april 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door beccy, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    hey tsjal het is ook voor mij het 1ste kindje,
    ik vind het echt mega spannend en weet niet wat ik moet verwachten van de bevalling, pas op datje niet teveel gaat doen want dan wordt je daar echt voor gestraft door je lijf heb ik gister en vandaag mogen merken tot mijn spijt.

ik voel me vandaag niet echt top dus houd me rustig morgen komt mijn zus helpen in het huishouden en mij gezelschap houden, daar tegenover pas ik morgen ochtend 1 uurtje op mijn neefje van 3 waar ik helemaal gek op ben.
    hij is lekker druk dus ik denk lekker buiten spelen:D

2. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja sjtal, jij bent de laatste. Wachten is nooit leuk! Ik doe gezellig met je mee. Nog 4 weken, misschien nog wel 6!

Voor tazzie was ook 1e kindje....
    Bij bas had i al 4 wk voorweeen, hij was 2 wk te groot dus dacht echt dat hij eerder zou komen. Wat duurde dat lang. Ik ga er nu maar vanuit 40 en .........? Dan valt het wachten niet zo tegen. Ik heb trouwens vanacht ook wel voorweetjes gehad. En dat koppie blijft maar drukken, ik denk dat hij er zo uitvalt

Heeft dreamee zich al gemeld vandaag? En patricia?
    Ik zal nijobi eens een prive bericht sturen. Dat is die naam die ik nooit kon tikken.

Vandaag is bij vriendin weer geweest die het hele huis gesopt heeft, heerlijk.

3. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Hihi jullie hebben ook moeite met de naam Sjtal. Ik heet Chantal, maar vaak als t snel gezegd wordt kom je op sjtal uit, vandaar!! Ik keek even terug op de eerste pagina's maar wat een hoop zijn er niet meer bij!! Zijn we dan zo saaaai? ;) hihi
    wij gaan zo lekker eten bij mn schoonouders.. gezellig!
    Fijne avond!

4. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ja sorry sjtal ik loop ook te ruziën met je naam.
    nu snap ik je naam ik dacht al hoe komt ze eraan.
    lekker hoor bij je schoonouders eten, ik ben net klaar met eten zometeen naar de verlos en daarna komt mijn schoonmoeder langs.

dus nog een bezig avondje maar goed dat ik de rest van de dag niets gedaan heb behalve proberen te liggen wat niet succesvol was ivm rugpijn en zij pijn.
    ik ben blij als die kleine er is en als die klachten ook weg zijn, want die klachten breken me toch best op ook emotioneel merk ik dat ik er gewoon best doorheen zit.
    en dan kan het met een beetje pech nog 5 weken duren:(

5. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    phoee wat een spanning. Ik zit echt om de 10 min te kijken of er al een bericht is van Zoe.

Maar vandaag hebben we ook nog niets gehoord van Dreamer en patricia. Dreamer had gister ook al 3 cm onsluiting en volgens mij stond patricia als eerste op de lijst om te bevallen........

Miss Geul, ik weet je naam even niet meer. Ik snap dat je er emo van wordt, van al die klachten. Is niet leuk. Probeer er zoveel mogelijk over te praten en jank lekker uit. Anders blijf je er mee zitten... heb ik bij de 1e ook gehad. Nu gaat het gelukkig goed qua emoties.

nog iemand zin een potje wordfeud? mijn naam is zwangerita

6. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    spannend nog 2 baby's al snel op komst!

hier dan foto.. Lucas 1 dag oud..

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Aaah... Wat een mooi kereltje. Ik smelt helemaal.

Ook ik kijk steeds voor nieuws. We zullen af moeten wachten helaas.

8. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie foto tazzie, ik wil ook!

9. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Janneke1982 hier nog niks hoor.;) (was vannochtend nog wel even hiero)
    Al denk ik wel van alles te voelen zo nu en dan.;)
    Maar dat zal je wel bekend voor komen.
    Maar zelf heb ik het idee dat het nog wel eens 2 weken kan duren omdat Felicity ook pas laat kwam in de 41e week. Maar wel spannende dagen zeg voor ons alle!!

tazzie ... Ohhhh smelt smelt, wat een mooi jongetje!

Ook ik wil!:D

10. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    tazzie wat een pracht kind ik smelt helemaal.

janneke ik heb het eruit gegooid mijn vriend moest het alleen even ontgelden, effe mijn frustraties naar hem eruit gegooid, dat luchtte ook al aardig op.

ik kijk ook elke keer voor nieuws van zoe

ego: mijn vk afspraak ging goed, mijn bloeddruk is iets gestegen van 120\70 naar 130\80, maar dat is normaal als je richting het einde van je zwangerschap gaat.
    ik moet nu 5 april terug komen, ik verlies wel regelmatig kleine beetjes slijmprop maar dat is normaal dan kan het nog steeds weken duren, het kind woog met 35 weken ongeveer 2700 en zou tijdens de geboorte waarschijnlijk 3200 wegen.

verder lag het nog erg hoog tegen mijn ribben en maag aan wat de pijn veroorzaakt in mijn ribben en halverwege mijn rug, en was het wel lichtelijk aan het indalen wat ook die pijn veroorzaakt in mijn onderrug

dus alles weer verklaard en 5 april 18.00 nieuwe controle.

nu slapen en hopen op baby nieuws morgen

11. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Patricia, goed om nog even van je te horen vandaag!

Miss g, toch een goede controle. Hoop dat je kindje snel indaald, en de pijn minder wordt. Indalen voelt trouwens ook heel raar en ook een beetje pijn vond ik.

Heeft iemand hier wel eens zijn slijmprop verloren? Is dat een beetje als afscheiding of echt een bolletje? Ik kan mij er niets van voorstellen.

Ik ga nou proberen de hele naxht door te slapen. Heb net nog even lamg gedoucht, miscchien helpt t

Tot morgen

12. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Aaaaah Tazzieeee wat een knap kereltje!! Echt zo ontzettend schattig :) Ik ben ook zo benieuwd naar ons meissie! Lijkt me magisch om r te zien.

Over het emotioneel erdoorheen zitten ken ik geloof ik ook wel ... pff.. komt denk ik ook door dat gedoe over het UWV vriendje lief zegt dan doodleuk, als de baby er is, moet je maar weer gaan werken. Nou dat zorgt echt voor stress! Elke moeder in NL krijgt 10 wk de tijd en ik zou gelijk moeten gaan werken.... dat wil en dat kan ik denk ik helemaal niet..maarjah.. er moet toch geld binnen komen.

Leuk trouwens dat iedereen nu elke dag even meldplicht heeft. Wat ik dan wel weer lastig vind is om op iedereen te reageren. Dan lees is bij en dan wil ik typen en dan vergeet ik alweer wie nu precies wat gezegd heeft..haha.. daar was ik vroeger beter in ;) zou dat ook met hormonen te maken kunnen hebben? Ik ben er alweer vroeg uit! Last van mn darmen en lag niet lekker meer en had honger. Heb dus heel slecht cupcakes op die mn schoonmoeder gister heeft meegegeven en heb lekker gtst gekeken. Ik ga straks nog wel even terug naar bed hoor, maar moest toch naar de wc enzo.

Hoe beleven jullie de nachten? Slapen jullie slecht? Ik zit de helft van de nacht op mn telefoon op twitter te kijken en te lezen en speel wat spelletjes, ik slaap liever!

hebben jullie ook al een draagdoek? Of ervaring ermee? Ik wil graag zo'n doek..

en Zoe... nog geen nieuws... maar ik denk dat ze nu wel opnieuw mama is :)

13. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik heb april niet meer gered, maar interesseert me geen bal ;)

Succes nog allemaal met de laatste loodjes!

14. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    moontje gefeliciteerd met je dochter!

Sjtsl, het is maar goed dat we hier dan met select groepje tikken. Als we met 20 meide waren, was het helemaal een weerwar geworden.
    Echt logisch dat je slecht slaapt. Mijn tip: probeer je financiele situatie op papier te zetten. Wat heb je nu, hoeveel gaat eruit en wat kom je tekort. Maak hier samen afspraken over en vraag desnoodd hulp aan ouders of de bank. Als je 1000 nodig hebt is er vast wel iemand die je kan helpen. Als je zo weer werkt kan je het terug betalen, al doe je er een jaar over. Je moet dit van je af zetten! Dit verpest ten eerste een hele mooie en belangrijke periode in je leven en dit je nooit meer mee! Voor het eerst moeder worden!

Verder is het zo belangrijk dat jij intspannen bent! Hoe relaxer jij bent, hoe beter jou kindje het doet! Dat kindje heeft 9 maanden in jou buik gezeten en reageerd alleen maar op jou, sorry papas) als jij een emo bom bent, slaat dit meteen over. Dus tijd voor actie, plan van aanpak en daarna accepteren dat get zo is! En dan achterover lenen en ontspannen

15. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik bedoel leunen.
    Mijn man heeft eigen zaak sinds vorig jaar.in januari ook geen werk gehad, feb en mrt gingen wel goed. Maar heeft nu ook weer niets in zijn agenda staan! Wij hebven 700 van hem nodig om rnd te komen. Er zin ook dagen dat ik mij hier vreselijk zorgen over maak! Maar we hebben voor 2 maanden een buffer en ik krijg zo vakantiegeld...... Dus probeer ik het van mij af te zetten en te genieten van de tijd die we samen zijjn, dat maak je anders ook niet mee. En hij kan gelukkig nu voor bas zorgen omdat ik niet meer zoveel kan. Dusik weet er alles van dat geld zoveel zorgen kan geven. Maar geeft je zorgen aan je man want jij moet zo een kind op de wereld zetten en dat is echt het enige waar jij mee bezig moet zijn nu!
    En je bent toch juf? Ik denk dat jij dan heel goed een plan van aanpak kan maken. Nou ik hoop dat je er iets aan hebt. Ik zou het ook met je vk bespreken en missxhien ook wel huisarts.... Succes

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    #1096 Boney, 30 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2012
    Goedemorgen,

Hoe zou het toch met Zoe zijn? Bij de febr. mama's hadden wij zgn buddy's ingesteld. Je geeft aan 1 of 2 mensen je nummer zodat je die kan sms-en als er wat is. Dan kunnen die het hier weer doorgeven.
    Toen was de tijd nog niet van mob internet, maar ook nu heeft lang niet iedereen dat. En in veel ZH mag je je mob niet aan.
    Dus misschien een idee?

HIer nog BIB. Vannacht weer slechte nacht gehad. ;) Veel pijn en ook seks gehad met Simon (van Nick) :) :cool: :p :D :( Best wel komisch eigenlijk. Alles staat hier al een hele tijd op een laag pitje, maar blijkbaar heb ik er wel behoefte aan. Al moet ik er echt niet aan denken nu.
    Alhoewel met Simon...

Ik mag vandaag echt niet bevallen! M'n moeder is jarig. Had 2 data in m'n hoofd waarop het niet 'mocht'. 23 maart, schoonma jarig, en 30 maart dus.
    Een april kindje lijkt me wel leuk en dus morgen ook niet graag ;) En dan zondag 1 april, dat gelooft niemand het. Dus vanaf maandag mag ze komen.

De slijmprop. Die ben ik bij Tessa in het ZH verloren. Heb er toen niet veel van meegekregen. Zat op het laatst van m'n ontsluitingsweeen en kwam net in het ZH aan. Daar werd de onderbroek van m'n kont getrokken en toen zag ik hem in m'n kraamverband zitten. Een dikke klodder als een pingpongbal, misschien iets kleiner. Helemaal doorzichtig helder slijm. Alsof je kidderdrik hebt, maar dan zonder zwarte puntjes :D (whaha) Daarin wat kleine sliertjes bloed.
    Er zijn ook vrouwen die hem al 2 of 3 weken van te voren verliezen.

Het is trouwens erg rustig in m'n buik bedenk ik me nu opeens. Kan me niet herinneren of ik al iets heb gevoeld vanmorgen. Zo maar even rustig liggen.

Sjtal (eindelijk weet ik uit m'n hoofd je naam goed te typen) wat een ellende zeg zo vlak voor de bevalling. En janneke heeft het prima omschreven. Probeer het los te laten. Dit is een periode die je nooit meer over kan doen. En je bent min. 6 weken kraamvrouw en die tijd moet je gewoon minimaal nemen. Als je een KS krijgt onverwacht, dan heb je toch echt 6 weken herstel nodig.
    Er is toch wel genoeg werk in jou vakgebied? Dan kun je na de bevalling eens rustig gaan kijken naar vacatures.
    Ik wil ook wel graag een andere baan. Heb nu een contract van 14u per week. Vind dat te weinig en ook wij kunnen het geld goed gebruiken. Zit nu al wel eens rond te kijken, ga er na de bevalling actief mee aan de slag. Ik wil gewoon minimaal 3 dagen werken.

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Omg. Ieuw. NIET googlen op afbeeldingen van slijmprop. Zo zag die van mij er in iedergeval niet uit. Gatver. Dat mensen daar foto's van maken en op internet zetten :$

18. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    He boney, ja inderdaad. Ik zat gister ook nog even de googlen op slijmprop omdat ik het dus niet ken. Dat mensen sit op internet zetten! maar ik weet er nu wel wat meer over:)

Buddy's best een goed idee. Maar dan wil ik wel buddy worden met iemand die al iets verder is dan mij. Zometeen liggen we samen te puffen. Ik loop gelijk met sjtal. Dus boney misschien wil jij mijn buddy worden?
    Hadden we vorige week moeten bedenken!

19. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    goede morgen, ik vind dat buddy systeem waar boney het over heeft ook wel een goed idee. bij een ander gedeelte hebben we dat ook.
    zo blijf je van elkaar op de hoogte als er iemand is bevallen.

20. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Zooo kom ook weer binnenvallen..
    Nog geen beebje hier...
    Ook ctg gehad vanmorgen... Zou halfuurtje zin maar werd een dik uur.. Beebje was flink actief dus moest eerst weer stabiel worden qua hartslag.. Maar was verder goed dus mocht weer inpakke en wegwezen :p

Deel Deze Pagina