april 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door beccy, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meldplicht. Mijn man had mijn tel mee dus had er even niet aan gedacht vandaag. Hier slecht geslapen door bib, de hele nacht wakker en flink trappen. Hij heeft nu weer wat meer ruimte bovenin nu hij is ingedaald.
    Vandaag ook het gevoel dat zijn koppie er onder al uit drukt!

Tazzie wat verschrikkelijk om de jochie zo achter te laten, had je hem net lekker bij je, uit de couveuse..... Echt heel sneu, ik hoop dat hij ook snel naar huis mag.

Sjtal, mooie kamer of had boney nou de kamerfoto,s? Hjhhooooo. Mooie foto,s dames!

Ik heb altijd moeite met njbuiba of zo, waar is ze eigenlijk?

2. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Pfff dames wat een rotnacht!!!
    Ik lig nu beneden op de bank met mn dekbedje.. lig al vanaf 1:30 wakker van mn darmen! Pijn en vooral een teveel aan lucht in combinatie met BIB... niet te doen!!

Er is lekker veel gekletst zeg! Heb t net op mn tel gelezen, weet dus nu al niet meer wie wat precies gezegd heeft hihi.

Ik moet trouwens vrijdag terug naar VK! Bloeddruk was te hoog! Hoop dat t weer wat zakt.

Hoop dat jullie beter slapen!!

3. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Boney ik kolfde al.. lucas word te snel moe voor aan de borst ( en krijgt er niet genoeg uit) had m 2x daags aan de borst en de rest fles. Plus fles na de borst voor wat hij nog niet gedronken had en wel moet hebben. Borstvoeding komt ookniet heel lekker op gang.
    Hadinderdaad mogen inroomen dat wel, maar wast ziekenhuis wel zat.. overdag ben ik daar wel..

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen.

Hier nog BIB! :D

Tazzie, snap het ook wel. Het is gewoon heel erg intensief om te kolven naast de BV. Dat kost zo vreselijk veel tijd. En als dan nog de BV niet goed op gang komt dan is dat extra vervelend.
    Hoop dat hij snel mee naar huis mag. Hoe is het met jou herstel?

Hier vannacht zowaar goed kunnen slapen. Werd vanzelf voor m'n wekker al wakker. En uitgerust ook. Lekker zeg. Dat is lang geleden. Ben 1 of 2x wezen plassen en verder nog wat wakker als ik moest omdraaien, maar niet zoals anders dat ik gewoon, zonder reden eigenlijk, wakker lig te zijn.

Tessa is op school. Ik ga nog even toegeven aan m'n dagelijkse nestdrangklus. Dan nog een was opvouwen en strijken (sla ik denk ik maar over. Zo'n kaa uu tee klus) en dan verder niks meer vandaag.

5. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Ik ben 16 kilo aangekomen.
    Heb verder geen last van vocht
    Ik draag het ook meer naar voren.
    Verders moet me manneke me wel eens mee helpen om me schoenen aan te trekken.:p

6. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Ik ben nu 17kg aangekomen!! Maar er zit overal wel wat aan.. maar jullie hebben mn buikfotos gezien dat is geen toeter van 17kg hihi

7. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nog bib

Maar meiden heb ff een vraagje ben nu 37+3 weken en al sinds gister voel ik de baby weinig tot niet en met weinig tot niet bedoel ik dat ik dr alleen gister toen ik in bed lag even.lichtjes heb gevoeld. Moet ik nu gaan bellen of is dit normaal?

8. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    goede morgen dames,

hier een goede nacht gehad ik had een voedingkussen in bed gelegd 1 eind op mijn kussen en de rest van het kussen tegen mijn rug of buik maar net hoe ik lag, en dat beviel me erg goed.
    dit houd ik zo, want ik ben heel de nacht niet misselijk, maagzuur of wat dan ook,
    ben 1 keer wakker geweest om te plassen en verder af en toe om te draaien maar dat viel reuze mee vergeleken met normaal.

- zoe ik zou effe bellen om het te vragen want ik zou het niet
    vertrouwen, die van mij juist overactief al enkele dagen.
    - tazzie ook lastig dat de borstvoeding niet helemaal lukt, wel goed dat
    je blijft kolven.

iedereen een fijne dag en geniet van de zon zolang die nog schijnt groetjes wendy

9. zoe85

zoe85 Bekend lid

20 aug 2010
    505
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toch maar gebeld om 13.30 moet ik komen ben benieuwd jullie horen me

10. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Zie dat je al gebeld hebt zoe. Succes straks

Miss geul herlijk zo'n voedingskussen he... ik slaap er nog mee (althans afgelopen nacht voor t eerst weer sinds de week ziekenhuis.
    Boney succes met je nestdrang klussen.

Lucas is thuis..... we mochten m ophalen... hebben m zn half 11 voeding nog gegeven in t ziekenhuis daarna nog tips enz meegehad. Hij ligt nu naast me op bed te slapen..

11. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    tazzie geniet van lucas,
    wat lijkt me dat magisch met je kleintje lekker in bed liggen en dan doe je vooral bewonderen wat een prachtkerel je hebt gehad volgens mij.

genietse en laat de kraamvisite soms maar effe wachten tot jij klaar bent.:D

12. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tazzie wat fijn dat lucas thuis is. Geniet ervan. Heb je nog kraamhulp? Hoe is het eigenlijk met je schoonmoeder, die was/is toch zo opdringerig? Houd zij een beetje haar gemak?

Ik heb vanacht ook weer lang wakker gelegen.....echt niks asn. Nu masr eff inhalen.

Zoe, goed dat je gebeld hebt. Spannend.....

13. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Zooooo ik ben weer thuis...
    Heb gelukkig redelijk geslapen vannacht..

Vanochtend dus controle.. Liep al een halfuur uit.. Bloeddruk was nu voor mijn doen netjes.. Is mn vruchtwater gewoon zwaar gedaald.. Vorige week 8 en nu 5.. (geen idee waar t voor staat :p ) Gyn er bij gehaald.. Hij nog eens meten.Niks van te maken... . Nou dan maar even toucheren... Zonder enig idee van voorwerk blijk k al drie cm ontsluiting te hebben.. Hup, aan de ctg... bijna 45 min.. Kindje was iig goed actief geweest :) Mag k vrijdag nog een keer voor terug komen...

En volgende week gaan ze me sowieso inleiden.. Kheb ook al een dag te horen gekregen.. Maar meldt k liever niet.. Stel je voor dat er bekenden meelezen... 1 ding is zeker.. Volgende week ergens sluiten wij ons kleintje in de armen!!

14. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    tazzie heerlijk om je kindje nu thuis te hebben!
    Nu kunnen jullie ongestoord genieten van elkaar.:D

Dreamer wat leuk!
    Volgende week heb je dus een baby!:D

15. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Pff vind het vooral enorm spannend Patricia :D
    Hoop stiekem dat t vanzelf nog begint hihi.. Maar zei al tegen vriend,.. Heb het idee dat ons kleintje het wel lekker best vind :p

16. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    hihihi dat vinden wel meer baby's denk ik.
    ik hoop met je mee dreamer

17. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Nou idd miss...
    En dan ben ik nog niet eens zover dat je al over tijd loopt... Kan me voorstellen dat mensen dan helemaal gek worden :p

18. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ik kan ook niet wachten op mijn kleintje en ik zit nog geen eens in die 37 weken fase.
    ik ben nog maar 36w.5d.
    ik mag nog 5 weken als het tegenzit.( ik ga ervan uit dat ik wk 42 beval)
    daar zie ik wel tegenop, nog 5 weken als die rugklachten, veel afscheiding, vaak buikkrampen en dan die maagzuuraanvallen.
    nee daar kijk ik niet naar uit, maar het feit dat ik binnen 5 weken mijn kleien vast kan houden daar kijk ik wel naar uit.

en dan zijn de klachten weer niet zo erg.

groetjes

19. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Pff nu ik een datum weet wordt ik helemaal ongeduldig haha :D

Hoe groot is trouwens de kans dat het na toucheren al getriggerd is?

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nog geen nieuws van Zoe? Hoop snel op goed nieuws.

Dreamer, sorry, misschien heb je het al verteld, maar waarom gaan ze je inleiden? Vanwege je bloeddruk of verminderd vruchtwater?

Hier heb ik zelf steeds 4 april in m'n hoofd. Geen idee hoe ik er bij kom. Dat is volgende week woensdag.
    Vrijdag is m'n moeder nog jarig, dan wil ik het niet. 1 april lijkt me ook niet echt een leuke datum. Dus vanaf 2 april mag het hier komen ;)
    Ben bij Tessa bevallen met 39.4.

Deel Deze Pagina