april 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door beccy, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Oohw en heb nog wat buikfoto's! Vriendin maakte zaterdag wat fotootjes op het strand :)

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Kom ook nog ff binnenvallen..
    Met BIB...
    En slaapgebrek :D

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Whaha, BIB. Ik wist het echt niet. Ik googlen, maar daar werd ik niks wijzer van. Ineens schoot het me te binnen.
    Grappig. Ga hem onthouden. :D

4. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hihi tsja baby in buik..
    Hoop dat t snel BUB wordt ;)

Morgen weer controle... Krijg nu de kriebels alweer hihi :)
    Hoewel ik dolgraag mn kleintje in de armen wil hebben lijkt een inleiding me toch ook wel eng hihi :)

5. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    sjtal mooie buikfotos!

Dreamer BIB leuke afkorting:D
    BUB nog leukerde:D;)

6. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    hoi meiden,

ja ik probeer elke schooldag te gaan want anders mis ik meteen zoveel voor mijn gevoel.
    - boney wat een mooie kamer heb je en een oud huis heeft vaak wel zijn
    charme.
    - mama patricia herkenbaar korte rot nachten, ik hoop dat het
    aankomende nacht beter gaat en ook met je harde buiken.
    - sjtal mooie buikfoto's en wat een net buikje heb je.
    - hihii dreamer ik begreep hem ook niet, nu wel erg goed bedacht en
    slaapgebrek praat ik over mee, veel succes bij de controle morgen.

hier lekker aan het koken en een rustige avond gepland, vel last van mijn rug, en erg geschrokken ,24 april toets van school:$, daar was ik niet op voorbereid.

groetjes wendy

7. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Wat voor opleiding/werk doe je miss geul?
    Wel vervelend van die toets..

Pff hier last van mn rug.. Wil eigenlijk nog ff mn kledingkast afmaken maar dat wil nie echt op deze manier vrees ik...

*gaat een poging wagen*

8. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Melding melding ook nog met bib whahaha ja hij is goed ik zat al te puzzelen.

Mooie buikfoto's :D

Wendy wat voor opleiding doe je.

Dreamer niet aan denken als ze moeten inleiden so be it. Ik vond er niks engs aan in ieder geval het is denk ik meer dat je niet weet wat je te wachten staat.

Heb verder niet terug gelezen owwww wat erg. Vannacht een klote nacht ben er 8x uit geweest om naar de wc te gaan niet echt fijn trap op trap af. Vanmorgen werd me kleine vriend om 8 uur wakker. Zet hij de tv aan zegt hij mama slapen mama auw de kleine schat. Tja ik had een half uur nodig om eruit te komen pff dat wordt ook met de dag erger. Samen ontbeten nog een wasje aangezet en toen douchen en daar werden we weer eng in de douche en ik vind dat echt dood eng omdat ik alleen ben met Jason. Heb het de laatste dagen steeds meer zeker nu de pijn ook doortrekt naar de andere kant van me rug het lijkt wel of er op de 1 of andere manier een zenuw wordt bekneld waardoor ik bij bepaalde bewegingen eng wordt. Schoonmoeder is mee gegaan Jason naar school brengen en hebben hem met de auto gehaald hoe bedoel je lui het is nog geen 10 min lopen oke op mijn tempo 15 min whahaha. Ze heeft hier de beneden boel even helemaal onder handen genomen en heeft zondag boven helemaal uitgesopt. Vandaag de geboorte slinger binnen gekregen heb hem niet open gevouwen whahaha krijg hem anders niet meer in elkaar. Nog steeds rommelt het maar er zet niks door. Wel bij iedere harde buik heb ik het gevoel alsof ik moet plassen of dat er ieder moment wat kan knappen van binnen. Klinkt dit bekend bij jullie?

Boney ik ga even op zoek naar je foto ben nieuwsgierig.

9. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boney wat een leuk kamertje en leuk zo'n oud huis, wij hebben ook een oud huis ik had graag de balken zichtbaar willen houden maar omdat we de kamers moesten her in delen ging dit hem helaas niet worden alleen in de baby kamer zit nog 1 balk. Echt onwijs leuk zo en lekker neutraal.

Wendy spannend hoor wat het wordt. En knap dat je nog naar school gaat.

Patricia jij ook lichte menstruatie krampen. Als het komt dan komt het.

Sjtal ik heb geen idee wat het is? En hoe was het bij de vk alles kunnen bespreken wat je wilde? En 3 kilo met 40 weken zou netjes wezen.

Hoe is het trouwens bij jullie kwa beweging in de buik?

10. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Zoe, dat is het ook hoor bij mij ;)
    Ken ook wat positieve verhalen dr over dus dat is t niet.. Maar tis bij mij dan meer het idee dat k zou weten wanneer het me te wachten staat.. Een natuurlijke bevalling begint zo ineens en overvalt je gewoon.. Hier kan je je dan van te voren nog druk om maken zegmaar :p

11. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Leuke foto's sjtal (ik moet steeds kijken hoe ik je naam schrijf ;)

Hier vanmiddag naar de VK geweest. Alles goed. Bloeddruk mooi laag. Veel vruchtwater en daardoor kan ze dus nog lekker bewegen. En dat voel ik dus ook!! Kan me niet herinneren dat Tessa op het laatst nog zo bewoog. Die voelde ik vaak wat schuiven enzo, maar nu komen echt rechts regelmatig armen en benen naar buiten gedruk.
    Ook heel fijn tegen zere ribben. Niet dus. Soms snak ik echt opeens naar adem. Dan krijg ik me daar een trap...

Hoeveel zijn jullie nu aangekomen? Ik nu 15 kg. Kan putjes drukken in m'n enkels van het vocht.
    En hoe doen jullie het met schoenen? Ik krijg al een tijdje geen schoenen meer aan. Heb nu slippers gekocht. Gaat goed, ook met een pantykous als het wat kouder is. En ik vind gewoon dat als je hoog zwanger bent je best daar de deur mee uit kan en mag. Zo ga ik sinds kort ook in joggingbroek de deur uit :) Mag ook vind ik :cool:
    En zodra ik thuis ben gaat m'n bh ook weer uit.

12. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hihi mooi omschreven Boney :D
    Ik draag nu idd standaard mn birkenstocks.. Gewone schoenen gaan wel hoor, maar trekt zo lastig aan en uit :D

Heb wel gewoon altijd mn positiejeans aan :D

13. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Hoi dames fijn te lezen dat het jullie op de pijntjes na goed gaat..
    Hier ff kleine update. Lucas is van zn sonde af. Heeft gister en afgelopen nacht bij mij op de kamer geslapen. Ik heb weinig geslapen dus. Kleine man kreeg ok prompt krampjes. Vandaag ben ik ontslagen dus ben vanavond naar huis gegaan. Lucas moest nog blijven :( hij moet eerst bewijzen dat hij alle voedingen alles opdrinkt.. heel misschien mag hij morgen naar huis..

14. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    hey dames,

ik doe de opleiding vvpm(vak volwassen pedagogisch medewerker).
    dit houd in pedagogisch medewerker in de kinderopvang net boven spw4 en onder sph.
    hiervoor werk ik op een bso in schiedam.

ik ben nu 15 kilo aangekomen,
    wel moet ik zeggen dat ik geen vocht vast houd ik draag gewoon nog alle schoenen, zelfs mijn laarzen draag ik nog.

ik draag graag rokken, leggings, jurkjes ed.
    mijn positiebroeken vind ik niet fijn, ik krijg snel last van maagzuur door de buikband

15. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Maar wat is het moeilijk om de kleine achter te laten in t ziekenhuis zeg..

16. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    moeilijk hoor tazzie, ik snap dat het lastig is om je kind achter te moeten laten je hebt het zo lang beschermd tegen alles en nu moet je het uit handen geven, dat lijkt me echt een nachtmerrie

17. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamer het zegt niks, ik ging bij de eerste het zh in om ingeleid te worden en had al 4 cm ontsluiting en had er niet eens wat van gemerkt :S het enige waar ik last van had was dat ik de nacht ervoor zo vaak moest plassen en poepen ja sorry smerig praatje whaha maar zo was het. Dus het kan nog een hele verrassing worden ;)

Tazzie wat fijn dat hij van de sonde af is, jammer dat jij al thuis bent nu hopen dat je mannetje zich snel bewijst zodat hij snel bij jullie mag zijn.

Boney mooi gezegd, ik kreeg vorige keer scheve gezichten dat ik op me birkenstocks liep ja jammer dan hoor dit is makkelijker whahhaha

Hier ben ik maar 1 kilo aangekomen. Ik ben in het begin zo ziek geweest dat ik er eerst 8 afviel deze 8 zitten er weer aan maar volgens de vk/gyn tellen deze niet mee omdat ik weer op me start gewicht zat na deze 8 kilo is er nu nog maar 1 bij gekomen. Mensen vragen hier eerder of ik ben afgevallen... Ja onder me oksels zeg ik dan maar hihi wat moet je dan zeggen.

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Heb net met de couv afd van ons ziekenhuis gebeld. Lucas heeft weer zn flesje leeggedronken. En deed t goed. Ze waren tevreden over m. Gelukkig maar..

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Wat naar tazzie je kleintje achter te moeten laten...
    Zoe veel naar t toilet gebeurt hier ook regelmatig.. We wachten t maar af...

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wat naar om je kindje achter te moeten laten. Pffft... Dacht dat als je bv gaf je bij je kindje mocht blijven? Moet je nu thuis kolven? Sterkte vannacht meid.

Ik krijg soms ook wel rare blikken hoor als ik met mn birkenstocks en joggingbroek bij het schoolhek sta. Trek er me lekker niks van aan. Zeg het ook gewoon. "dat mag toch wel als je hoog zwanger bent?" Mensen moeten dan altijd lachen.

Ik hoop dat iedereen lekker slaapt vannacht. Truste.

Deel Deze Pagina