mijn fam is een poll gestart: mijn pa 8 april mijn zus 10 april( dit is ze nu aan het vervroegen naar ergens aankomende week mijn ma 12 april. ik vind het moeilijk, ik denk niet heel snel maar ik weet het niet
Hi hier even een bericht van mij BIB van 13.00 tot 16.00 in het zh geweest eerst een ctg toen in de wacht kamer toen een echo weer in de wacht kamer toen weer een echo en weer in de wachtkamer. De ctg was heel goed een mooi hartslag en op de ctg zag je dan ook at de baby echt wel actief was hier en daar een hoge piek van een harde buik.. Maar ja dan komt het ik voel de beweging niet. Eerst een echo en op de echo zagen ze wel hele lichte bewegingen maar vonden het toch raar. Ze zei misschien slaapt ze dus we wachten nog een half uur en dan kijken we weer. In de tussen tijd had ze al met de gyn overlegd. Naar binnen weer een echo en ja je zag beweging die ik dus wel zou moeten voelen maar de bewegingen zetten bij mij om in keiharde pijnlijke buiken, dus zitten en toen was het we gaan inleiden op zeer korte termijn, nu nog of morgen ochtend. Ik werd er even stil van want ik had dit niet verwacht natuurlijk kreeg er geloof ik een kleur van. Ze vroeg hoe ik er tegenover stond ja ik sta er positief in maar had eerder volgende week gedacht. Ik moest weer gaan liggen en toucheren en had een ruime 3 cm ontsluiting ze hebben er voor gekozen om het morgen te doen, misschien zet het nu alsnog van zelf door. Ze verwachten dat ik zeer snel zal bevallen aangezien Jason er vanaf de eerste wee in 4,5 uur was. Om 7 uur moet ik dus bellen voor de tijd. Best pannend ik heb zelf vanaf het begin gezegd dat ik maart niet zou uitlopen, maar de laatste weken had ik meer 5 of 6 april in me hoofd haha. Net nog even snel 2 kruikenzakken gehaald die ik had liggen bij me oma om bekleed te worden. Vindt het best spannend ben morgen mama van 2 kindjes ipv 1.. De 3 cm ontsluiting kan ermee te maken hebben dat ze minder beweeglijk is ik heb geen idee.. Tazzie wat heerlijk om je mannetje thuis te hebben geniet ervan. Boney ben jij het? Die ook een 3 cm ontsluiting heeft? Zo ja succes alvast met de inleiding (of was het iemand anders) Verder heb ik wel gelezen maar dit is me bij gebleven.
Zoe, spannend! Ben blij wat van je te horen. Dus morgen een kindje voor jullie. Heel veel succes. En het was dreamer met 3 cm ontluiting. Ik niet voor zover ik weet.
Jeetje wat een belevenissen weer op een dag! Zoe, maar goed dat je gebeld hebt dan vanmorgen. Wat gaat het snel in eens! mag je wel thuis slapen of ben je in het ziekenhuis? Geniet nog even van je laatste nachtje zonder voedingen/luiers/huiltjes.... Ik hoop dat je een beetje kan slapen! Ik zal aan je denken morgen. Dreamer, voor jou ook spannend! Uiterlijk volgende week bevallen, heerlijk idee! Ik denk dat van toucheren niet de bavalling op gang gebracht wordt. Dat is alleen met strippen. En nu al 3 cm ontsluiting. Dat is een mooi kado die heb je er al mooi opzitten! (zoe ook natuurlijk) ik ben vandaag 36 wk jheeehooee ppphfff schiet echt niet op. Ik denk dat ik donderdag 26 april ga bevallen. Bij ons in de familie bevalt iedereen op een donderdag Bas is gekomen met 40+5 met inleiden....... dus deze zal ook wel lekker blijven zitten......
Janneke ik slaap gewoon thuis, het kan alsnog ineens doorzetten en anders breken ze morgen de vliezen. Ben benieuwd hoe deze het in de nacht doet. Jason sliep al gelijk door die maakten we de eerste 2 weken in de nacht wakker maar meneer vertikte het om dan te eten en hebben we hem dus laten slapen. Geen gebroken nachten dus, maar nu kan het anders zijn. 26 april zou kunnen maar de tweede zou ook eerder kunnen komen. Leuk dat je je wiegje kunt halen dat maakt het weer echter.. Dreamer was het dus hahaha succes alvast. Boney dankewel, we zullen zien hoe snel het gepiept is Jason was er in 4,5 uur
Ik lig in bed met bib. Ik vroeg aan de vk over strippen. Zij doen dat eigenlijk nooit. Er is laatst uit onderzoek komen dat het maar bij 1 op de 80 vrouwen daadwerkelijk een bevalling op gang brengt. Dat is wat wat mij dus is verteld. Weet niet of het waar is. ik ga nog even lezen en dan hoop ik lekker slapen .
Ik heb ook gevraagd over strippen bij wk 40. Mij is verteld dat als je baarmoedermond en klaar voor is, het 1 a 2 dagen kan helpen. Als je baarmoedermond er nog niet klaar voor is, kan je strippen wat je wilt maar zal niets gebeuren. Klint wel logisch vond ik zelf..... Ik heb afgesproken, bij wk 40 onderzoek of strippen zin heeft! Nou slaap lekker allemaal
Goedemorgen, BIB check. Ik lig nog in bed. Onrustige nacht. Veel dromen en wakker zijn. Over een half uur gaat mn wekker. Zoe en man, succes vandaag. Ik denk aan jullie.
Whaaaaaa Zoe!!!! Vandaag is de dag!! wat gaat dat ineens hard met bubjes zeg hihi.. volgende week ook dreamer..spannend!!! Hier wel een paar keer wakker geworden van pijnlijke harde buiken en gisteren heb ik maar eens dat bescherm matrasje op mn bed gelegd voor de zekerheid. Heb wel weer een klote bericht gehad van het UWV, blijf maar aanmodderen met die instantie. Voor zover ik weet krijg je uitkering naar de 4 weken voor je verlof. Super vaak UWV gebeld, omdat ik er alles van wilde weten en nu blijk ik geen recht te hebben op verlof, want ik ben niet verzekerd voor een ziektewet uitkering!!!! Nou nooit iemand die mij heeft verteld dat ik dat moest hebben. Vanaf december stopte mijn ww uitkering (aanvulling) en daarna nog vaak genoeg contact gehad..niemand die vroeg, maar mevrouw bent u dan wel verzekerd?? Echt zo balen.. heb er dus alweer wat jankuurtjes opzitten, zit niet echt mee zo financieel zeg..pffff ga je van 1300 in de maand naar 0!!!!! Ook niet goed voor mn bloeddruk natuurlijk.. maarjah.. Verder redelijk geslapen. 5uur wakker en was er 6uur uit.. ga nu nog ff liggen denk ik.. ben alweer kapot! Fijne dag allemaal!!
He zoe. Succes vandaag. Je kan het. Girlpower! Sjtal wat vervelend..........zit je niet mee. Gelukkig na je verlof werr leuke basn! Boney, slecht slapen, me too. Halve nacht wakker. Niks aan!
zoe succes met de bevalling. sjtal wat een piep bericht is dat, dat ook niemand dat even vroeg aan jou vind ik heel slecht van het uwv. boney en janneke herkenbaar zo een nacht, ik heb gelukkig vanmorgen nog iets aan slaap in kunnen halen maar niet veel vaak wakker liggen en nu ook helse hoofdpijn. dus doe het vandaag ook maar rustig aan mijn lichaam gaf gister duidelijk aan te veel gedaan te hebben met veel steken in mijn buik, heupen en rug.
Zoe is vast aan het bevallen nu. Spannend zeg. Een 2e april baby al. Ze kreeg een meisje toch? sjtal, wat een vervelend bericht van het uwv. Maar je zat dus in de ww en nu krijg je geen uitkering van het uwv begrijp ik? En 1300 per maand is een hoop geld zeg. Ik heb vanmorgen niet zo veel gedaan. Lekker in bed gelegen en tv gekeken. Tessa word straks thuis gebracht en ik vanmiddag vrij. Er komt een vriendinnetje spelen. Altijd gezellig. Zeker omdat dit haar beste vriendinnetje is. Ze zijn zo leuk samen die 2. Dikke lol hebben ze altijd en giegelen als echte meiden.
Zo ik lig eindelijk plat. Ik kan geen rust vinden vandaag.....net alsof ik verwacht dat de bevalling ieder moment kan beginnen........ Hoe zou het met zoe zijn?
Janneke, had ik gisteren zo'n dag. Vooral gisteravond. Kwam misschien omdat ik het kopje steeds heel laag voelde bewegen. Echt vlak bij de uitgang zeg maar. En misschien daardoor wat meer afscheiding verloor. Voelde soms echt wat 'druppelen' zeg maar. Dus ging tig keer naar de wc. Ook vannacht nog lang onrustig geweest. Alsof het elke moment kon beginnen. Maar nog niks aan de hand dus. Nog geen baby nieuws. Vind het heel erg spannend. Moet er steeds aan denken. Tazzie, hoe is het? Wil je een foto van Lucas met ons delen? Wij willen baby's zien
We hebben best een klein groepje zo. Gezellig. Ben nog wat pagina's terug gegaan, maar meer zijn er volgens mij echt niet. Janneke Dreamer Sjtal Zoe Boney Miss geul patricia tazzie En dan hadden we nog een tijdje naijobi. Ze heeft op 27 feb. haar laatste bericht geplaatst.
@Boney ik denk inderdaad dat iedereen in je lijstje staat! We begonnen met meer volgens mij? Denken jullie dat jullie eerder gaan bevallen of niet? Ik denk dit zelf al vanaf het begin van de zwangerschap, maar dan gaat het vast erg tegenvallen als het ineens 42wk duurt ofzo. @Tazzie ik ben ook wel benieuwd naar een fotootje van jullie kleine man @Zoeeeeeee zo spannend Ik heb vandaag best veel gedaan voor mijn doen geloof ik. Afgewassen, gewassen, opgeruimd, verder gewerkt aan mn vlaggetjeslijn en gewoon nog lekker in mn bedje gelegen. Ik heb een wat relaxtere dag dan gisteren, gisteren was ik ook erg onrustig. Heb wel al heel de dag pijn onderin mn rug met een zeurderig weeig gevoel in mn buik en benen. Vandaag is die kleine maar rustig, voel dr wel hoor, maar alleen een beetje heen en weer schuiven, verder geen drukke dingen. Morgen moet ik nog een keer naar de VK omdat dinsdag mn bloeddruk te hoog was. Ben benieuwd hoe het morgen is. Over het UWV ik had idd ww tot december, maar werkte erbij en kreeg dan een aanvulling. Ik had ww over 4 dagen leerkracht dus kreeg toen 70% van mn loon was iets van 1000,0 Als ik 100% zou krijgen zou dat 1300 zijn. Dat zou ik krijgen als ik in de ziektewet zou zitten. Ik had mij destijds ziekgemeld, maar dat is afgekeurd, terwijl de huisarts en VK achter mij stonden, daar loopt nu nog een beroep op. Ik hoop dat dat positief voor ons uitpakt, want dan krijgen we tenminste centjes... en anders tja.. het is zoals het is.. wel balen, want op helemaal niets hadden we natuurlijk niet gerekend. Toen ik hoorde dat mn bezwaar was afgekeurd moest ik wel gaan werken, maar dat ging niet lekker, dus is het me maar gelukt om een paar daagjes te werken, dat zou betekenen dat ik dat zou krijgen voor verlof, maarjah blijkbaar dus niet omdat ik niet verzekerd ben.. haha snappen jullie het nog? Ik vind het maar een raar iets allemaal..pfffffff Voor wie van jullie is het nu het eerste kindje? Ik heb steeds het idee dat ik de enige ben, of was het voor Tazzie nu ook de eerste? Ik ben wel de laatste die is uitgerekend he... ik vind het wel spannend hoor!