april 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door beccy, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb juist mensen in de fam. Die maar niet lijken te snappen dat ik nog wel tot 21 april kan lopen. Word daar echt gek van. Mn schoonma bijv. Ze belde net en toen ik zei dat ik gewoon volgende week dinsdag weer terug moest snapte ze dat maar niet.
    Kan nog leuk worden als ik echt 2 wk over tijd ga lopen. Allen daarom zou ik wel overtijd willen lopen. Zal ze leren... ;) ;) :D

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik type trouwens vaak op mobiel. Dan gaat het een beetje slordig vaak. Sorry daarvoor.

3. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    mijn fam snapt ook niet dat ik tot 3 mei kan lopen.
    ze vinden mij teveel klachten hebben.

ik merk het wel, als het kind op de ouders lijkt is het eigenwijs en blijft het lekker zitten hihi

4. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik typ ook vaak met mobiel, dus ik lees er wel doorheen boney.

Ik was het tot vandaag niet zat. Maar na 2 dagen niet op kunnen staan uit bed, bezig ik het aardig zat te worden. Als ik eenmaal bezig ben dan heb ik geen pijn. Maar als ik even ga liggen dan ga ik dood als ik me omdraai en op moet staan. Je zou zeggen: ga dan niet liggen...... hoe meer pijn ik heb in rust, teken dat ik te veel doe.
    Ik moet nog 3 weken, dus heb nu met mezelf afgesproken dat ik echt 3 weken NIETS ga doen.
    Alleen 1e paasdag komen een paar vriendinnetjes (met aanhang) eten. (dan doen zij al het werk) en 2e paasdag verplicht naar mijn schoonouders. Maar verder doe ik niets.

Morgen trouwens nog een liggingsecho. Kan ik weer even binnen gluren. Ik ben benieuwd hoe zijn handen nu liggen. Hij is ingedaald maar ik voel nog steeds een paar keer per dag gefriemel aan de uitgang. Niet zo fijn gevoel....

manlief is nu met Bas even naar de dierentuin. Lekker even het huis voor mijzelf!

5. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Jaaaah is nog wel vroeg Boney! Jij eerst ;) maar ik kijk er wel tegenop als t nog 5 wk duurt! Ben r wel een beetje klaar mee.. voel me zo futloos en kan niet ver wandelen en bleeegh ;) Denk zelf (en mn fam ook) dat ze eerder komt.. zal wel tegenvallen als ik dus 2wk overtijd zou zijn!

6. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ja dat gevoel heb ik dus ook ik ben de klachten zat, ik geniet van alle bewegingen die ik voel en zie aan mijn buik.
    maar die klachten mogen we eens wat minder worden of verdwijnen

7. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé meiden,

Iedereen bezig met de laatste loodjes zie ik. En Tazzie al bevallen! Gefeliciteerd meid!
    Het wordt spannend nu hè. Kan me voorstellen dat sommigen er wel klaar mee zijn. Hier valt het gelukkig nog wel mee. Ben lekker aan het genieten. Heb hoge bloeddruk sinds een week of 2 en moet het dus ook rustig aan doen. Gelukkig nog geen eiwitten in mijn urine. Morgen weer voor controle naar de verloskundige.

Ben zo benieuwd wat we voor kindje krijgen. Kan echt niet wachten om het vast te houden. Zoon of weer een dochter?
    Zo spannend! Alles is er in ieder geval klaar voor. En dus afwachten wanneer en hoe het gaat beginnen.

Succes nog even allemaal meiden!

x

8. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Hai ladies..
    Vandaag om 15.01 is ons dochtertje geboren.. 49 cm en precies 3 kg..
    Helaas aardig gescheurd en nu dus last vd hechtingen...

9. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    @Dreamer Gefeliciteerd!!!!! super nieuws :) behalve het flink gescheurd zijn natuurlijk ... hoop dat je daar snel van geneest. Hoe heet jullie kleine meid? Geniet ervan! Ik 'geniet' nog ff verder van alle pijntjes van t zwanger zijn ;)
    :)

10. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamer, gefeliciteerd! Wat fijn dat alles goed is. Behalve dan het inscheuren. Daar kan je flink last van hebben. Vooral met zitten! Maar over 3 dagen zal het al minder pijn doen.
    Ik ben wel heel beniewd naar haar naam.

Secondlife wat leuk dat je ook weer eff kwam tikken. bij jou nog steeds baby in buik.

Sjtal, jij was vanacht weer lekker aan het spoken zo te zien!

Allemaal fijne dag vandaag!

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.155
    33
    48
    Naam komt als we thuis zijn... Kan op foon en hier t scherm geen tekens doen

12. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben trouwens benieuwd of iemand hier de 40 wk gaat halen!

Ik mag vanag vandaag thuis bevallen. Jheeewhoee

13. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamer je houdt ons wel in spanning zeg!

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Dat is nog eens een goedemorgen!
    Dreamer gefeliciteerd met jullie dochter. Precies het zelfde gewicht als Tessa. Een mooi klein popje. Je zou toch ingeleid worden? Was dat gisteren? We horen het allemaal wel als je thuis bent. Succes met herstellen. Hechtingen zijn niet fijn!

Hier weer best een redelijke nacht achter de rug. Af en toe wakker en er uit, maar geen uren wakker gelegen.

15. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Dreamer gefeliciteerd met jullie dochter!!:D
    Ik ben ook benieuwd naar de naam!

16. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dreamer, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Ik hoop dat je snel hersteld en lekker kan gaan genieten. Ben ook erg benieuwd naar de naam. Spannend!

17. sjtal

sjtal Actief lid

7 aug 2011
    296
    0
    0
    NULL
    Zeeland
    Ik ben ook benieuwd wie de 40wk haalt.. word wel beetje ongeduldig met al dat babynieuws ;)
    Hallooo second life! Ff geleden alweer. Hoe gaat het verder?
    @Janneke ja niet zo'n lekker nachtje gehad! Gelukkig van 6tot 8:15 nog geslapen.

18. miss geul

miss geul Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    @dreamer gefeliciteerd met je meid, geniet ervan en neem de rust om te genezen van het inscheuren.

@janneke veel succes vandaag, op een goede bevalling ik lees hopelijk snel je verhaal.

@boney gelukkig een redelijke nacht dan kan je er vandaag weer beter tegen aan dan met zo een slechte nacht.

@sjtal dat is een hele korte nacht, dor gewoon niet kunnen slapen of andere klachten?

40 weken, die haal ik misschien wel, ik heb geen echte voorboden, geen ongi gevoel, geen vruchtwater verlies en een hoogliggend kind.
    wel verlies ik kleine deeltjes van mijn slijmprop, en heb ik onrust bij mijn schaambeen( geen echt pijn maar een zeurderig gevoel)
    dus we zullen zien wie wanneer bevalt.

19. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    #1179 Mammie Patricia, 3 apr 2012
    Laatst bewerkt: 3 apr 2012
    Vandaag naar de verloskundige geweest, kreeg nu weer iemand anders wie ik nog niet kende.
    Als ik rond de 41 weken ben en de baby komt kan ik haar ook krijgen bij de bevalling.
    Het liefste hoop ik op de verloskundige die ik ook bij Felicity had.(haar manier van hoe zij te werk gaat ken ik immers al)
    Maar ja het is maar net wie die dag staat ingepland.;)
    De verloskundige die ik vandaag had die zei dat dit kindje kleiner zal zijn dan Felicity en ze schatte het gewicht nu op 2700 gram.
    Felicity was 2970 gram, 50 cm lang toen ze geboren werd.

O'ja wie heeft er ervaring met de knip/hechtingen?
    (heb nameliijk bij Felicity geen knip/hechtingen gehad)

20. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag echo gehad en controle. Alles goed. Die steken die ik telkens voel zijn indalings weeeen!
    Hij wordt nu geschat op 2850 gr. Dus bij bevalling over 3 week ongeveer 3500. Bas woog 4110. Dus ook voor mij ern kleintje.

We zagen op de echo dat zijn borstkas op en neer ging. Dat zijn oefeningen om zo te kunnen ademen. Echt heel cool, had ik nog nooit gezien.

Patricia, voor jou helemaal een kleintje! Wordt spannend voor jou, de datum komt steeds dichterbij.

Patricia en boney zijn als eerste bij de 40 wk...

Deel Deze Pagina