april 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door beccy, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou wat een spanning tazzie.....

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Zeg dat wel ja.
    Elke dag dat je kindje langer bij je zit is er 1. Maar ik begrijp van je verhaal dat het bloeden niet zo heel veel is? Hoop dat je snel uitsluitsel hebt en weet wat de verdere procedure is.

3. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tazzie jeetje dat is even schrikken zeg, gelukkig houden ze je goed in de gaten. Hoop dat de bloedingen snel stoppen en dat je naar huis mag.

Ik heb verder wel mee gelezen maar er is niks blijven hangen beetje last van zwangerschaps dementie. Het kamertje is eindelijk geverfd nu nog wat dingen afwerken en de vloer erin en met een beetje geluk kunnen zondag de meubels erin en kan er ingeruimd gaan worden. Verder gaat het hier wel redelijk veel harde buiken en veel krampen maar we hobbelen gewoon nog even door.

Ik probeer nu weer wat vaker mee te lezen en te schrijven.

4. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Nou ja bloed is echt van de placenta dus zolang dat steeds een beetje bloed moet ik blijven. Ze willen wel dat beeb nog even blijft zitten dus houden ze t goed is de gaten. Maar ja liever hier die bloeding dan thuis. Net nog ctg gehad die was goed.

5. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Morning!!

Tazzie, balen dat het nog niet gestopt is.. Tsja dan ben je int zknhuis wel goed af mocht er iets zijn maar toch.. Dit is niet hoe je je laatste weken hoopt door te brengen natuurlijk...

Hier mogen we morgen voor de groei-echo poging 2 :p Ga dan ook gelijk ff vragen wat het geschatte gewicht gaat worden.. Vorige keer helemaal vergeten :p

6. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    He tazzie, ben je de dag een beetje doorgekomen. Verveel je je al af heb je nog een leuke hobby om te doen in bed?

Ik vind bijvoorbeeld borduren leuk....

7. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    #887 Mammie Patricia, 7 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2012
    tazzie: Veel sterkte & rust goed uit!!

-
    Hier vandaag een drukke dag gehad met de verjaardag van me dochter, 5 jaar alweer!
    Vanochtend had ze dan getrakteerd in de klas en er werd volop gezongen voor haar was echt leuk.
    Ze is goed verwend en heeft tot haar verassing ook een dwerghamster van ons gekregen.
    En nu langzaam aftellen naar ons tweede wondertje!

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Patricia, gefeliciteerdmet je dochter.

Hier wakker van de pijn. :( Ik wilde omdraaien in mn slaap denk ik. Dat lukte schijnbaar niet. Werd wakker van peter die vroeg wat er aan de hand was. Zo te kreunen en au te roepen lag ik. Het lukte me gewoon niet. En het rare is dat dit niet uit mn bekken komt.
    Mn hele buik was kei hard en deed erg pijn. Voelde direct dat het spierpijn was. Maar zo erg heb ik het nog nooit gehad. Ik denk namelijk ook al een tijdje dat mijn blaas mn baarmoeder prikkelt. Ik ben gaan plassen, flinke plas en nu is het over. Mn buik is weer zacht. Misschien toch morgenochtend even urine weg brengen.
    Zo, nu maar even nog een rennie nemen en nog even slapen hoop ik.

Hoest met tazzie?

9. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Patricia gefeliciteerd met je dochter.

Boney minder van je buikpijn vannacht zeg. Maar t kan heel goed dat je blaasontsteking hebt en daardor harde buiken krijgt. Goed laten controleren hoor!

Hier geen bloedverlies gehad vannacht yeah! Nu kijken wat ze straks zeggen. Zal eerst moeten mobiliseren zoals ze dat hier noemen. Dus meer lopen en dan nog steeds geen bloedverlies zou ik naar huis mogen. Maar morgenochtend moeten we al vroeg in t ziekenhuis zijnn voor een afspraak voor voorlichting over keizersnede dus mischien handiger nog een nachtje te blijven slapen.

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tazzi, gelukkig geen bloedverlies meer. doe maar lekker rustig aan. Dat advies zul je ook wel gehad hebben.

Hier m'n urine weg gebracht. Vanmiddag bellen voor de uitslag. Blaasontsteking is het denk ik niet. Maar ik denk gewoon dat mn blaas zodra hij wat voller is m'n baarmoeder prikkelt. Merk dat eigenlijk al een paar weken. Ik heb geen pijn bij het plassen en m'n urine ruikt ook niet raar. Maar gewoon om een ontsteking uit te sluiten dus toch maar even weg gebracht.

Tessje ging vanmorgen weer vol goede moed naar school. Bij het afscheid even huilen, maar het ging gelukkig al een stuk beter dan de vorige keren. Nu hopen op steeds een beetje beter.

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen :D

Patricia, nog gefeliciteerd :D
    Tazzie fijn dat het nu iig nniet meer is vorogekomen,.. Ben benieuwd wat ze zeggen!

Hier vanochtend de groei-echo gehad.. Wilde ik vanwege t hoofdje dat twee wkn voor liep.. Kon ze alles meten, behalve het hoofdje want dat lag al te diep :p Nja hebben iig nog even naar ons meiske kunnen spieken ;) Werd nu op 2500 gram geschat dus volgt keurig het gemiddelde lijntje.. Wij zijn weer blij ;)

12. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tazzie fijn dat het beter gaat. Hopen dat het zo blijft!

Boney, ik heb precies hetzelfde. Komt echt vanuit je bekken. Ik zet ook snachts mijn wekker om te plassen, als ik niet plas snachts dan ga ik echt doof smorgens...
    Wat ook helpt is voor het opstaan eerst paar keer bekken kantelen om het wakker te maken. Sterkte

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    M'n urine is schoon. Had ik ook wel verwacht.
    Nu ben ik toch wel elke nacht meerdere keren wakker. Ik hoef dan niet altijd te plassen, maar ga wel altijd.
    De pijn/gevoel van een harde buik is echt duidelijk anders. Dat doet of geen pijn of het is een menstruatieachtige pijn. Maar vannacht deden echt al m'n buikspieren pijn. Zo erg dat ik me niet meer kon bewegen. Wist niet wat me overkwam. Het was gewoon een beetje eng. Wist wel gelijk dat het geen wee was. Daar duurde het te lang voor en die pijn is anders. Uiteindelijk dus toch op kunnen staan en gaan plassen. Het werd gelijk minder. Misschien morgen toch even overleggen met de VK. Wil eigenlijk wel weten of het kwaad kan of niet. Heb geen zin in vroegtijdige weeen.

14. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boney misschien is je baby wel aan het draaien? Ik hoop het niet voor je want zij(toch?) Lag al goed toch? Nou ik hoop dat het vanacht beter gaat. Je bent al 36 wk, dus alle voorweeen die je nu hebt, komen zo met de bevalling niet meer.... Beetje positief blijven he ;)

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Het is vannacht gelukkig goed gegaan. Elke keer als ik wakker was ging ik even plassen en heb die pijn niet meer gevoeld en toch ook nog best goed kunnen slapen.
    Kindje (ja, een meisje ;)) Ligt al weken met kopje naar beneden en al erg laag in m'n bekken. Volgens mij is ze niet gedraaid. Die kans is erg klein. Volgende week nog een liggingsecho.

Hoe is het met tazzie?

16. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Boney gelukkig maar dat je de pijn niet meer gevoeld hebt.
    -

Ik kan nu ook goed merken dat dit de laatste loodjes zijn met name de pijntjes.
    -Het opstaan en het lopen bemoeilijkt. :(
    -Ik moet vaker plassen.
    -Soms pijnscheuten in buik, autsj!

Nesteldrang alles wat in mijn hoofd zit, moet gebeuren!
    -Net de besteklade schoongemaakt
    -Nu nog de koelkast

Aan ene kant ben ik er wel blij mee want nu komt er is vaart in die dingen. ;):D

(lekker belangrijk...hihi)
    Zo moet de kelder nog uitgemest worden, staat zoveel spul in dat me fiets er niet meer bij past en dan te bedenken dat er straks nog een fietskar in moet.
    En de auto moet nog gezogen worden met al die hondenharen erin.

Herkenbaar deze poetswoede? :D

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Pffft, heel herkenbaar. Ik kan er helaas niet aan toegeven.
    Auto heeft Peter vorige week gestofzuigd. Bestekla staat hier ook op de planning :D Er is nog 1 keukenkastje wat ik graag wil doen. Waar de kruiden enzo instaan. Er ligt een hoop viezigheid naast de mandjes. En zo wil ik nog wel wat dingen doen. Maar goed, ik kan het niet en dus zal ik moeten wachten tot ik een goede dag heb. Of eigenwijs zijn en het toch doen of het gewoon niet doen of PEter vragen. 4 opties dus ;)
    Maar denk dat ik het uiteindelijk toch zelf ga doen. Ik ken mezelf...
    De enige grote klus die ik echt nog MOET doen voor de bevalling is adressen verzamelen en schrijven. Voor de rest zijn het allemaal nog kleine dingetjes wat zo klaar is. Geeft eigenlijk wel een lekker gevoel.

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ben weer thuis was nog wel ff spannend want natuurlijk vloog mn bloeddruk omhoog vanmorgen...maar geen bloedverlies meer gehad. maar goed mocht toch naar huis.. zondag weer terug voor bloeddrukmeting en ctg.. en heb medicijnen voor mn stoelgang dat gaat niet zo goed en aangezien ik absoluut niet mag persen... ook vanmrgen de voorlichting gehad voor de keizersnede.. en die wordt nu gepland tussen week 38 en 39.. behalve als ik weeen krijg enzo (dat mag ik ook absoluut neit hebben) dan wordt t spoed. en als ik ook maar ee ndruppel bloed verlies gelijk bellen en weer terug

19. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je weer thuis bent tazzie. Hou hopen dat je geen bloed meer verliest en geen weeen komen.

Boney, fijn dat het beter ging vanacht.

Patricia, hier ook nesteldrang hoor vooral mijn man. Hij heeft woe de auto gewassen. Vandaag de schuur verbouwen!
    Voor het poetswerk vraag ik eenn vriendin, zij kan wel een extra zakcentje gebruiken en ik de hulp. Zij heeft 2 week geleden mijn keuken uit gesopt! Heerlijk....

20. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Goedemorgen dames!

Gelukkig ben je weer thuis Taz! Hoop dat alles goed gaat.
    Hier gisteren ook een echo gehad voor mn placenta, maar deze is gewoon mee naar boven gegroeid, dus goed. De 2e poging voor een 3d echo is niet gelukt, ze lag met dr koppie zo ongeveer in mn placenta, dus er viel niet veel te zien. Ze kon wel zien dat ze een bos haar had hahaha, punky zei ze, dus ik ben benieuwd ;)
    Verder gekeken naar de groei en ons meisje is aan de kleine kant, maar niets zorgwekkends. Ze wordt op 6 tot 6,5 pond geschat tijdens de geboorte, vind ik prima hoor :D

Vandaag ga ik foto's laten maken van mn buukje bij de moeder van een vriendin. Dat lijkt me wel leuk :) Hoop dat ze mooi worden.

Verder een vervelende week gehad. Veel pijn in mn darmen weer, zelfs zo erg dat ik niets meer kon doen en veel last van druk op de onderkant. Dat bemoeilijkt het lopen heel erg zeg, pfff kan echt niet meer zo ver als dat ik zou willen. Dinsdagavond is ook onze kat dood gereden voor de deur en dat is echt zo ontzettend verdrietig. Ik mis hem enorm. Ik heb hem zelf van straat gepakt en hij was nog helemaal warm en zacht en er kwam allemaal bloed uit zijn bekje.. ik heb daar echt staan janken niet normaal meer. Het was de kat van mijn vriend en die was op dat moment nog aan het werk. Hij is eerder van zijn werk naar huis gekomen en heeft ook echt gehuild. Vond ik zo ontzettend sneu om te zien.. heb echt met m te doen. Was een beetje zijn kindje zeg maar ;)

Nu hebben we nog 1 kat, de kat van mn profiel foto, maar die is nu ook wel erg alleen. Voorlopig geen andere kat hoor, we krijgen het straks nog druk genoeg met ons kleintje denk ik zo.

Nou dames.. sterkte met de loodjes en een fijn weekend!
    Groetjes

Deel Deze Pagina