april 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door beccy, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    zoe85 Gefeliciteerd met je meisje mooie naam ook Jessie!!:D
    Fijn wel dat je een snelle bevalling hebt gehad.

2. Mammie Patricia

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Ik heb vannacht gelukkig eindelijk een beetje goed kunnen slapen!:)
    Door die harde buiken van de andere afgelopen nachten ontbrak dat eraan.

Het gaat nu zo hard met de beebies even kijken wie van ons nog allemaal moet:
    Ikke,Boney,Janneke1982,Dreamer,Sjtal,Miss geul

En de gene die de beebies al hebben:
    zoe85,tazzie naijobi

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Zoe van harte meid!
    Das nog eens lekker snel gegaan.. Fijn hoor!!

4. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    @zoƫ gefeliciteerd met jessie wat een mooie namen, is ze vernoemd naar familie toevallig?

@sjtal, heel herkenbaar zulke dagen heb ik afgelopen weken enkele keren gehad, naar mijn lichaam luisteren is niet mijn kwaliteit.

@boney balen zeg die korte nachten, komt dat door klachten of lig je gewoon wakker?

@mama patricia, handig zo een lijstje dat overzicht had ik namelijk niet:D
    gelukkig heb je vannacht beter kunnen slapen, ik doe met je mee.

Ik heb vannacht heerlijk geslapen eindelijk weer,geen harde buiken, plasrondes(oke 1 dan) of maagzuuraanvallen, dus vandaag ga ik weer wat doen, ben nu net 1 uur mijn bed uit ga zo effe eten en dat stofzuigen en dweilen.

dus ik zal niet heel veel langs komen, maar wel af en toe spieken of er een beeb bij is gekomen

5. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoe, fijn om van je te horen. Gefeliciteerd met e dochter. Mooie naam en wat is he
    t snel gegaan! Zo snel naar volledige ontsluiting. Dat willen wij ook wrl;)
    Geniet maar lekker van je kraamdagen.

Boney, jij doet dus wordfeud. Gezellig. Dan kan ik jou ook mooi berichten als ik er niet aan toe kom op internet!

Vanacht heerlijk geslapen, maar het is rustig in mijn buik. Ik lig nu eff op bed, proberr goed naar mijnn onderbuik te ademen......... Hij zal wel slapen

6. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij lag idd te slapen. Ik heb hem even wakker gemaakt.

7. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is hier rustig vandaag.......

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hier ook nog alles rustig. Ga lekker beneden op bed met thee en een tompoes. Peter is de hort op. Tessa ligt er net in.

9. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hoi dames

zoe van harte gefeliciteerd met je beeb...
    nu al 4 bevallen dus van de april mama's :)

janneke fijn dat je lekker hebt geslapen.. en beebje even wakker gemaakt :)

bij boney ook nog alles rustig..

mis geul heeft ook beter geslapen..

hier vandaag een vrij wakkere dag voor lucas.. nu slaapt ie gelukkig wel.. merk echt verschil als ik zn bedje (hij slaapt voornamelijk in de kinderwagen) niet voorverwarm met een kruik.. vandaag overdag niet gedaan maar meneer slaapt dan bijna niet.. nu wel.. vanmiddag overigens heerlijk op de bank gelegen met lucas slapend op mn buik.. zelf in slaap gevallen en manlief lag ook naast me te slapen..

10. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    @janneke, lekker he zo een goede nacht, hopelijk vannacht weer zo een goede nacht, en je kleintje ook even contact mee gemaakt lees ik.

@boney lekker zo een tompouce, daar wil ik er ook wel 1 van.

@tazzie wat heerlijk dat samen slapen, dan hebben jullie het alle 3 nodig.
    en wat slim van dat voorverwarmen dat zo een kleine actie zo veel verschil kan maken dat is een goede reminder voor mij.

@ ego ik ga lekker slapen, de verjaardag gehad, lichtelijk last van mijn onderbuik en rug dus lekker slapen dan hoop ik dat het morgen over is.

11. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meldplicht!

Vanavond lang wakker gelegen, maagzuur kwam omhoog ik moest er gewoon vavan overgeven. Kon ook niet liggen, ik moest zitten maar dat kan ook nie ivm bekken phffffff. Vanmorgen kon ik niet mijn bed uit komen. Ik kon niet omdraaien, ik verging vd pijn. Alsof er iets afscheurde bij mijn onderbuik. Duidelijk geen weeeen. Meer een band of zo...... Vandaag maar proberen rustig asn te doen. Maar we gaan nu zwemmen met bas, had ik al beloifd, e

12. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    En vanmiddag verjaardag.

Tazzie wat fijn dat het zo goed gaat met jullie

Fijne zondag allemaal

13. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    Janneke misschien helpt het zwemmen wel een beetje, dan ontspant je band misschien, maar die verjaardag denk ik dat iedereen begrijp als je niet gaat je bent nou eenmaal hoog zwanger, ik krijg ook altijd de reactie, kijk maar of het gaat je bent niet verplicht te komen hihihi, ook al mis ik ook niet graag verjaardagen maar soms is het niet anders.

14. Mammie Patricia

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Meiden we zijn in april aangekomen!
    Deze maand is het dan zover!

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Leuk al die spelletjes op mobiel. En ik wilde er juist niet aan beginnen omdat ik weet van mezelf dat ik er dan te veel mee bezig ben en dat blijkt ;) Maar goed, wel leuk!

Hier alles rustig. Vandaag 1 april. Wilde graag een april kindje en dat gaat iig gebeuren. Maar vandaag liever niet ;)
    Ik zit in het bestuur van de buurtvereniging en we gaan zo eieren zoeken met de kinderen. Leuk. Jammer dat de lucht betrekt en er wind is. Je kan echt niet zonder winterjas, maar het is droog!

Fijn weekend verder.

Kom later wel even uitgebreid reageren.

16. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Morning..
    Ook ik meld me voor vandaag...
    Idd dit is ONZE maand meiden!!

17. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Even melden!! Gewoon uitgeslapen vanmorgen :) rustig aan vandaag, vanmiddag taart eten op verjaardag! Nu al zin in homnomnom. Fijne zondag allemaal!!

18. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    goeiemorgen..
    ja dames jullie maken t waar van onze maand!!

maar ik ben ook dolblij met mijn mannetje hoor.. dat ie in maart geboren is maakt me niks uit.. (en precies de dag na papa's en oma;'s (mijn moeder) verjaardag haha)
    wel gek eigenijk.. anders was hij komende woensdag 4 april gehaald.. dan stond de geplande keizersnede (op mn broertjes verjaardag dat kon niet anders)

19. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    @tazzie, ik geloof ook wel dat je geniet van zo een kereltje en dan maakt de maand niet uit. wel een leuk cadeau voor papa en oma al is het een dag later( eigenlijk ook gelukkig anders is het lullig voor die kleine)

@sjtal, klinkt goed het gebak dat hoeven geen hormonen te zijn.

@boney veel plezier met eieren zoeken, ik blijf vandaag lekker binnen.

hier mijn dingen gedaan die ik wou doen nu tijd voor rust en ontspanning.

20. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik heb de dag weet overleefd. Verjaardag was ook niets aan, mijn kop stond er echt niet naar!

Nu lekker op mijn bedje en niets meer doen vandaag!

Fijn dat we in april zijn aangekomen, deze maand gaat het gebeuren. Hoop ikk

Deel Deze Pagina