijn van mijn ribben. Vorige week ging het best goed, maar nu niet meer. En wat voel je je dan ellendig he? Nog een goede 2 weken werken en dan lekker verlof.
    Donderdag weer controle bij de vk.

welkom zoe85!

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Janneke, hoe oud is bas? Tessa heeft hem ook heel lang 's nachts gehad. Maar die had geen praat achterstand. Wij zijn verhuist en toen wilde ik hem dus niet afpakken. Toen gingen we gelijk verbouwen en moest ze bij ons op de kamer slapen. Dat heeft een paar maanden geduurd en toen ging ze dus op haar nieuwe kamer slapen. Ook toen wilde ik haar speen niet weg doen. Ze had hem echt nodig om om in slaap te vallen. Als ze sliep viel hij vaak uit en anders trok ik hem er uit als ik zelf naar bed ging. Het was zo vertrouwd voor haar. Maar ze is nu sinds een half jaar speen vrij. Ze was toen 3.5 en ik heb haar er goed op voorbereid. Toevallig kregen we toen een oproep voor de controle voor de tandarts. Dat vond ik een goed moment. Ze heeft hem mee genomen en aan de tandarts gegeven. Het is eigenlijk vanaf het begin goed gegaan.
    De 1e paar avonden wat moeite met inslapen, maar verder eigenlijk niet.
    Succes ermee ;)

Zoe, welkom.

Brrrrrrrrrrrr, het is idd koud! Sjonge zeg. Dat maken we niet vaak mee in NL.
    Tessa is op de psz. Ik heb boodschappen gedaan en even wat gegeten. Even opwarmen en dan rijd ik naar de kringloopwinkel. Zoek nog een leuke lamp voor de baby kamer. En een leuke stoel. En ben nog op zoek naar een mooie grote spiegel voor boven het kastje in de gang. Lekker neuzen dus.

4. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    tazzie Join the club van rhesusnegatief en baby positief !!!!;)
    Zei de verloksundige tegen jou ook iets over bloedprikken na de bevalling dat je dat nog een keer moest doen :(
    Ja het is me allemaal een beetje ontgaan mijn man dacht dat ze alleen had gezegd dat er bloed afgenomen wordt uit de navelstreng.
    Ik heb ik in ieder geval een doosje meegekregen met een prikketje en buisje erin waar ook gemeld staat stuur het navelstreng bloed op.
    Dit had ze ook bij me dochter Felicity gedaan maar toen wisten ze nog niet welke bloedgroep Felicity had na de bevalling. Bij dit prinsesje weten ze dat al wel.
    In ieder geval daar voel je niks van !!!!

Janneke1982 leuk dat je ook een echo krijgt, laat je weten hoe het was.:)

Naijobi Koud dat is het zeker vooral op de fiets en dan staat er nog af en toe een koude wind.
    Ik ben blij dat ik nu weer binnen zit !!!!:D

Boney veel plezier met shoppen !!!!
    -

5. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is er toch weer een hoop geschreven, jullie zijn lekker actief. Ach zo hoef ik me de komende weken ook niet te vervelen.
    Janneke heb je bij de eerste ook bekkeninstabiliteit gehad? Ik had het bij Jason ook, met 22 weken zo’n beetje kwam het opzetten, met 23 weken stond ik nog lekker eigenwijs te springen en te doen bij Kane en met 24 weken zat ik verplicht in de ziektewet en mocht ik niks meer. Erg moeilijk om je huishouden uit handen te geven maar ja het was niet anders. Me ene schoonzus heeft alle baby was en strijk gedaan, me schoonmoeder en me oma kwamen om de beurten iedere dag me huishouden doen pff wat een ellende. Ik moest van de gyn 7 weken geleden al stoppen maar ben zelf eigenwijs geweest en ben door blijven werken (werd toen gek toen ik thuis zat en had daar echt even geen zin in) maar ja heb me zelf er nu mee. Ik heb hier dan geen bed in de kamer staan, dat gaat gewoon ook niet met de kleine man die eist echt de hele dag door de aandacht op. Me schoonmoeder doet het huishouden hier en vriendlief kookt, ik kook alleen als ik een goed moment heb. Dus rustig aan doe ik op zeker wel. Heb jij trouwens met slapen en dan met name het draaien in je bed ook zo’n pijn? Leiden ze je eerder in of moet je je zwangerschap uitlopen? Je bent er in ieder geval klaar voor lees ik.
    Hahaha je hebt je kok al klaar staan voor je biefstuk owww heerlijk krijg er gelijk trek van. Geloof dat we hier allemaal los gaan haha.
    Wat een verschil het op het cb, Jason is in januari geweest en die slaapt ook nog met een speen, overdag is hij zo goed als speen af, maar ze zei niks over zijn spraak. Wij merken hier vooral dat meneer praat wanneer hij er zin in heeft en dan op de meest gekke momenten komen er de gekste woorden uit. Ik zeg altijd maar zo hij was vlot met draaien, kruipen en lopen dus het praten komt later wel. Hoop dat de logopedie wat doet voor hem.

Tazzie balen dat je ook een spuit moest bah, maar gelukkig is die mogelijkheid er. Je moet er toch niet aan denken dat die mogelijkheid er niet is en het dan fout zou kunnen gaan. Hoop dat je placenta weer goed is verschoven en dat je dan toch een natuurlijke bevalling kan hebben.

Naijobi vervelend dat je zo’n laat heb van je ribben, schopt de beeb er lekker tegen aan? Lijkt me geen fijn gevoel. Nog even en je hebt verlof aftellen maar..
    Boney het is zeker mega koud brr kan me niet herinneren wanneer het voor het laatst echt dagen achter elkaar zo koud is geweest. Shopse bij de kringloop hoop dat je slaag ze hebben vaak leuke dingen.
    Jullie zijn allemaal al zo goed als klaar met de baby kamer, hier moeten we nog beginnen schaam schaam… In november zijn wij verhuisd en hebben een extra kamer moeten bouwen (de zwangerschap was niet gepland maar zeker wel gewenst) Er moet nog 1 muurtje gegipst worden en er moet een dakraam geplaatst worden en het plafond moet er nog ingezet worden. Dit weekend gaan we op jacht naar het dakraam en gaat vriendlief het laatste gipsen en dan fleese behangen met van dat glade fleese, hoeft hij ook niet te stucken. Dan verven en het raam plaatsen. Denk dat het met nu en 2 weken wel af is. Gister wel leuke ideetjes gekregen voor laketjes dus van de week de stof bestellen en me oma aan het werk zetten haha, ik ben alles behalve handig met een naaimachine. De baby kamer van Jason kan naar de baby hij slaapt al een kleine 8 maanden in een peuterbed. Moet alleen nog op pad voor een nieuw bad, nieuwe wipper, een box mobiel en badcapes de rest hebben we inmiddels weer. Had een hoop weggedaan. De geboorte kaartjes zijn besteld en de bedankjes ook. Ben vrijdag benieuwd bij de gyn, waarschijnlijk leiden ze me met 39 weken al in. Wilden ze bij de eerste ook doen, maar die besloot zelf al op die dag te komen, ze hebben alleen me water gebroken en vanaf de eerste wee tot aan het moment dat hij op me buik lag zat 4,5 uur een zeer snelle bevalling dus. Nou dames ik ga me schoonmoeder eens lief aankijken of ze zin heeft om even naar de prenatal ofzo te gaan.

6. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    mammie patricia, ja na de bevalling moet je zelf nog zo'n spuit.. (ik heb in mei eem MA gehad en na de curretage moest ik ook al zo'n spuit) dus ik ging er ook al wel van uit bij deze x dat ik m gewoon moest hebben haha..
    En ja zo'n kistje voor t bloed prikken uit de navelstreng heb ik ook meegekregen. moest m in mn vluchttas doen ;) (die moet ik nog klaar maken haha)

7. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Heej wat leuk!! Een kletstante erbij ;) Welkom Zoe85!

Iedereen druk bezig met shoppen, klussen (aan het kamertje dan he), poetsen en rustig aan doen natuurlijk.
    Leuk dat de echo's goed zijn en de controles natuurlijk ook! Ik ben vanmorgen geweest en ons dametje groeit goed :) Heerlijk he, even naar dat hartje luisteren.

Ik heb trouwens het bericht gehad van het UWV dat mn bezwaar ongegrond is, belachelijk! Zelfs met advies van de huisarts en de verloskundige. Nu moet ik dus wel weer aan het werk, anders heb ik ook geen zwangerschapsuitkering en zonder inkomen van mijn kant, kunnen we nooit rondkomen. Ik heb dus gisteren voor het eerst weer gewerkt. Gelukkig een makkelijk dagje, maar vond het wel vermoeiend. Hoop dat mn lichaam die laatste 6 weekjes een beetje mee wil werken dan.

Ik moet binnenkort ook gaan shoppen voor raambekleding en lampjes.. wij moeten ook nog een wipper en natuurlijk de verzorgingsproducten. Leuk hoor! Mijn moeder heeft al heel wat babywasjes gedaan :)

De box staat ook trouwens :) Kunnen de katten er aan wennen hihi, hij ligt nu vol ballonnen.

Ik ben nu trouwens precies 10kg aangekomen...en jullie? Ik verwacht dat ik nu toch wel snel meer aan ga komen.. heb ook honger nu enzo hihi.. en dan lees ik hier allerlei berichten over filet american en rosbief...smak smak... wijntje zou ik ook wel lusten..hihi

Nou dames.. Houd jullie goed!
    Groetjes

8. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjtal voor wat zat je in de ziektewet? Balen dat het uwv je gewoon weer laat werken. Stelletje hufters. Lief dat je moeder al een groot gedeelte van de babywas heeft gedaan. K ga in de loop van volgende week maar eens wassen, de strijk mag iemand anders doen dat gaat niet met me rug

9. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zoe,
    ik had bij Bas ook bekkeninstabiliteit, vanaf week 8. Mijn VK heeft hier toen geen actie op ondernomen dus met week 20 kon ik niet meer lopen. Ik ben toen naar de fysio gegaan voor oefeningen. Maar ik deed toen nog mijn huishouden, boodschappen en alles zelf. Ik kon niet toegeven dat ik iets niet kom. Ik kan trouwens ook heel slecht hulp vragen. Verder vertelde ik ook aan niemand hoeveel pijn ik had, want wat hebben andere daaraan????? Mijn moeder is ook niet zo mobiel dus op haar kan ik ook beroep doen. Ook mijn man was liever lui dan moe en was zelfs te lui om de stofzuiger naar boven te dragen voor me. Dus dat deed ik ook allemaal zelf! te gek voor woorden natuurlijk...... Hij wist ook dat op het moment dat ik zwanger ben, ik van hem een andere houding verwacht en hij ALLES moet doen!
    Bij Bas heb ik 12 weken liggen janken van de pijn in bed. Vooral snachts. En de VK die deed gewoon niets, ik snadat nog steeds niet! 5 dagen na de uitgerekende datum, heb ik de VK gebeld dat het kind er NU uit moest komen, anders zou ik het er zelfs uit halen! Toen werd er eindelijk actie ondernomen en werd ik ingeleid. Ik mocht ook een ruggeprik, want ik had al zoveel pijn gehad. Nou die hoefde ik niet meer, een dagje pijn kon ik ook wel aan. Na de bevalling nog 1 jaar klachten gehad. Toch maar een werkster genomen want ik kon niet huishouden doen en werken.
    Nou een hele bevalling dus. Ik heb hier ook heel erg last van gehad. En dit is voor mij een traumatische periode geweest waarvoor ik ook een traumabehandeling voor heb gehad.

Nu doe ik het heel anders. Ik doe NIETS mee. geen was, niet stofzuigen, geen vaatwasser uitruimen. Alleen briefjes neerleggen wat gedaan moet worden. De aankomende 2 weken moet mijn man veel werken dus schakel ik een eevn vriendin in, voor geld. Dan voel ik me niet schuldig.
    Ik heb snachts wel pijn met omdraaien, maar als ik stil lig gaat het goed. Dan weet ik weer dat ik overdag te weinig gelegen heb. Zitten is niet rusten, alleen plat liggen op mijn zij en rug.
    Deze zwangerschap kan ik ook wat meer genieten van mijn kind en zie ik het niet als een last...

@tazzie, ja ik vind het zo zielig. Bas is 2 en 9 mnd. Hij heeft vanaf 1 alleen snachts een speentje. maar zijn tanden staan iets naar voren. Heeft een open mond (tijdens het spelen) en praat dus niet duidelijk voor mijn leeftijd.
    Ik heb gister tegen hem gezegd dat we zijn speentje opsturen naar kindjes die geen speen hebben. Dat we hem in een envelope en de brievenbus doen. Maar ik zie er nu al tegenop...... of zal ik toch nog even wachten??????

@Sjtal, het zit jou ook niet mee? waarom moet je nog 6 weken werken? je kan ook 6 wk van te voren met verlof toch of is dat dan 6 wk?

Koud he...... wij hebben een houtkachel, die is om 8 uur al aan!

10. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Janneke jeetje zeg, ook niet echt goed van de vk dat ze je door heeft laten lopen, heel verstandig van je zelf dat je nu gewoon zegt het is klaar. Ik liep ook al wel eerder met rug pijn maar had zoiets van ja het zal wel (heb nu eenmaal een zwakke rug) maar ja toen ik uiteindelijk bij de ha kwam bleek het bekkeninstabiliteit te zijn ja weet ik veel. Ook ik heb een jaar nodig gehad om te herstellen er waren dagen dat ik huilend in bed lag omdat ik er niet uitkon om mijn zoontje te voeden en te verzorgen dat ik me schoonmoeder moest bellen of ze aub wilde komen. Pijnstiller op pijnstiller heb ik gekregen en uiteindelijk een jaar lang aan de tramadol gezeten (ook geen pretje) Uiteindelijk ben ik net na Jason zijn eerste verjaardag gaan sporten en heb toen langzaam de pijnstilling kunnen afbouwen. Moest zelfs naar de neuroloog om te laten kijken of er geen hernia zat (had ook uitvallen links) maar die zat er gelukkig niet. De pijntjes met het draaien zijn hier heel herkenbaar, net wat jij zegt als je niet goed heb gerust ben je de lul in bed. Ook zo vervelend dat ze je hebben laten doorlopen overtijd nog wel eens wat moet het zwaar geweest zijn voor jou toch wel een beetje een hel (als ik terug denk aan me eigen laatste weken) Hopelijk doen ze het nu toch wel anders bij je.
    Ik kwam via de vk bij de gyn terecht een arts assistent ow als ik er aan denk wordt ik nog boos wat een t**t was dat zeg. Ik vroeg wat voor mogelijkheden er waren (doelde niet eens op een keizersnee) kwa pijnstilling, het antwoord we zien wel op de dag zelf hoe ver je komt. Toen moest ik steeds me suiker laten curven die was prima in orde, op 1 x na bij de prik van 15.00 zat ik bijv op een 6,2 en het mocht 6 zijn (weet de waardes ff niet meer precies) hup en werd gelijk als diabeet in het systeem gezet, 2 weken voor de datum van het inleiden zei ze je je moet naar de diabetes verpleegkundige want je moet iedere dag je suikers prikken. Ik zeg nou dat hoeft helemaal niet ik kom voor een datumm me suiker is prima in orde heb 1x er boven gezeten de andere curves zitten netjes in de lijnen en deze ook weer. O ja nu zie ik het in het systeem was het, omdat ik gewoon niet meer kon slapen van de pijn kreeg ik slaappillen en paracetamol met codeine mee, ben zo blij dat ik altijd bijsluiters lees had ze niet meer mogen hebben, heb dat mens haast achter dr bureau vandaan getrokken en ook gezegd dat ik haar niet meer wilde. En daar was het dan 5 januari melden in het zh voor de inleiding maar ik had al 3 tot 4 cm ontsluiting dus hup vliezen breken en aan de wee op wekkers, dat aan de wee opwekkers dat dachten ze maar het kraantje van het infuus stond uit dus heb nooit wee opwekkers gehad. Uiteindelijk om pijnstilling gevraagd omdat ik op me linker zij moest gaan liggen wat dus niet ging door de pijn in me rug kreeg ik een hyperventelatie aanval en kon me weeen niet meer opvangen. Het antwoord was ow we moeten het klaar maken er staat in je dossier dat je geen pijnstilling wil. Nou toen brak me klomp. Om 13.3o kreeg ik een morfine pomp en om 13.40 had ik volledige ontsluiting dus mocht de pomp niet meer en om 14.07 was hij er. Heb nu wel even aangegeven dat ik het dit keer anders wil.'

Vanmorgen door het uwv gebeld de ziekmelding is goed gekeurd, me verlof gaat nu op 5 maart in ipv 18 maar, maar goed so be it. Die man vond me erg dom dat ik ben blijven doorwerken terwijl ik al 2 weken met harde buiken liep, tja ach ben nu eenmaal eigenwijs haha.

11. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje zoe wat een verhaal, ongelovelijk dat je nog een 2e wilt he......... Ik zeg altijd maar, het is maar 1,5 jaar van mijn leven pijn. Ik krijg er een mensen leven voor terug.
    Ik hoop dat je het nu beter treft...

Noe ik hben zijn sppen in envelope opde bus gegaan. Ik stond met tranen in mijn ogen. Bas had nergens last van. Hij heeft hij spijt, kan niet slapen. Ligt al 10 min te huilen om zijn speen. Hart verscheurend is het. Maar ik ga nu doorzetten.....ben benieuwd

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goed zo Janneke, nu volhouden. Moeilijk, ik weet het, maar het duurt echt niet lang.

Zoe, heftig zeg. Je bent ook wel heel vreemd en raar behandeld. Ik hoop echt voor je dat het deze keer anders is.

13. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Janneke het is wat jij zegt je krijgt er een mensen leven voor terug daar heb ik de pijn wel voor over.
    Wat knap dat je de speen op de post heb gedaan :) ik durf dat echt nog niet aan, Jason kan wel makkelijk slapen zonder speen maar zoekt hem s'nachts en dan is het dus drama drama drama. Daarbij slaapt hij er met 2 haha 1 in zijn mond en 1 om mee over zijn neus te kroelen :S Is Bas uiteindelijk gaan slapen?

Boney ik wordt nu zeker anders behandeld, loop nu bij de 1ste lijns vk in het ziekenhuis daar is me controle en dan om de controle is het bij de gyn. Ze werken heel nauw samen. De arts assistent in kwestie is uiteindelijk ook de laan uit gestuurd omdat er meer klachten waren binnen gekomen. De pijnstilling is nu met 16 weken al in me dossier gezet whahaha dus dat komt goed.

Vandaag is schoonmoeders geweest. Ff de baby kamer leeg getrokken ik heb dingen op me gemak op bed uitgezocht jeetje zijn we in november over gegaan en heb nu alweer 2 vuilnis zakken vol weggegooid. Heb Jason zijn klamboe van woezel en pip te koop gezet die gebruik ik nu niet meer en de kamer is leeg. Het ledikantje staat er uitelkaar in en de box (de rest van de kamer staat nog in het oude huis) zaterdag gaat het plafond er dus in en de laatste wand wordt gegipst en waarschijnlijk gaat het behang er dan ook tegen. Hoop stiekem dat het zondag niet meer vriest zodat hij het raam kan plaatsen.. Me schoonzus komt van de week even langs met dr ideetjes die zij heeft. Bij Jason wist ik het gelijk wat ik wilde (hij had een hele muur tekening met Woezel en pip) maar nu ben ik gek genoeg inspiratie loos. Weet de kleuren maar hoe ik het wil geen idee. Nou ja me schoonzus had wel ideetjes dus laat maar zien misschien vinden wij het ook wel leuk. Kan niet wachten om de kamer in te richten en dat alles op zijn plek ligt.

In wat voor kleurtjes hebben jullie de kamer? Ben wel benieuwd

14. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had voor de kamer van bas ook woezel en pip. Een meur blauw geverfd en aan de meur had ik een aantal borduurwerkjes gemaakt van w & p. Je moet wat met je tijd he...
    Ik laat de kamer gewoon zoals hij nu is. Ik maak alleen een borduurwerktje erbij, die met ballonennen waar zijn naam en geboortedatum dan in komt. Nu staat de box nog in de babykamer en speelgoed van bas. Het gordijn moet gewassen en gemaakt worden. Ng best veel werk dus. Ik heb er geen zin in, eerst moet die box daar weg maar die zet in nu nog niet in de woonkamer. Die neemt zoveel ruimte in beslag.

Als de kamer met weekk 36 klaar is, is het vroeg genoeg. De baby slaapt de eerste week ook bij ons op de kamer dus.....

Ik ga denk ik wel al kleertjes wassen.

15. Mammie Patricia

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Wij hebben de kleurkamer zo gelaten zoals het al was paars in verband we toch dit jaar nog willen verhuizen.

Verders hier ook het kraampakket nu binnen.:)

Zie nu net dat ik vandaag 32 weken weer ben :$ whoehoe wat gaat de tijd hard.

16. Mammie Patricia

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Geboortekaartjes:
    We hebben het geboortekaartje ook al uitgezocht.
    Als onze babymeisje er straks is hoeven we alleen dan nog de juiste gegevens door te geven.

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ja, de tijd gaat snel. Veel te snel. Aan de andere kant kan ik niet wachten tot het eind april is. Gewoon weer gewoon doen en al redelijk hersteld van de bevalling.
    Hier houd ik het kamertje wit. Doe wel kleur met leuke spulletjes. Maar het is nigh lang niet klaar. Wel van de week het aller mooiste deeltje binnen gekregen via mp. Zo mooi! Ben er echt super blij mee.
    Straks nog even naar de kringloop om misschien wel een stoel te halen. Een oude rookstoel. Peter is vrij en dus kan hij sjouwen.
    Tessa is vanmorgen voor het eerst wennen op de basisschool. Tjonge wat gaat de tijd hard. M'n kleine meisje... 21 Feb wordt ze 4.
    Ik type mobiel, lig op bed. Niet zo handig.

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Gwboortekaartje zijn we mee bezig. Tessa heeft iets gemaakt. Gisteren proefdruk laten maken. Gewoon bij kaartje2go. Krijg hem vandaag binnen. Nu nog een naam... ;) zucht. We komen er gewoon niet uit samen.

19. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Janneke mooi toch dat je het kamertje kan laten zoals hij is en weer kan oppimpen met een nieuw schilderij. Heb je gelijk een geboorte tegel (wij hebben die ook voor Jason met de ballonen) Dat je de box nog niet beneden wil kan ik me voorstellen aangezien er ook een bed staat het moet wel leuk blijven natuurlijk. En zoals je zei met 36 weken is het vroeg zat. Jason zijn kamer was met 38 weken pas af wat een stress zeg. Vind het jammer dat ik die niet meer kan gebruiken haha kan moeilijk de muur uit het oude huis halen en hier plaatsen. Hoe gaat het met Bas zo zonder zijn speentje?

Patricia dat is ook zo alleen de gegevens nog doorbellen en klaar, ga hier van de week maar met de enveloppen beginnen. Moet nog 15 meter lint op maat knippen (die moeten aan het kaartje bevestigd worden met een hartje) en de hartjes eraan doen en die dan maar in de envelop doen voordat het in de knoop gaat. Hoe had jij het kamertje toen? helemaal paars of paars met wit? Ik wil lila met zilver en wit maar ben inspiratie loos. Ja als je toch gaat verhuizen dan is het zonde om weer helemaal te gaan verven dan kan je het beter in je nieuwe huis naar je zin doen.

Boney hoe vind Tess het op de basis school begrijp dat ze nu aan het wennen is. Lastig he die namen? Wij hebben de meisjes naam doorgeschoven van Jason maar de 2de naam worden we het niet over eens. Jason is naar mijn vader vernoemd in zijn tweede naam. Nu willen we het naar mijn oma en zijn moeder vernoemen maar niet met de namen er in wel kwa letters. Ik kom met een naam, zijn moeder toevallig met de zelfde en dan is het nee het buurmeisje heet zo. Ja dus? Whahaha. Krijgen jullie trouwens een jongen of een meisje? En succes met het zoeken naar een stoel hoop dat jullie slagen.

Ik ga me zelf zo maar eens onder de douche slepen om 14.00 in het zh zijn dan eerst bloedprikken (voor de suiker curve hoef hem dit keer niet 3x op een dag te doen) dan om 14.30 de 30 weken echo en dan nog controle. Ben benieuwd zondag alweer 31 weken

20. Mammie Patricia

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Boney dus jullie meisje wordt er ook alweer 4
    Ook al bezig met (afscheid peuterspeelzaal) - traktaties?
    -

Ik weet nog van vorig jaar dat ik aan het tobben was van waarop Felicity kon trakteren.
    Uiteindelijk had ik hele leuke knapzakjes gemaakt van leuke kinderzakdoekjes met potlood eraan.
    (Inhoud met een cakeje en een kleinigheid erin.)

Ja het is toch weer een soort van afsluiting - en een nieuw begin aan de basisschool.
    Felicity wordt 7 maart, 5 jaar en nu gaat ze voor het eerst een kinderfeestje geven.
    Dus ook allemaal voor het eerst !!!! Wel hartstikke leuk !!!!

Deel Deze Pagina