Dreamer wat balen van de hoofdpijn, kan me voorstellen dat je geen voorstander bent van de paracetamol zeker nu niet. Neem lekker je rust. Wat het deze week mogen aandienen geef ik je een handje ook hier mag ze van mij wel komen ben nu dan ook precies 37 weken. Nog even doorbijten meid. Boney de dagelijkse meldplicht goed idee ik doe ook mee.. Bedankt voor je compliment word er verlegen van. Vreselijk he die vragen. Begrijp me niet verkeerd ik ben het behoorlijk zat en daarmee bedoel ik de stomme rugpijn waardoor ik maar 3 uurtjes per nacht slaap (na de bevalling zal dit nog een tijd aanhouden de pijn) maar het zwanger zijn zelf ben ik niet zat want geniet nog iedere keer van alle schopjes enzo die ik straks moet missen. Whahaha mensen zitten nu eenmaal graag aan je buik had dat bij Jason ook, echt ook veel vreemden ik heb toen een buikband met dont touch gekocht maar ja om dit nu voor de laatste weken nog te doen. Nu deden collegas het wel maar van de week toen ik Jason uit school haalde kwam ik iemand tegen die ik al lang niet meer had gezien en die zat hup zo aan me buik en daar hou ik dan niet van. Dus wat jij zegt afblijvennnnnn. Tazzie ik heb het geloof ik gemist want kwa gewicht is je mannetje wel mooi op gewicht toch? Maar is hij kwa lengte erg klein? Een prematuur moet je zeker niet blij mee wezen. Dit is wel mijn angst omdat de beeb met 30+5 weken nog maar 1467 gram woog dan denk ik wat zal ze nu dan wegen en kwa lengte. Maar we wachten het maar af hier. Wat super dat hij nu uit de couveuse is en in een wiegje ligt. Janneke wat een heerlijke dag en wat ben jij nog sportief bezig en de sauna ik doe het je niet na, ik kan goed tegen de hitte maar zoals het de laatste dagen is en dan in de zon bah kan er even niet tegen dus lekker in de schaduw. Heerlijk een terrasje en lekker wezen zwemmen. Patricia wat goed van je dochter tuurlijk ben je een trotse mama. Jason heeft hier van de week voor het eerst op zijn fiets met zijwieltjes gefietst eindelijk had hij het trappen door en dat met net 2 jaar. Ik was al trots dus laat staan jij. Ook bedankt voor je compliment. Grappig hoe het verschilt per vk hier zei de gyn aangezien ik bij Jason met 39 weken ben bevallen dat het nu wel eens nog eerder zou kunnen. Tja waar moet je van uitgaan he. We wachten maar af meer kunnen we niet doen. Hier een rustig weekendje, gister samen de boodschappen gedaan en daarna een verjaardag, vanmorgen een appeltaatje gemaakt zitten whahah en daarna kwamen me broer en schoonzus nog met de twins op visite dus de appeltaart is alweer op maar was heerlijk. Verder heb ik niks gedaan ja gezeten en gelegen, Jason heeft buiten voor de deur gebanjerd en was verdrietig dat hij naar binnen moest. Vanmorgen wel samen uitgeslapen tot 10.30 nieuwe tijd hadden willen gaan zwemmen met hem gezins zwemmen dan mag ik het water nog in ipv zon druk zwembad maar dat is van 11 tot 12 dus dan werd hem niet meer. Hij staat al de hele week met zijn zwembandjes mama semmen (zwemmen) het is een echte waterrat. Om half 8 lag hij uitgeput in zijn bedje. Hebben jullie kleintjes last van het tijdverschil ? Nou ik ga eens lekker schepijs nemen heb er al dagen trek in dus gister heel asso 2 bakken mee genomen whahaha ach nu mag het nog. Het rommelt hier nog steeds maar het zet verder niet door ofzo. Zo heb ik menstruatie krampen wel een weeig gevoel en zo is het weer weg, daarbij zit er te lang tussen en na 1,5 a 2 uurtjes stopt het alweer.
Sjtal en dreamer doen jullie ook met meldplicht, of liggen jullie al te puffen! Patricia,wat goed van je dochter. Wat zal je trots zijn. Zoe wanneer ben je uitgerekent?
Goedemorgen! Hier ook nog geen weeen. Lekker janneke, helaas ging hier om 7u de wekker en moest ik Tessa wakker maken. voor haar doen is het dan natuurlijk nog maar 6u. Beetje zielig. Ze kon ook moeilijk op gang komen. Maar ze is op school en het ging goed. Ik heb al een was aangezet, vaatwasser aan, wat dingen opgeruimd, wc schoon en zo nog wat klusjes. Zit nu aan de yoghurt met koffie. Daarna een klusje doen wat ik al een tijdje op de planning heb. De schuifdeuren naar de keuken eens goed soppen. Dat zijn glas in lood ramen en dus erg bewerkelijk. Meestal poets ik dan snel de vlekken er af, maar nu moeten ze gewoon maar eens helemaal gebeuren. Daarna nog even stofzuigen, was ophangen en een nieuwe aanzetten en dan ben ik klaar voor vandaag. Tessa is vanmiddag vrij en we gaan even wat plantjes kopen. Ook voor bij/in haar speelhuisje. Ik moet nog 2 nieuwe plantjes voor het raam binnen. En dan natuurlijk van de zon genieten. Al is het nu nog erg mistig hier, ze beloven veel zon vanmiddag. Tuinset gisteren naar buiten gedaan. Ook lekker!
Janneke ben 15 april uitgerekend. Boney jij bent lekker druk bezig, ik doe vandaag niet meer dan de was aan zetten in de droger stoppen en opvouwen. Arme meid ja dat tijdsverschil ook. Hier lijkt jason er geen last van te hebben die werd zoals altijd tussen 8 en9 wakker
Heerlijk weertje weer vandaag! Heb de kleine vannochtend ook weggebracht naar school met de fiets.(Het gaat nog allemaal net.) Zo de honden uitlaten en daarna effe op het balkonnetje zitten en effe een kapotte kussen dichtnaaien. - zoe85 ja we kunnen niets doen dan afwachten haha, de baby komt wanneer het wilt! Knap ook van jou zoontje dat hij de trappen door heeft van zijn fietsje. Ik heb hier trouwens ook een waterrat binnenkort geef ik haar ook op voor zwemles. Janneke1982 fijn dat je hebt kunnen uitslapen. Zal het zeker ervan nemen, haha straks als de baby er is zal dat niet meer zo snel kunnen. Boney ontzettend leuk dat Tessa ook plantjes krijgt voor bij haar speelhuisje. Fijne dag nog allemaal!
Ben idd nu al veel te druk geweest. Ik weet ook dat ik het niet moet doen. Heb nu pijn. Eigen schuld... Maar de deuren zijn schoon, de was hangt op en de volgende was staat te draaien. Nu staat er nog een wasmand met schone was op de tafel die gevouwen moet worden, maar die staat me daar best. Ik ga op bed.
Morning!! Dames, tis op zich ook niet dat k het zwanger zijn zelf echt zat ben hoor.. Maar echt gewoon alles er om heen Over de 40 weken zal k waarschijnlijk niet gaan want dan gaa nze volgens de arts inleiden Tazzie, tuurlijk is prematuur niet fijn meid! Zal de laatste zijn die dat beweerd.. Maar opzich is met mijn termijn niks mis Pff ukkie heeft besloten een dagje rust te nemen ofzo.. Heel lichtelijk gevoeld vanmorgen maar niks noemenswaardigs.. Hoop dat ze zo nog ff lekker actief wordt hihi
Hierbij meld ik mij!! Zo laatste x groei echo! Leuk hihi. Afgelopen nachten wel menstruatie achtige krampen gehad in rug buik en benen, maar niet heel bijzonder. Vanmorgen ook was gedaan, bed verschoond, was buiten gehangen en opgevouwen. Nu eerst om boodschapjes! Fijne dag allemaal!
Vanavond laatste x pilatus gehad. Wel fijn dat ik nu niet meer hoef, werd wel zwaar. Sjtal hoe was je echo? Ik heb m volgende week di.
hoi meiden, ik ben 36w 3d. uitgerkend op 20 april ik ben sinds dinsdag met verlof en ik moet zeggen, ik heb nog geen dag gehad dat ik echt rust had, vandaag zelfs gesport op de crosstrainer en 5 km. gewandeld. morgen heb ik school, van school ga ik niet met verlof en zal daarom om de dinsdag naar school gaan tijdens heel mijn verlof. woensdag heb ik vrij maar dan moet ik ook huishouden doen, en donderdag ook huishouden en vrijdag heeld e dag mijn zus en haar 3 jarige zoontje over de vloer waar ik mega veel in heb. ik geniet van die kleine en alle bewegingen,maar de klachten ben ik wel zat vooral de dagelijkse rugpijn, waardoor ik al 2 weken niet goed slaap. groetjes wendy
Hoi wendy, welkom.leuk dat he mee komt tikken. Wij tikken hier met een stuk of 6 (denk ik). Een is al bevallen, maar dat heb je misschien al gelezen. We hebben iedere dag meldplicht! Doe jij ook mee? Ik woon samen met mijn man in amersfoort en heb al een zoontje van 2 bas. We krijgen nu weer een zoon. Super leuk voor bas natuurlijk en ook handig met kleertjes enz. weet jij ook al wat het wordt? Ik ben al een aantal weken met verlof door bekkenklachtrn. Ik heb dus al heel wat rust gehad Groetjes
ik doe ook mee met de meldplicht. ik woon samen met mijn vriend in schiedam en ben 24 jaar( we zijn 8 jaar samen en wonen 6 jaar samen) dit is ons 1ste wondertje, we weten wat het wordt maar hebben afgesproken de omgeving het niet te vertellen, omdat we vooral neutrale dingen willen en anders toch geslachtgebonden dingen krijgen. we zijn er bijna helemaal klaar voor alleen nog een vluchtkoffer afronden (dit ga ik vrijdag met mijn zus doen) en een trapleuning ophangen. mijnz wangerschap is eigenlijk echt ideaal verlopen, lage bloeddruk, bijna geen misselijkheid, alleen vreselijk veel snaaiaanvallen, ben dus ook 20 kilo aangekomen, maar van de omgeving hoor ik nog steeds dat ik een bescheiden buik heb en het mooi voor draag, dus ik maak me er niet zo veel zorgen om. ik ga vandaag even naar school, daar heb ik geen verlof van zoals van het werk dus om de dinsdag mag ik naar school. groetjes wendy
Goedemorgen! Geen wee te bekennen hier Wendy welkom. Ik woon in Drenthe, ben 30 jaar en heb een dochter van 4. Ook nu krijgen we weer een dochter en iedereen mag dat weten. Ik ben klaar voor de bevalling sinds afgelopen week. Alles staat klaar en dat geeft een lekker gevoel. Ben nu bezig om niet te veel toe te geven aan m'n nestdrang, maar ik moet elke dag wel even iets poetsen, schoonmaken of opruimen. Gewoon omdat het MOET Verder geniet ik vooral van de zon! Ik heb wat foto's gemaakt van de babykamer. Zal ze even van m'n camera afhalen.
Wendy, vind het trouwens dapper dat je toch naar school blijft gaan. Met een beetje geluk hoef je dan niet zo veel dinsdagen te missen.
Bekijk bijlage 233338 Bekijk bijlage 233339 De commode is nog rommelig en het hemeltje wil ik nog iets hoger hebben. Het bedje komt ze voorlopig nog niet in. Ze komt eerst in de wieg naast mijn bed. De kapstok wil ik misschien nog wit verven en de haken dan zilver. Maar dat doe ik dan toch pas na de bevalling.
Nog 1. Bekijk bijlage 233340 Bekijk bijlage 233341 De wieg staat dus op onze slaapkamer. Wij hebben een oud huis (1861) en het voorste gedeelte boven is opgeknapt zoals je ziet op de foto's. Onze slaapkamer en de badkamer boven zijn nog erg oud zoals je ziet. Dat is ons volgende project Het bed hebben we het weekend een kwart slag gedraaid en dus ziet het er allemaal een beetje kalig uit.
Welkom Wendy Boney leuke babykamer - Vannacht een klote nacht gehad constant harde buiken daardoor kon ik me slaap niet vatten. 4 uur vannacht werd ik wakker met lichte menstruatie krampen maar die gingen gelukkig snel over. Heb dus niet veel geslapen ga zometeen daarom nog een dutje doen. Ik lees straks nog wel bij.
Goedemorgen! Welkom Wendy! Ik ben Chantal, 29 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Het wordt een meisje en dat vinden wij heel leuk om te weten en te vertellen. Heb dus ook al een kast vol roze spulletjes en zal snel eens wat fotootjes plaatsen van het kamertje hier Vannacht veel last gehad van mn darmen en daardoor ook wat harde buiken, verder geen menstruatie achtige krampen, ik was gisteren wel doodop! Gisteren ook nog echo gehad en ons meisje weegt nu ongeveer 2300 gram. Ze schatten dat ze bij de geboorte (40weken) rond de 3kg zal zitten, dus dat vind ik wel prima hihi. We konden dr gezichtje een beetje zien. Ze heeft veel haar, dikke lippen en een putje in dr kin hihi.. Ik ben zo benieeeuuuwd!!!! Ik droomde vannacht trouwens dat mn water gebroken was en dat mn telefoon het niet deed en ik weet geen nummers uit mn hoofd en heb het ook niet op papier dus ik was in paniek! Gelukkig viel dit alles mee haha. Om 13u naar de VK. Gaan we de onze bevallingswensen doorspreken, dus we gaan samen naar de VK. Is nog maar de 2e keer saampjes hihi.. leuk! Kennen jullie trouwens de geboorte Tens? Iemand ervaring mee? ben benieuwd. Groetjes!