april 2012 baby's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door beccy, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    kloppend hartje en vrolijk bewegend kindje :) zoooo opgelucht :)
    zelfs 3 dagen vooruit gezet :)

was aan t trappelen met zn beentjes en zwaaide met een armpje :)

2. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Oooh wat fijn!!!! Gelukkig.

3. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joepie Tazzie! Wat super! En ook nog 3 dagen vooruit gezet. Geweldig! Nu kun je lekker gaan genieten.

4. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    hier een fotootje van ons kleine pukje :)

5. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Wat mooi Tazzie!!

6. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    #106 Janneke1982, 30 sep 2011
    Laatst bewerkt: 30 sep 2011
    Tazzie, gefeliciteerd! en wat een mooie foto. Wat ziet het kindje er al groot uit. Ik hoop dat wij volgende ook zo'n mooie foto hebben.

geniet ervan!

7. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    de echoscopiste had m flink ingezoomd hoor ;)
    kleine is bijna 5 cm nu :) dus eigenlijk nog heel iniminie ;)

en ik duim voor je mee voor volgende week :)

8. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tazzie, wat een prachtige foto van jullie Pukje! En zo duidelijk ook.

Wij hebben donderdag de nekplooimetingsecho. Vind ik wel spannend hoor. Hoop dat alles goed is.

Iedereen lekker aan het genieten van het prachtige weer? Wij hebben vandaag de achtertuin zeg maar winterklaar gemaakt. Wat een werk. Ik ben echt gesloopt nu. Kom de bank niet meer af vanavond. Heb vandaag ook voor het eerst mijn positiejeans aan. Heeeeeeerlijk! Waarom dragen we die dingen alleen als we zwanger zijn? Ik heb altijd lage jeans en die zitten me daar nu echt te strak. Vooral aan het einde van de dag als mijn darmen wat opzetten en vol raken. Pfffff.

Fijne avond allemaal!

9. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    ik heb inmiddels ook al af en toe positiebroeken aan hoor. Niet al mijn gewone broeken passen meer..
    Klinkt als een druk en fanatiek dagje trouwens..En duim voor je mee dat de nekplooimetings echo goed is volgende week.

Wij hebben hier vanavond heerlijk met zn tweetjes op het balkon gegourmet :) haha..

10. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Hallo dames,

het is wat stilletjes hier. Hoe gaat het met jullie??

gister bij de vlos geweest. poging gedaan om hartje te luisteren. Maar was lastig, nog erg vroeg ook natuurlijk en mn baarmoeder ligt naar achteren gekanteld.. dus nog lastiger. Helas dus niet gehoord, volgende week vrijdagmorgen een nieuwe kans :)

11. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Wat een mooie foto tazzie!! Gefeliciteerd!!
    Ik mag a.s. donderdag voor de termijn echo..ben best een beetje nerveus, heb toch al 3 weken ons beebje niet gezien...altijd een zenuwachtig momentje maar ja we gaan gewoon vanuit dat alles goed is en dat we mooi klein mini beebje gaan zien :D

Liefs

12. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Bob1981 ik duim voor je mee dat je een mooi minimensje ziet donderdag :)

13. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Wow! Ik was vanavond weer bij de VK omdat mijn bloeddruk wat te hoog was de vorige keer. Vanavond was ie helemaal goed en als bonus heeft ze nog het hartje van onze mini geluisterd en ze vond hem direct (vorige keer duurde het zeker 5 min)! Het klonk heel mooi en goed zei ze. Dus ik liep met een smile van oor tot oor weer naar buiten! Ik zit hoog op de roze wolk!! :)

14. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Dat is echt heel fijn Amy :) glukkig dat alles goed klonk..
    pff word nou wel nieuwsgierig hoor naar de hartslag van mn kleine.. hopelijk horen we m volgende week vrijdag...

15. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joepie!!! Vandaag eindelijk de magische 12 weken gehaald. Is toch wel een opluchting hoor. Morgen natuurlijk nog de nekplooimeting. Ben er wel wat zenuwachtig voor.

Amy wat fijn dat je bloeddruk weer goed is en dat je het hartje zo goed kon horen.

Tazzie, jammer dat jij hem nog niet kon horen. Mijn baarmoeder ligt ook achterover gekanteld. Ik mag volgende week donderdag weer naar vlos. Ben benieuwd of ik hem dan ook horen kan.

Bob, heel veel succes donderdag meid. Komt vast goed. Ik ga voor je duimen.

Liefs,
    Secondlife

16. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    Komt vast goed secondlife morgen :)
    En volgende week ben je ook alweer ee nweek verder he! dus dan is het hopelijk te horen. Ik mag volgende week vrijdag opnieuw proberen het te horen :)

maar die nekplooimeting is dat standaard bij jullie? of heb je dat aangevraagd?

17. Secondlife

Secondlife Actief lid

17 aug 2010
    361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tazzie, ik ben 36 jaar en dan zit de combinatietest (bloedonderzoek en nekplooimeting) in de verzekering. En aangezien dit ons 2e kindje is vind ik het wel belangrijk te weten of ons kindje een vergrote kans heeft op het Down syndroom.
    Mocht dit het geval zijn dan kunnen we nog een vruchtwaterpunctie laten doen. Maar zover is het natuurlijk nog lang niet. Bij ons eerste kindje hebben we geen combinatietest laten doen. We vonden het toen niet belangrijk. Maar bij een tweede is dat toch anders vind ik.

Bij jou zal hij ook wel te horen zijn volgende week vrijdag denk ik.

x

18. Janneke1982

Janneke1982 Fanatiek lid

21 sep 2011
    1.170
    0
    0
    NULL
    NULL
    he meiden,

Vandaag ik heb ook eindelijk mijn echo gehad. Alles was goed. Ik kan nu echt gaan genieten van mijn zwngerschap. Ik moet het nu echt gaan geloven dat er echt een kindje in mijn buik zit. Ik ben trouwens blij te horen dat ik niet de enige ben die leiver in een trainingsbroek loop dan in een spijkerbroek. Vorgie week mama mazzel dagen nog een broek gescoord!
    Over 2 weken afspraak met VK om hartje te horen en al afpraak voor 20 wk echo op 6 december....... nu gaat het hard!

Geniet allemaal

19. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    janneke fijn dat je een goede echo had :)
    nu lekker genieten

second life spannend vandaag. hopelijk is alles goed bij de nekplooimeting

20. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Hmmm ik vindt dit topic nu pas!

Meiden, mag ik me bij jullie aansluiten? Ik ben 28, woon samen met mijn vriend (ook 28) in Noord Brabant. Ben op 3 april uitgerekend voor ons eerste kindje. Zal even een korte samenvatting geven van de zwangerschap tot nu toe, dan weten jullie ook ongeveer wie zich ineens in jullie clupje komt mengen!

Na het stoppen van de pil was ik binnen 3 maanden zwanger. Prijzen ons gelukkig daarmee, weet dat het veeeel langer had kunnen duren!
    Ben van week 7 tot week 11 behoorlijk misselijk geweest, maar dat was na week 11 eigenlijk helemaal over.
    Helaas kregen we bij de combinatietest een "slechte" uitslag van 1:20, dit op 21 september. We hebben toen op 27 september een vlokkentest laten doen, waar we afgelopen vrijdag de uitslag van hebben gekregen: gelukkig alles goed! En we krijgen een zoontje! :D Spannende dagen geweest dus, maar gelukkig is alles goed. Gisteren bij de verloskundige geweest, hartje geluisterd enzo. Alles lijkt prima in orde te zijn en verder geen reden om in het ziekenhuis te blijven lopen. Terug naar de VK dus. 21 november de 20 weken echo! Dat wordt het volgende spannende moment voor ons.

Ben inmiddels ruim 14 weken zwanger en alles gaat nu goed, op een flink te lage bloeddruk na, waardoor ik nogal snel duizelig ben en flauwval-neigingen krijg. Maar daar is goed mee om te gaan!

Meiden, ik wens jullie allemaal een heeeele fijne zwangerschap toe en hoop dat ik hier af en toe mag komen kletsen! Toch fijn, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje hier!

Deel Deze Pagina