april 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door beccy, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik meld me ook weer even. Rotdag. Blegh. Vanmorgen eierzoeken. Dat was leuk, maar. teveel. Lig al hele middag op bed. Heb pijn, lange harde vervelend voelende buiken. Onrustige benen. Eigenlijk gewoon een heel onrustig lijf. Voel me niet goed, maar kan niet goed zeggen wat ik precies voel.

2. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    @Boney... nog maar 6 dagen tot de uitgerekende datum!! Misschien gaat t vannacht wel beginnen ;) Spannend!!

Ik hoop ook zo dat ik in april beval en niet in mei! Het liefst natuurlijk al rond de 38 wk ofzo ;)

3. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjtal, ik wil ook in april bevallen. 7 mei is mijn zoontje jarig dus dan wil ik evht bevallen zijn. Wij zijn de laatste....

Boney, herkenbaar. Nog even volhouden!

4. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Ik heb nu al vanaf 17:00 ontzettende ongesteldheids krampen pfff... en enorme druk op mn onderkantje.. voor weeen???

5. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ook ik heb vanmiddag lekker een middag op bed gelegen, met een borduurwerk en teen mom zitten kijken, de hoofdpijn is er nog.
    rottig dat zo veel mensen zich rot voelen, ik hoop at het weer wat rustiger wordt of dat het door zet voor jullie.

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Over het algemeen voel ik me best goed. Als ik m'n rust maar pak. En de pijn in m'n lijf neem ik op de koop toe. Maar vandaag gewoon een baaldag. Het nare gevoel is ook nog niet weg. M'n buik voelt raar en ze beweegt zich ook anders dan anders. Voel me enorm onrustig. Morgen naar de VK.

Sorry, zou uitgebreider komen reageren, maar heb er geen zin in. Ga thee maken en op bed. tot morgen.

7. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    @boney je hoeft je toch niet te verontschuldigen! We moeten toch niet altijd een heel verslag doen!? Pak lekker je rust :)

@Miss G lekker hoor op bed! Ik had trouwens echt zweetaanvallen toen ik op verjaardag was! Zou dat met te hoge bloeddruk te maken kunnen hebben?

8. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjtal, hoe is t met je krampen? Kan ook doorzetten he je weet maar nooit!

Boney lekker slapen vanacht, zal je goed doen. Weer een dag voorbij

9. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    @janneke... heb t nog steeds.. ga nu ook naar bed.. ben r doodmoe van! Verwacht niet dat t doorzet hoor! Zou gek zijn hihi

10. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen. Geen berichten getikt vanacht, dus iedereen zal wel lekker geslapen hebbem. Ik wel, de hele nacht. Wat had ik dat nodig. Ik ga echt nog even 3 weken nix doen. Ik ben veel te druk!

11. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Weer een nieuwe dag!
    Morgen naar de verloskundige.:)

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen,

Ik ben gisteravond erg laat naar bed gegaan en heb goed geslapen kan ik wel zeggen.

Sjtal, die zweet aanvallen heb ik ook. En mijn bloeddruk is verre van hoog. Ik zit altijd rond de 100/50. De VK is elke keer weer verbaast. Ondanks dat ik vocht vast hou is hij gewoon mooi laag. Denk dat zweten (ik noem het opvliegers) echt met hormonen te maken hebben. Na de bevalling zul je er nog een paar weken last van hebben. Alleen nog een beetje erger.
    Ik zweette zo vreselijk de 1e paar weken na Tessa 's bevalling. Echt vies gewoon. Ik ruik mezelf nooit en m'n zweet stinkt ook niet, maar toen wel. Kwam ik van onder de douche en dan kwam ik beneden en dan zei Peter al dat hij me rook. zijn echt hormonen.

Vandaag lijk ik me beter te voelen gelukkig.

Vanmorgen vroeg ging ik even plassen, let ik niet op en stoot keihard met m'n tepel tegen de deurknop aan. AUW. Zit er gewoon een schaafplek. Doet echt zeer. Lekker als daar vandaag of morgen een baby aan gaat zuigen ;)

Vandaag ook niet veel op de planning. Verder dan school, winkel en schoonouders kom ik eigenlijk niet. Vanmiddag VK en even naar de hema. Tessa's hemden zijn opeens allemaal tekort.
    Ik blijf echt niet thuis zitten en gaan zitten wachten, maar verder dan 10/15 min. ga ik niet meer van huis.

Ik ga nog een wasje opvouwen, of eigenlijk 2. En dan maar weer plat.

Tessa vanmorgen, zo schattig. De poes lag aan het voeteneinde van m'n bed te slapen. Ze gaat er naast liggen en fluisterde heel zachtjes: 'Friem, denk jij wat ik denk? Mijn zusje wordt vandaag geboren'
    Van mij mag het...

13. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Boney wn patricia, jullie lopen gelijk. Wie zal als 1e bevallen?

Ik heb idd ook opvliegers. Kan dat na bevalling van bas niet zo herinneren. lief van tessa dat ze ook zo vast op haar zusje...

Dreamer, sjtal en miss geul al wakker? Sjtal hoe is het met je krampen gegaan?

14. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    hoi janneke wel wakker, maar niet van harte van 23.00 tot 5.00 de maraton gelopen naar de koelkast voor melk( ivm maagzuur) naar de wc voor allebei de boodschappen en dan nog iedere keer mijn neus snuiten.

ik ben echt gewoon beroerd, ga zo naar de super en verder kom ik geloof ik niet vandaag.

mijn vriend dacht gisteravond dat het zo ver was want ik had pijn bij mijn schaambeen en onderbuik, maar niets heeft doorgezet hij heeft wel voor de zekerheid het extra matras ( oud logeermatras) op ons matras gelegd zodat als mijn vliezen breken het niet in ons nieuwe matras komt.

15. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Kleine update via mn tel! Heel de nacht wel kramp gehad, maar vanmorgen was t weg! Net ff om boodschappen geweest en nu weer een beetje last. Maar verder gewoon bib :) morgenmiddag VK Gelukkig heeft zweten dan niets te maken met HB! :)

16. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ik hoop voor je sjtal dat het eens door gaat zetten al die krampen.
    ik hoop op morgen goed nieuws voor jou.

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Sjtal, gelukkig niks aan de hand met je kramp. Het is ook nog wel erg vroeg voor jou.

Ik kom net trug vn de vk. Alles goed en dus gewoon afwachten maar weer.
    Vind het nog steeds een gek idee dat het elk moment kan beginnen.

18. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    boney balen dat je weer moet wachten, ik hoop voor je dat het snel komt.

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En toch kan ik zeggen dat ik het nog niet spuugzat ben. Nee, helemaal niet. Ondanks alle pijn en slecht slapen.
    Ben ook wel een nuchter iemand. Je hebt het gewoon niet in de hand en als je dat accepteert dan duurt wachten ook niet lang. Maar er zijn natuurlijk genoeg vrouwen die dat niet kunnen en vanaf wk 37 het al zat zijn. En den duurt wachten dus wel lang.

20. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ik hoor onder die vrouwen denk i, ik geniet echt van mijn kleine in mijn buik en die bewegingen maar het mag er van mij ook wel uit komen.
    ik vind het knap hoe jij erin staat boney, bij mij moet ik ook zeggen is heel mijn familie ervan overtuigd dat ik eerder ga bevalen zo rond 10 april.

Deel Deze Pagina