april 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door beccy, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hmmm, niet echt goed te zien. Maar jullie zullen het er mee moeten doen. Heb even geen recente andere.

2. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Ik ga in eerste instantie voor borstvoeding! Ik hoop ook echt dat dat lukt :)
    Ik zal ook nog eens kijken voor een foto met koppie erbij ;)
    Foto van 12 maart dat we gingen lunchen met ouders voor geregistreerd partnerschap! Zie je niet goed mn hoofd, maar vond de foto zo leuk :) en eentje van 3 weken geleden ofzo? maar was ik heel moe, dus zie er een beetje verlept uit haha.

@Tazzie wat goed om te horen dat het goed met je gaat... zo'n wond moet je inderdaad wel even van genezen ja! Komt goed. Je kan in elk geval al lekker genieten van jullie mooie mannetje!

3. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Leuke buikfoto's!
    En wat grappig dat je elkaar zo anders kan voorstellen.
    Ik wil trouwens ook borstvoeding geven.
    -
    Tazzie wat goed van je kleine manneke dat het al kleine beetjes uit de borst probeert te drinken.

4. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Goeiemorgen!!

Tazzie, fijn dat de kleinem an het zo goed doet!!

Hier wordt flesvoeding gegeven...

Dames, ik leesh eel vaak dat mensen last hebben van een rommelende (harde)buik.. Maar wat verstaan zij onder dat rommelen dan?

5. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tazzie, zo leuk om te lezen dat je zo aan het genieten bent van je kleine mannetje. Ik krijg er bijna tranen van in mijn ogen...

Boney, wat heb jij een enorme buik! Dat moet je allemasl maar mee dlepen. Respect! Cool huisje trouwens.

Ik ga proberen bv te geven. Bij bas niet gelukt. Kwam geen melk en hij wilde niet happen, omdat er toch niets kwam. Nu ga ik meteen dag 1 beginnen met kolven om proberen meer aan te maken. Kolf staat al naast mijn bed!
    Maar als na 3 dg weer drama is, stop ik meteen. Bij bas nog 5 weken geprobeerd met kolven, lactatiekundige, asnleggen, oversttu kind en moeder.
    Dat doe ik dus niet meer. Flesje is ook wel heel makkelijk en kost ook minder tijd

6. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tazzie wow wat een geweldig nieuws vn harte met de geboorte van jullie zoon en wat een mooi gewicht. Hoeveel weken was hij te vroeg.

Verder zie ik veel mooie buikfoto's voorbij komen ik zal ook eens kijken.
    Ben er verder niet geweest en verder ook niet echt terug gelezen loop een beetje te kwakkelen kwa gezondheid voorhoofd holte en bijholte ontsteking gelukkig is het onder controle nu. Maar me rug wil echt niet meer en ben dus op. Zondag 37 weken en dan zou ze mogen komen. Anders wordt het inleiden met 39 weken. 2 april weer controle ze kijken dan als het goed is gelijk of ik al ontsluiting heb de gyn denkt namelijk dat ze zich zelf rond de 38 a 38,5 week zal melden nou ben benieuwd. Gister geloof ik wel de slijmprop verloren weet niet hoe die er uit ziet. Gister avond wat lichte menstruatie kramp en nu niet meer

7. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Zoe precies 4 weken re vroeg. Met 36 weken geboren

8. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook spannend voor jou zoe.

Hier trouwens vandaag kamer af gemaakt. Kleertjed in de kast, gordijn opgehangen, box naar benede. Ziekhuistas klaar. Baby kan komen!

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Zoe, spannend dus. Maar het zegt niet altijd was. Moeder natuur laat zich niet dwingen ;) en doet lekker wat ze zelf wil.

Hier best veel pijn vandaag. Merk ook echt dat m'n schaambot met de dag pijnlijker is. Zeker als ik even heb gezeten. Dan kan ik bijna niet lopen daarna. En heb eigenlijk de hele dag zo'n branderig gevoel daar.
    Hebben jullie trouwens ook zo veel afscheiding? Bij mij is het de laatste weken best veel.
    En dromen jullie ook zo naar? Word er niet goed van. Droom zulke enge dingen. Bah. Word helemaal nat van het zweet en bang wakker.
    Soms zijn ze ook wel weer grappig, maar heel levendig. Kan ze me precies herinneren. Afgelopen nacht zat ik met Geert Wilders op een klein bankje in een huis youtube filmpjes te kijken die hij grappig vond. Ik heb inderdaad heel erg moeten lachen. Toen kwam Rutte binnen en die wilde mij ook wel eens even een filmpje laten zien. Kwam er een heel saai filmpje over apen. :D
    Ik heb niks met politiek, laat staan met wilders of rutte ;) Maar ik vond het wel komisch. Hoe kom je erbij...

Peter is een avondje weg. Tessa ligt in bed en ik heb dus de avond voor mezelf. Ga nu thee maken en dan van heel de week gtst terug kijken. Heerlijk!

10. Mammie Patricia

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Janneke1982 ondanks dat je niet zo'n hele goeie ervaring hebt met bv geven, toch knap dat je het wel weer wilt proberen!

Boney ik herken veel van wat je hebt opgeschreven o.a van de afscheiding, hele nare dromen zwetend wakker worden.
    Kan daaruit halen dat we ongeveer wel gelijk lopen met de zwangerschap.

Pff nu begint het toch wel heel krap te worden in me buik
    voetje van de baby ligt soms zo in de weg autjs, dat doet pijn!

11. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Nou ik herken er ook veel in!! Vandaag ging het even niet zo lekker mbt mn schaambeen!!! Ik heb misschien iets teveel gedaan, maar het schoot er ineens in ofzo en kon geen stap meer zetten echt heel erg pijnlijk! Toen maar naar bed gegaan, moest mezelf echt omhoog hijsen aan de trap en via de muren naar mn bed.. wat een rot gevoel zeg! Gaat nu wel iets beter, maar heb van 13 to 17u op mn bed gelegen, nu weet ik ook niet zo goed hoe ik moet zitten en opstaan is vooral heel erg pijnlijk.

Afscheiding is ook meer hier, vooral als ik teveel gedaan heb, maar het is wel wit en tja.. beetje plakkerig.. vies praatje, maar wil het toch even melden, want dacht nog aan schimmelinfectie, maar heb absoluut geen jeuk en het heeft geen raar geurtje ofzo.

Ook droom ik heel erg! Ik droomde van de week dat ik bevallen was en dat ze zo groot was dat ze niet in een wiegje paste en dat ze al lang donkerbruin haar had tot op dr knieen en na 2 dagen kon lopen.. ik vond dr eng!! hahaha

Nou ik hoop dat ik vannacht lekker kan slapen.. jullie ook! Slaap lekker allemaal!!

12. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    36 weken en 3 dagen.

Samen met Jason hier ben ik geloof ik 33 weken

Bij deze muur staat nu het bedje

Commode en de paarse muur. Het plankje moet nog worden opgehangen en het grijze mandje is vervangen voor een roze

13. Mammie Patricia

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    zoe85 Leuke foto's hoor!
    En wat is Jason een mooi manneke!!

14. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Valt binnen :p
    Nog geen nieuwe beebjes geboren? :p

Dames, k ben het met vlagen echt zo zat... Slaap gewoon al nachten als t al geen twee weken zijn slecht :( Van mij mag ze zich komende week echt wel aandienen... Hoewel k mn hart vasthou voor de bevalling neemt mn nieuwsgierigheid de overhand nu...

Bgin nu ook nog ns lekker hoofdpijn te ontwikkelen.. Zet niet door maar neemt ook nie af :( Straks maar paracetamol innemen.. Geen voorstander van maar je moet iets he...

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik vind eigenlijk dat iedereen die boven de 37 of 38 weken is elke dag een meldplicht heeft ;) Ik schrijf ook nog bij de febr 2008 mama's en daar moet ik me elke dag even melden :D
    Bij deze dus mijn meldplicht van vandaag. Niks aan de hand trouwens.

Zoe, mooie foto's! Mooie vrouw ben je.

Dreamer, probeer het niet zat te zijn hoor. Dan valt het zo tegen als je overtijd gaat lopen. En je bent nog 'maar' 37 weken. Wil je niet ontmoedigen, maar dat snap je vast wel. Ik heb me nu ook echt ingesteld om 42 weken. Deed ik bij Tessa ook en toen ik dus eerder beviel was dat echt zo'n verrassing. Heerlijk vond ik het.
    Waar ik me wel aan stoor is mijn omgeving. Waarom denken mensen dat je het zat MOET zijn? Echt iedereen vraagt het aan me. 'Ben je het al zat?' ;)
    "het duurt nu vast niet lang meer' ;)
    Zeg dan dat het nog wel 4 weken kan duren. Dan zeggen ze 'neeeeee joh, tuurlijk niet. Terwijl er toch heel veel vrouwen zijn die gewoon tot 42 weken lopen.
    Ik word er echt niet goed van. Een beetje boos zelfs. Blegh. Hou lekker je mond. Je hoort het vanzelf wel.
    Of mensen die aan je buik zitten. Ook zoiets. Als naaste fam dat doet vind ik helemaal niet erg. Maar was vanmiddag op een verjaardag en dan sta ik met iemand te praten en dan zit er opeens iemand anders, die even langs loopt aan je buik. Dat is meerdere keren gebeurd vanmiddag. Net of je buik algemeen bezit is of zo.
    Nou ja, genoeg gezeur weer van mijn kant ;) Dat is het voordeel van een forum. Kun je lekker even van je af zeiken.

Wij zijn dus nog maar net thuis. Peter is nu tessa in bed aan het doen. Die heeft het goed volgehouden. Morgen lekker niks op de planning. Het tuinset wil ik naar buiten en verder genieten van de zon.

16. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou hier ook nog geen baby..... Melden goed idee. Ik doe mee

17. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Probeer t niet zat te zijn.. zeker voor degene die nog geen 37 weken zijn.en prematuur is niet altijd fijn... let wel ik geniet ontzettend van lucas.. maar ik baal ook enorm dat hij op de couveuseafdeling ligt. Inmiddels sinds vandaag wel in een wiegje.. maartoch. Ik heb mn mannetje nietbij me zooals ik zouwillen...

18. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames.

Ik ben het nog niet zat hoor tazzoe. Gister leuke dah gehad. Eerst mef mijn moedsr sporten, nou ja zij vooral sportrn en ik pilatus oefeningrn gedaan en daarn even de sauna in. Toen ik thuis kwam had manlief de gietskar helemaal gesopt. En bas wildd meteen fiesten met de kar. Dus hebben we een klein rondje gefiets van 8 km. Nog op het terras drankje gedaan.
    Toen even slapen, om 3 uur kwamen en vrienden en hebben we bbq aangestoken. Ik lag om 11 voldaan in mijn bedje. Vanacht wel veel pijn maar dat is het gister wel waard geweest!
    Zo naar het zwembad en de rest vd dag niets.

Geniet van het weer allemaal!

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Meldplicht. ;)
    Niks aan de hand hier.

Janneke, klinkt als een drukke dag zeg. Wel gezellig. Soms heb je de pijn daar gewoon voor over.

Hier wordt ons meisje niet heel groot geschat. Ben dus bang dat als ze eerder komt ze wat opstart problemen heeft. Nee, je bent niet voor niks 40 weken zwanger. Laat ze nog maar even lekker groeien in mn buik. Dat is toch het allerbeste.

Fijne zondag allemaal.

20. Mammie Patricia

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Hier ook nog niks hoor!;)
    De verloskundige gaf zelfs aan dat een tweede vaak nog laterde kan komen dan de eerste.
    Nou dan ik dus nog de lol op.:p

Verders ziet de balkon er ook weer fris uit.
    Gisteren nieuwe planten gekocht.

En sinds vandaag kan onze dochter Felicity trouwens echt voor het eerst 'Fietsen zonder zijwieltjes ben echt trots op haar!:D
    -
    Ga nu weer verder met eten maken!(bami)

Deel Deze Pagina