Wij zijn ook weer thuis. Verjaardag. Meestal blijven we lang, ook eten, maar ik kon gewoon niet meer zitten. Was al een paar keer een rondje gaan lopen. Thuis gelijk een half uurtje plat en mul staat de lasagne in de oven. Peter heeft vanmorgen de kinderwagen + onderdelen opgezocht en beneden gezet. Van de week maar eens luchten/wassen. Ik heb de hemel van de wieg gestreken en opgehangen. De bekleding van de wieg bak zit nu in de wasmachine, die doe ik er straks nat omheen. Janneke, jij eigenlijk nog een oplossing gevonden voor op jullie slaapkamer? Wij moeten het bed een kwart slag draaien voor de wieg naast mijn bed past. Dan moet peter een beetje bukken, onder de schuine kant door om in bed te komen, maar dat is even niet anders. Bed wil ik volgende week draaien en dan de wieg er naast. Die staat nu nog op de babykamer.
Ik heb een wieg gehuurd vanaf week 40 tot 2 week erna met een optie op 4 week. Ik mag hem wel week 38 ophalen, betaal pas vanaf wk 40. Kost 12 per week en 5 euro voor lakens en moltons. Ben hier wel blij mee.
Dat is een super oplossing zo. Maar snap toch nog steeds niet waarom hij dan niet voor die korte tijd in de kinderwagebak naast je bed mag. Goedemorgen trouwens. Al iemand met weeen? Vind het echt steeds spannender worden zeg. Binnenkort hebben we hier gewoon de 1e april baby! Zijn er uit de andere topics (geloof een stuk of 4 inmiddels) al dames bevallen? Ik volg ze namelijk niet. Lees alleen hier. Gisteravond toen we naar bed gingen vroeg peter opeens waar de tas stond voor het ZH als het vannacht zou beginnen. Euh... nergens. Die heb ik nog niet klaar. En opeens drong het echt tot me door dat het nu echt elk moment zo ver kan zijn. Ik kom nu net terug van school, drink even koffie en eet m'n yoghurtje en ga dan gelijk de tas klaar zetten. Fijne dag allemaal! Het zonnetje schijnt en de vogels fluiten. Ik word er vrolijk van!
bij ons gaat de kleine in principe gelijk de nachten op zn eigen kamertje.. dit ivm mn katten.. of ze moeten zelf besluiten niet meer bij ons te slapen dan kan de kleine bij ons.. (kan ze niet in de woonkamer laten, dan krabben ze alle verf van de deuren af om toch bij ons te komen.. en eentje kan de deuren openmaken..) mijn tas staat nu al ruim 2 weken klaar haha.. heb m dus ook al moeten gebruiken.. hier ng geen weeen maar dat is maar goed ook, mag ze eht niet hebben vanmiddag weer naar t ziekenhuis voor groeiecho en controle
Goeiemorguh! Ja elke dag is nu spannend! Het lijkt nu ook dat me buik lager is komen te zitten dus misschien is ze al ingedaald? Morgen na de verloskundige ben zo benieuwd he wat ze allemaal te zeggen heeft 3 weken geleden ben ik daar namelijk voor het laatst geweest.
Helleu!! Hier ook nog geen weeën... Wel het idee last te hebben van voorweeën.. Maar k heb geen idee heo dat precies moet voelen hihi Beetje darmkrampachtige gevoel...
Ik heb ook geen idee hoe voorweeen voelen. Ik voel ook steeds van alles. soms wat kramperig, maar ook vaak mensturatiepijn. De ene keer erger dan de andere keer. Bij Tessa heb ik echt nergens last van gehad. Geen krampje gevoeld. Wel harde buiken, maar die waren absoluut niet pijnlijk of vervelend. Nu heb ik dagelijks, met name 's avonds, veel harde buiken. Ze voelen niet fijn. Soms ook pijnlijk. Maar goed, dat hoort allemaal bij het voorwerk.
Idd Boney.. En idd ook best vaak harde buiken... Gisteravond trouwens echt zoooo moeten lachen.. Mn schoonmoeder had gewoon teveel droge opmerkingen.. Maar zéér dat mn buik deed toen ik thuis kwam Bwuhhh ben k eindelijk klaar zodat ik buiten met de poekkieso p t balkon kan zitten.. Is de zon foetsie
Hier ook geen voorweeen, de vorige keer kreeg ik dat met 36 wk. Wel harde buiken. Ik heb ook mijn tas nog nie klaar staan. Ga ik deze week doen, hoop niet dat er iets gebeurd nu want mijn man weet nie eens waar mijn.lenzenbakje staat!
Zooo ben net maar ff plat gegaan op de bank.. Zon is toch ver te zoeken dus dan ga ik niet op t balkon zitten met mn gevoelige poekkies.. Die beesten zijn altijd zo snel verkouden... Misschien dat de zon straks nog terugkomt
Hier heeft de hele dag de zon geschenen. Ik ben nog een x plantjes gaan halen voor in de tuin. Dus weer heerlijk buiten geweest! Vanavond een na laatste x pilatus... Einde komt in zicht
Goedemiddag! Jullie hebben lekker gebept Ik heb zelfs namen voorbij zien komen! Dat doe ik nog niet hoor hihi, dat komt nog wel Voor sommige van jullie wordt het nu echt zeeer spannend! Ik had trouwens niet vannacht, maar de nacht daarvoor steeds harde buiken en wat krampen en last van mn onderrug. Ik denk zelf dat dat dan het verder indalen is ...?? Ik heb er ook nog geen ervaring mee natuurlijk. Gisteren intake gehad van de kraam, vond het wel prima allemaal.. ik had me helemaal zenuwachtig gemaakt, maar was nergens voor nodig bleek wel. Ik ben echt zo benieuwd naar hoe straks de bevalling zal gaan.. best spannend hoor! Hoop dat ik me kan ontspannen. Hebben jullie trouwens iets van buikenfoto's? Ik zal eens kijken of ik wat heb... foto is van 2 weken geleden dus ongeveer 33 weken. Hij staat zeker alleen op zn kant haha...ach.. jullie snappen vast het idee Lekker weertje vandaag he! Geniet ervan allemaal
Boney, jij hebt echt nog een klein buikje..... Ik zal morgen ook eff fotos erop zetten. Ik heb ook het idee dat hij ingedaald is. Donderdag naar vk, dan hoor ik het
Sjtal, ook al bescheiden buikje hihi Hier morgne weer controle.. Knijp hem echt een beetje omdat de gyn vorige week zei dat als mn bloeddruk blijft stijgen ze gaan inleiden... Knijp m nu dus best een beetje of tie morgen niet weer gestegen is
Jaah zegt iedereen, maar ben wel al 16kg aangekomen, maar zit zeg maar overal hihi. Merk wel dat het hard gaat nu! Leuk als jullie ook wat fotos erop zetten
Dames update van mij. 19 maart met bloedverlies opgenomen in t ziekenhuis. Had ook lichte weeenactiviteiten. 20 maart om 20.51 u is onze zoon lucas geboren. Hij doet t goed ligt wel even in de couveuse. 3140 gram weegt ie
@Tazzie Gefeliciteeeerd!!!!!!! Jeetje meis! Dat is ineens snel gegaan zeg! Je bent de eerste..Gaat alles goed met jou en jullie zoon? Oohw ben heel benieuwd naar een mooi fotootje natuurlijk Hoop dat je nu lekker kan gaan genieten!