Dreamerfijn dat ctg goed was.. Moontje gefeli met je dochter... 8 daagjes na lucas.. Sjtal wat de anderen ook zeggen prkobeer t los te laten.. je moet echt proberen te genieten van je kraamtijd.. want anders krijg je spijt.. ikzelf voel me nog niet zo happy door alles in t ziekenhuis en smoeders. Hebbentot nu toe thuis ook nog geen bezoek gehad. Moet zelf nog enorm wennen.
Dreamer, fijn dat alles goed was! Tazzie, als je voor het eerst moeder wordt is t ook een hele belevenis. En jij kwam onverwachts ook nig eens in zk te leggen en ks en vroeggeboorte. Dat heeft echt tijd nodig om te verwerke. Doe rustig aan en geef je grens aan! Over 3 weken is hij ook nog klein voor bezoek!
Kgah elemaal met jou mee Janneke wbt Tazzie Kheb ook bewust geen rusttijden oid op het geboortekaartje gezet... Eerst zien hoe k er zelf uit kom, hoe we onze draai gaan vinden en dat soort dingen.. Mensen bellen maar al ze willen komen.. Onze moeders en eigen oma's mogen dezelfde dag nog wel even int ziekenhuis komen kijken natuurlijk.. Maar de rest kan best wachten
Ik wil liever het zelf bekend maken als ik bevallen ben of ik het laat het me Manneke doen als ik er zelf niet aan toe kom, ook handig! Maar ik probeer nu wel elke dag even hierop te kijken of al iemand bevallen is van ons groepje.
Oohhhh volgens mij heb k haar ook nog nie eens gefeliciteerd... Schaam.. Moontje, bij deze alsnog van harte gefeliciteerd.. Echt een onwijs leuke naam!! (wij hadden em ook op ons lijstje staan hihi )
Patricia, ik denk dat ik het ook liever zelf vertel. Mast dan kan mijn buddy wel even erop zetten: janneke is naar het ziekenhuis of janneke mag morgen ochtend naar huis. Dsn zitten jullie niet zo in de spanning zoals wij nu ook bij zoe. Verder is de keus aan jou natuurlijk. Je man kan natuurlijk ook ons prima op de hoogte houden
ik schaam me een beetje, sorry dames. Ik was fanatiek begonnen met mee schrijven en heb jullie een beetje in de steek gelaten. Op 6 maart ben ik bevallen van een dochter Zoƫ. Ze was vier weken te vroeg. Ze lag in stuit, dus met keizersnee gehaald. We hebben samen 11 dagen in het ziekenhuis doorgebracht. Zoƫ heeft ter controle 2 dagen in de couveuse gelegen en daarna kreeg ze alleen nog sonde voeding omdat ze niet de kracht had om zelf te drinken. Gelukkig was er in dit ziekenhuis de mogelijkheid dat ik bij haar mocht blijven, daar heb ik ook dankbaar gebruik van gemaakt. Na 11 dagen deed ze alles zelfstanding en mochten we eindelijk naar huis. Nu zijn we al weer een tijdje thuis en alles gaat prima. Naja, ups en downs, dan denk je een ritme te hebben, dan gooit ze alles weer in de war. Even last gehad van krampjes, maar dat lijkt nu weer over te zijn??? Ze is een super babytje. Ze woog trouwens 2925 gram bij de geboorte, best groot voor 4 weken te vroeg. Ze is heel tevreden en huilt verder alleen als ze honger heeft. Ze krijgt ongeveer om de 4 uur voeding, dat is prima te doen. Ik geef borstvoeding. En het gaat super. Nu gilt ze, dus ik moet voeden!! haha. Zal gauw wat meer schrijven en alles eens eindelijk terug lezen.
Van harte gefeliciteerd Naijobi!! Das idd een heel mooi gewicht voor vier weken te vroeg toch!! Nu dus lekker thuis genieten
Gefeliciteerd! Top dat je even komt tikken! Jij bent dus als 1e bevallen. Wat goed dat zoe maar 2 dagen de couveuse in hoefde. Fijn dat het zo goed met jullie gaat, ook met de bv Wel gek, op je banner staat dat je 39 wk bent, hoewel je al bijna een maand geleden bevallen bent, raar idee dat je nu gewoon nog zwanger had kunnen zijn! Geniet van je kleine meisje
Naijobi van harte met zoe. Ook precies 4 weken te vroeg? Mijn lucas ook. Met precies 36 weken.. ook sondevoeding gehad en couveuse. Zoe had ook een mooi gewicht zeg. Lucas was 3140 gram.
Het gaat ineens hard met de Bubjes @moontje gefeliciteerd!! Fotooooo En Naijobi ook van harte gefeliciteerd!! Wat ontzettend leuk! Gelukkig nu lekker thuis, 11 dagen in het ziekenhuis lijkt me best lang. Ennehm.. ook graag foto natuurlijk.. iedereen smelt hier bij de baby smoeltjes tenminste ik wel! @Janneke, Dreamer, Boney bedankt voor jullie advies en even een steuntje Het komt ook allemaal wel goed hoor, maar soms zit je er dan eventjes doorheen. Vandaag zijn mijn ouders mijn boodschappenlijstje komen halen en hebben alles gekocht wat ik nog wilde hebben. Schoonmaakspullen, nieuwe emmer, wasmand en douchegordijn, wasmiddel en dat soort dingen. Super lief!!! Vriendje was vandaag ook weer lief hoor Is hij altijd, maar soms niet zo tactisch zeg maar.. Vandaag veel gedaan...vind ik haha, lopen gaat echt zo moeilijk. Boodschapjes, VK geweest, afgewassen en echt iets heel leuks.. het trappengat volgeplakt met van die nep foto lijstjes, met echte lijstjes ertussen! Nu nog een paar mooie fotootjes bestellen. Ziet er echt leuk uit vind ik. Bij VK was mn bloeddruk nog wel verhoogd, maar niet hoger dan dinsdag. AS dinsdag weer terug. Ik word trouwens wel een beetje ongeduldig nu ik zie dat er al bevallen zijn.. wil ooooook..hihihihihi.. maargoed.. het allerliefst wil je op een normale manier bevallen en dat je zo snel mogelijk weer naar huis kan natuurlijk. Over zo iets als buddy.. ik kan gewoon op mn tel op internet, dus kan inderdaad zelf ook wel ff een klein berichtje plaatsen denk ik zo.. net zo snel maar vind het opzich geen verkeerd idee hoor! Wij gaan eten! lekker taco chippies met gehakt en veel kaaaas jummie.
Hihi tsja dat zelf ook willen dat heb ik nu ook Sjtal.. Maar ik weet dat t nog maar een paar dgn duurt dus dat scheelt Morgen kome mn schoonouders de laatste restjes in de woonkamer ff opknappen, jeujj
hey meiden @moontje nog gefeleciteerd Fiene wat een leuke naam @Naijobi gefeliciteerd van je dochter, leuke naam zoƫ @Sjtal geniet van de kraamtijd en je bepaalt alles zelf en niemand anders. wat heb je trouwens veel gedaan vandaag zeg, ik heb het laten doen. @ego hier een drukke maar super leuke dag gehad met min zus en neefje. het was erg leuk maar ik heb weinig gezeten nu hele vermoeide benen en een onrustige buik. dus morgen alles op mijn gemakje doen.
Hoi meiden hier dan eindelijk even een berichtje van mij kwam er niet aan toe. Gister om half 9 moest ik me melden, van 9 tot half 10 aan de ctg gelegen, om 9.45 me vliezen gebroken en om 10.00 aan de week opwekkers om 12.00 had ik 5 cm ontsluiting en werden de weeen te scherp voor me om ze op te vangen dus om 12.15 pijnstilling en om 12.50 volledige ontsluiting na een kleine 15 minuten persen lag om 13.07 (ja jullie lezen het goed binnen 3 uur en 22 minuten) lag daar onze prachtige dochter op mijn buik. Ze heeft de namen Jessminder Sophia Johanna Wilhelmina gekregen maar haar roepnaam is Jessie. Ze weegt 2998 gram en is zo'n 46 a 47 cm lang. Dit hadden we echt niet verwacht na de groei echo een paar weken terug. Ze deed het gelijk goed. Wel even in de warmte couveuse om op temp te komen en om 19.45 waren we al weer lekker thuis. Het is een heerlijke meid en ze doet het perfect komt in de nacht maar 1x voor de fles. Jason vind het nog wel wat raar maar is wel heel lief voor dr. Met mij gaat ook alles goed niet uitgescheurd alleen een schaafwondje die is wel gehecht. Me rug is 10x minder wat heerlijk. Wilde al eerder wat plaatsen maar me mobiel was leeg en had al gelijk bezoek gister. De andere meiden die bevallen zijn van harte. De dames die nog moeten kom op he nog even volhoude.
Joepie, eindelijk baby nieuws. Gefeliciteerd met Jessie. Mooie naam en namen heeft ze gekregen. En wat is het snel gegaan. En dat voor inleiding. Dat is altijd fijn zo'n positief verhaal. Geniet er lekker van.
Ik ben dus weer wakker en geen simon gezien helaas. Flauw van hem hoor. Dat maakt die vervelende langer nachten net wat leuker. Las al meer dat er hier waren die spelletjes deden of op Twitter of facebook zaten. Ik doe meestal een potje kaarten en op Twitter. Mail lezen en hier kijken.
@Miss Geul jaaaa teveel gedaan gisteren ja! Ik kon gisteravond niet meer opstaan van de bank zo'n pijn had ik van onderen haha. @Zoe Gefeliciteeeerd!!! Wat een hoop namen zeg, wel heel mooi en ik vind haar roepnaam ook erg leuk Zo spannend dat er al verschillende zijn die hun kindje vast kunnen houden en knuffelen... ik vind het nog steeds zo moeilijk om me voor te stellen hoe het straks zal zijn! De meeste hebben al een kindje natuurlijk en het lijkt me zo bijzonder, gek, apart, maar heb er ook zo'n zin in. @Boney hihi Simon niet meer tegen gekomen! hihi Ik heb trouwens ook tijdens mijn zwangerschap vaker dromen gehad over sex. Dat had ik normaal gesproken nooit! En het gekke is, ik heb het heel netjes bij mn eigen man gehouden Hier staat het ook wel op een laag pitje, maar vind ik ook niet zo erg. Laatste keer was vorige week zondag geloof ik, maar daarvoor misschien wel 3 wk geleden. In het begin, toen je echt kon gaan dat ik zwanger ben, had hij er ook wel wat moeite mee. Vond het een gek idee dat er een kindje in mn buik zat. Dat heb ik m gelukkig uit zijn hoofd weten te praten. Ik vind de aandacht gewoon heel fijn, het idee dat je man jou nog mooi vindt, met dikke buik of niet. Maar ik heb er wel minder behoefte aan
In mn droom doe ik het ook niet met een ander. Maar nu dus een keer wel. Vannacht dus erg lang wakker gelegen. Voor degene met drawsomething of wordfeud, ik ben bothje81. Op Twitter trouwens ook. Dan heb ik vannacht misschien wat te doen.