Tazzie! Gefeliciteerd! Ben er blij van! Wat super zeg. Een 1e april baby! Wat een goed geboorte gewicht al en wat een mooi naam. Met jou alles ook goed? Veel bloed verloren? Geniet er van en als je tuis bent willen we graag foto's zien. Maar laat je voor nu maar lekker verwennen.
Tazzie gefeliciteerd meid!! Hopelijk gaat alles goed met jullie beiden... En wat een gewicht al zeg.. Wil denk nniet weten hoe et met 40 weken geweest zou zijn Hopelijk mogen jullie snel naar huis toe! Probeer nu ondanks alles toch lekker te genieten Hier controle gehad.. Bloeddruk 140/90 dus wel verhoogd maar nie te hoog voor mijn doen Vruchtwater was minder geowrden maar nog wel genoeg.. Gaan nu per week bekijken of t nodig is om in te leiden.. Arts vermoedde wel dat ze me niet verder dan de 40 weken willen laten lopen dus ben benieuwd.. Wordt vervolgd hihi
Jeetje tazzie, nu al bevallen. Gefeliciteerd. Is alles goed gegaan? En wat een mooi geboorte gewicht! moet je nig lang in t zh blijven? Laat je maar lekker verwennen Hier nog eff foto van mijn buik. Baby zit er nog lekker in! En 11 kilo asngekomen Mmmmmm foto lukt niet. Ik probeer het later nog eens
Vorige week bij de vk nog niet ingedaald. Ze lag al wel laag in het bekken, maar dat is al een paar weken zo. Een 2e kan ook pas tijdens de weeen indalen.
Patricia fijn dat ze is ingedaald. Iig de tijd die staatvoor keizersnede moet ik blijven dus denk zowiezo tot zaterdag. Kleine gaat verder goed alleen drinken nog niet zo dus hij heeft een sonde en ligt in couveuse
tazzie onwerkelijk he om nu mama te zijn? - Hopelijk kunnen jullie snel met zn drietjes thuis genieten van elkaar.
Patricia, bij jou al ingedaald. Wat snel. Ik moet morgen naar vk, ben benieuwd of bij mij ook ingedaald is. We gaan ook de bevalling bespreken. Dreamer, gelukkig moest je niet meteen blijven en is je bloeddruk nog net goed. Tazzie, ben je wel aan het kolven of wil je flesvoeding geven. Kan je wel een beetje slapen?
Leeeeuk foto's!! Ik ben net terug van zwemmen, was wel lekker, maar ook erg vermoeiend, dus hoop ik dat ik vannacht lekker slaap, afgelopen nacht niet echt goed geslapen. Beebjes zijn al ingedaald! Hier ook al 2 weekjes Hoop dat ze ook twee weekjes eerder komt hihihi.. ipv 2 weekjes later, maarjah.. dat weet je nooit natuurlijk. Groetjes!
Sjtal, jij vandaag ook 35 wk. De rest is allemasl al zo ver. Ook al vind ik 5 wk ook nog maar kort klinken. Is zo voorbij. Morgen is mijn man vrij, dus dan willen we alles in orde maken. Baby spullen van zolder. Box naar beneden enz. phhfffff Ook nog maar even van het weer genieten. Vandaag gesmeerd met factor 50. Was wel nodig, nog rood aan eind van de dag. Slaap lekker allemaal
Wat leuk om er een gezicht bij te zien janneke. Had me je anders voorgesteld, weet alleen niet hoe. Haha. Je hebt wel een bekend gezicht vind ik. Waar woon je ook al weer?
In amersfoort. Jullie komen allemaal uit drente toch? Ik heb een tijd bij de etos in deventer gewerkt. Misschien heb je me daar een keer gezien?
Nee hoor ik kom uit gelderland Mooie buikjes dames! Hier gaat alles redelijk. Wond doet nog pijn maar t is aardig te handelen met paracetamol. Kom weer een beetje uit bed enzo. Lucas doet t aardig goed. Slaapt heelveel. Krijgt nog sondevoeding. Maar probeert ook kleine beetje uit de borst te drinken. Al kost m dat veel energie. Maar hij is zo.n mooi en lief mannetje..
Nee janneke, dan kan ik je niet gezien hebben. Ben nog nooit bij de etos in deventer geweest Tazzie, wat fijn dat het goed gaat en dat hij al steeds een beetje bij je drinkt. Blijven aanleggen hoor, dat is het begin van het slagen van de BV. Hoe meer je nu aanlegt, hoe meer melkklieren je aanmaakt voor later. Zijn er hier trouwens meer die BV gaan geven? Of die flesvoeding gaan geven?