Patricia ziet er erg leuk uit de traktatie en het kamertje super schattig hou er wel van. Vanmiddag de groei echo gehad en ze denken dat we een echt ukie gaan krijgen. Het gewicht nu met 30 weken en 5 dagen is 1476 gram de gyn noemde het een licht kindje en volgens de curve zat ik dan ook onder het lijntje kwa gewicht. Volgend de echo zou ik nu op 29 weken en 6 dagen zitten terwijl ik er al bijna 31 ben. Dus misschien is het toch verstandig om een setje kleding in maat 44 te halen aangezien Jason ook niet groot was kwa lengte. Mijn bloeddruk en alles was weer keurig in orde en over 2 weken mag ik weer terug.
mamapatricia, waar haal je kinderzakdoeken? Vind het een erg leuk idee. Een bellenblaas is ook zo afgezaagd
Boney heb het effe voor je opgezocht dezelfde zakdoekjes als wie ik toen had worden toevallig sinds een paar dagen weer aangeboden op: Tweedehands te koop ZAKDOEKEN MET SPELENDE KINDEREN ( 36 STUKS) - baby en kind - meisjeskleding
bedankt patricia Een echo met 30 weken is toch niet standaard? Ik krijg er hier nog 1 met 36 weken. Liggingsecho.
Patricia over 2 weken is het gewoon controle, waarschijnlijk met 34 of 36 weken krijg ik nog een groei echo. Boney de 30 weken echo schijnt tegenwoordig standaard te zijn, bij jou zullen ze hem dan met 36 weken te doen de liggings echo dus
leuk die traktaties patricia hier ook geen standaard echo met 30 weken hoor. ook niks gehoord nog over een liggingsecho trouwens. Maar dat zal vast dan nog wel komen. ik heb wel komende week een extra echo maar die is vanwege mn placenta dan. Als die met de 20 weken al goed was geweest dan had ik komende echo niet gehad..
hallo, wat een drukte is hier weer geweest. Gezellig. UWV: raar dat ze zo 'moeilijk' doen zeg. Ken dat niet zo goed. Bij mij doen ze niet moeilijk en van mensen in mijn omgeving hoor ik ook dat ze met zwangere vrouwen niet zo moeilijk doen. Jammer voor jou!! En nu? Leuk Patricia, het kamertje!! Wij hebben de muren wit/creme-ig. Met een ietsiepietsie rood erdoor, dit zit in elke kamer in ons huis, maar je ziet bijna niet dat er rood doorheen zit. Op de vloer ligt laminaat, eiken kleur of zo is dat geloof ik. De gordijnen heb ik crème. De meubeltjes zijn wit. Heb een knalrode plank boven de commode. We hebben ook een stickerboom in de babykamer. Ook rood. Hier hangt een roze vogelhuisje in. En een rood met wit uiltje. Het hemeltje moet ik nog naaien. Die is roze/rood/wit. Iets met bloemetjes en paddenstoeltjes enz. Heel schattig. Heb een rood dekentje in het bedje. En maak zelf ook nog lakentjes van dezelfde stof als het hemeltje. Ook de lamp aan het plafond is van dezelfde stof gemaakt. Staat echt super. Verder nog een grote paddenstoel als nachtlampje. En dat is het wel zo ongeveer. Vol is vol haha. Ow ja, heb ook een roze en een rode hoes voor het aankleedkussen en een rode en roze mandje op de commode. Vorige week een afspraak gehad bij de verloskundige, met 32 weken was dat dus. Ze was tevreden. Alleen ligt de kleine meid nog steeds boven in met haar hoofd, ze draait ook al heel lang niet. Daar was ze wel een beetje bezorgd om. OVer 2 weken moet ik weer, als ze dan nog zo ligt dan moet ik naar de gyn. Misschien dat ze gaan proberen haar te draaien, maar misschien ook niet omdat ik rhesus heb/ben (hoe zeg je dat?) Even afwachten dus. Maak me er zelf nog niet zo veel zorgen om eigenlijk. Je hoort ook nog wel eens dat ze op het laatst nog gaan draaien??? Heb wel steeds meer en meer pijn. Het lijkt erger te worden met mijn ribben. Heb ook steeds meer moeite met liggen. Kan alleen op mijn linkerzij liggen en die begint een beetje overbelast te raken of zo? Ben nu op het werk, maar zitten valt me erg tegen. Van het weekend heb ik een paar keer een stukje gefietst. Maar o jee, wat een pijn?!! Komt dat door de bekkenbodem? Die botjes daaronder zeg maar kunnen echt niks hebben. Nu gelukkig geen last meer van, alleen tijdens het fietsen. Moest soms een stukje staan op de fiets als je snapt wat ik bedoel. Kon er echt niet meer op zitten. Had dat nog niet eerder gehad. Ik heb niet zo'n hele fijne zadel, maar had nog niet eerder zo veel last gehad, schiet me zojuist ineens te binnen dat dat natuurlijk ook de bekkenbodem of zo kan zijn? Naja... niet meer fietsen dus haha. ik weet trouwens alleen nog dat ik zelf een spuit moet na de bevalling voor rhesus en dat ze wat bloed uit de navelstreng halen? Maar ik heb geen pakketje mee gekregen...
Klinkt leuk naijobi, ben benieuwd naar een foto als het af is. Bij mij doet fietsen gaan pijn, dus ik weet niet of het je bekken is. Gewoon melden aan vk. Ik hoop voor je dat je kindje nog draait! Bij ons is een liggimgsecho met 36 wk standaard.
De 30 weken echo(groeiecho) is niet standaard bij onze verloskundige. wordt wel vergoed gewoon. Wij hoefde het niet maar we vonden het fijn dat we weer een glimp konden opvangen van ons meisje !!!! - Naijobi Het klinkt mooi zoals jij het kamertje beschrijft van jullie meisje !!!!(Heb je er toevallig ook een foto van) Hopelijk draait jullie kleine meid nog !!!! Ik begin ook te merken dat ik maar op een zij nog maar kan liggen. Hier dan wel een klein doosje meegekregen die moest ik bij het kraampakket neerleggen. Normaal had de verloskundige het zelf mee gebracht de dag van de bevalling, maar als ze meerdere bevallingen tussen door heeft dan kan het onoverzichtelijk worden bij wie het doosje hoort. Dus meer uit voorzorg heb ik het zelf meegekregen !!!!
klinkt als een mooi kamertje naijobi Wat betreft met dat fietsen. Denk dat je je zitbeenknobbels heel erg voelt? ik heb dat ook op de fiets (had ik eerder nooit zo snel, maar ja dat kwam omdat ik vel paardreed en dat nu niet doe natuurlijk..) anders gewoon ff melden bij de vlos? hier gaat t zn gangetje.. morgen naar de fysio vanwege mn rug. krijg er steeds meer last van
volgens mij is dat uit voorzorg hier ook zelf meegegeven patricia ik kan trouwens nog wel op beide zijdes liggen. maar merk wel dat ik vooral op rechts lig en als ik zo in slaap val ook op die zij weer wakker wordt. terwijl ik normaal best wel draai in mn slaap, dat doe ik nu dus niet. dus als ik tussendoor wakker wordt en even naar de wc ben geweest dan ga ik maar bewust op mn andere zij liggen. Voel t lange liggen op 1 kant dan trouwens wel erg in mn heup
Naijobi je kamertje klinkt super leuk, ben ook wel benieuwd naar een foto. Krijgen we die te zien? hahaha Hier momenteel een hoop stress wbt het uwv ik ging eens bellen waar mijn geld bleef, hebben ze over het hoofd gezien dat hun mij moeten uitbetalen ipv mijn werkgever, nu kan het nog 4 weken duren voordat ze me berekend hebben stelletje oenen.
Nou het gaat lekker bij het uwv..... Ik kan trouwens niet meer op mijn rug liggen, word ik misselijk! Ik ook last van maagzuur, ik krijg geen hap door mijn keel. Het maagzuur zit helemaal in mijn keel voor me gevoel. Verder niet zoveel pijn in mijn bekken.....daar ben ik blij mee. Morgen kleertjes wassen!
Wat balen Janneke dat je niet op je rug kunt liggen. Kan je wel op je zij of doet dit erge pijn? Ik kan alleen op rechts liggen op me rug en links verga ik van de pijn. Leuk kleertjes wassen, heb vandaag de eerste 3 wasjes gedaan, morgen de rest me rekje was vol whahaha
Leuk hè kleertjes uitzoeken. Vandaag heb ik heel veel aan beddengoed uitgezocht. We hebben een familiewieg en het beddengoed gaat dus ook van de 1 naar de ander. Iedereen koopt toch ook wat nieuws en dus heb ik echt veel. Ik heb geloof ik wel een stuk of 8 hoeslakentjes. En wel 15 lakentjes. Ook lakentjes van mezelf vroeger. Erg leuk allemaal. Ik heb uitgezocht wat ik wel en niet wil bewaren en de rest weer in zakken gedaan voor het volgende nichtje. Zij gaat bevallen in aug. en wil ook graag de familiewieg gebruiken. Verder heb ik Peter vanavond de dozen met Tessa's kleertjes laten pakken. Daar ga ik me morgen op storten. Samen met Tessa, zal vast lekker opschieten... Ik kan ook niet goed op m'n rug liggen. Misselijk word ik niet, maar ik krijg het benauwt. Niet fijn. Terwijl het voor m'n ribben en bekken juist fijn is om even gestrekt op bed te liggen. Maagzuur heb ik al last van vanaf week 14. Ben tot week 14 misselijk geweest en dat ging toen over in maagzuur. Het word nu alleen wat erger omdat er ook nog een kindje tegen m'n maag drukt. Wat ik ook steeds erger heb is honger. En dan niet zo maar lekkere trek, maar echt honger. M'n maag knort dan gewoon. 's Nachts word ik er wakker van. Kindje is vast een groeispurt aan het maken of zo. En ik slaap zo slecht de laatste weken. Terwijl ik overdag vaak helemaal niet slaap. Soms overkomt het me gewoon en kan ik het niet wakker houden. Maar dat zijn hele kort slaapjes omdat Tessa thuis is en ik die toch op de achtergrond hoor. En lekken jullie borsten ook zo erg? Bij Tessa had ik dat ook wel, maar niet zo erg. Ik heb elke morgen dikke vlekken in bed. Heb nu een oude molton in repen gescheurd en die leg ik er dus onder. Ik slaap altijd alleen maar in m'n onderbroek, kan ook echt niet slapen met iets aan. Zal nog lekker worden straks na de bevalling met de BV. Dan moet ik de 1e maanden echt wat aan ivm lekkage. Maar nu voel ik het soms gewoon lopen. Ieuw... Van dat dikke plakkerige spul. Drupt er zo uit. Lekker praatje weer.
Gezellig boney, die lekkende tepels. Ik ben jaloers..... Bij mij was er 3 dagen na de bevalling nog steeds geen melk, ook niet met elec. kolf en speciale neusspray. Ik kan gelukkig wel goed op mijn zij liggen. Ik slaap ook goed snacht, hoewel ik wel vaak 2x moet plssen. Overdag slaap ik ook meestal 2 uur, samen met bas. Ik heb het nodig denk ik, de baby groeit nu idd hard dus dat zal ook wel energie kosten