Hoi Dames, Ik zag ineens dat ik hier nog wat reacties had gehad laatst, dus dacht: ga nog even reageren. Helaas was het toch echt mis. heb 5 dagen flink gevloeid en daarna nog twee dagen licht. dag nadat het gestopt was testje gedaan en die was weer helemaal wit. wel fijn om te weten dat alles weer schoon was. Zitten nu in de volgende ronde, als het goed is (mn cyclus is wat langer dan normaal nu denk ik door die mk) kan ik volgende week di of woe testen (als ik dan nog niet ong ben) ben benieuwd, het kindje is heel erg welkom! ik heb deze maand wel hele andere symptomen dan vorige keer, merk eigenlijk weinig van de boobies, het enige dat ik voel is dat ik al 3 dagen een soort spanning onderin mn buik heb. vanuit mn liezen een beetje zeg maar, alsof ik mn spieren de hele tijd aanspan of spierpijn heb. en savonds een enorm opgezwollen buik! alsof ik al 4 maanden ben ofzo, heel vreemd... ben dus benieuwd of dit wat is of dat ik gewoon ongesteld wordt volgende week. hier kan ik in ieder geval niet meer aansluiten zal wel even laten weten als het wellicht wel weer een keer gelukt is! heel veel succes allemaal en geniet van jullie zwangerschap en de eerste echo's die iedereen nu heeft! (ik zou m afgelopen maandag hebben gehad...) dikke kus!
Goede avond dames!! Wij hebben aanstaande maandag onze eerste echo! Lijkt me zo spannend Was de eerste echo bij jullie inwendig? Ik moest trouwens echt lachen om de jeukende tepels... heb ik ook! Hihi Hier verder alles goed behalve een blaasontsteking Zit nu aan een kuurtje.
De 1e echo met 8 weken was inderdaad inwendig. Maar ik vind het persoonlijk niet eens heel erg vervelend. Het is tenslotte voor iets leuks De echo deze week (10w3d) was wel gewoon vban buitenaf. Veel plezier!!
ik heb volgende week woensdag mijn echo, dat is dan bij 10 + 1 en heb er helemaal zin in ... haha heb de eerste met 7 weken gewoon uitwendig gehda, maar omdat ze een keer dachten dat er iets mis was met mijn eierstokken heb ik toen een inwendige gehad... vond het niet prettig dat een vreemde man het deed, maar goed
Mag ik me ook bij jullie clubje voegen? Ik ben vandaag precies 11 weken zwanger (volgens mijn echo van afgelopen maandag 11+2). De echo was geweldig, we zagen een mooi klein spartelend kindje. Geweldig!! Over twee weken heb ik weer controle bij de VK en luisteren ze naar het hartje. Dan ben ik voorbij de risicoweken, dus dan mag iedereen het weten. Ik voel me goed, moet alleen soms overgeven ('s ochtends meestal, maar ook weleens als ik net thuis ben uit m'n werk). Ik heb gisteren gezocht naar een pantalon bij de positieafdeling, niet kunnen vinden Leuk, zo'n topic waarin je elkaar op de hoogte houdt!! Tot gauw!
Wat een leuk topic! Ook ik hoop in april 2012 voor het eerst mama te worden. as Donderdag heb ik de eerste afspraak bij de verloskundige. Ik vind het erg spannend allemaal, dit is ons eerste kindje. Ik ben nu vooral veel moe en misselijk maar soms heb ik ook hele goede dagen en merk ik er niet veel van. Mijn collega was net zo ver als ik en heeft vorige week een mk gekregen. Sindsdien zit bij mij de stress er wel een beetje in. Maar donderdag zullen we zien of alles in orde is. Ik kan niet wachten tot mijn buik gaat groeien!
Hallo Moeders (in wording) Ook ik meld me graag aan voor een kindje in April 2012. Uitgerekende datum is 25 april. Vorige week een echo gehad en een kloppend hartje gezien. Na 2 miskramen vorig jaar durfde ik bijna niet meer zwanger te worden. Nu 9 weken en over 2 weken een echo. Als dan alles goed is, krijg ik er misschien een beetje gevoel bij..... Daarom deze keer ook mee kletsen op een forum, misschien dat ik mij daardoor iets meer zwanger voel. Ik heb trouwens al een zoontje van 2. Jullie nog nieuwe ontwikkelingen?
Een hele nieuwe ontwikkeling, vandaag de termijnecho gehad Het hartje zien kloppen, maar ook horen kloppen, wat is dat een apparte gewaarwording zeg... ben helemaal verliefd op de kleine dreumes, voor mijn gevoel is het vanaf vandaag echt heel echt zeg maar.. haha ben nu 10+1
Hallo allemaal.. Mag ik me ook hier melden?? zie alleen altijd veel topics waar al tig blz zijn gekletst en dan vind ik t lastig om er tussen te gaan. ben ook in april uitgeteld. tot nu toe 20 april, maar we hebben donderdag met 10.6 de termijnecho dus dat is dan nog even afwachten..Hebben met 6.6 week al een echo gehad en een kloppend hartje gezien. (een vroege echo omdat de vorige een MA is geworden, toen met 10.3 week een echo bleek dat de puk al overleden was met 9 week.) vind het nu allemaal weer heel spannend, ben wel misselijker dan de 1e x.
Ik ben de 12 weken grens voorbij!! Volgens de termijnecho ben ik nu 12+4. Ben er erg blij mee, maar merk dat ik het nog steeds wel een beetje eng vind (vorige zwangerschap kwamen we bij de eerste echo erachter dat het een MA was. Ik was toen 10+3 en het vruchtje was niet verder gegroeid dan 8+3). Dinsdag heb ik weer controle bij de VK en dan gaan ze ook het hartje luisteren, zin in!! Hoe is het bij jullie?
Hoi Amy1983.. Gefeliciteerd wat fijn Kan me je angst wel voorstellen nog hoor, maar probeer ook lekker te genieten! Hier nog 4 nachtjes slapen en dan de termijnecho.. ook erg spannend..
Hoi Tazzie, Is dit je eerste kindje? Ik heb precies hetzelfde. Vroege echo gehad door eerdere miskramen. Ik heb volgende week woensdag mijn 2e echo. Ik ben zo bang dat het fout is. Ik heb er ook helemaal geen gevoel bij. Ik ben ook wel misselijk en moe en mijn broeken passen al bijna niet meer. Dit komt ook door het eten, want ik moet echt om de 2 uur eten anders red ik het echt niet! maar toch...... ik durf het gewoon nog niet te geloven. Ik hoop dat alles goed gaat met jou. Succes donderdag Hoe komen jullie aan die leuke meters het baby's?
Hey Janneke, JA dit is ons eerste kindje (of ja voor mij eigenlijk mn 2e omdat de eerste om te zien op de echo al heel erg een kindje was met de 9 weken dat ie overleed) Ik blokkeer zelf aardig mn gevoel.. Eerst zien dan geloven donderdag denk ik steeds. Al was de eerste echo wel een kloppend hartje te zien. Hier ook trouwens om de 1,5/2 uur echt wat eten hoor. Anders ben ik te misselijk.. Spannend ook voor jou zeg. Ik hoop en duim voor je dat de kleine goed groeit in je buik!! hoe ver ben je nu? wat betreft de banners.. boven in de balk (waar home forum enzo staat. staat ook banners.. Daar op klikken en dan de instructies volgen)
Eens kijken of mijn banner gelukt is. Ik ben nu 9+6 en volgende week pas de echo. Ik wil het liefst u de VK bellen voor een extra echo. Ik word gek.....
je banner doet het hoor Probeer rustig te blijven en afleiding te zoeken. En gewoon bellen anders naar de vlos! Eens kijken wat zij zeggen en misschien mag je wel langskomen? nee heb je ja kun je krijgen! Ze zullen heus wel snappen dat je door de eerdere miskramen onzeker bent.
Bedankt. Ik houd het nog wel vol tot volgende week. Ik moet gewoon geduld hebben. Jullie heel veel succes morgen en ik kijk uit naar je berichtje.
Hé lieve meiden, Mag ik mij hier ook melden? Ben in verwachting van ons 2 kindjes. We hebben een dochter van net 3. In januari heb ik met ongeveer 6 weken een MK gehad. Dat was wel behoorlijk schrikken. Nu ben ik lekker zwanger. Misselijk en doodop. Heerlijk! Gefeliciteerd alle dames met jullie zwangerschappen. Ik hoop dat iedereen er heerlijk van kan genieten. Liefs, Secondlife