Fijn dat je weer thuis bent Tazzie!! Hier vd week tot de ontdekking gekomen dat de kinderwagen niet in orde was.. Stond al even uitgeklapt maar vond die vering er ineens vreemd uitzien.. Liet t aan vriend zien, bleek dat ding compleet afgebroken te zijn... Wij terug naar de babydump geweest, zij nog kijken of er een nieuwe vering of een nieuw onderstel kon komen maar helaas.. Dus konden gister een hele nieuwe wagen uitzoeken Baalde even, maar nu weer helemaal happy met mn keuze Wel gelijk een ander merk want k heb zoiets van als een ongebruikte wagen al zo makkelijk een vering afbreekt hoe is t dan als je hem wel gebruikt Nu worden we vd week gebeld als de nieuwe is geleverd.. Dan alles vn de kapotte wagen inladen en terugbrengen en de nieuwe weer meen aar huis
Sjtal, wat vervelend dat je je kat zo gevonden hebt. Dat is zeker hhel verdrietig! Nu je zwanger bent is het helemaal moeilijk om te verwerken.... Sterkt Dreamer. Nieuwe kinderwagen, jeetje maar goed dat je het zag! Wij eten vanavond lekker patat, lekker en wat een weertje. Helemaal zin in de zomer/lente
tsjal, wat erg van je kat Ik heb zelf al heel m 'n leven katten. Nu ook weer 2. Heb dus ook al regelmatig meegemaakt dat ik er 1 moest missen. Zo verdrietig. Zeker nu je zwanger bent. Sterkte. Dreamer. goede sevice van de babyzaak. Wel een hoop gedoe, maar alles goed opgelost gelukkig.
Morning!! Pff hier gister controle gehad bij de gyn.. Begon al met mn bloeddruk die toch redelijk hoog was (138/92) 10 min later nog een keer laten meten... 120/90... Toen liep de gyn nog een halfuur uit... De laatste meting was nei doorgevoerd.. Dus hij nog een keer meten... 130/90.. Fijn dus , niet... Nog even een echo gehad.. Meisje lag nog altijd met koppie naar beneden.. En het fijnste van al, ze ligt volgens de gyn al ingedaald Daarna nog gesprekje over hoe t verder gaat... Dus ikgelijk maar vragen hoe t zit met mn bloeddruk.. Mocht het met 37 weken stabiel blijven mag ik doorlopen, maar als ie vanaf dan stijgt gaan we een afspraak maken om in te leiden... Moet na de bevalling sowieso 24 uur blijven ivm bloeddruk dus kan gezellig een tas gaan pakken... Yuk Ook gelijk gevraagd hoe t zat met vriend.. (khad natuurlijk al van vriendin gehoord dat haar vriend was weggestuurd na 22.00) Maar hij vond dat maar heel vreemd en dat hoefde zeker niet
Goedemiddag! Bedankt voor jullie medeleven. Inderdaad erg vervelend allemaal en je gaat je beestje toch missen. @Dreamer bah vervelend joh van je te hoge bloeddruk! Hoop dat alles goed gaat. @Tazzie hoe gaat het met jou? Nog bloedingen gehad? En hoe is het met de rest? Ik mag morgen weer naar de VK, moet echt even zeggen dat ik niet meer zo veel kan wandelen hoor, net ook even weggeweest en dan wordt mn buik en hard jeetjemina! Nu maar lekker op de bank gaan zitten denk ik. Groetjes
Merken jullie trouwens al dat de beebjes minder bewegingsruimte krijgen? T was hier tot vorige week een groot feest vanbinnen.. Maar sinds zondag eigenlijk weer redelijk rustig..
Dreamer, vevelend die bloeddruk. Goed in de gaten houden, ook hoe jij je voelt. Als je je beroerd gaat voelen meteen bellen, maar dat hebben ze waarsxhijnlijk wel gezegd. Ik heb ook veel harde buiken. Als ikme even inspan met fietsen of zo, boem meteen harde buik. Ik vind dit exht de zwaarste weken.... Als de baby ingedaald is, wordt de pijn ook minder... Ben nu 34 dus zeker nog 2 week waxhten voor indalen. Ik ben jaloers op die meiden die begin april al mogen phfffddd
sjtal wandelen gaat hier ook niet meer vanzelfsperkend een kleine wandeling gaat dan nog net! Dreamer wat fijn dat jullie kindje al is ingedaald. We hebben hier trouwens geboekt voor de zomer heerlijk een weekje naar Vakantiepark Beekse Bergen Janneke1982 jullie waren er ook al eens geweest he? Ik heb verders weinig te melden behalve dan dat ik benieuwd ben of de kleine hier ook al inmiddels is ingedaald. Ik las dat het bij een tweede zwangerschap vaak wat later kan dalen.
Morning!! Klopt Patricia, bij een tweede gebeurt het vaak na de 36e week pas en soms pas op t allerlaatste moment Hier weer opgestaan met flinke steken in mn rechterzij.. Kheb ook echt even geen idee meer wat t is... Tis iig geen lekker gevoel
hallo allemaal sjtal wat balen van je kat zeg.. hier was ik vrijdag thuis, zondag weer opgenomen (te hoge bloeddruk) en gister weer naar huis. gister hadden we ook ons geregistreerd partnerschap. gelukkig kon dat dus doorgaan.. Verder sinds gister wel veel last van donkerrood slijmvlies (ook wel bruinig) alleen bij t afvegen. vandaag weer naar de gyn ggeweest... datum is vastgelegd voor de keizersnede.. mocht nu wel thuis zijn. alleen als t weer bloedverlies was of ik vertrouwde t niet gelijk bellen en weer komen. lig nu dus maar weer op de bank..
Goedemiddag! @Tazzie je hebt ook niet echt een leuke zwangerschap zo op het eind he! Laat je maar goed verzorgen hoor! @Dreamer hier ook al een ingedaald kindje Vanmorgen dus bij VK geweest. Een krachtige harttoon zeggen ze steeds, daar ben ik wel blij om En ze ligt dus al een eindje ingedaald. Vond ze vroeg voor een eerste, maar niet raar, dus ik ben er wel blij mee Zegt dat iets over een vroege of late bevalling eigenlijk dat indalen? Toen ik terug kwam deed mn auto gek en heb ik nog een uur moeten wachten op de ANWB. Die hebben mn auto naar de garage gebracht en mij thuis afgezet..nu maar wachten tot ie klaar is en wat de schade bedraagt. Fijne dag allemaal
Jeetje Tazzie, jij kan ook niet meer echt genieten op deze manier.. Sjtal, voor zover ik weet zegt het niks over een vroege of late bevalling Een eerste kindje daalt nou eenmaal vaak wat eerder in Ik baaaaall... Heb net babydump gebeld (zou als t goed is vandaag daar de nieuwe kinderwagen leveren). Mja was nog nie gebeld en met het werk van mn vriend is t wel handig om te weten of ie uberhaupt vandaag daar aankomt.. Zij mn gegevens zoeken, bongedoe blablabla.. Nergens mijn bestelling terug te vinden... Ze ging het nou even verder uitzoeken en zou tegen een uur of 13.00 terugbellen.. Dus ben benieuwd...
sjtal fijn dat alles verder goed was met de beeb.. balen van je auto zeg dreamer kan me voorstellen dat je baalt zeg.. hoop dat ie wel vandaag komt de kinderwagen.. (ik had gister mailtje dat mn lamp onderweg was van babydump. dus beebkamer is nu echt af ) echt heel erg genieten is t niet meer nee elke x toch met wat angst naar de wc enzo.. maar ja het is niet anders..
Tazzie, laat je lekker verwennen en doe maar erg rustig aan. Maar dan nog is het niet leuk en een grote teleurstelling. Wil je de datum van de KS met ons delen? Dreamer, balen weer van je kinderwagen. Stja, jij ook weer pech met je auto Hier ligt ons meisje al een tijdje erg laag in m'n bekken. Of het helemaal ingedaald is weten we niet. Ze dacht van wel, maar wilde verder niet voelen, dat wilde ik zelf ook niet ivm pijn. Morgen moet ik weer naar de VK, krijg een echo en dan zel ze wel voelen of het is ingedaald. Ik denk zelf van wel. Maar dat is dus al een paar weken zo. En volgens mij zegt dat niks over een vroege of late bevalling. Ik ga even op bed en daarna even een bakkie doen bij m'n schoonmoeder.
boney vandaag over 3 weken haha wil t nog niet verder bekend maken ivm dat ik sterk t gevoel heb dat schoonmoeder dan die hele dag in het ziekenhuis gaat zitten wachten en dat wil ik niet....hadden al wel duidelijk gemaakt dat we na de keizersnede eerst zelf met zn 3en willen zijn om kennis te maken en dat dat ons ook ten zeerste aangeraden is door verschillende verlpleegkundigen enzo. omdat t al anders dan anders is en ik neit gelijk de kleine vast kan houden. (hij komt eruit, wordt even boven t schot gehouden dat ik m kan zien. dan gaat ie naar de kinderarts (man gaat met m mee) ondertussen wordt ik gehecht. als alles oke is bij de kinderarts komen ze eventjes terug mag ie heel even op de borst voor foto's. dan gaat ie met de verpleegkundige en man mee naar de kraamkamer en daar bij man op blote borst.. totdat ze gebeld worden dat ik op de uitslaap lig en ze weer naar mij mogen komen. daar wordt ie aangelegd als dat lukt en zodra ik mn benen weer voel gaan we gedrieen (en verpleegkundige) naar de eigen kamer.. MAar er is bij mij iets meer kans op complicaties doordat de placenta op een plek in de baarmoeder ligt (onderin dus) die neit samentrekt na de bevalling/leizersnede.. dus die wond wordt neit samengeknepen en daar moeten ze rekening mee houden met bloedingen. ergste geval kan t zelfs zijn dat ik een nachtje op de ic moet doorbrengen en dan denk ik niet dat ik mn baby bij me heb en dan zit ik (nu tneminste) niet te wachten op schoonmoeder want dan loopt die al met mijn kind te sjouwen voor ik m zelf vast heb (want als ik naar de ic moet dan zal ik vast niet zo hem op de uitslaapkamer bij me krijgen enzo)
Tazzie groot gelijk hoor meid!! Ik hoop op de normale maneir te bevallen, maar wil eerst met zn drietjes zijn.. Tis toch een hele gebeurtenis.. Wil gewoon eerst samen met mn mannetje van ons kleintje genieten.. De rest komt daarna wel...
Spannend Tazzie, dan ben je misschien wel de 1e van ons die gaat bevallen. Vanaf zaterdag (37 weken) 'mag' ik ook officieel. En jullie hebben groot gelijk om de 1e tijd even met z'n 3jes te zijn. Zeker bij een KS is dat heel belangrijk. Tessa gaat hier naar m'n schoonouders zodra het gaat beginnen. Het is dan logisch dat als wij bellen ze dan met Tessa naar het ZH komen, maar het liefst zou ik zien dat Peter haar ging ophalen bij m'n schoonouders, naar het ZH komt met haar en dan met z'n 4tjes naar huis komen en dan daar pas na een paar uur thuis bezoek ontvangen. Maar dat is dus echt geen optie. Maar we zien wel hoe het gaat. De bedoeling is dat ik naar het ZH ga, maar het spookt steeds door m'n hoofd om het toch thuis te proberen. Helemaal ideaal is dat ik dan 's avonds weeen krijg, 's nachts beval en dus gelijk de 1e tijd met z'n 4tjes zijn. Als Tessa niet wakker word natuurlijk tijdens de bevalling. Want dat zou ik alsnog m'n schoonmoeder bellen zodat die haar kan komen halen. Dat is voor mij echt de ideale situatie. Maar hoe groot is de kans dat het zo gaat? Heul klein natuurlijk... Morgen eind van de middag de echo. Heb er zin in.
Wat een drukte hier vandaag! Tazzie, ik hoop dat je lekker thuis kan blijven tot de ks. Patricia, beekae bergen ben ik ook geweest ja. Heb je huisje geboekt of stacaravan? Leuk. Ik wil ook, maar wij gaan dit jaar niet op vakantie Ohja na de bevallibg wil ik ook met z,n drieen even zijn. Dat moment is bij vas ook veel te snel gegaan. Dat ga ik nu anders doen. En tazziehet zou echt te raar zijn als je schoonmoeder eerder jullie kindjw vast houdt! Ik weet nog dat ik bij bas super panies was voor het ziekenhuis na de geboorte. Ik had mijn man op zijn hart gedrukt: wat er ook met mij gebeurd, jij verliest bas niet uit het oog. Ik was zo bang dat hij verwisseld zou worden met een andere baby. Dom he...... Mirgwn officieel met verlof Ik zit al 14 wk thuis, maar dat maakt niet uit. Morgen nieuwste
Ik tik weer vanaf tel. Gaat nooit goed! Morgen nieuwste en grootste prenatal opening in amersfoort. Ik ga eff kijken wat de openingsaanbieding is. Zin in! Slaap lekker