april 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door beccy, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    tazzie dus de de datum staat al vast nu kunnen jullie gericht gaan aftellen:D

Janneke1982 'n Huisje

2. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Ik ga nu maar eens beginnen met de adreslijst voor de geboortekaartjes.
    .... Allemaal een fijne dag, lees later nog wel even bij

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen,

Hier heb ik toevallig net de lijst en de adresstickers op tafel gelegd. Ik moet echt adressen gaan schrijven, maar heb er zo geen zin in...
    Maar goed, het ligt klaar en ik kan dus zo beginnen. 1 dezer dagen... ;)

Wij zijn eindelijk uit over de naam. Nou ja, bijna dan. Roepnaam word Eva. 2e naam word Lenthe.
    Tessa heeft 3 namen, Tessa Luna Julia, en dus willen we nu ook eigenlijk 3 namen, maar over die 3e zijn we het nog niet eens. Dus misschien houden we het wel bij deze 2.

Fijne dag allemaal en geniet van het mooie weer!

4. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Lenthe is leuk als tweede naam :D
    Wij willen eigenlijk ook twee namen, maar kom niet verder dan een roepnaam... Kan er niks passends bij vinden...

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dreamer, ik wil wel helpen hoor ;)
    3e naam komen we ook wel uit. Ben allang blij dat de roepnaam vast staat nu.

6. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boney, mooie naam eva! Past ook mooi bij tessa.

Ik ga ook gewoon onze naam zeggen. Onze zoon gaan we joep noemen. Geen 2e naam. Heeft bas ook niet.

Vandaag weer lekkere jankdag gehad. Eerste keer bij wegbrengen bas naar psz, toen bij ophalen weer janken, daarna koffie bij vriendin, weer janken...... Ik hoop dat het nu over is voor vandaag en ik nog even lekker van het weer kan genieten

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Janneke, volgens mij had ik Joep al een keer gehoord van je. Vind ik erg leuk! Ook bij Bas.
    Tegen de familie zeggen we het nog niet. En ik geloof niet dat ik meelezers heb hier. Ja misschien een vriendin of m'n moeder, maar dan moeten die het maar vast lezen. Kan ik ook niks aan doen. En die kans is heel klein. .

En lekker janken vandaag. Soms best lekker. Ik heb ook van die dagen. Gewoon als ik alleen thuis ben.

Nu naar de VK. Doei

8. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij weet een vriendin het. Zij had het gerade. Ik heb het mijn moeder en zus verteld. Zus maakt ook t kaartje, dus is wel handig voor een proefdruk. Ik moet trouwens ook nog adressen tikken, geen zin in

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen,

Rustig hier!

Gisteren een leuke afspraak gehad bij de VK. Een goed echo gehad. Weer een prachtig beeld! Zo mooi. Ze lag te glimlachen. Er verschenen duidelijk plooitjes in haar wangen. Heb er wel foto's van mee gekregen, ze zijn niet heel duidelijk omdat ze al in het bekken ligt en dus het beeld niet helemaal scherp was.
    Ze ligt nog niet helemaal ingedaald, maar wel al ver in het bekken.
    Als ik er aan denk zal ik even foto's ervan maken. Dit weekend hoop ik dan echt de laatste dingen in de babykamer te doen zoals beddengoed klaarleggen en nog een keer stofzuigen. M'n vader komt volgend de week een paar dagen hier om klusjes te doen. Een kapstok, plankje en een lampje nog ophangen. Daarna kan ik het bedje en de wieg opschudden en ben ik er klaar voor. Zal dan ook even wat foto's maken.

Verder gisteren het beval plan doorgesproken. Het is voor hun en voor mij duidelijk wat ik wil en vooral niet wil.

Het gaat trouwens goed met Tessa op school. Ze hoeft nu niet meer te huilen en vertelde zelf dat ze het leuk vind op school. Ze komt ook vrolijk huppelend naar buiten, vaak met een ander kindje hand in hand. Ze heeft wat meer aansluiting gevonden gelukkig. Nu is Tessa wel een kindje wat snel contact maakt.
    Maar ze kende in het begin niemand en dan is het logisch dat het best spannend is.

10. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Morning!!
    Boney, fijn dat het nu goed gaat emt Tessa op school..
    Hier weet naw alleen mn zwagertje de naam van onze uk.. Doordat mn vriend zo slim was om hem mee te nemen naar de tattoo-shop.. Om te kijken wat er mooi zou zijn dus die man had een naam nodig... Vind dat al erg genoeg :p

11. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    @boney, wat fijn dat tessa nu met plezier naar school gaat. Voir jou ook weer ee meer rust in huis!

Ik ga denk toch in zh bevallen. Ik verloor de vorige kerr zoveel vruchtwater. Ik heb geen zin in die troep in mijn woonkamer.....

12. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag de hele dag buiten gespeeld. Heerlijk!

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Het was heerlijk hè. M'n handen jeuken om in de tuin bezig te gaan. Kan niet wachten....

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    37 weken vandaag! Nu 'mag' het officieel gaan gebeuren. Vind het steeds spannender worden zeg.

15. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker idee boney. Alleen nu duurt het nog zo lsng tot die 40 weken.........

Ik heb vandaag wel plantjes in de tuin gezet. Dan is het al een beetje in bloei als zo de visite komt.

Vanavond kaartje af gemaakt met mijn zus. Nu nog een gedichtje zoeken/bedenken. Iemand ideeen?

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Het kan hooguit nog 5 weken duren. Daar stel ik me op in. Dat is best te overzien.

Ik kan je niet helpen janneke, ben niet zo van de gedichten. Maar met Google kom je vast een eind. Of een stukje songtekst van jullie favoriete band?
    Ik lig in bed en wacht op mn kopje thee en schaaltje yoghurt. Kan nog wel even gaan duren denk ik...
    Vanmiddag verjaardag. Verder niet veel vandaag. Opschieten met mn geraakte

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hé, ik was nog niet klaar!
    Geraakte moet gehaakte deken zijn. Ben iets over de helft en heb dus nog een hoop te doen.

Ik hoor de waterkoker aan gaan...

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    boney spannend dat het nu mag gaan gebeuren.. en lekker verder aan je gehaakte deken..

janneke heeft gister lekker plantjes in de tuin gezet..
    ik heb via google gezocht naar gedichtjes voor geboortekaartjes.. daar heb ik er een vanaf gehaald.

hier gaat alles zn gangetje.. zolang ik veel plat lig of hang dan weinig last van dat nare slijmverlies.. af en toe een rondje door t huis hobbelen en dan weer op de bank... wel heel saai :( maar het is niet anders..

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En ik lig nog steeds un bed :) thee en yoghurt zijn op. Het is zo fijn in bed. Ik voel dan geen pijn, alleen met omdraaien.
    Ik ga er nu toch maar eens uit. Heb trek in koffie.

Tazzie, niet leuk om niks te mogen/kunnen. Sterkte meid. Je kan wel lekker gaan aftellen.

20. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan niets vinden op internet... Songtekst vind ik we een goedidee. Ik zal een denken.

Tazzie, gewoon lekker rustig aan en genieten dat je thuis bent.
    Boney, lekker laten verwennen en je rust pakken.

Ik lig nou ook eff lekker op bed. Vandaag bij mijn schoonouders geweest, xijn terug van vakantie.... Een hele opgave!

Zo weer naar beneden en eten koken. Vandaag lekker vroeg naar bed!

Deel Deze Pagina